Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Wat is onze privacy en individuele vrijheid nog waard ?

Niks, ik ben bereid om mijn mobiele vrijheid op te offeren voor een hoger doel.
3
1%
Zal niet zo'n vaart zal lopen en heb alle vertrouwen in onze overheid.
6
3%
Ik accepeteer het maar, je hebt toch geen keus.
25
12%
Dit gaat veel te ver mijn privacy en mobiele vrijheid is me heel veel waard.
54
26%
Totaal onacceptabel, dit mag nooit doorgaan, mijn privacy KAN ik niet opgeven.
70
34%
Keiharde acties zijn op zijn plaats, ik zal me met hand en tand verzetten.
49
24%
 
Totaal aantal stemmen: 207

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Dutch » 01 dec 2009, 21:19

Nee, want op filetijden maken ze de snelweg natuurlijk weer wél reteduur, dus dan kun je eigenlijk maar beter helemaal thuisblijven... :roll:

O, wacht, dat was ook de bedoeling ervan! :mrgreen: :wink:

Maar goed, je zult toch midden in het Groene Hart wonen. Wel 'midden' in de Randstad, maar vele km's van enige snelweg vandaan. Dat gaat aantikken.

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door KW » 02 dec 2009, 01:36

romo schreef:
Joy schreef:Damn... dat hadden we niet aan zien komen. :hmmm: Klinkt logisch. De overheid wil de overlast en uitlaatgassen zo ver mogelijk van omwonenden af houden dus hup de snelweg op. Sluipverkeer tegen gaan. Boehoe :(

Ja, en dan propageren dat er minder files komen........................ :mrgreen: :bignews: :roflol:
Ja lekker krom tegenstrijdig en dubieus :hmmm: :clap: goed bezig Treurlings!

De kosten waren voor mij nooit zo'n punt omdat ik toch niet zoveel km's maak... maar ook dat begint hoe langer hoe meer te veranderen... negatief wel te verstaan!

EJGT3CS
Berichten: 1424
Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:31
Locatie: Dwingeloo

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door EJGT3CS » 02 dec 2009, 14:31

De autoprijzen gaan op weg naar 2013 drastisch veranderen?
Wat heeft dit voor gevolgen voor de autohandel?
En hoe zit het met de Duitse import?

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Ravin ///M » 02 dec 2009, 14:36

Voor nu wordt duitse import steeds voordeliger, totdat de co2 taxen erin komen.
Volgens jaar is BPMtarief max 25%... afschrijving dus vanaf 25%... gaat hard!

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Sperdy » 02 dec 2009, 15:15

Beginnersvraag: Hoe zit dat met het berekenen van je kilometerprijs? Gaat dat per auto(groep) hoeveel je per kilometer gaat betalen? Dus een 135i heeft een duurdere prijs per kilometer van bijv. en hybride daihatsu Curore 1.0? Zal wel zeker.

Het lijkt wel of dure auto's, die je soms gebruikt, veel gunstiger uitkomen met de kilometerprijs. De BPM vervalt, je kilometerprijs is wel wat duurder, maar je rijdt er minder mee omdat je die auto's voor de fun gebruikt. En de alledaagse goedkope auto's, die wel een lagere kilometerprijs hebben blijven toch wel veel op de weg, ook nog eens in de spits. Dus voor de massa, gaat het zeker duurder worden. Het is zoals met alle belastingen, een kleine verhoging voor een grote groep loont veel meer dan een grote verhoding voor een kleine groep. Voor ons DF-ers (waarbij ik bedoel dat je als DF alleen soms een auto inzet voor de fun: racedag, een dagje cruisen, vakantie, etc.) het in de toekomst loont om een dure auto te kopen.

toch?

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Peric » 02 dec 2009, 15:18

Dutch schreef:Nee, want op filetijden maken ze de snelweg natuurlijk weer wél reteduur, dus dan kun je eigenlijk maar beter helemaal thuisblijven... :roll:

O, wacht, dat was ook de bedoeling ervan! :mrgreen: :wink:

Maar goed, je zult toch midden in het Groene Hart wonen. Wel 'midden' in de Randstad, maar vele km's van enige snelweg vandaan. Dat gaat aantikken.
Ik rijd 's middags altijd binnendoor naar huis, want er staat altijd file tussen Oudenrijn en Woerden op de A12.
Dus lekker binnendoor via Vleuten, Harmelen, Woerden naar huis..
Waar gaat 't ze nu om? Terugdringen van de file toch? :? (weet wel dat het om geld uit je zak kloppen gaat..)

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Joy » 02 dec 2009, 17:42

Net even op Autoweek ( http://www.autoweek.nl/kilometerheffing.php" onclick="window.open(this.href);return false;) dmv de calculator een berekening gemaakt voor de M3 (287 gram co2/km) per 2012:

basistarief per kilometer 8,6 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 776
kilometeromslagpunt 9.057 km

In 2018 is er 3,7 cent bovenop de 3 cent basistarief gekomen. Dus per 2018 zou het zijn:

basistarief per kilometer 12,3 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 776
kilometeromslagpunt 6.309 km

:hmmm:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Joy » 02 dec 2009, 17:47

De Caterham CSR200 heeft 277 gram co2/km :lol:

basistarief per kilometer 7,6 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 92
kilometeromslagpunt 1.218 km

:roflol:

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Tom » 02 dec 2009, 18:57

Heb even een reactie geplaatst bij
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13142 ... -weten-het" onclick="window.open(this.href);return false;
@Autoweek-(web)redactie: in jullie database is van veel mensen die hier geregistreerd staan bekend wat voor auto ze rijden. De huidige kosten (wegenbelasting, aankoopprijs, afschrijving) zijn ook terug te vinden in de Carbase. Daar is al een koppeling tussen. Met deze nieuwe optie moet het dus mogelijk zijn om voor diezelfde vloot met auto's de kosten (incl. Co2-tax ipv BPM, enz.) te berekenen zoals ze gaan worden met de kilometerheffing. De overheid blijft vol houden dat het voor de meeste mensen goedkoper gaat worden. Ik geloof er niet in, maar Autoweek zou met alle gegevens die ze beschikbaar hebben zo'n berekening kunnen maken. Enige wat jullie wellicht niet weten is het aantal kilometers op jaarbasis, maar misschien is dat uit MyReview te halen. Ik zou er erg benieuwd naar zijn! Zou leuk zijn om daar even een database-expert op te zetten. Zo'n berekening zou alle media wel eens kunnen halen. Ik zeg: doen!
Lijkt mij dat ze met de gegevens die ze beschikbaar hebben een aardige berekening kunnen maken... hopelijk lezen ze er niet overheen... :)

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26610
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Martijn_bmw » 02 dec 2009, 19:44

Joy schreef:Net even op Autoweek ( http://www.autoweek.nl/kilometerheffing.php" onclick="window.open(this.href);return false;) dmv de calculator een berekening gemaakt voor de M3 (287 gram co2/km) per 2012:

basistarief per kilometer 8,6 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 776
kilometeromslagpunt 9.057 km

In 2018 is er 3,7 cent bovenop de 3 cent basistarief gekomen. Dus per 2018 zou het zijn:

basistarief per kilometer 12,3 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 776
kilometeromslagpunt 6.309 km

:hmmm:

klopt dat echt?? die bedragen zijn veel lager dan op de voorbeelden van de site van verkeer en waterstaat staan....

BMW 318i Executive (1998)
4 deuren - 5 versn., handgeschakeld
basistarief per kilometer 2,6 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting1 € 608
kilometeromslagpunt2 22.956 km

1 Huidig jaartarief motorrijtuigenbelasting voor provincie Noord-Holland, andere provincies zijn iets duurder
2 Rijdt u minder kilometers per jaar, dan bent u goedkoper uit


mijn auto... terwijl ik vie de site van V&W staat op ruim7 cent per km kom :hmmm:

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26610
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Martijn_bmw » 02 dec 2009, 19:48

Joy schreef:Net even op Autoweek ( http://www.autoweek.nl/kilometerheffing.php" onclick="window.open(this.href);return false;) dmv de calculator een berekening gemaakt voor de M3 (287 gram co2/km) per 2012:

basistarief per kilometer 8,6 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 776
kilometeromslagpunt 9.057 km

In 2018 is er 3,7 cent bovenop de 3 cent basistarief gekomen. Dus per 2018 zou het zijn:

basistarief per kilometer 12,3 ct/km
tarief motorrijtuigenbelasting € 776
kilometeromslagpunt 6.309 km

:hmmm:
De tarieven die uit de berekening voortkomen, gelden alleen het eerste jaar, 2012 dus. Voor de jaren daarop is de exacte formule nog niet bekend, alleen het gemiddelde. Zo gaat de overheid in 2012 uit van een gemiddeld basistarief van 3 cent, in 2015 van 4,6 cent en in 2018 van 6,7 cent. Dit betekent echter niet dat je het basistarief van je auto voor 2012 moet vermenigvuldigen met 2,23 (6,7 gedeeld door 3) om op het tarief van 2018 uit te komen. De gemiddelde auto is in 2018 namelijk zuiniger dan nu. Het bedrag voor dezelfde auto zal daarom in 2018 zeer waarschijnlijk méér dan een factor 2,23 hoger zijn.
dus reken in 2018 op minimaal 8,6 * 2,23 = 19,2 cent ;) :wtf:

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Peric » 02 dec 2009, 22:22

Tom schreef:Heb even een reactie geplaatst bij
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13142 ... -weten-het" onclick="window.open(this.href);return false;
@Autoweek-(web)redactie: in jullie database is van veel mensen die hier geregistreerd staan bekend wat voor auto ze rijden. De huidige kosten (wegenbelasting, aankoopprijs, afschrijving) zijn ook terug te vinden in de Carbase. Daar is al een koppeling tussen. Met deze nieuwe optie moet het dus mogelijk zijn om voor diezelfde vloot met auto's de kosten (incl. Co2-tax ipv BPM, enz.) te berekenen zoals ze gaan worden met de kilometerheffing. De overheid blijft vol houden dat het voor de meeste mensen goedkoper gaat worden. Ik geloof er niet in, maar Autoweek zou met alle gegevens die ze beschikbaar hebben zo'n berekening kunnen maken. Enige wat jullie wellicht niet weten is het aantal kilometers op jaarbasis, maar misschien is dat uit MyReview te halen. Ik zou er erg benieuwd naar zijn! Zou leuk zijn om daar even een database-expert op te zetten. Zo'n berekening zou alle media wel eens kunnen halen. Ik zeg: doen!
Lijkt mij dat ze met de gegevens die ze beschikbaar hebben een aardige berekening kunnen maken... hopelijk lezen ze er niet overheen... :)
:thumbup: Zal mij benieuwen of ze er iets mee doen..

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Dutch » 03 dec 2009, 00:57

Hmm, dat tooltje werkt al niet voor twee van mijn drie auto's (Skoda en BMW). Daarvan staat de CO2-waarde namelijk niet in de carbase. Alleen van de nieuwe en gangbare auto's is die bekend - zeg maar alle auto's die een energielabel hebben gekregen.

Dus als je die gegevens gaat koppelen, krijg je wel een scheef beeld.

Hé, waar heb ik eerder gelezen dat gegevens koppelen tot rare dingen kunnen leiden? :mrgreen:

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door wjn » 03 dec 2009, 01:29

Peric schreef:
Dutch schreef:Nee, want op filetijden maken ze de snelweg natuurlijk weer wél reteduur, dus dan kun je eigenlijk maar beter helemaal thuisblijven... :roll:

O, wacht, dat was ook de bedoeling ervan! :mrgreen: :wink:

Maar goed, je zult toch midden in het Groene Hart wonen. Wel 'midden' in de Randstad, maar vele km's van enige snelweg vandaan. Dat gaat aantikken.
Ik rijd 's middags altijd binnendoor naar huis, want er staat altijd file tussen Oudenrijn en Woerden op de A12.
Dus lekker binnendoor via Vleuten, Harmelen, Woerden naar huis..
Waar gaat 't ze nu om? Terugdringen van de file toch? :? (weet wel dat het om geld uit je zak kloppen gaat..)
Hey, zo rijdt ik 's ochtends, richting Mijdrecht dan, om niet op de A2 in de file te staan en soms 's avonds de andere kant op. Meestal staan er geen files meer als ik naar huis rij :mrgreen:

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door BrianV » 17 dec 2009, 11:55

Ondernemers website Sprout heeft ook het en ander teklagen
http://www.sprout.nl/artikel.jsp?id=1925832

Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 992
Lid geworden op: 14 mei 2006, 19:54

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Sander » 18 dec 2009, 20:46

Privacybezwaren kilometerheffing 'ongegrond';
"Privacybezwaren tegen kmheffing leven bij mensen die verwachten er op achteruit te gaan."

Bron;
http://webwereld.nl/nieuws/64642/privac ... rond-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door RobS » 18 dec 2009, 20:58

Met pijn in het hart besloot Henk uiteindelijk om zijn auto toch weg te doen. Hij kon zich nog goed herinneren hoe zijn eerste auto hem een gevoel van vrijheid had gegeven, maar dat gevoel was helemaal weg. Erger nog, het was vervangen door het idee dat elke meter die hij aflegde verantwoord moest kunnen worden.

Toen hij zijn auto net had, gebruikte hij deze om er ’s nachts op uit te gaan, het natuurgebied in, om naar de hemel te kijken met zijn telescoop. Ook ging hij af en toe naar Schiphol om vliegtuigen te spotten. Met zijn auto was dit veel gemakkelijker geworden dan met het OV, bovendien was hij niet zo gebonden aan trein- en busdiensten die ’s nachts ophielden.

Die vrijheid was echter afgenomen, terugkijkend, vanaf het moment dat het rekeningrijden was ingevoerd in 2019. Hij was er eerst voorstander van geweest: betalen naar gebruik, betere verspreiding van het verkeer, beloningen als je buiten de spits reed. Na een aantal jaar viel het effect echter tegen. De kilometerheffing was fors omhoog gegaan, maar tevens was er wettelijk bepaald dat de werkgever voor woon-werkverkeer niet mocht compenseren voor de spitstarieven; de gedachte was dat werknemers dan gestimuleerd zouden worden om een baan met flexibele werktijden te zoeken, en dat meer mensen zich in de dunbevolktere gebieden van het land zouden vestigen. Het resultaat was echter dat de meeste mensen gewoon meer moesten betalen en nog steeds van 9 tot 5 werkten. Omdat er een krachtige symboolwerking van de wet uitging werd ze echter niet geschrapt.

Financieel had hij nochtans niet zoveel te klagen, dus dat was allemaal overkomelijk. Zijn eerste negatieve ervaring was geweest toen hij twee dagen nadat hij weer eens met zijn telescoop eropuit was gegaan, door de politie was ondervraagd over zijn aanwezigheid ’s nachts in het natuurgebied. Hij had gestameld ‘eh, ik keek gewoon sterren met m’n telescoop’. De politie had dat een heel hilarisch antwoord gevonden – hij snapte toen nog niet waarom. Het bleek echter dat er in de buurt waar hij bezig was ook een homo-ontmoetingsplek lag waar juist die avond dat hij sterren keek iemand was vermoord. Bij het verhoor hadden ze hem nog gezegd dat hij niet in eufemismen hoefde te praten, alhoewel ze ‘sterren kijken met z’n telescoop’ een prachtige omschrijving vonden.

Zijn verweer dat hij dat écht bedoelde, en dat hij inderdaad een telescoop had, werd niet zo serieus genomen. Althans, het gaf aan dat het goed kon dat hij daar bekend was. Omdat er verder niemand, op het slachtoffer na, in de buurt geregistreerd was, bleef hij hoofdverdachte. Sterker nog, hij verdween in voorarrest. Zijn vrouw besloot dat ze ook niets met een homoseksuele moordenaar te maken wilde hebben en diende een echtscheidingsverzoek in. Met voogdij over de kinderen. Het onderzoek vorderde niet, maar hij bleef hoofdverdachte – gelukkig voor hem liep de echte dader alsnog tegen de lamp, bij een latere moordpoging: het bleek dat hij gewoon op de fiets was geweest.

De schadevergoeding was een schrale troost; zijn vrouw kwam niet bij hem terug, wel kon hij voogdij over de kinderen krijgen. Het eerste weekeinde dat hij ze zag wilde hij ze meenemen naar de Efteling. In verband met fijnstof en luchtkwaliteit bleek dat het wegquotum voor die week vol zat: alleen degenen die vijf maanden van te voren gereserveerd hadden werden toegelaten op de wegen rond Kaatsheuvel. Deze wegquota waren ingevoerd om CO2-belasting en fijnstof terug te dringen, en om bereikbaarheid door ambulances te garanderen. Eerst was het alleen op zomerse dagen geweest naar het strand: je kon dan bepaalde tijdvakken reserveren voor heen- en terugreis, wat erg vervelend was als het weer toch slechter werd, want je moest blijven totdat je terug mocht, ging je eerder dan was een automatische boete te verwachten.

Gelukkig had hij bedacht dat zijn oude liefhebberij wel kon: Vliegtuigen kijken op Schiphol. De oudste was ook gefascineerd door vliegtuigen, en bovenal waren de aanvoerwegen naar Schiphol quotumvrij om de Nederlandse economische positie internationaal niet in gevaar te brengen. Na een half uur op Schiphol werd hij echter door een agent op de schouder getikt: ‘Meneer Ter Braak?’. Het bleek dat hij, als ouder met weekendbezoekregeling op aangeven van zijn vrouw extra in de gaten gehouden werd: het kwam namelijk voor dat gescheiden ouders hun kind meenamen naar het buitenland. Vandaar dat zijn uitstapje naar Schiphol enkele alarmen had doen afgaan. Of hij zijn zakken en bagage wilde leeghalen om aan te tonen dat hij geen boardingpas of tandenborstels of andere zaken had die op een naderend vertrek duidden. Op zich zat dat wel goed, want hij had geen identificatie bij zich voor de kleinen, dus ze hadden niet eens het land uit gekund – wel leverde dat hem een boete op, ook kinderen moeten zich immers kunnen identificeren.

Toen ook nog van de verzekering een mail bij hem binnenkwam dat hij geregeld bij de sigarenzaak in zijn dorp was gesignaleerd met de auto, terwijl hij aangaf niet-roker te zijn was de maat vol. Hij had actief moeten aantonen dat hij er alleen kwam om zijn haar te laten knippen. Het was nog een van de weinige zaakjes waar je zonder afspraak binnen kon lopen, iets wat hij de laatste tijd steeds meer kon waarderen. Soms was het er druk, en ging hij weer weg om een dag later terug te komen. Dat had er echter in geresulteerd dat hij er vaker dan driemaal per maand was geweest in april, wat de limiet was voor onverdacht bezoek aan etablissementen waar rookwaar werd verkocht.

Dat hij voortaan alles per fiets zou moeten doen en daardoor een stuk beperkter zou zijn, dat was een nadeel, maar dat hij niet meer het gevoel had elke meter te hoeven verantwoorden en alles van te voren aan te vragen, dát gaf hem een ongekend gevoel van vrijheid dat hij met auto nooit zou hebben.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door GTRene » 18 dec 2009, 21:09

Sander schreef:Privacybezwaren kilometerheffing 'ongegrond';
"Privacybezwaren tegen kmheffing leven bij mensen die verwachten er op achteruit te gaan."

Bron;
http://webwereld.nl/nieuws/64642/privac ... rond-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
werkelijk te belachelijk voor woorden, weer gaan ze er vanuit van een gemiddelde en niet dat er veel waren die bpm dokten en nu niet maar dat er veel meermensen waren die 2de hands kochten en dus geen bpm die nu wel veel duurder uitkomen :hammer: wat een vieze leugenaars en praten naar hun kant een gedeeltelijke waarheid vertellen maar die niet opgaat voor allemaal :wtf:
ik kan daar op dat soort lui zo kwaad worden, als ik ze life sprak liet ik het ze zelf uitrekenen en met dat bewijs valt hun mond dicht.
maja zover laten ze het niet komen...ondertussen vermeldend in het nieuws dat het redelijk is en evenredig en gemiddeld niet duurder en bla bla...

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Dutch » 18 dec 2009, 22:37

D'r staan meer zinnige dingen in de reacties dan in dat hele nieuwsbericht...

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Tom » 19 dec 2009, 00:54

http://www.flitsservice.nl/cm_php/nieuw ... hp?id=4621" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Andre » 22 dec 2009, 16:32

wat ik al eerder zeg dan ben ik klaar met dure auto s kopen op gele platen.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door duifjes.com » 22 dec 2009, 19:35

Andre schreef:wat ik al eerder zeg dan ben ik klaar met dure auto s kopen op gele platen.
Wat heb je net gedaan dan :mrgreen:

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Peric » 25 dec 2009, 20:39

Kijk, en dit is wat de politiek wil. Het bloedt langzaam dood en dan duwen ze het er gauw doorheen als Wilders weer ' s met een raar voorstel in de Kamer komt.

Gebruikersavatar
Youp
Berichten: 2975
Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Youp » 25 dec 2009, 23:19

Ik ben nog niet toe gekomen aan het kopen van een dure auto op gele platen... Mijn tijd moet nog komen, maar zoals het er uit ziet komt die niet meer.... :bag: :fy:

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

Bericht door Andre » 28 dec 2009, 11:03

Duifjes

Als dat kastje doorgaat en we worden overal gevolgd dan haal ik mijn plezier auto s van kenteken af en maak ik er def race auto s van. Rijd ik alleen nog op circuit.

Koop ik een 118d greenpeace blue diesel emotion plus en dan vindt ik het prima.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Fabian, frank de jonge, GRzep, Joost H., k33z, Knot, Martijn_bmw, MParallel, Peter-Paul, R728i en 166 gasten