Pandemie in wording?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 10:58

je zou er toch ziek van worden :wink:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Pandemie in wording?

Bericht door dvh » 14 jan 2011, 12:28

Ik loop al een week te kwakkelen met vandaag het hoogtepunt...
Zo eerst weer eens een berg asprines naar binnen werken om de dag weer door te komen.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 12:32

dus eigenlijk ff de masa mijden en bv niet uit gaan?

en hoorde ik nu laatst dat het bv via handen schudden met iemand al besmettelijk kan zijn...
komt dat door zweethandjes of wat? is handen schudden met iemand dus vrij risicovol of?

Romo of Tom of?, kom der maar in :mrgreen:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Pandemie in wording?

Bericht door dvh » 14 jan 2011, 13:30

Uitgaan doe ik zowiezo bijna nooit meer.
Maar handen schudden doe ik de hele dag door...
Achja ill survive..

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re: Pandemie in wording?

Bericht door Maus335i » 14 jan 2011, 13:32

Hahaahaha zie het helemaal voor me. GTRene volledig los in de discotheek tussen de tieners :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 15:01

Maus335i schreef:Hahaahaha zie het helemaal voor me. GTRene volledig los in de discotheek tussen de tieners :mrgreen:
:mrgreen:

te laat.... :nerd: ....k'heb deze post maar weer aangepast :wink:
Laatst gewijzigd door GTRene op 14 jan 2011, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Pandemie in wording?

Bericht door dvh » 14 jan 2011, 15:48

Lol!

* me love u long time soldier boy...*

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26698
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Pandemie in wording?

Bericht door Martijn_bmw » 14 jan 2011, 15:49

dvh schreef:Lol!

* me love u long time soldier boy...*
:mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 16:09

lol, die voor rechts is inderdaad van thaise afkomst :mrgreen:
rest suri/hindoe

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Pandemie in wording?

Bericht door RVV » 14 jan 2011, 16:11

Rene sommige foto's kun je beter niet plaatsen op DF, want die gaan gegarandeerd een keer tegen je gebruikt worden :bag:

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15859
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Pandemie in wording?

Bericht door Bram » 14 jan 2011, 16:19

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 16:24

RVV schreef:Rene sommige foto's kun je beter niet plaatsen op DF, want die gaan gegarandeerd een keer tegen je gebruikt worden :bag:
that crossed my mind too :lol: , zat ook te dubben zal ik of zal ik niet :hmmm: ,
zal de foto dan zo maar weer weghalen :mrgreen:
was ff voor Maus

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Pandemie in wording?

Bericht door romo » 14 jan 2011, 19:50

GTRene schreef:dus eigenlijk ff de masa mijden en bv niet uit gaan?

en hoorde ik nu laatst dat het bv via handen schudden met iemand al besmettelijk kan zijn...
komt dat door zweethandjes of wat? is handen schudden met iemand dus vrij risicovol of?

Romo of Tom of?, kom der maar in :mrgreen:

Belangerijkste infuenza verspreiding;

1 Aerosool/drupeltjes infectie……………door een besmet iemand worden door niezen/hoesten enorme hoeveelheden virus deeltjes verspreid

2 Handen/zoenen, die ook deze druppeltjes bevatten vol met virus materiaal, de kans is hier beduiden kleiner dan punt 1 ( Virus deeltjes op de handen zijn binnen enkele minuten niet meer infectieus) Maar omdat je je handen telkens opnieuw besmet is handen hygiene preventief enorm belangrijk!!

3 Luchtvochtigheid en temperatuur die bepalen hoe lang een virus deeltje overleeft. Daarmee dus direct de kans op overdraagbaarheid. Koud weer heeft een langer overleving van de virus deeltjes tot gevolg, hence veel influenza in de wintertijd.



Hier kan je het zelf even nalezen;

http://www.rivm.nl/cib/infectieziekten- ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 20:05

duh...veuls te veel info :blabla: (wat in die link staat)

maar euh, een druk en slecht geventileerd uitgaanshol waar je echt bepakt op/tegen elkaar staat en de meesten boven de muziek uitschreeuwen en zo lijkt mij veel bacteriën verspreiden....zal nie echt bevorderlijk zijn voor je gezondheid als je vatbaar bent lijkt me :mrgreen:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Pandemie in wording?

Bericht door romo » 14 jan 2011, 20:11

Precies……………….en hou de kleren maar aan, anders krijg je nog wat anders and it ain`t Influenza………. :mrgreen:


Griep prik word dan snel griep pik…………………...

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 jan 2011, 20:44

romo schreef:Precies……………….en hou de kleren maar aan, anders krijg je nog wat anders and it ain`t Influenza………. :mrgreen:


Griep prik word dan snel griep pik…………………...
whaha, dat relatie geschenk mogen ze houden :lol:

en zal der lippen het zwijgen opleggen :whistle:

wie dan nog zeurt krijgt een beu.. :roflol:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10779
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Pandemie in wording?

Bericht door Joy » 14 feb 2011, 21:46

En hebben jullie wat meegekregen van wat er in Zweden en Finland aan de hand is ? Inenting tegen de Mexicaanse (H1N1) griep heeft een onverwacht bijeffect gehad. Tot nu toe 52 kinderen van 4-19 jaar hebben narcolepsie opgelopen na inenting met Pandemrix. In Canada zijn er enkele gevallen bekend en in Nederland tot nu toe 2. Daar ben je lekker mee :?

http://www.drugs.com/news/finland-link- ... 29270.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Pandemie in wording?

Bericht door romo » 14 feb 2011, 21:51

Kan je op wachten……….dat gebeurt gewoon……….

Sommigen gaan ook dood aan een Ibuprofen of een Diclofenac…………..triest, zeker, maar onontkoombaar…………..

Een tandarts maakt, volgens de statistieken, in zijn/haar carriere de kans op 2 overlijdens gevallen in de stoel…………..of dat voor of na controle is, is onbekend………………..

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Pandemie in wording?

Bericht door dvh » 14 feb 2011, 21:56

Ik heb 2 jaar terug iemand die en toeval kreeg in m'n stoel en later overleed... Bizar i tell u.

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Pandemie in wording?

Bericht door SteV6 » 14 feb 2011, 22:03

Ik heb het item bij EENvandaag gezien. Op basis van de aantallen vind ik het op dit moment zeer moeilijk om de causale verbanden te leggen die die Fin durft te leggen.

Wel vreselijk dat dit je kind overkomt. Dat gun je niemand. Het zou volgens die Finnen kunnen liggen een een booster in het vaccin wat de werking zou moeten versterken. Maar ook dat is nog niet zeker.

Het zal nog vele jaren duren voordat we werkelijk weten hoe de vork in de steel zit, helaas.


Stephan

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Pandemie in wording?

Bericht door romo » 14 feb 2011, 22:12

Wat ik er van heb begrepen zou het gaan om kinderen die reeds genetisch vatbaar zijn voor narcolepsie……….


Vooralsnog allemaal speculatief, we moeten nader onderzoek maar afwachten

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 14 feb 2011, 23:00

lekker slapen, ADHD?(volgens mij niet goed geschreven aaah) kids lekker rustig dan :mrgreen:

wat is er trouwens gebeurd met al die miljoenen? spuitjes wat die minister? te veel had besteld...ook een stille dood gestorven?

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Pandemie in wording?

Bericht door SteV6 » 14 feb 2011, 23:05

Bleken onverkoopbaar en zullen dus vernietigd gaan worden als houdbaarheidsdatum overschreden is René.


Stephan

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Pandemie in wording?

Bericht door GTRene » 15 apr 2014, 12:12

tja...
Bevolking opgelicht met Tamiflu griepremmer.
Afbeelding
Het gezaghebbende Engels instituut, The Cochrane Library, heeft vastgesteld dat zogenaamde griepremmers zoals Tamiflu niet of nauwelijks werken.
Sterker nog, drie op de vier mensen krijgen te maken met nadelige gevolgen, waaronder verhoogde kans op psychische problemen.


Ieder jaar opnieuw staan wereldwijd miljoenen mensen in de rij voor een zogenaamde griepprik. Ze doen dit omdat overheden massaal dit promoten en de bulk van de bevolking in de waan is dat ze hiermee bescherming hebben tegen het virus.

Naast de niet werkende vaccinaties brengen grote farmaceutische bedrijven zoals Roche griepremmers in pilvorm op de markt, bijvoorbeeld Tamiflu, die ook niet blijken te werken.

Na een jarenlang onderzoek in Engeland is gebleken dat Tamiflu niet werkt. Niet dat dit voor ons iets nieuws is, maar voor een groot deel van de mensen wel.

Het onderzoek is uitgevoerd door het centrum voor epidemische en openbare gezondheidsgegevens, The Cochrane Library. Dit instituut is zeer gezaghebbend en aan de resultaten van een onderzoek door The Cochrane Library zal niemand twijfelen.

Nadat overheden miljoenen en miljoenen doses van dit “geneesmiddel” hebben gekocht, waaronder ons overheid ook, blijkt het middel volgens The Cochrane Library niet te werken. Al met al heeft het vijf jaar geduurd voordat zij kwamen met de onderzoeksresultaten.

Dit heeft voornamelijk te maken met dat het hele grote moeite heeft gekost om inzage te krijgen in de dokumenten van Roche zelf. Het betreft hier onderzoeksresultaten die nooit gepubliceerd zijn en die in principe niet toegankelijk zijn voor derden.

Na een jarenlange strijd heeft The Cochrane Library er uiteindelijk inzage in gekregen bij fabrikanten zoals Roche en GlaxoSmithKline. De resultaten van The Cochrane Library zijn dan ook niet zozeer het resultaat van nieuwe bevindingen, maar het gevolg van uiteindelijke toegang tot de al beschikbare gegevens.

Uit de cijfers blijkt dat met een griepremmer de griep gemiddeld 6,3 dagen duurt en 7 dagen voor mensen die geen griepremmer gebruiken. Echter, Tamiflu en een ander merk, Relenza, scoren slechter dan gemiddeld, want zelfs die minieme verbetering van een halve dag was bij kinderen niet terug te vinden.

Ook was er geen enkele aanwijzing dat Tamiflu een verbetering teweegbracht bij kinderen en volwassenen die last hadden van griepcomplicaties zoals longontsteking, bronchitis of oorinfecties.

Wel heeft het onderzoek vastgesteld dat er een verhoogd aantal mensen na gebruik van het medicijn misselijk werden en moesten overgeven en dat er een verhoogde kans was op psychische complicaties.

Op iedere honderd mensen waren er drie of vier die misselijk werden en moesten overgeven en was er één met psychische complicaties. Mensen die dit allemaal niet gehad zouden hebben als ze niet dit middel hadden genomen.

Het mooie is wel dat dit onderzoek afkomstig is van een ook door de mainstream geaccepteerd gezaghebbend instituut en daardoor meer mensen zal bereieken. Je ziet dan nu ook artikelen verschijnen in Engelse mainstream publicaties zoals The Telegraph waar men zich verbijsterd afvraagt hoe het kan dat de overheid bijna een half miljard Euro heeft uitgegeven aan een niet werkende griepremmer.

Sterker nog, een middel dat niet alleen niet werkt, maar bovendien allerlei schadelijke bijwerkingen heeft. Dat heet in de volksmond dan ook gewoon oplichting en zakkenvullerij.

Bron:

Telegraph
zoals altijd, bron onder aan de link>

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31205
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Pandemie in wording?

Bericht door JP » 18 jan 2021, 05:38

RVV schreef: 28 apr 2009, 11:22 Vreselijk nieuws..we gaan allemaal dood :bag:
(...)
Je verwacht het niet hè ?!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eric Z, Majestic-12 [Bot] en 282 gasten