62 and still going strong

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: 62 and still going strong

Bericht door PeterB » 28 jan 2009, 11:10

Maximus schreef:Je ziet er in ieder geval nog vrij normaal uit :P

Alleen kan ik me voorstellen dat je nog steeds last ondervindt en zult ondervinden van wat je je lichaam hebt 'aangedaan'.

Ik heb nooit "gesnoept" , alleen extreem zwaar trainen.

Eh Rico, ja, ook daarom zijn 4-persoons auto's in mijn geval 2 1/2 persoons.
Staat niet voor niets een S met lange wielbasis als bedrijfsauto voor de deur.... :wink:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: 62 and still going strong

Bericht door Michel P » 28 jan 2009, 11:13

Pas je wel in die mooie Alfa? En kan er dan ook iemand normaal naast je zitten?

Michel

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: 62 and still going strong

Bericht door PeterB » 28 jan 2009, 11:17

Michel P schreef:Pas je wel in die mooie Alfa? En kan er dan ook iemand normaal naast je zitten?

Michel
Ja, ik paste er wel in, en ook kon mijn vrouw naast mij zitten.

Maar dan wel zomerdag......
Overigens heb je meer interieur-ruimte in de oude Spider dan in de latere versies.

( auto is inmiddels, na wat omzwervingen, weer in goede handen van een Alfa-liefhebber gekomen)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 28 jan 2009, 11:25

Nog vergeten te melden dat je organen ook mee "profiteren" .............................

Zie daar een nieuwe hartklep voor de heer Schwarzenegger, of plotselinge hartdood bij sporters ( waarna uiteraard het smoesje volgt dat het om een familiaire congenitale predispositie handelt)..........................juist, dan moet ik altijd weer minzaam glimlachen.......................

En zo houden we de mythe in leven, wat heet............................

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 1657
Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:03
Locatie: Amsterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Casper » 28 jan 2009, 19:03

Goed en duidelijk verhaal Romo! Je zit in de medische 'hoek' heb ik wel eens gelezen, maar werk je specifiek met dit soort middelen dat je er veel verstand van hebt? Of gebruik je stiekem zelf... :mrgreen:
;)

Alhoewel ik wel al enige tijd geinteresseerd ben in Testosteron injecties op latere leeftijd. Ik heb daar wel eens het 1 en ander over gelezen, en de resutalen zijn in ieder geval veelbelovend te noemen. Vond het wel stoer van die foto's met iemand van 87 die gewoon nog een rechte rug had en atletische armen...

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 28 jan 2009, 19:48

Zit in de medische hoek , daarnaast heb ik zelf een kleine 30 jaar ervaring met krachttraining en sportscholen ( en veel gebruikers van dichtbij gezien met vaak alle ellende van dien) sporters die echt duizenden zo niet 10 duizenden Euro`s aan dope hadden gespendeerd en er nooit van hebben mogen profiteren behoudens het strelen van het eigen ego. Dit samen met mijn ervaring als ex wedstrijd zwemmer op hoog niveau, doch niet goed genoeg voor het podium :mrgreen: ( ik snap nu waarom, ja, wijsheid komt met de jaren :mrgreen: )

Sportschool kom ik nog steeds 4-5 keer per week om zelf fit te blijven en lekker af te reageren, een frisse sportieve wind door je bol. Ik heb nooit gebruikt, ik zal het ook nooit doen. Het handelen in dope is een schimmig gebeuren dat zich vroeger onder en achter de toonbank van de sportschool afspeelde, tegenwoordig gaat alles middels internet, waarbij het zeer dubieus is of je wel die middelen krijgt die je besteld had ( geen kwaliteit dus). Wees niet verbaasd dat je ampullen krijgt met visolie ipv dope. Heel berucht, zoals eerder hier vermeld, vervuilde Oostblok produkten ( HGH;Human Growth Hormone) die uit lijken :shocking: :shock: zijn gehaald. Besmetting met HIV en/of Hepatitis is vaak beschreven.
Juist vanwege mijn beroepsmatige achtergrond en ook interesse in deze materie, hou ik het bij een theoretisch verhaal, ik voel geen enkele behoefte dit in de praktijk te ondervinden. Voor dope geldt; Het sop is de kool niet waard, en het middel is erger dan de kwaal om maar even in dit soort termen te spreken......................

Dat mensen toch gebruiken heeft alles te maken met foutieve motivaties als "beroemd en bekend" willen worden, veel geld kunnen verdienen. Nou ieder zijn meug, maar zonder mij dus.
Ik heb niet de ilusie dat dope uit de sport is te weren, op top niveau is er zeker eer, roem en geld te behalen, dus die zeer sterke motivationele prikkels ( psychologische bekrachtigers) blijven altijd aanwezig, daarmee ook het gebruikers verhaal.
Komt bij dat de ontwikkelingen niet stilstaan, juist vanwege het vele geld dat hiermee gemoeid is gaan er ongehoorde bedragen in schimmig onderzoek naar nog betere en minder traceerbare middelen. Het summum van doping staat op de drempel om geïntroduceerd te worden. De GEN doping, dus sporters bij wie er gesleuteld is aan het erfelijk materiaal. Nooit te traceren. Het is uiterst verwerpelijk, maar het is niet tegen te houden......................

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Erik K. » 28 jan 2009, 20:02

Romo,

Hoe sta jij tegenover de bekende Milkshakes gevuld met eiwitten en/of koolhydraten van b.v. M-Double You?

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 28 jan 2009, 20:08

die zijn minder goed dan matrix 5.0

Heb nog wel een knappe site voor je

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 28 jan 2009, 20:11

Extra eiwit inname bij krachttraining is geen overbodige luxe. Spieren bestaan uit 100% eiwitten, eiwitten bestaan uit aminozuren, daarvan heeft de mens een aantal van nature aanwezige aminozuren en een aantal juist niet. Door extra eiwit gebruik stimuleer je zowel de groei van spiermassa alswel het herstel na een zware training.

Grofweg is de stel regel dat bij forse sportieve inspanning ( krachttraining) je dagelijks 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht moet innemen. Dus weeg je 80 kg, dan 160 gram eiwit per dag binnen krijgen, let wel; dit moet goed verdeeld over de dag.

Goed sporten begint niet met dope, maar begint wel met goed eten en weten wat je eet, waneer je eet, hoeveel je eet en in welke verhouding je eet ( koolhydraten-eiwitten-vetten, vitamines en spore elementen.)

Het merk ansich zegt mij niet zo veel...........................

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Erik K. » 28 jan 2009, 21:10

OK Romo thanks.
Het merk was zomaar een voorbeeld, er bestaan uiteraard meerdere.

@Nandor,

Post het linkje maar, altijd leuk eens rond te kijken.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 29 jan 2009, 06:46

http://www.bodyenfitshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; haal ik m'n spullen.

N.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 30 jan 2009, 19:42

Ander vraagje, wie kent het nummer dat hij (Phil Heath dus) gebruikt tijdens het poseren?

Nummer ervoor is van The Game- Dopeboys.

Mijn coach is deze week onverwacht overleden. Vreselijk voor de familie, ben er zelf ook stuk van. Elke set is nu voor hem. Hoop dit jaar toch nog het podium op te komen ondanks dat ik het nu voor een groot deel alleen moet gaan doen.

Nan

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 31 jan 2009, 01:18

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Stallone nog niet klaar met Rambo
Geplaatst door FilmTotaal op 30-01-2009 16:56 - Bron: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=12926" onclick="window.open(this.href);return false;

Stallone nog niet klaar met RamboSylvester Stallone, die momenteel druk bezig is met zijn actiefilm The Expendables, vertelt Extra dat hij definitief van plan is om John Rambo wederom op het witte doek te laten verschijnen.

."Yeah, we are doing another 'Rambo,' but the conflict is whether to do it in America or a foreign country," said Stallone.

Het laatste deel, getiteld Rambo, bracht $113 miljoen in het laadje (kosten: $50 miljoen). Aan Sly zijn spieren hoeft het in ieder geval niet te liggen want die zijn nog helemaal voor de bakker! (hebben we laatst gezien)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 31 jan 2009, 09:36

Er komt een tijd dan is Rambo klaar met Stallone............................ :mrgreen:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: 62 and still going strong

Bericht door Joy » 31 jan 2009, 10:07

Gecondoleerd Nandor. Hoe oud was je coach ?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: 62 and still going strong

Bericht door RVV » 31 jan 2009, 10:31

Nandor schreef:Ander vraagje, wie kent het nummer dat hij (Phil Heath dus) gebruikt tijdens het poseren?

Nummer ervoor is van The Game- Dopeboys.

Mijn coach is deze week onverwacht overleden. Vreselijk voor de familie, ben er zelf ook stuk van. Elke set is nu voor hem. Hoop dit jaar toch nog het podium op te komen ondanks dat ik het nu voor een groot deel alleen moet gaan doen.

Nan
Sterkte..

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 31 jan 2009, 11:21

Nandor schreef:Ander vraagje, wie kent het nummer dat hij (Phil Heath dus) gebruikt tijdens het poseren?

Nummer ervoor is van The Game- Dopeboys.

Mijn coach is deze week onverwacht overleden. Vreselijk voor de familie, ben er zelf ook stuk van. Elke set is nu voor hem. Hoop dit jaar toch nog het podium op te komen ondanks dat ik het nu voor een groot deel alleen moet gaan doen.

Nan
Oh damn, las erover heen! Gecondondeleerd Nandor! :cry:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: 62 and still going strong

Bericht door RVV » 31 jan 2009, 12:53

Oops.. Metchu een epic fail.. :oops:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 31 jan 2009, 13:25

Ik had mijn post gemaakt, zonder te lezen wat er vooraf was gezegd... Ik ging er nog van uit dat het nog steeds over anabolen ging :oops: :mrgreen:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: 62 and still going strong

Bericht door RVV » 31 jan 2009, 14:20

Snap ik (en Nandor) ook wel :wink:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 31 jan 2009, 17:29

Ken jullie toch.

http://www.ewaldkooiman.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer info (voor zover die er is) Patje FE kent hem ook wel. 70 is veel te jong. We waren qua kracht ongeveer gelijk, zonder te overdrijven, kan wel een gewichtje verplaatsen. Zijn bloed werd regelmatig onderzocht, nooit wat aan de hand. Vetpercentage van 11%! Heel onwerkelijk.

Nan

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 05 feb 2009, 11:47

Plaats dit hier maar even, benieuwd welk gelegenheidsargument men hier weer tevoorschijn tovert ( laat me raden; een erfelijke niet ondekte afwijking...................... :hmmm: :bag: )


663 Teletekst do 05 feb
***IELRENNEN***************************
**** Belgische renner Nolf overleden
***************************************
**De Belgische renner Frederiek Nolf,
een van de deelnemers aan de Ronde van
Qatar,is woensdagnacht in zijn slaap
overleden.Over de doodsoorzaak is niets
bekend.Nolf (21) maakte vorig jaar zijn
profdebuut bij Topsport Vlaanderen.Die
ploeg heeft de ronde direct verlaten.

Oud-wielrenner Eddie Merckx,een van de
directeuren van de koers,maakte bekend
dat de vijfde etappe geneutraliseerd
wordt:"Uit respect voor Nolf wordt de
rit in gesloten groep afgewerkt."

In 2003 werd het peloton in de Ronde
van Duitsland opgeschrikt door het
nachtelijk overlijden van een renner.
Toen werd de Fransman Fabrice Salanson
(23) getroffen door een hartaanval.
***************************************

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: 62 and still going strong

Bericht door Michel P » 05 feb 2009, 14:13

Mijn eerste gedachten ook Romo!

Doping is uiteraard uitgesloten, dat doe je toch niet........... gegokt en verloren!! RIP en sterkte aan de familie.

Michel

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Erik K. » 04 mar 2009, 06:51

Arnold "The Terminator" Schwarzenegger doet trouwens toch mee!

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 04 mar 2009, 07:33

aan wat?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 154 gasten