62 and still going strong

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 04 mar 2009, 11:34

Ik heb totaal niets met het grote spieren verhaal ik ben liever 15kg te zwaar *(zoals nu) dan zo'n spierenklomp....ik denk dat het een soort 'fysieke' verslaving is dat mensen dat doen....groter, breder nog groter etc? Ik heb zelf redelijk wat aanleg voor het ontwikkelen van spiermassa maar zou zoiets nooit doen. Heb vroeger zeer actief zwemmen en atletiek gedaan latere leeftijd K1 training en tuurlijk is het wel aardig iets spieren te hebben maar ik begrijp dat hele grote niet....of kan iemand mij dat uitleggen? Nandor?

Let wel ik zeg dus niet dat het dom is etc etc. ieder z'n ding en eigenlijk vindt ik best knap omdat je veel doorzettingsvermogen moet hebben en er heel veel voor moet laten *(in mijn ogen...wijntje lekker italiaans eten donkerbiertje etc etc)

Dus ik ben liever iets te zwaar/dik dan dit.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 04 mar 2009, 12:45

15 kg te zwaar is gezonder dan een anabolen junkie die op gewicht is...................... :mrgreen:

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: 62 and still going strong

Bericht door Robin » 04 mar 2009, 16:06

wij fitnessen nogal waarbij m'n vrouw een uurtje spinning doet en daarna circuitje van 10 van die apparaatjes voor buikspieren/armspieren etc. Ik hardloop 2x half uur (of 3x 20 minuten ofzo)op 'n wisselend programma, en daarna of tussendoor misschien ff fietsen.

Daarnaast ons is de'bodybuildingafdeling ' en het valt mee, maar sommigen denken dat ze Conan the Barbarian zijn hoe ze alleen al macho o-benerig lopen, lachwekkend en dan een 'normaal'lichaam hebben.

Ach ieder z'n onzekerheden. Ik doe 't voor omdat m'n vrouw me meesleept en 't wel lekker is voor je conditie zo op naar je 40e.

En m'n conditie was al netjes, maar door die zuiperij in 't stadion soms en cafes/feesten is ie er toch best op vooruit gegaan 3 x per week fitnessend.

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7166
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Erik K. » 04 mar 2009, 20:46

Metchu schreef:aan wat?
Aan deze film ;)

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 04 mar 2009, 21:02

Fuifjes,

ik kan alleen voor mezelf oordelen en ik mag concluderen dat het gewoon een verslaving is. Daarnaast is het sporten voor mij een uitlaatklep en is het zeker in de buurt waar ik werk wel eens handig om fysiek "aanwezig" te zijn. Noem het een vorm van ijdelheid, prima. Ik kan het zelf aardig plaatsen maar ik weet ook dat het voor sommige mensen meer afzien is dan plezier hebben aan omdat het onzekerheid met zich meebrengt als iets niet in orde is of als de weegschaal iets ongewenst aangeeft.
Vaak wel lachen die figuren, hoewel het soms echt heel ver kan gaan. Denk dan maar aan agressief gedrag door anabolen, depressies en dat soort zaken.

Overigens vandaag weer voor meer dan 500 meuk gekocht waarmee ik de komende maanden wel even vooruit kan. Nog een jaar of twee en dan sluit ik het boek ook. Ga ik lekker drie keer per week met Robin fitnessen.

N.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 04 mar 2009, 21:49

Nandor, duidelijk en eerlijk verhaal verslaving oke en ik weet ik welke buurten je soms bent......

Ach mn overgewicht geeft mij geen onzekerheid soms wat te strakke bloezen dan gaat er in 2 weken 5 kilo af ipv. grotere kopen :D

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 05 mar 2009, 00:20

Erik K. schreef:
Metchu schreef:aan wat?
Aan deze film ;)
oh, vet! is dat bevestigd? heb het nog nergens terug gezien .....

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7166
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door Erik K. » 07 mar 2009, 10:20

Check deze link: http://www.imdb.com/title/tt1320253/

Ik zie nu dat ook Eric Roberts er tussen staat.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 07 mar 2009, 12:52

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 12 mar 2009, 01:37

Erik K. schreef:Check deze link: http://www.imdb.com/title/tt1320253/

Ik zie nu dat ook Eric Roberts er tussen staat.
En dit was zijn reactie op The Expendables:

So I... naturally when he asked me if I would do a cameo, which will just be something quick, like I walk out of a hotel or out of a office building and he will walk up and we will bump into each other and there will be some mumbling and then we will walk off (crowd laughs). So it will be something very simple, that will be again, just a cameo, so that's what we're going to do. I promised him I'd do that and I'm looking forward to that. Ok? Good.

het is dus maar een cameo :cry:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 15 mar 2009, 02:32

Stallone: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13321" onclick="window.open(this.href);return false;

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 13 mei 2009, 19:40

nieuwe foto van onze 62'er (inmiddels 63) and still going strong :mrgreen:


Afbeelding

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 13 mei 2009, 20:33

Tja,

heb sinds drie weken na een aanvaring met eigenaar van mijn sportschool zelf een nieuw schema gemaakt, je wil niet weten hoe ik daarvan groei. Daarnaast nieuw dieet (7 keer per dag eten, weegschaaltje er uiteraard bij) en het loopt de spuigaten uit. Niks anabolen, wel wat dingen die niet in de schijf van vijf zitten en je kunt al een boel bereiken.

N.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door Mathieu » 13 mei 2009, 20:52

Nandor,

Niet teveel groeien anders zie je er over dertig jaar zo uit.
Mag aannemen dat je dat niet wilt.

Afbeelding

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 13 mei 2009, 22:49

Nandor schreef:Tja,

heb sinds drie weken na een aanvaring met eigenaar van mijn sportschool zelf een nieuw schema gemaakt, je wil niet weten hoe ik daarvan groei. Daarnaast nieuw dieet (7 keer per dag eten, weegschaaltje er uiteraard bij) en het loopt de spuigaten uit. Niks anabolen, wel wat dingen die niet in de schijf van vijf zitten en je kunt al een boel bereiken.

N.

idd kan je een boel bereiken, maar vergeleken met een anabolen junkie loop je altijd achter de feiten aan..............................ergo; geen schijn van kans.....................................

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 14 mei 2009, 06:49

Thanks

Vriend van me is vorig jaar schoon twee keer nederlands kampioen geworden. Daarna vierde op de Universe (had tweede of derde moeten zijn)

Je post.......................geen schijn van kans.

N.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 14 mei 2009, 08:18

Nandor schreef:Thanks

Vriend van me is vorig jaar schoon twee keer nederlands kampioen geworden. Daarna vierde op de Universe (had tweede of derde moeten zijn)

Je post.......................geen schijn van kans.

N.
Wie maakt wie wat wijs? :mrgreen:

Ik loop te lang mee om in sprookjes te geloven, no offence verder..................

Zonder dope komt niemand aan de top, ook niet op een 2e danwel 3e plek, al helemaal niet in het bodybuildings wereldje......................

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: 62 and still going strong

Bericht door Robin » 14 mei 2009, 09:23

LOL @ discussie. Nandor is 'n beste vent die een 5 jaar terug van 'n 'schlemiel' nu een stevige kerel is, door training en alles wat daarbij komt kijken. Ik weet niks van bodybuilding en 't doet me weinig.

Als Nandor om wat voor reden dan ook me een hengst wil geven(doe maar 'n volbloed arabier dank u) weet ik for sure dat ik agile as I am 8) heel snel het op 'n lopen zet. Ik sta al 'n jaartje in de sportschool, maar dan met spinning en hardlopen.ROFOL :banaan:

Usain Bolt eat your heart out met dat wrak van je. Leer jij me nog harder rennen, leer ik je je E92 M3 op de weg te houden. :nana:

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: 62 and still going strong

Bericht door Max V » 14 mei 2009, 09:28

Mathieu schreef:Nandor,

Niet teveel groeien anders zie je er over dertig jaar zo uit.
Mag aannemen dat je dat niet wilt.

Afbeelding
Erg gezond, een baan als gouverneur :mrgreen:

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 14 mei 2009, 09:42

Mijn 'kleine' broertje is hier ook al een hele tijd mee bezig, heeft al een paar keer mee gedaan met YBF natural wedstrijden Beverwijk, paar keer 2e geworden in zijn klasse (hoe die klasses precies allemaal zijn ingedeeld weet ik niet..)

Ben 2x met hem mee geweest achter de schermen , het is echt een heel apart wereldje, keek m'n ogen uit :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft nu een jaartje rust en wil volgend jaar weer mee doen, gebruikt volgens mij dezelfde aanpak als Nandor, vaak eten op een dag en dan zeer eentonig :P Kwark, witte rijst, pannenkoeken, kipfilet, biefstuk en dan heb je het merendeel wel gehad :P

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 62 and still going strong

Bericht door romo » 14 mei 2009, 10:57

Mooi pics, dat is idd nog wel haalbaar ( met veel discipline uiteraard)

Maar als je op wedstrijden komt waar ook anabolen junkie oververtegenwoordigd is, dan maak je met bovenstaand postuur ( hoe knap ook) geen schijn van kans, een gebruiker heeft meer massa, maar defenitie, is droger; kortom zal een niet gebruiker altijd verslaan.

Wil je natural, mij best, alleen geloof ik je niet op je blauwe ogen ( Lance Armstrong beweert ook dat ie clean is, yeah), met respect hoe iemand het wil, dat maakt me verder niet uit.
We moeten niet blind zijn, overal in de sport wordt gebruikt, of het nu voetbal, tennis, schaatsen, of darten is...........................dat is de harde realiteit in de harde strijd om de pecuni`s

En Merkx won de toer ook op 2 boterhammen met pindakaas..........................

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 14 mei 2009, 11:10

romo schreef:Mooi pics, dat is idd nog wel haalbaar ( met veel discipline uiteraard)

Maar als je op wedstrijden komt waar ook anabolen junkie oververtegenwoordigd is, dan maak je met bovenstaand postuur ( hoe knap ook) geen schijn van kans, een gebruiker heeft meer massa, maar defenitie, is droger; kortom zal een niet gebruiker altijd verslaan.

Wil je natural, mij best, alleen geloof ik je niet op je blauwe ogen ( Lance Armstrong beweert ook dat ie clean is, yeah), met respect hoe iemand het wil, dat maakt me verder niet uit.
We moeten niet blind zijn, overal in de sport wordt gebruikt, of het nu voetbal, tennis, schaatsen, of darten is...........................dat is de harde realiteit in de harde strijd om de pecuni`s

En Merkx won de toer ook op 2 boterhammen met pindakaas..........................
Hij is bewust natural en doet daarom ook niet meer mee aan wedstrijden waar wel alles mag. Op zo'n wedstrijd maakt hij inderdaad geen schijn van kans en om die reden is het ook niet leuk om mee te doen, heb 'm zelden zo teleurgesteld gezien, na maanden lang mega hard trainen, dieeten, letterlijk honger lijden in de laatste weken om zo droog mogelijk te worden en dan 1 na laatste worden is niet leuk.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 14 mei 2009, 11:44

Romo,

Iemand met veel aanleg kan het blijkbaar schoon bereiken. Ik heb geen foto's hier, wel op hyves enzo maar daar gaat het niet om. Hij is wel vaker beschuldigt van anabolengebruik, alleen maar lachen hoor.
Ik gebruik alleen produkten die in de reguliere winkel te koop zijn (bodyenfitshop, creanite.com). Met goede training, voeding en goed poseren kun je alles pakken. Je maakt het moeilijker maar dat is dan ook weer de uitdaging voor mij!

Rob, broertje ziet er zo zeer ok uit. Beetje teveel vet op de onderrug, lats, borst mogen van mij groter. Benen zijn bijna standaard klein. Er is altijd werk aan de winkel :mrgreen:

N.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 14 mei 2009, 11:46

PS

Die Beverwijk wedstrijden zijn ook drukbezocht door gebruikers. Naturel m'n ass. Zondag weer :shock:

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 14 mei 2009, 11:49

Nandor schreef:Romo,

Iemand met veel aanleg kan het blijkbaar schoon bereiken. Ik heb geen foto's hier, wel op hyves enzo maar daar gaat het niet om. Hij is wel vaker beschuldigt van anabolengebruik, alleen maar lachen hoor.
Ik gebruik alleen produkten die in de reguliere winkel te koop zijn (bodyenfitshop, creanite.com). Met goede training, voeding en goed poseren kun je alles pakken. Je maakt het moeilijker maar dat is dan ook weer de uitdaging voor mij!

Rob, broertje ziet er zo zeer ok uit. Beetje teveel vet op de onderrug, lats, borst mogen van mij groter. Benen zijn bijna standaard klein. Er is altijd werk aan de winkel :mrgreen:

N.
Deze foto's heb ik van z'n hyves geplukt, zal 'm eens vragen om wedstrijdfoto's. Benen kan hij helaas weinig aan doen, hij is in 2001 uit z'n Renault Clio geknipt, zat om een boom heen gevouwen, 2 maanden in coma gelegen, hersenletsel en een een stalen pin in z'n onderbeen aan overgehouden.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door RobS op 14 mei 2009, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 418 gasten