Verzekeringen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Verzekeringen

Bericht door Robin » 18 apr 2019, 12:53

Als iemand anders de schuldige is, zeer zeker wel Luco.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Verzekeringen

Bericht door Arthur » 18 apr 2019, 13:04

Mee eens. En wat Elise heeft meegemaakt heb ik ook meegemaakt. Omdat jij, als Allrisks verzekerde, de 'hoogste' verzekering hebt loopt alles via jou. Totaal geen schuld, wel alle sores van regelen etc. Klopt niet imho.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Verzekeringen

Bericht door Robin » 18 apr 2019, 13:30

Tja, en wat Elise en Arthur al stellen, dit heb ik van zeker 'n handvol meer ex btw verzekerde ondernemers gehoord, de laatste dagen.
Maar je schiet er niks mee op:-)

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Verzekeringen

Bericht door Luco » 18 apr 2019, 13:52

Nee je schiet er niks mee op dat zijn de regeltjes en dat weet je toch van tevoren. Was het nu ineens een nieuwe regel ben ik het helemaal met je eens, maar het is al decennia zo en eigen risico en een beetje btw voorschieten kost je ook de kop niet. Hoop dat je nooit iets met brand of inboedel hebt die betalen pas als je de factuur opstuurt en dan praat je over iets meer dan 200 euro

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Verzekeringen

Bericht door Robin » 18 apr 2019, 13:54

Luco schreef: 18 apr 2019, 13:52 Nee je schiet er niks mee op dat zijn de regeltjes en dat weet je toch van tevoren. Was het nu ineens een nieuwe regel ben ik het helemaal met je eens, maar het is al decennia zo en eigen risico en een beetje btw voorschieten kost je ook de kop niet. Hoop dat je nooit iets met brand of inboedel hebt die betalen pas als je de factuur opstuurt en dan praat je over iets meer dan 200 euro
2009 inbraak >100.000 inkoop Euro gejat. Iets anders dan 200 euro.
Werkelijk internet, met mensen die je irl kent is zooo plat........ :dood:


Luco dit verhaal qua aanrijding en niet schuldig zijn en toch de sores wist ik niet nee. :bag:

Anders begon ik er niet over. En er zijn medestanders. Zijn we nu klaar he:)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Verzekeringen

Bericht door Robin » 18 apr 2019, 13:56

Disclaimer ik reageer niet meer op geneuzel betr mijn in/ex btw rant van eergisteren. Het is klaar.

Mvrgr
Robin

Elise
Berichten: 7172
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Verzekeringen

Bericht door Elise » 18 apr 2019, 14:40

Arthur schreef: 18 apr 2019, 13:04 Mee eens. En wat Elise heeft meegemaakt heb ik ook meegemaakt. Omdat jij, als Allrisks verzekerde, de 'hoogste' verzekering hebt loopt alles via jou. Totaal geen schuld, wel alle sores van regelen etc. Klopt niet imho.
Is gewoon een bezopen systeem, je betaalt die premie toch niet voor niets?

Ja ik kan dat eigen risico prima voorschieten.
Maar er zijn mensen die auto rijden maar verder geen spaargeld hebben, voor die mensen is het voorschieten wel een dingetje en die komen daardoor in de problemen.

Vreemd is het dan dat er hier mensen zijn die dit bezopen systeem verdedigen.

Elise
Berichten: 7172
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Verzekeringen

Bericht door Elise » 18 apr 2019, 14:43

Robin schreef: 18 apr 2019, 12:05
Elise schreef: 18 apr 2019, 11:44
Robin schreef: 17 apr 2019, 08:26
Mij treft geen schuld en ik zit met de sores van voorfinancieren.
Hier onlangs een vergelijkbaar iets.
Schade laten repareren waarvan de tegenpartij schuldig was.
Kregen wij van de hersteller ook een rekening ter hoogte van het eigen risico die wij moesten voorfinancieren (dus in eerste instantie werd de schade gerepareerd op basis van onze eigen casco verzekering)
Pas nadat onze verzekeraar de schade kon verhalen op de tegenpartij, werd het eigen risico weer aan ons vergoed.

En nu maar hopen dat ze niet hebben lopen kloten met de bonus/malus, de ratten.
Ha! Ik vertrouw 't vaak niet, maar ligt aan mij. En blijkbaar ook aan jou:)
Heb je geen inzage in de bonus/malus?
Even goed opletten als ik een verlengings-overzicht krijg :bag:
En ja, ze naaien je waar je bij staat (vertrouw ze voor geen meter).

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Verzekeringen

Bericht door JP » 18 apr 2019, 14:56

Dan moet je je tussenpersoon aan het werk zetten, die krijgt een 25-30% van wat jij elke maand aan premie betaalt.
We hebben ook eens €5k moeten voorfinancieren maar toen was ik wel klaar met onze tussenpersoon. Next !

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Verzekeringen

Bericht door Luco » 18 apr 2019, 15:05

Nee jp we zijn klaar he. Twee mensen vinden het bezopen dus het systeem klopt niet. Punt.............

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Verzekeringen

Bericht door Niels » 20 apr 2019, 00:29

Het zijn gewoon oplichters. Vandaag heb ik een motor omgezet qua verzekering naar eentje die ouder en langzamer is dan die in de verzekering zat. Moest ik ineens 2,5 zoveel betalen :kikker: Ik zei dat ik het bijzonder vreemd vond en mijn tussenpersoon kon dat niet ontkennen. Dus nadat ik zei dat ik dan toch maar ff ging rondshoppen...ondergebracht bij een andere verzekering, nog steeds iets duurder maar ok. Voor de formaliteit nog ff de vragenlijst door.....nou tot maar liefst 8 jaar terug mag je niks op je kerfstok hebben staan. Voorheen was dat 5 jaar, het gaat steeds verder totdat je de meest voorbeeldige burger bent die nooit iets claimt en alleen maar betaalt.....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 gasten