62 and still going strong

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 01 okt 2009, 15:53

Succes Jacco! Vergeet niet af en toe en fototje te maken, dan weet je weer waar je het voor doet ;)

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door BrianV » 01 okt 2009, 15:59

[quote="duifjes.com"]Sinds een 3 weken aan de Creatine *(200mesh), HMB, Total Muscle Solution *(cocktail van 10 stoffen) en de Matrix 5.0 voor de eiwit....ben heel benieuwd naar de resultaten over 12maanden merk nu al *(kan ook placebo effect zijn) dat het werkt...zwaarder trainen en groei.....in 3 weken tijd :shocking:
ps. allemaal op aanraden van onze DF-opper-krachtpatser Nandor....
quote]

zit er ook vet verbrander in?

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 01 okt 2009, 18:46

@Brian V. op dit moment niet wel gebruikt....ik probeer via cardio oefeningen *(lees na de krachtraining) een 15min volgas te fietsen....alleen wat ik zeg door mn medicijnen wil dat niet altijd lekker gaan....maar goed ik draag weer broeken die ik een 1,5 niet aan kon dus blijkbaar verbrandt er wel iets :mrgreen:

@Rob....nee doe ik niet....maar zie het zelf wel..... :D

Obbe
Berichten: 713
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: 130
Locatie: Rotterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Obbe » 23 okt 2009, 14:18

Heren(en dames)

Aangezien ik 3 keer per week fitness(lees: krachttraining doe) en minimaal 2 keer op de racefiets zit wil ik wel weer aan de eiwitten om toch wat sneller te herstellen en iets meer groeien. Ook een creatinekuurtje staat op het programma en om wat massa te genereren ook koolhydraten. Nu heb ik de site die Nandor noemde (http://www.bodyenfitshop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) eens goed bekeken maar daar zijn alle producten even 'geweldig' en nu zie ik door alle shakes het bos niet meer. Het verschil tussen de verschillende eiwitten ontgaat mij bijvoorbeeld echt totaal. Ik wil eigenlijk voor zo min mogelijk geld klaar zijn en alle producten los hebben. Dus een pot eiwitten, creatine en koolhydraten. Wat raden jullie me aan?

Alvast bedankt!

Obbe

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: 62 and still going strong

Bericht door Christoph » 23 okt 2009, 14:22

Obbe schreef:Heren(en dames)

Aangezien ik 3 keer per week fitness(lees: krachttraining doe) en minimaal 2 keer op de racefiets zit wil ik wel weer aan de eiwitten om toch wat sneller te herstellen en iets meer groeien. Ook een creatinekuurtje staat op het programma en om wat massa te genereren ook koolhydraten. Nu heb ik de site van Nandor (http://www.bodyenfitshop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) eens goed bekeken maar daar zijn alle producten even 'geweldig' en nu zie ik door alle shakes het bos niet meer. Het verschil tussen de verschillende eiwitten ontgaat mij bijvoorbeeld echt totaal. Ik wil eigenlijk voor zo min mogelijk geld klaar zijn en alle producten los hebben. Dus een pot eiwitten, creatine en koolhydraten. Wat raden jullie me aan?

Alvast bednakt!

Obbe
Ik heb goeie ervaring met powersupplements.nl , probeer daar anders eens een starterspack of iets in die richting? >

http://www.powersupplements.nl/index.ph ... 3e88b8fd30" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 23 okt 2009, 15:01

Ik heb:

Creatine *(200mesh) van hun huismerk
Total Muscle Solution *(huismerk)
HMB *(huismerk)
Shake Matrix 5.0 ik vindt banaan erg lekker en neem er rustig een stuk of 4 per dag :banaan:

Nu 2 weken niet getraint door griep ed maar de groei is duidelijk merkbaar!
Laatst gewijzigd door duifjes.com op 23 okt 2009, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 23 okt 2009, 15:02

ps. het nivo groeit ook snel....wat ik eerder deed op bijv 80kg kon ik 3 weken later op 130kg :shocking:

HSR
Berichten: 5277
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: 62 and still going strong

Bericht door HSR » 24 okt 2009, 00:00

Als eiwit poeder gebruik ik de lucovitaal functional foods proteine.

http://www.drogisterijboerhaave.nl/gewi ... ersing.php" onclick="window.open(this.href);return false;


Al die Amerikaanse troep moet ik niet. Dergelijke producten moeten immers niet door een FDA keuring dus het kan maar zo zijn dat je letterlijk troep naar binnen werkt. Ook zit er vaak veel suiker en smaakstoffen doorheen wat niet gezond is. Ik heb iig goede ervaringen met bovenstaande. Helpt stukken sneller je spieren herstellen alhoewel pezen alsnog veel tijd blijven vragen.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 24 okt 2009, 00:04

Kortom lees goed de verpakking idd suikers zit je niet op te wachten..,..........ik gebruik als ik train 3 a 4 x de toegestane hoeveelheid creatine en eiwit,......je groeit als een beer....maar 1 ding pas op dat je niet overtraint....soms met bepaade oefeningen merk ik aan mn peze dat ze ff niet meer willen en dan ben je te ver.

HSR
Berichten: 5277
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: 62 and still going strong

Bericht door HSR » 24 okt 2009, 08:43

duifjes.com schreef:Kortom lees goed de verpakking idd suikers zit je niet op te wachten..,..........ik gebruik als ik train 3 a 4 x de toegestane hoeveelheid creatine en eiwit,......je groeit als een beer....maar 1 ding pas op dat je niet overtraint....soms met bepaade oefeningen merk ik aan mn peze dat ze ff niet meer willen en dan ben je te ver.
Pezen doen er ook langer over om te herstellen en daar moet je mee oppassen. Zodra je die ''spierpijn'' voelt, welke vaak echt niet fijn is maar erg stekerig is, moet je even rust nemen. Peesontsteking duurt helemaal lang om te herstellen.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 24 okt 2009, 11:09

Ik zit nu weer aan de creatine (wel 3x de voorgeschreven hoeveelheid) en dat werkt redelijk ok. De afgelopen twee weken niets gedaan, ook geen voeding en sinds drie dagen weer begonnen. Gewicht gaat met een 300 gram per dag vooruit, vreet me redelijk gek.

Blijft leuk

Obbe
Berichten: 713
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: 130
Locatie: Rotterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Obbe » 24 okt 2009, 11:50

Ik train nu ruim een jaar redelijk intensief en mijn kracht is erg toegenomen. Mijn bouw(tanig) en lengte(2.03) zorgen er echter voor dat het niet erg opvalt. Train altijd samen met mijn neefje en die is ongeveer even sterk maar begint toch wel een redelijk Michelin mannetje te worden wat natuurlijk niet de bedoeling is. Wat ik wel merk is dat ik met fietsen weer andere spieren afbreek, ik vraag me dan ook af hoe triatleten dat doen.

Waar ik met fitness overigens helemaal gek van word is dat iedereen elkaar tegenspreekt. Iedereen heeft een andere mening over hoe een ofening moet worden uitgevoerd, trainingsschema's etc etc...

Wat ook erg irritant is zijn mensen die er niets van snappen. Mensen die niet begrijpen dat het heerlijk is om helemaal kapot te gaan(met welke sport dan ook en met fitness in het bijzonder) en om te merken dat je sterker aan het worden bent en groeit.

Nu weet ik nog niet wat ik moet kopen aangezien iedereen hier ook weer andere ervaringen heeft. Lastig, lastig..... :)

Grt. Obbe

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 24 okt 2009, 11:56

Niks moeilijk

Bewezen produkten:

Goed eiwit (via creanite.nl)
Goede creatine (bodyenfitshop)
BCAA's (bodyenfitshop
Carbs (bodyenfithop)
Vitaminepil (bodyenfitshop)


Daarnaast je voeding en rust en je bent lekker op weg. Uiteraard weet ik niet hoe je traint maar dit is ook belangrijk.
Er is nog veel meer mogelijk maar of je dat wil?

N.

Obbe
Berichten: 713
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: 130
Locatie: Rotterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Obbe » 24 okt 2009, 12:17

@Nandor, Daar kan ik wel wat mee! Hoe zit het me de eerder genoemde site http://www.bodyenfitshop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Als ik daar de meest voordelige eiwitten, creatine en koolhydraten koop, is het dan troep? Is goedkoop hierbij ook duurkoop en vergiftig je hiermee eigenlijk je lichaam? Zijn de supplementen die je in je vorige post noemt (BCAA's en Carbs) noodzakelijk bij gebruik van de overige spullen of heeft dat weer te maken met hoever je wil gaan?

Met fitness is het inderdaad de vraag hoe ver je wil gaan. Echt bodybuilden trekt me niet. Het gaat mij er vooral om lekker in mijn vel te zitten en er goed maar niet te groot uit te zien. Met mijn lengte kan je echter heel groot zijn voordat je er ook echt groot uitziet.....

Grt. Obbe

Gebruikersavatar
Individual
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 okt 2008, 17:05

Re: 62 and still going strong

Bericht door Individual » 24 okt 2009, 12:51

Als ik dit zo allemaal lees krijg ik weer zin om te gaan trainen. Ik ben een paar maanden geleden gestopt en ik trainde daarvoor zo'n 5 keer per week. Op een gegeven moment ging ik het meer als een verplichting zien naar mijn trainmaatje toe want zelf had ik eigenlijk geen tijd meer. Ik merk nu gewoon dat ik bijna al mijn kracht kwijt ben en dat vooral mijn borst, bovenarmen en rug flink qua afmetingen zijn afgenomen.
Nu zit ik eraan te denken om binnenkort weer te gaan beginnen. Wat betreft de voeding hield ik het heel simpel: gewoon eten tot je redelijkerwijs niet meer kan en een beetje op de eiwitten letten. Zou er dan nog veel winst te behalen zijn door supplementen te gebruiken?

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 24 okt 2009, 17:48

Here goes:

Eiwit van bodyenfitshop: Ik ben weg van Elite van Dymatize die ik meng met Eiwit van creanite.nl (check website) eigen verzinsel het mengen.
Creatine gewoon de basis nemen (wit potje met gele letters) kost weinig, smaakt zeer naar maar werkt. bodyenfitshop
Vitargo bodyenfitshop. Is wel aardig spul, merk er zelf niet veel van maar als je eens geen zin hebt in rijst om 06:00 leuke vervanger
Vitaminepil super complete formula van Ultimate! (bodyenfotshop)
BCAA's voor tijdens het trainen BCAA blast van SNI (watermeloen)

Als ik iets moest schrappen uit dit lijstje dan de BCAA's. Krijg je genoeg koolhydraten binnen door je gewone voeding kun je vitargo weghalen. Je hebt ook WMS (huismerk) is dacht ik ook wat goedkoper, not sure.

Succes.

VWB eiwitten en koolhydraten in het algemeen. Want to get big? 3gr koolhydraten en 4 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht. En ja dat is bulken, stampen en niet altijd leuk.

N

Obbe
Berichten: 713
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: 130
Locatie: Rotterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Obbe » 26 okt 2009, 15:10

Thanks! Ga zo maar eens wat spullen bestellen. Ik gebruik nu helemaal niets dus ben benieuwd hoe het gaat werken als ik het allemaal tegelijk ga gebruiken :D Zal er over een week of 7 eens op terugkomen....

Grt. Obbe

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 28 okt 2009, 11:02

Wie nog niet wakker was, wordt het nu hopenlijk wel..................



655 Teletekst wo 28 okt
***TENNIS*******************************
*** Agassi geeft gebruik doping toe
***************************************
**Andre Agassi geeft in zijn binnenkort
te verschijnen memoires toe dat hij
gedurende zijn tenniscarrière doping
heeft gebruikt.De Amerikaan,winnaar van
acht grand slam-toernooien,zegt dat hij
vanaf 1997 geregeld de 'recreatieve
drug' metamfetamine,heeft gebruikt.

In zijn memoires bekent de nu 39-jarige
Amerikaan zelfs een keer positief te
zijn geweest bij een controle,maar dat
hij openbaarmaking en een schorsing van
drie maanden wist te voorkomen door de
ATP leugens op de mouw te spelden.

"Ik schaam me natuurlijk en beloof dat
deze leugen mijn laatste leugen is",
zei Agassi,een van de vijf spelers die
alle vier de grand slam-toernooien won.
***************************************

Obbe
Berichten: 713
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: 130
Locatie: Rotterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Obbe » 28 okt 2009, 12:21

Vraag me dan wel onmiddelijk af waarom je dit zoveel jaren later nog naar buiten brengt. Zet zijn sportprestaties toch in een slecht daglicht en dat is zonde. Zou de eer aan mezelf houden in dit geval.

Misschien wel een mooie stelling: Moet gebruik van prestatie erhogende middelen worden toegestaan?

Dan ben je gelijk klaar. Geen vervelende controlles meer en dan is het stiekeme er af en is de strijd in principe eerlijk.

Grt. obbe

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 23 nov 2009, 13:14

Even stof van dit topic afblazen..

Ik ben ook bezig om het e.e.a. aan te passen qua conditie/spiermassa/vetmassa.
Zwem tegenwoordig 1 (probeer meestal 2) x per week 1.5 uur, heb al het vet eten de deur uitgeschopt en ben een beetje aan het kijken wat de manier is om het aan te pakken.
Heb jaaaaaaaren terug (6 ofzo?) aan de creatine gezeten in combinatie met kracht training. Toen was ik best fit.
Nu wil ik zonder eiwitshakes en creatine vet voor spier inruilen en weer back into shape raken.

Momenteel bestaat mijn voeding uit brood+beleg / normaal avondeten (minus aardappels en groente) / alleen melk/thee/sinasappelsap/water). Eet geen snoep of niks meer.
Afvallen gaat nu in een best rap tempo (10 kg in 4/5 weken) maar ik wil ook de spiermassa naar een hoger niveau krijgen. Doel is om uiterlijk zomer 2010 klaar te zijn.
Weeg momenteel overigens ong. 120 kg en ben 1.95m lang.

Tips zijn welkom (dingen waarvoor ik moet uitkijken qua eten, eten wat helpt met bovenstaande doel te bereiken etc) :thumbup:

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door BrianV » 23 nov 2009, 15:32

Marco R. schreef:Even stof van dit topic afblazen..

Ik ben ook bezig om het e.e.a. aan te passen qua conditie/spiermassa/vetmassa.
Zwem tegenwoordig 1 (probeer meestal 2) x per week 1.5 uur, heb al het vet eten de deur uitgeschopt en ben een beetje aan het kijken wat de manier is om het aan te pakken.
Heb jaaaaaaaren terug (6 ofzo?) aan de creatine gezeten in combinatie met kracht training. Toen was ik best fit.
Nu wil ik zonder eiwitshakes en creatine vet voor spier inruilen en weer back into shape raken.

Momenteel bestaat mijn voeding uit brood+beleg / normaal avondeten (minus aardappels en groente) / alleen melk/thee/sinasappelsap/water). Eet geen snoep of niks meer.
Afvallen gaat nu in een best rap tempo (10 kg in 4/5 weken) maar ik wil ook de spiermassa naar een hoger niveau krijgen. Doel is om uiterlijk zomer 2010 klaar te zijn.
Weeg momenteel overigens ong. 120 kg en ben 1.95m lang.

Tips zijn welkom (dingen waarvoor ik moet uitkijken qua eten, eten wat helpt met bovenstaande doel te bereiken etc) :thumbup:
kwa voeding volg ik gewoon de gezonde weg en pas ik er voor de rest niks op aan
(duifjes,Nandor kan je hier mee over vertellen ,
owja alchol is een echte boos doender :!:

het volgende krijg ik als advies van me trainer, eet 2 uur voor het sporten wat lichts aangezien het want lang duurt voordat het eten is omgezet in energie.

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 23 nov 2009, 18:34

Alcohol drink ik ook nauwelijks tegenwoordig. Met uitgaan ben ik ook de BOB.
Keep 'em coming die tips en adviezen :thumbup:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 23 nov 2009, 18:57

+6 kilo in 3 weken

nog 9 te gaan :mrgreen:

Obbe
Berichten: 713
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: 130
Locatie: Rotterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Obbe » 23 nov 2009, 19:12

3 keer per week 1 uur a 1.5 uur krachttraing en daarna een half uur op de crosstrainer heeft bij een vriend van mij erg geholpen. 10 kilo kwijt in een half jaar en bovendien veel strakker in zijn vel. Als je bijv. zoals hij crosstraing doet na krachtraing ga je je vetreserves verbranden en dat is wat je wilt. Bovendien, hoe meer spieren, hoe meer je gaat verbranden, ook in rust.

Succes!

Grt. obbe

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 23 nov 2009, 20:41

^ dat is geheel correct........................

Eerst je glycogeen voorraad opmaken/verbranden (koolhydraten helemaal op, m.a.w. de benzine tank is leeg) en daarna op de reserve (lees: maximale vetverbranding) houd de belasting wel laag das belangrijk anders ga je eiwitten verbranden, en dat wil je dus niet, bovendien ga je stinken naar amoniak............( ook een belangrijk kenmerk van overtraind zijn)
Belasting ongeveer 55-65% max HF, dan zit je goed.................en minimaal 30 min...........

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Luco, Paul76, R728i, tomgtr en 244 gasten