Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 06 okt 2015, 14:32

eindelijk bericht van hollandsnieuwe...en ik kan weer bellen.

wat was het nou? zit er al meer dan een jaar bij, heb zo'n sim only abon met bundel bellen/sms paar euro pmnd omdat ik heel weinig bel e.d.
in het contract staat
tarief per MB,
minuut of sms
binnen bundel 5.3 cent p/min
en buiten de bundel
tarief per MB,
minuut of sms
buiten bundel 3.5 cent p/min
dus dan nog goedkoper ook zo lees ik het.

Afijn, kreeg dus mail van hun en 1 van die medewerkers zegt dit waar je ook niet weer op kan regageren, dan moet je weer terug nwe aanvraag invullen...en weer dagen wachten.
Ik heb het voor je nagekeken en zoals je zelf al aangaf is je beltegoed 0,05 eurocent. Bij ons kun je nooit buiten je bundel bellen. Hierdoor heb je nooit hoge telefoonrekeningen.
Daar zit wel wat in als excuus en handig voor sommige lui, maar dan mogen dat dan wel met grote letters erbij zetten, want destijds was dat niet zo toen ik bij hun begon met een jaar iets.

Terwijl er in mijn contract heel wat anders staat van toen, had het eerst goedkoper en nooit problemen, als ik wat meer belde moest ik iets bijbetalen, nu met het nwe sinds een paar maand is dat schijnbaar anders en kan je tegoed niet 3 maand meenemen ook de muiters...

kreeg daarna ook nog een mail (had er 2 of 3 gestuurd ) van iemand anders van holl....
die schreef, ik zie net dat u heeft gebeld en sms dus het is al verholpen, ze werken ook nog eens langs elkaar,
magoed kan ik me ook wel wat bij voorstellen.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Roy RS » 06 nov 2015, 11:50

ik heb net ook uit pure frustratie en onmacht een mail aan vodafone gestuurd, niet dat ik daar ook maar 1cm mee op ga schieten, maar dan ben je het kwijt zal ik maar zeggen. Ik heb de afgelopen maand veel ervaring opgedaan met de klanten"service" en ben erachter dat ze het wel hobby vinden als het lastig wordt om je "door te verbinden" en je dan gewoon terug in de wachtrij van het keuzemenu te zetten...is ook een manier om ervan af te zijn natuurlijk.

Als je je heel erg verveeld kun je het lezen...

Beste,

Ik heb 9 oktober een iphone 6s ontvangen en 12 oktober voor het eerst contact opgenomen ivm geen 4g ontvangst.
Sindsdien heb ik aan de telefoon alle vragen en verzoeken beantwoord en ingewilligd, ik heb kruistesten met simkaarten gedaan, toestel opnieuw geïnstalleerd, aan/uit gezet, harde en soft resets uitgevoerd, netwerkinstellingen opnieuw automatisch en vervolgens handmatig ingesteld. Na verschillende telefoontjes en kastje naar muur doorverbindingen ben ik naar de winkel gestuurd, daar zou men het oplossen, deze gingen exact dezelfde testen doen welke ik zelf al gedaan heb om vervolgens op te bellen naar dezelfde klantenservice om met dezelfde woorden hetzelfde probleem aan dezelfde klantenservice uit te leggen.
Kortom, na circa 2 weken opnieuw de mallemolen in, wederom hoorde ik uiteraard niets vanuit Vodafone, maar na bellen, doorverbinden, nogmaals doorverbinden, verhaal keer op keer opnieuw doen, iemand aan de lijn gekregen die buiten zijn boekje ging en daadwerkelijk ging checken hoe het ermee stond, bleek het natuurlijk op de verkeerde afdeling terecht gekomen, hij zou er zorg voor dragen dat het met gepaste spoed EIN-DE-LIJK opgelost zou worden. Dat is nu ruim een week geleden...

Gisteren, 5 november, sloeg alles, ik heb gebeld met afdeling "Netwerk", zij kunnen mij niet vertellen of en wanneer het probleem opgelost wordt, maar...ze zijn er mee bezig (dat hoor ik al bijna een maand). Ik weigerde op te hangen zonder oplossing, oplossing bleek echter niet mogelijk want men weet niet wat ze ermee moeten doen en kunnen mij niet zeggen of en wanneer ze een oplossing verwachten, maar het is hen duidelijk dat er iets vreemds aan de hand is, ze kunnen 4g niet uitschakelen of herstarten op mijn abbonnement, dit is schijnbaar erg vreemd.

Daarop besluit ik dat ik de bestelling, te weten, een verlenging van 2 jaar inclusief iPhone, ongedaan wil maken omdat ik onvoldoende vertrouwen heb in Vodafone en een oplossing, daarbij vind ik dat ik ruim voldoende geduld gehad heb, dus word ik doorverbonden met "status order" om de order te annuleren, maar dit kan niet want ik heb het toestel al meer dan 14 dagen in huis en dan is het online kopen-herroepingsrecht voorbij.
Dit is natuurlijk incorrect, want de bestelling is nog niet geleverd, ik heb namelijk oa 4G besteld en dat is nog niet geleverd, dus zijn mijn 14 dagen bedenktijd/herroepingsrecht nog niet ingegaan.
Echter heeft de mevrouw geen knopje in d'r scherm waar ze deze situatie aan kan vinken, helaas! Maar gelukkig zou ze me "warm" doorverbinden met opzeggingen en mijn situatie uitleggen, zodat ik direct geholpen kon worden, dat is prettig!
Helaas ben ik vervolgens natuurlijk koud doorverbonden en de nieuwe mevrouw heeft geen idee waar ik over bel, verhaal opnieuw gedaan, alweer, mevrouw geeft aan me niet te kunnen helpen, ze kan enkel beeindigen per einddatum contract...MAARRR, ze kan me doorverbinden met "Netwerk" (huh die had ik al gehad), zij kunnen bij een netwerkprobleem een procedure opstarten om een contract nietig te verklaren/ongedaan maken. Ik geef aan dat ze dat niet aangehaald hebben toen ik ze eerder aan de lijn had...gelukkig geeft de mevrouw aan dat ze me "warm" door zal verbinden, dit keer echt, ze alles met "Netwerk" zal bespreken en er direct een oplossing zal komen....,
Helaas, weer koud doorgezet, verhaal opnieuw gedaan, wederom alle stomme vragen MOETEN beantwoorden, zoals "heeft u de knop 4G aanstaan?", ondanks dat ik meermaals aangegeven heb dat er een dossier is waar alles in staat en we al een maand bezig zijn hiermee, dat "back office" (die mij niet te woord willen/mogen staan)het in behandeling heeft, afijn, alle vragen weer doorlopen, verhaal opnieuw gedaan, mevrouw doet haar best te vertellen dat ze me niet kan helpen met het aanzetten van 4G, ik geprobeerd haar duidelijk te maken dat ik dat ook niet vraag, maar dat ik graag van de verlenging af wil en bij T-Mobile opnieuw proberen een abbonnement af te sluiten. Heel verbaasd hoor ik de mevrouw zeggen dat ik dan bij "loyalty" moet zijn, want "netwerk" gaat "natuurlijk" niet over beëindigen van contracten....weer doorverbonden, maar dit keer is mij 100% verzekerd dat ik het verhaal niet opnieuw hoef te doen....Helaas, weer koud doorverbonden, zo koud zelfs dat ik gewoon in het keuzemenu ben gekomen en opnieuw een keuze mag maken waarmee de klantenservice mij ( niet) van dienst kan zijn. De optie "Loyalty" is er niet, dus maar weer naar "Netwerk", kort uitgelegd, ik word doorgezet naar "loyalty" want inderdaad die gaan erover...doorverbonden, krijg ik een mevrouw aan de lijn, heel het verhaal weer gedaan, zegt ze tegen me dat ik het toestel dan maar terug moet sturen, ik geef aan dat dat akkoord is, maar dat ik graag een mail wil ontvangen dat Vodafone daarna dan mijn verlenging ongedaan gaat maken, maar helaas...ze kan/mag niet emailen of uitbellen. Daaraan toe voegt ze dat ze inderdaad denkt dat ik dan eigenlijk alleen mijn toestel kwijt ben, want de 14 dagen zijn voorbij, op dit moment blijkt dat ik niet bij "Loyalty" ben, maar bij "status order" en zij kan "alleen dit wat ze in de computer aan kan vinken", een manager of leidingevende kan en wil me niet te woord staan (ondanks dat mevrouw wel met diegene overlegt heeft onm vervolgens met het geniale idee te komen om het toestel terug te sturen) maar ze zal me doorverbinden met "loyalty" om eea op te lossen en als dit niet kan, dan zou ik een goede tegemoetkoming voor alle ongemak krijgen en natuurlijk zou ze de situatie uitleggen....
niks uitgelegd, koud doorverbonden, hier blijkt "loyalty"hetzelfde te zijn als "opzeggingen", ik het verhaal uitgelegd, nog maar eens een keer en meneer geeft aan dat hij enkel per contract einddatum op kan zeggen, maar hij kan me doorverbinden met "Netwerk", zij kunnen een procedure opstarten, bla bla bla, waar ken ik dit van...uiteindelijk toch maar gedaan, want een manager of leidinggevende is geen optie, als ik het er niet mee eens ben moet ik maar een klachtenmail sturen, ik geef aan dat dat nogal een lange mail wordt en dat mijn werkgever een flink bedrag per uur rekent voor mijn tijd en dat dit gesprek al 1 uur en 10 minuten duurt inmiddels, dat ik liever een klachten afdeling aan de lijn zou krijgen om eea direct af te werken. Dit is geen optie, ik moet absoluut mijn kostbare tijd gaan verspillen om OOK nog een mail te gaan typen. Dat genoot niet mijn voorkeur, dus kreeg ik "Netwerk" weer aan de lijn om de procedure op te starten waarvan "opzeggingen" 100% zeker weet dat ze dat kunnen en " netwerk" 100% zeker is dat het niet kan...
Deze meneer laat mij niet mijn uitleg geven voordat ik de standaard netwerk vragen beantwoord zoals "heeft u de knop 4G aanstaan bij instellingen" ik geef aan dat er een dossier aangemaakt waar alles al instaat en dat ik geen tijd en zin heb om dezelfde vragen opnieuw te beantwoorden, maar gewoon wil weten hoe de status van het reeds lopende probleem is en de meneer (Dave van "Netwerk") geeft aan dat hij deze vragen moet stellen omdat hij geen tijd heeft om dossiers door te lezen, dit is makkelijker voor hem geeft hij aan. Ik geef aan dat ik ook weinig tijd heb (ondanks het gesprek wat al 1 uur en 25 minuten loopt, tijdens welke ik getracht heb nog enige werkzaamheden te verrichten) en dat ik alle checks inclusief kruistesten, opnieuw opstarten installeren en dergelijk al gedaan heb, Dave vraagt nogmaals (alsof hij niet gehoord heeft dat ik alles al meermaals doorlopen heb en er een dossier aanwezig is) of ik "4G aan heb staan", ik zeg nogmaals dat dat allemaal gewoon bekend is en dat back office ermee bezig is, maar voordat ik uitgepraat ben besluit Dave de verbinding te verbreken....
U denkt nu vast dat ik heel onaardig of boos deed, maar omdat ik weet dat de werknemers die ik aan de lijn krijg niet per se iets kunnen doen aan de situatie, ben ik tijdens de hele gesprekken beleefd geweest, u mag dit gerust terugluisteren op de opnamen voor trainingsdoeleinden.

Nu kan ik me voorstellen dat u als medewerker van de klachtenafdeling dit een wat langdradig en vervelend stukje leesvoer vindt, ik hoop dat u direct na die gedachte dan probeert in te leven hoe het voor mij als betalende klant moet zijn om een kleine maand in het web van de klantenservice zonder enig resultaat van afdeling naar afdeling gestuurd te moeten worden en zelfs naar de fysieke winkel gestuurd te worden, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik geen kant op kan... als ik simpelweg de incasso stop zet, dan sluit u mij af en ben ik voor mijn omgeving, de baas én mijn eigen bedrijf niet meer bereikbaar, opzeggen lijkt geen optie (want dit kunnen jullie niet "aanvinken"), dus moet ik maar een mail sturen.

De samenvatting van bovenstaand is als volgt: klant besteld iets, krijgt dit niet/ slechts deels geleverd van leverancier, klant heeft geen optie tot opzeggen/annuleren/terug sturen en zit nog 2 jaar aan de slechte service vast met vooruitzicht te betalen voor een niet ontvangen dienst.

In mijn ogen zijn er op dit moment 2 opties, de eerste optie staat er enkel tussen omdat Vodafone de afgelopen 2 jaar het sterkste netwerk is gebleken in de grensgebieden en dit voor mij belangrijk is.
1. U repareert het 4G verhaal en biedt mij een aanzienlijke korting op mijn contract, zodat alle gemaakte uren, parkeerkosten en ergernis van de afgelopen maand gecompenseerd zijn en ik dit met een soort "winst" gevoel kan afsluiten.
2. U maakt de hele verlenging ongedaan, u neemt het toestel terug en zet mij terug naar sim only, zodat ik op mijn gemak een nieuwe provider kan kiezen. Ik wil uiteraard niet dat u alles ongedaan maakt én mijn abbonnement beeindigd, ik moet uiteraard de tijd hebben een nummerportering te bewerkstelligen en wil in de tussentijd bereikbaar blijven. Uiteraard verwacht ik in deze optie ook een vergoeding voor gemaakte uren, kosten en ergernis in de vorm van een korting op de nog vol te maken maand, voordat ik een nieuw contract elders heb
groet Roy

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 06 nov 2015, 12:23

:shock: jeuj...ik zou helemaal :gek: worden van al die keren opnieuw...3x is bij mij echt de max wat ik kan handelen :bag: en dan...dan ben ik waarschijnlijk al oververmoeid (lastig brein) en denk van...laat maar oid, dan wordt de 'last' groter dan wat je eruit kan halen zeg maar.

neem aan dat je wel gewoon kan bellen op 3g oid (niet dat ik er verstand van heb met simpel goedkoop abonn :mrgreen: )

natuurlijk als je het voor je werk nodig hebt ist lastig en of natuurlijk voor betaald hebt maar niet krijgt, ook lastig :D maar dan moeten ze je schadeloos stellen oid (maja weer die power vraag v brein trajecten doorlopen...)

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Macboy » 06 nov 2015, 13:24

Bizar verhaal. Maar veelal helpt in dit soort situaties 1 fax richting hoofdkantoor/klantenservice veel meer !
Dit is natuurlijk incorrect, want de bestelling is nog niet geleverd, ik heb namelijk oa 4G besteld en dat is nog niet geleverd, dus zijn mijn 14 dagen bedenktijd/herroepingsrecht nog niet ingegaan
Hier klopt natuurlijk niets van. 14 dagen bedenktijd en herroeping is om zonder reden iets terug te sturen. Dus als je gewoon denkt het regent vandaag dus ik wil iets retour sturen dan mag dat. Jouw probleem is gewoon dat het product niet voldoet en dan kan je dus gedurende het hele contract klagen en terugsturen.

Als je mijn hulp wenst let me know on info@

Online
Eric Z
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Eric Z » 06 nov 2015, 15:35

Webcare via facebook oid geen optie, bij de kpn was dat een stuk vlotter dan telefonisch iets regelen.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Roy RS » 06 nov 2015, 16:09

Macboy schreef:Bizar verhaal. Maar veelal helpt in dit soort situaties 1 fax richting hoofdkantoor/klantenservice veel meer !
Dit is natuurlijk incorrect, want de bestelling is nog niet geleverd, ik heb namelijk oa 4G besteld en dat is nog niet geleverd, dus zijn mijn 14 dagen bedenktijd/herroepingsrecht nog niet ingegaan
Hier klopt natuurlijk niets van. 14 dagen bedenktijd en herroeping is om zonder reden iets terug te sturen. Dus als je gewoon denkt het regent vandaag dus ik wil iets retour sturen dan mag dat. Jouw probleem is gewoon dat het product niet voldoet en dan kan je dus gedurende het hele contract klagen en terugsturen.

Als je mijn hulp wenst let me know on info@

oh dat is een goeie ja, eigenlijk boeien zelfs die 14 dagen niet...Ik wacht even de reactie af, zal wel weer 10 dagen duren...maar goed.
Een fax sturen, grappig, zou ik niet op gekomen zijn, ik print de handel uit en stuur een fax :lollerdelol:

bedankt ook voor het aanbod, voorlopig vermoed ik dat ik er wel uitkom, maar ze hebben me nu zo het bloed onder de nagels uit gepeuterd dat ik het nodig vond om het te plaatsten hier...ben benieuwd wat de oplossing wordt...

edit: zojuist de fax aangeslingerd, ik moest even goed nadenken hoe het ook alweer ging :D

ze zijn overigens niet heel scheutig met het verstrekken van dit nummer :coffee: maar gelukkig vergeet het WWW niks

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Roy RS » 12 nov 2015, 13:12

kleine update, ik heb reactie gehad op mijn klacht. Ze hebben nog geprobeerd mijn abbo even tijdelijk op sim only te zetten om te kijken of het dan wel werkt. Dat was niet het geval, dus geven ze doodleuk aan dat ze me niet kunnen helpen...het lukt ze niet om 4g aan te zetten...ze zeggen letterlijk, ik zie hier de knop 4g op mijn scherm en die kan ik niet aanzetten, DUS we geven u 40 euro credit en zetten uw abbo weer om naar de opzegdatum in het verleden, kunt u de telefoon inleveren bij een winkel en dan bent u vrij om naar T-Mobile te gaan :D

Ik zeg, zet dat even op mail dan, dat kon natuurlijk niet, maar ze zou me sms'en, dat is niet gebeurd uiteraard :coffee: Ik heb nu dus helemaal niets op papier oid.

Mijn abbo staan nou op sim only, alleen had ik afgesproken dat ik het toestel pas in ging leveren als ik eea op papier heb, niet dat ze me dadelijk tóch een rekening voor 2 abbo's sturen of iets dergelijks, er staat op myvodafone nergens dat het oude abbo niet meer actief is...

Ik wacht dus de nota even af en als het allemaal klopt lever ik het toestel in en ga ik verder, anders..tja weet ik veel, maar ik heb nog steeds geen 4G en dat gaat dus ook niet meer gebeuren aldus Vodafone...ze krijgen het niet voor elkaar, ondanks dat ik 2 jaar prima 4G gehad heb bij ze :kikker:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Roy RS » 25 nov 2015, 11:55

Hij wordt nu helemaal mooi, alles was afgewerkt, 24december zit ik bij KPN...maar gisterochtend had ik even geen service, gebeld, oh ik zet uw netwerk wel even aan en uit en dan bent u zo weer connected...

Heeft die mevrouw serieus mijn hele nummer geblokkeerd per ongeluk...nu ben ik minimaal 24 uur helemaal niet bereikbaar...maar waarschijnlijk langer.

Dit is voor mij zakelijk de drukste periode van het jaar, dus dit doet me serieus pijn...handen in het haar gevoel zeg maar. Zowel in de winkel als aan de telefoon komen ze niet verder dan, je kunt een klachtenbrief insturen.
Daar zullen de klanten die me niet bereikbaar super blij mee zijn...

Top Vodafone! :devil:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 25 nov 2015, 12:07

gaat lekker daar...not

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4985
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Fernando » 20 aug 2016, 13:46

Heb ff zitten rekenen nu kpn gister fox eredivisie in prijs heeft verlaagd en ik ga per maand in totaal 15 euro minder betalen bij een overstap van ziggo naar kpn. Ook omdat spotify dan in m'n abonnement zit en niet meer los. Verder krijg ik dan een internetsnelheid van 100/100. Ben alleen een beetje huiverig voor dat overstappen. Mensen hier nog onlangs overgestapt en tevreden?

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door witje » 21 aug 2016, 20:52

Wil ik ook graag weten. 69 euro is mij teveel

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4985
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Fernando » 21 aug 2016, 20:59

Ik ben uiteindelijk overgestapt van Ziggo naar Telfort. Betaalde bij Ziggo €80 (met Fox Eredivisie zou dat €97,95 zijn) en ga bij Telfort incl. Fox Eredivisie €53,50 betalen. Mijn internet gaat dan van 150/15 naar 100/100 en ik lever een zenderpakket (TV Royaal) in maar krijg daar dan Fox eredivisie voor terug. Verder €5 korting ivm bestaande Telfort-abonnement. Ook had ik vrij veel problemen met die Horizon-box en app. Scheelt dus ff €30 en als ik Eredivisie bij ziggo had €45...

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door witje » 22 aug 2016, 12:11

Hummm het scheelt hier 20 Euro
Ik ben Ziggo helemaal zat, dat Horizon werkt voor geen meter meer sinds UPC is overgenomen

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door witje » 31 aug 2016, 17:54

Ik heb sinds vandaag Telfort via de telefoonlijn en daarnaast nog een paar weken Ziggo per kabel

Speedtest:

Ziggo:

Download 6355.8 KByte/sec
Upload 528.9 KByte/sec
Connection
620.0 Conn/min

Telfort:

Download 2939.1 KByte/sec
Upload 484.8 KByte/sec
Connection 571.0 Conn/min

Het downloaden is veel sneller maar voor uploaden maakt het bijna niets uit.
Ik vind het best voor die 20 Euro minder. Daarnaast heb ik nu de meeste Duitse zenders als extra toevoeging ipv zo'n meerpakket van Ziggo met troep waar niemand naar kijkt

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Riceaux » 31 aug 2016, 23:04

Welk ziggo abo was dat? Ik zit op 3x die downloadsnelheid en 4x die uploadsnelheid. :hmmm:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Niels » 01 sep 2016, 13:24

Iemand ook (positieve) ervaring met Fiber?

Edit: lamaar http://www.internetervaring.nl/fiber-nederland/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Erik K. » 01 sep 2016, 17:26

Riceaux schreef:Welk ziggo abo was dat? Ik zit op 3x die downloadsnelheid en 4x die uploadsnelheid. :hmmm:

Ik zit nu hier op met Ziggo:

Afbeelding

Dik tevreden mee.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Booooh » 17 okt 2017, 21:53

Speedtest is gewijzigd zag ik, maar weer eens een testje gedaan 👍 ...

Afbeelding

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Riceaux » 22 okt 2017, 17:02

Mooie snelheid Ben!

Mag ik hier ook even schelden op DPD? Vorige week bij 7 eBay webshops onderdelen besteld. 6 zijn verzonden met DHL, allemaal netjes op tijd geleverd. De laatste had ik nog geen verzendbevestiging van. Dus maar even in mijn eBay-overzicht gekeken. Stond wel een verzendnummer bij. Is blijkbaar via DPD verzonden. Als ik dat eerder had geweten had ik niet bij die shop besteld, maar goed. Ze hebben vrijdag een 'afleverpoging' gedaan. Oftewel de bezorger is door de straat gereden. Pakket ligt nu bij de Parcelshop, maar waarschijnlijk krijg ik 'm daar niet mee omdat ik geen papiertje van DPD heb. Heb een beetje een flashback van afgelopen januari. Toen ook pakketje via DPD uiteindelijk na een hoop gebel, gemail en gechat een week later in ontvangst mogen nemen. Ben benieuwd hoe het deze keer afloopt.

vester86
Berichten: 2671
Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
Locatie: BMW E91 330d

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door vester86 » 22 okt 2017, 17:32

paspoort mee en proberen toch op te halen? eventueel een brief (van de gemeente ofzo) met jouw naam + adres erop?

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Riceaux » 22 okt 2017, 17:57

Ja neem ID-kaart en kentekenbewijs mee. Maar dat had ik de vorige keer ook mee, alleen spreekt de vrouw van de parcelshop gebrekkig Nederlands en kon ik haar niet duidelijk maken dat die documenten mijn identiteit en adres bevestigen. :tooth:

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Erik K. » 22 okt 2017, 19:39

Kort geleden ook een upgrade gehad van Ziggo:

Afbeelding

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Robin » 17 mei 2018, 12:09

Schop.

Stichting Reprorecht, laatste half jaar elke maand een A4tje of wij €36,22 willen(moeten) betalen....
Die 36 euro besteed ik liever niet aan die uitvreters. Nu worden ze dwingender met incassokosten....

https://www.mkbbelangen.nl/nieuws/de-fa ... ie-betalen

Hoe zit dit?

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door allen » 17 mei 2018, 16:06

He schrijft gewoon een brief met de mededeling dat je niets kopieert voor eigen gebruik of medewerker. Probleem opgelost.

edit: volgens mij kon dat tegenwoordig zelfs digitaal na inloggen?

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Riceaux » 23 jul 2018, 20:39

Even m’n frustraties richting Tui hier uiten. Zouden vandaag terugvliegen vanuit Macedonië. Vlucht zou vertraagd zijn. Na een tijdje bericht van Tui dat de vlucht geannuleerd is vanwege technische mankementen aan het vliegtuig. Komt nogal klote uit aangezien ik morgenvroeg rond 6 uur in de auto wilde zitten richting Boedapest. :wtf: Tui heeft hotels geregeld voor alle passagiers, vijf sterren hotel zouden wij naar toe gaan. Ik weet niet hoe het hotel aan 5 sterren komt, maar eerder -5 sterren dan plus 5. Wat een ellende. Vloer die niet recht ligt, kasten die half uit elkaar vallen, badkamer vol met schimmel, wc-bril die half naast het toilet hangt. Diner zou ook inbegrepen zijn. Volgens mij hopen ze door middel van dat diner onze vlucht van morgen te kunnen cancelen. Koude halfgare kip, broccoli wat zover doorgekookt was dat het puree leek en water wat zo chemisch smaakte dat het leek alsof ze het rechtstreeks uit de reactor van Fukushima hebben getapt. Vlucht was ondertussen ingepland voor morgenvroeg, 10:30 vertrekken en dan richting Eindhoven via Tivat. Gelukkig op tijd weg, iedere minuut die ze ons besparen in dit graf hotel is fijn. Dus treinkaarten geregeld vanaf Eindhoven richting Groningen. Bzz bzz sms’je van Tui, landen op Schiphol. :wtf: Treinkaarten niet meer te wijzigen uiteraard.
Zou met 2 vrienden naar Boedapest gaan en daarna doorrijden naar Varna. Zij zijn ondertussen onderweg naar Boedapest en ik vlieg woensdagochtend die kant op. Ben erg benieuwd wat Tui allemaal gaat vergoeden. Telefonisch zijn ze uiteraard niet te bereiken. Dus morgen in Nederland nog maar eens proberen. Kort samengevat: TUI IS KUT!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Baboulah, Dimitri, EvdP, GRzep, Kocheler, krentenbol, Majestic-12 [Bot], Paul76, SAH, SlowCo, tomgtr, Wimo en 100 gasten