62 and still going strong

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 26 jan 2009, 17:30

Idd Maximus, ik ben dan niet een van swerelds meest aerodynamische personen maar zoals die knaap eruit ziet op dat filmpje is echt wazig

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10780
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: 62 and still going strong

Bericht door Joy » 26 jan 2009, 17:39

Pas maar op, Nandor ziet er over een jaar ook zo uit ! :mrgreen:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 17:59

Wazig?

Dude is prachtig man. Had eerste moeten worden.

Ik nok er over twee jaar max mee, mogen de broekies het overnemen. Maat van me gaat dit niveau wellicht wel halen. Ik wil de komende maanden tien kilo massa erbij en dan zien we wel weer verder.

N.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: 62 and still going strong

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 18:37

Nandor schreef:

Stallone who?

N.
Ongelofelijk zeg...voor z'n soort wel heel erg goed/mooi, lijkt bijna nep zo echt :mrgreen: tjonge das een dagtaak enz enz...ziet er zeer goed uit , heel wat beter dan Arnold Z destijds, veel mooier.

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: 62 and still going strong

Bericht door Wouter81 » 26 jan 2009, 18:41

Verhaal klinkt briljant, groep huurlingen die in Zuid Amerika een dictator aan gaan pakken. :) Vernieuwd, oscar-waardig script zo te lezen. Maar goed, met die cast (Statham is ook cool, net als Sly) moet het wel weer vermakelijk worden. 8)

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 26 jan 2009, 19:47

Nandor schreef:Wazig?

Dude is prachtig man. Had eerste moeten worden.

Ik nok er over twee jaar max mee, mogen de broekies het overnemen. Maat van me gaat dit niveau wellicht wel halen. Ik wil de komende maanden tien kilo massa erbij en dan zien we wel weer verder.

N.
Yep, wazig.

Aan de ene kant waardeer ik het dat iemand zoveel ermee bezig is en zover komt.
Aan de andere kant heb ik zoiets van: WTF, dit is gewoon buiten 'proportie'.
Ieder zijn hobby, het is niet de mijne.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: 62 and still going strong

Bericht door Michel P » 26 jan 2009, 19:58


Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 1657
Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:03
Locatie: Amsterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Casper » 26 jan 2009, 20:10

Nandor schreef:Wazig?

Dude is prachtig man. Had eerste moeten worden.

Ik nok er over twee jaar max mee, mogen de broekies het overnemen. Maat van me gaat dit niveau wellicht wel halen. Ik wil de komende maanden tien kilo massa erbij en dan zien we wel weer verder.

N.
Oneens, hij heeft m.i. toch wat te weinig massa op de benen. Maar dit is zeker wel een toekomstige Mr.O!

En of die Stallone nou juiced of niet, knetterhard moet je d'r sowieso voor trainen. Met AAS is het misschien wel nog belangrijker om de juiste voeding te nemen(figuren a la M. Rohl die veel met insuline werken al helemaal).

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10780
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: 62 and still going strong

Bericht door Joy » 26 jan 2009, 20:19

@Michel, dat hekwerk/boompje :shock:

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7166
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Erik K. » 26 jan 2009, 20:32

Schitterend de film komt dus inderdaad.
Mickey Rourke doet ook mee, ik dacht dat Steven Seagal ook mee zou doen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: 62 and still going strong

Bericht door Peric » 26 jan 2009, 20:35

Sly is altijd erg droog geweest, dus het zou zomaar kunnen dat dit zonder gebeurt is hoor.
Mensen in de Bodybuildinghoek hebben ooit gezegd dat Stallone ook een goede Bodybuilder zou zijn.
En zo groot is ' ie nou ook weer niet hoor. Hij weet net zo goed dat als je droog bent het er veel groter uitziet.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 20:40

Erik K. schreef:Schitterend de film komt dus inderdaad.
Mickey Rourke doet ook mee, ik dacht dat Steven Seagal ook mee zou doen :mrgreen:

nee die diknek van een seagal had geweigerd :( maar dat zou het plaatje wel completer maken :mrgreen:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 26 jan 2009, 20:42

Nandor schreef:Dude gebruikt, duh!

Heb er verder geen mening over.

N.
Ik wel;

Je bent een rund ( of je wordt het wel, met Clenbuterol)) als je met anabolen stunt........................... :mrgreen:

Er zijn te veel mensen aan kapot gegaan, zowel fysiek als mentaal................................

Over andere middelen nog maar te zwijgen ( HGH of zo, vervuild met HIV en/of Hepatitis uit het oostblok)...............................

En dat alles voor je eigen 5 minuten wereldberoemdheid..................................in een tak waar, op een uitzondering na, geen droog brood te verdienen valt.............................FAIL

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 22:58

Niet mee eens!

Ook anabolen kun je verstandig gebruiken. Mentaal is een andere zaak. Bodybuilders zijn de meest onzekere mensen ter wereld, samen met BMW rijders, en dat is een reden om onverstandig, in bv te grote doses, met die zooi aan de slag te gaan.

Dudes flippen en doen gekke dingen. Live meegemaakt. Op zich is het wel leuk om die gasten op te fokken. Ga voor de grap naast de grootste dude in de sportschool staan en zeg iets over een mooi atletisch lichaam. Je lacht je helemaal rot, terwijl die gozer s'avonds zwaar in de put zit. Klotegeintjes ;)

Vwd Phil Heath. Hij was zeker beter dan Cutler, nummer twee vorig jaar. Dexter moest wel winnen want dit was ook z'n laatste kans. Qua benen mag er van mij ook wel wat bij maar ze zijn nog steeds gigantisch. Het blijft een jurysport en dat is ergens gewoon waardeloos.

N

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 23:02

Dexter?? :mrgreen:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 23:03

Fail maatje :)

N.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15873
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: 62 and still going strong

Bericht door Bram » 26 jan 2009, 23:07

Bizar zeg, voor een 62 jarige :shock:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: 62 and still going strong

Bericht door RVV » 26 jan 2009, 23:23

Ik vind hem er slecht uitzien voor een 62 jarige. Hij is zo'n beetje de Marijke Helwegen onder de acteurs geworden.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 23:26

Dat is onzin... Marijke Helwegen is gewoon ENG!!! Daar is echt helemaal NIETS echt aan... die vrouw vind ik serieus ENG! die kan je niet vergelijken met SLY...

HSR
Berichten: 5278
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: 62 and still going strong

Bericht door HSR » 27 jan 2009, 08:14

Naast het donkere dames topic misschien maar eens een herenliefde topic aanmaken ?

Robin
Berichten: 51372
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: 62 and still going strong

Bericht door Robin » 27 jan 2009, 08:23

hugo schreef:Naast het donkere dames topic misschien maar eens een herenliefde topic aanmaken ?
wat let je hugo :mrgreen:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 27 jan 2009, 08:34

Nandor schreef:Niet mee eens!

Ook anabolen kun je verstandig gebruiken. Mentaal is een andere zaak. Bodybuilders zijn de meest onzekere mensen ter wereld, samen met BMW rijders, en dat is een reden om onverstandig, in bv te grote doses, met die zooi aan de slag te gaan.

Dudes flippen en doen gekke dingen. Live meegemaakt. Op zich is het wel leuk om die gasten op te fokken. Ga voor de grap naast de grootste dude in de sportschool staan en zeg iets over een mooi atletisch lichaam. Je lacht je helemaal rot, terwijl die gozer s'avonds zwaar in de put zit. Klotegeintjes ;)

Vwd Phil Heath. Hij was zeker beter dan Cutler, nummer twee vorig jaar. Dexter moest wel winnen want dit was ook z'n laatste kans. Qua benen mag er van mij ook wel wat bij maar ze zijn nog steeds gigantisch. Het blijft een jurysport en dat is ergens gewoon waardeloos.

N
Je hebt er dus duidelijk wel een mening over.............................even voor de goede orde...................... :mrgreen:

Ik blijf het oneens met je, maar das nu niet van belang in deze discussie. Het ontkennen dat Sly gebruikt is het zelfde als geloven dat je de Tour de France op de beroemde boterham met pindakaas rijdt.......................................

Wake up denk ik dan............................een topsporter wordt geen topsporter zonder dope. Gebruik je niets dan kan het zelfs op amateur niveau schudden, wat heet, zelfs op de middelbare school doe je niet meer mee..................
Er is geen sport uitgezonderd waar op top niveau niet gebruikt wordt.....................

Collectieve gekte voor geld en roem, ook al haalt dat maar een uitzondering ( Schwarzenegger, Ferigno en dan heb je het ook wel zo`n beetje gehad)
Ik zal nooit vergeten dat ik Dorian Yates ( Ook meerdere keren Mister Olympia) met rood doorlopen ogen en een bijna geplastificeerd lijf op de FIBO in Essen zag lopen....................dat was ook wel zo`n beetje het laatste wat ze van hem hebben gehoord........................opgeslokt door de vergetelheid, met een lijf dat echt naar de kloten is en waar niets meer normaal aan functioneerd.
John Paul Sigmarson, ook zo`n voorbeeld, ( wie kent hem nog?) Heeft ook al lang bloemtjes op de buik staan........................en zo kan ik nog wel even doorgaan. ....................

Robin
Berichten: 51372
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: 62 and still going strong

Bericht door Robin » 27 jan 2009, 08:51

Sigmarson is die al dood joh?poeh, is me toen in 't geheel ontgaan....(rip) Keek in m'n puberteit vaak naar de sterkste man ter wereld, maar 't heeft me om 't zelf te doen nooit geboeid. Ben meer 1 van 't hardlopen/fietsen meer voor m'n conditie dan om m'n body te veranderen.

Dexter
Berichten: 1600
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Dexter » 27 jan 2009, 09:13



Even vrij vertaald uit het bijschrift naast deze video: Sigmarson had blijkbaar een aangeboren hartafwijking en de oorzaak van zijn dood was dan ook een gesprongen aorta tijdens een zware trainingssessie.
Uiteraard zal het gebruik van steroïden niet positief hebben bijgedragen aan het belasten van zijn hart maar hij is niet gestorven aan het gebruik ervan.
Wel een man die op mij een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten!

On-topic: Voor wat betreft Stallone: Ook al is hij superstrak, (en respect daarvoor want met alleen slikken kom je er niet) op mij komt het onnatuurlijk over om er zo uit te zien.
Ik vind het dus niet mooi om te zien, maar ja smaken verschillen nu eenmaal.... :angel:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 27 jan 2009, 11:37

Dexter; een stok vinden om een hond te slaan .................................dat kunnen ze allemaal.......................allemaal gelul die zgn aangeboren afwijkingen........................

Dat vertelde Schwarzenegger een paar jaar geleden ook ( hoe toevallig) nadat bekend werd dat zijn hartklep vervangen was door die van een varken...........................

Kortom; al die sporters hebben opportunistisch aangeboren afwijkingen.................fantastisch gelegenheids argument...........................................

Het ergste is dat ze het niet hardop durven te zeggen waar het op staat, bang om collectief te worden uitgekotst.................................kortom; een grote hypocriete bende...............

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Andreass, ED35, ErikS, SAH en 96 gasten