Sfeer op het forum

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Shakes » 09 nov 2020, 12:53

Daar kan ik me wel in vinden. Ruim van te voren ivm kids graag.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Arthur » 09 nov 2020, 12:57

Mss kunnen Bram en Robin de organisatie gezamenlijk op zich nemen?
:angel:

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 5995
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Sfeer op het forum

Bericht door matthyssie » 09 nov 2020, 13:00

Hielke schreef: 09 nov 2020, 12:41 ...Paar uitstapjes naar local tuners/verhuurbedrijven...
Ga je de volgende keer dan wel echt wat huren? :lol:

ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ErikS » 09 nov 2020, 13:09

Hielke schreef: 09 nov 2020, 12:41 Van die dagjes Ring moeten we vind ik echt een jaarlijks ding maken. Paar uitstapjes naar local tuners/verhuurbedrijven, de zandbak/parking naast de baan, even eten, wat wandelen, perfect.
Jup, ik wil ook wel een keer die kant op volgend jaar.
Maar ik prefereer een dag door de weeks, eventueel met een overnachting bij Peter in het hotel.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Hielke » 09 nov 2020, 13:14

matthyssie schreef: 09 nov 2020, 13:00
Hielke schreef: 09 nov 2020, 12:41 ...Paar uitstapjes naar local tuners/verhuurbedrijven...
Ga je de volgende keer dan wel echt wat huren? :lol:
De reis (koopjesjacht) was mooier dan de bestemming (toch niet huren). :lol:

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 5995
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Sfeer op het forum

Bericht door matthyssie » 09 nov 2020, 13:20

:lol:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Hielke » 09 nov 2020, 13:30

matthyssie schreef: 09 nov 2020, 13:20:lol:
Weet nog dat we toen bij Ron Simons waren en hij me een aan de grond vastgeroeste Alfa 75 probeerde te verhuren, dat ik dacht 'en nu stoppen'. :tooth:

Voor de goede orde, dit was dus niet een DF dag.

Adwo
Berichten: 513
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:24

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Adwo » 09 nov 2020, 13:32

535d schreef: 08 nov 2020, 22:26
eBoonstra schreef: 08 nov 2020, 20:36 Makkelijk oordelen. Ik lees van jullie (EmielS60 en Adwo) anders nooit geen tegengeluiden in deze discussies. Achteraf moddergooien hier vind ik een beetje flauw.
:thumbup:

Je zult altijd mensen hebben, die alles wat krom is, recht willen praten. ''Lekker blijven wegkijken'' zeg ik altijd tegen dat soort multi-culti knuffelaars. :tooth:
Laten we deze gedachtenlijn even volgen: van 'moddergooien' (ik geef mijn mening, waarom is dat moddergooien?) naar je opmerking 'alles wat krom is, recht willen praten'. Op basis van wat trek je deze conclusie?En waar haal je 'alles' vandaan? Dus iedereen die niet jouw mening heeft 'probeert recht te praten wat krom is'. Als je al-wetend pretendeert te zijn, en dat doe je: mag ik dan de winnende lotto getallen van volgende week? En je eindigt met 'multi-culti knuffelaar'. Waar is dat op gebaseerd?

Als je de basis van discussiëren niet beheerst, tja, hoe moet het dan verder?

Maar goed, ik kies er inderdaad voor om me niet te mengen in diverse gepolariseerde discussies waar mensen met dezelfde mening elkaar zitten op te hitsen en het kei- en keihard op de man spelen (zoals je hierboven ook weer doet).

Wat mensen daar dan weer van vinden: soit

Of was bovenstaande mening niet op mij en EmielS60 gericht?

Tenslotte: in een heleboel andere topics wordt ook zwaar op de man gespeeld. Kijk maar hoe nieuwe leden worden begroet die zich niet aan de mores houden: een select clubje mensen gaat daar helemaal op los. Vind ik niet netjes.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Sfeer op het forum

Bericht door RVV » 09 nov 2020, 13:44

Even een korte reactie. Iemand vraagt op een normale manier waarom ik bepaalde keuzes heb gemaakt. Ik geef op een normale manier een uitleg. Out of the blue krijg ik een flame over me heen over centenkwesties, verwijten en weet ik wat, blijkbaar gebaseerd op oud forum zeer. 3,5 jaar niet gepost omdat ik juist om dit soort reacties er wel een beetje klaar mee was. Dit gedrag blijft een etterende wond. Ook geen idee wat de aanleiding nu weer moet zijn. RH heb ik meer dan 12 jaar niet gezien of gesproken. Maar goed ik heb geen zin in het gevoel om over elke zin die ik post misschien wel aangevallen te worden. Ik zit mij nu in 1 dag DF me al weer drukker te maken dan over 3,5 jaar af en toe mee lezen op DF. Mocht ik mensen gekwetst hebben :bloemetje:

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ///Joost » 09 nov 2020, 14:00

Ik stem er voor dat dit draadje gesloten wordt. Er is telkens weer iemand die z'n laatste keutel kwijt moet hier. Zo blijven we in een vicieuze cirkel draaien en volgens mij is alles al wel gezegd nu. Het gros van de leden wat hier zit heeft helemaal geen in in ruzies, verwijten, of op de man gespeelde reacties. De vrijemarktwerking reguleert vanzelf dat het weer gezellig wordt. Iedereen die wil gaan is vrij om te gaan.

Mods hebben een paar pagina's geleden (!) al aangegeven hoe nu verder, dus laten we het daar bij houden, en doorgaan met dit fijne forum. Aan eenieder, doe heel even aan wat zelfreflectie, een betere wereld begint immers bij jezelf.

Voor de herinnering:
- Iedereen moet zich hier welkom voelen. Ga nieuwe mensen niet opzadelen met inside jokes. Als ze zich hier thuisvoelen raken ze daar vanzelf mee bekend. Ik zal geen "grapjes" meer maken :angel:
- Iedereen mag hier z'n spullen te koop aanbieden. Ik zal geen "grapjes" meer maken :angel:
- Relax en geniet van je auto('s)! Er valt niks te winnen door je gelijk te halen. Ruzie maken is slecht voor je bloeddruk. Dit x1.000.000
Eigen toevoeging:
- Stop met jennen over zaken die in het verleden gebeurd zijn, ook onder het mom van een "grapje", want de humor is er na 3x wel vanaf.
- Durf jezelf eens te verontschuldigen. Dat kan zeer verhelderend zijn.

Nee, ik word geen mod, maar ik heb het wel een beetje gehad met dat gezeur. Het leven is te kort.

Basta, wederom. Nou, move on!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 gasten