Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 20 aug 2014, 21:34

Nou, hier het hele verhaal van een telefoonaansluiting en omzetten abbo omdat kpn met een dienst stopt
Eigenlijk is het te triest voor woorden, trek maar even uit, en dit is alleen het facebook gedeelte, alle uren die ik aan de telefoon heb gehangen staan hier niet eens bij.

Korte versie, na negen maanden gepruts van de kpn zit ik nu zonder telefoon.

KPN Beste Luco, ik wil je graag helpen. Kun je ons een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, telefoonnummer en de naam van de contractant? Kun je tevens aangeven wat voor problemen je precies ervaart? -Ronald-

Hallo, mijn postcode is ............. nummer .... telefoon ......................, naam contractant is .......................

Het probleem is dat de KPN gaat stoppen met mijn huidige abbonement (adsl/isdn XXL zakelijk), hier heb ik dus niet om gevraagd, maar de KPN doet wat ze willen en dan hebben ze het ook nog ondergebracht bij Comtech, nounou wat een superbedrijf, het enige wat die me konden vertellen is dat het sneller en goedkoper werd (knap hoor als het volgens de KPN niet sneller kan.
Ik heb diverse mensen aan de telefoon gehad bij Comtech die van alles beloven maar niks doen, daarop de KPN weer gebeld en daar verteld elke medewerker ook weer een ander verhaal, mooiste antwoord was, ja u kunt wel weer bij ons terecht, maar dan zit u 14 dagen zonder internet en telefoon. Volgens mij staat er op mijn facturen KPN, maar die verschuilen zich nu achter Comtech.

Is het nu zo moeilijk??? Ik heb nu 4 nummers, maar heb al gezegd dat twee ook goed is, de enigste eis die ik heb is dat het niet duurder wordt en dat ik mijn isdn centrale kan blijven gebruiken, die is net nieuw, ik wil best voip bellen, maar ik ga daar geen toestellen voor aanschaffen als de KPN besluit om het allemaal anders te gaan doen, ik heb er namelijk niet om gevraagd.

Ik zie het alweer gebeuren dat ik zometeen weer zonder telefoon en internet zit, niemand schijnt te weten wat nu wel en niet de mogelijkheden zijn.

Met vr gr
Luco Hornsveld
21 januari 13:21
lastige kwestie blijkbaar
22 januari 16:02
nog steeds te druk om antwoord te geven
22 januari 17:07
bedankt voor het bellen
29 januari 10:44
tim het gaat niet goed
29 januari 12:59

Hallo Luco, mijn collega Tim heeft vandaag een welverdiende vrije dag. Hij is morgenochtend weer aanwezig. Ik zal hem een bericht sturen en we zullen er morgen op terugkomen. Je hoort spoedig van ons. -Remco-
29 januari 14:50
ok die comtech snapt er niks van, inmiddels via kpn gewoon abbo opgezegd en nieuw afgesloten, hoop dat het goed gaat
29 januari 20:53

Hallo Luca, ik had begrepen dat je mijn collega Tim in een eerder bericht had aangesproken en hij er op terug zou komen. Heb je hem nog steeds nodig? Ik kan dat namelijk niet direct uit je bericht opmaken nu. -Boudewijn-
ja ik wil iig een klacht indienen over comtech en aan tim vragen of het nu goed gaat omdat ik mijn abbo heb afgezegd en een nieuw abbo he afgesloten op 24 februari, moest volgens de helpdesk helemaal goedkomen, maar die zeggen helaas wel eens wat niet klopt.
30 januari 11:02

Beste Luco, fijn om te horen dat er contact is opgenomen, echter uitermate teleurstellend dat je ontevreden bent over de service. Het lijkt mij terecht dat we daar een klacht over formuleren. Onze gehele conversatie kan ik aan de klacht toevoegen, zou je nog een korte eigen toelichting willen geven? Het zou helemaal goed moeten gaan met de nieuwe aanvraag, deze zou immers gerealiseerd gaan worden voordat het oude signaal van de lijn gaat. Ik heb daar wel mijn vertrouwen in. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, -Tim-
ik kan je de mail van comtech wel sturen, maar weet niet waarnaartoe?

Dag Luco, graag zelfs! Ons e-mailadres is webcare@kpn.com. Zou je in het onderwerp "SF00041778 t.a.v. Tim" willen zetten? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, -Tim-
verzonden
31 januari 13:17

Luco, ik heb je e-mail ontvangen. Om een klacht voor je in te dienen, zou je mij nog willen voorzien van een korte en krachtige toelichting? Dat je in het kort aangeeft waar je precies ontevreden over bent, Comtech etc. Dan kan ik dat als introductie toevoegen! Je mag het ook e-mailen indien dat je voorkeur heeft. Met vriendelijke groet, -tim-
19 februari 15:54
je hebt de mailwisseling toch?
tevens hangik nu alweer een uur aan de telefoon omdat het blijkbaar nog niet geregeld is en zelfs de kpn helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd wordt
moedeloos wordt je ervan
20 februari 12:18

Beste Luco, ik kan mij je frustratie heel goed voorstellen. De order is inderdaad geannuleerd. Ook ik hoor nu voor het eerst dat alleen Comtech een bestelling kan doorvoeren, anders blijven de telefoonnummers niet behouden. Ik heb contact opgenomen met Comtech en heb samen met Liset Woudenberg van Comtech de order opnieuw ingevoerd. De huidge aansluiting blijft gewoon werken totdat de monteur de aansluiting omzet. Er wordt opnieuw contact met je opgenomen door Comtech om een afspraak met de monteur te maken. De order moet opnieuw voorbereid worden, dus men begint eigenlijk weer van voor af aan. Mijn excuses voor het ongemak, ook ik was niet volledig op de hoogte. Nu moet het zeker goed gaan komen! Zou je mij willen laten weten zodra je de order bevestiging hebt ontvangen en/of de afspraak met de monteur is gemaakt? Met vriendelijke groet, -Tim-
20 februari 13:31
ik vind alles prima Tim, maar ik ga niet voor een monteur en spullen betalen die door omzetten van de kpn veroorzaakt worden, dit heb ik comtech laten weten en daar kreeg ik geen reactie op
20 februari 16:25

Hallo Luco, Dat kan ik mij gezien de voorgeschiedenis goed voorstellen. Wij zullen dit uiteraard blijven volgen en mocht er toch wat achterweg komen, dan kun je dat via dit kanaal aangeven en dan zullen we dat verder voor je afhandelen. -Remco-
ok, dank je ik ga afwachten weer, als ik maar niet zonder telefoon en internet kom
21 februari 10:10

Hallo Luco, de huidige aansluiting blijft werken totdat de monteur de aansluiting om gaat zetten. Kun je ons op de hoogte houden van de verdere voortgang? -Koen-
doe ik, dank je.
25 maart 19:11
Tot op heden nog niks gehoord van comtech of kpn, heb wel (onofficieel)begrepen dat er achterstand is en de migratie is/wordt uitgesteld, maar niks geen bericht van comtech of kpn.
26 maart 14:23

Beste Luco, mijn excuses wederom voor de gang van zaken. Ik heb van Comtech begrepen dat er nog is gecommuniceerd over eventuele eenmalige kosten bij een remigratie naar ISDN + ZADSL. Deze zouden niet in rekening gebracht gaan worden. Indien dit wel het geval is dan wil ik deze kosten graag voor je vergoeden. De offerte is zojuist opnieuw verstuurd. Als het goed is staan er ook geen eenmalige kosten op deze offerte en zou je dus eventueel kunnen accepteren. Ik hoor graag van je. Groeten, -Tim-
26 maart 15:38
vreemd, krijg net deze mail, ze hebben vandaag dus pas mijn mail van 28 januari gelezen
Uw bericht

Aan: Sales@comtechtelecom.nl
Onderwerp: Re: Offerte aangaande remigratie ZIPBXL-KPN ISDN2 pakket KPN
Verzonden: 28-1-2014 17:38

is gelezen op 26-3-2014 14:39.
verder heb ik nog niks van comtech gehoord, behalve de eerste offerte
26 maart 17:17

Dag Luco, dat is inderdaad vreemd en tevens vervelend. De collega wist jouw reactie op de e-mail zelfs voor te lezen. Hopelijk lukt het nu wel om het contact voort te zetten. Mocht je vragen hebben hoor ik het graag! Groeten, -Tim-
ik ga weer in de wachtkamer zitten
27 maart 11:30

Dag Luco, zou je mij snel willen alarmeren als je weer geen reactie ontvangt? Dan ga ik er gewoon weer achteraan! Hopelijk wordt je dit keer snel opgeroepen uit de wachtkamer. Fijn om te zien dat je positief blijft. Groeten, -Tim-
doe ik, welke termijn?

Luco, ik begrijp dat je weer hebt gereageerd op de e-mail? Je mag uiteraard zelf de termijn bepalen! Binnen 1 week reactie ontvangen zou ik meer dan normaal vinden. Groeten, Tim
nee ik heb nog nergens op gereageerd, mijn laatste reactie was januari en sindsdien niks meer gehoord.
27 maart 17:13

Hallo Luco, we gaan er voor je achteraan. We zullen in de loop van morgen met een reactie komen. -Remco-
ok
28 maart 12:52

Beste Luco, ik heb contact gehad met Liset Woudenberg van Comtech. Zij gaat je een nieuwe offerte versturen waarin de tarieven aangepast zijn. De eenmalige kosten zijn eraf gehaald. Zou je bij ontvangst daarop willen reageren? Dan kan het doorgezet worden! Met vriendelijke groet, -Tim-
28 maart 14:02
ik heb hem ontvangen, helaas wordt nergens gerept of mijn mailadressen nog blijven werken en wie dat allemaal opnieuw in gaat stellen, indien nodig, ik neem aan comtech? zo ja zal ik na het weekend de offerte printen en opsturen

Dag Luco, daar durf ik niet blind een antwoord op te geven! Ik zal dit voor je gaan uitzoeken. Zou je mij willen doorgeven om welke e-mailadressen het hier gaat? Groeten, -Tim-
.......................... en.............................. uitggande mail gaat via smarthost.direct-adsl.nl
28 maart 16:34

Dag Luco, beide domeinen (e-mailadressen) heb je via een andere aanbieder. Daar zou dus niets aan veranderen. Ook de uitgaande mailserver kun je blijven gebruiken! Alvast een goed weekend! Met vriendelijke groet, -Tim-
ok, bedankt
1 april 8:52
Tim, je zal me wel een zeur vinden, maar wie gaat er nu na de omzetting de kosten innen, want ik moet tekenen voor incasso en ook weer kvk inschrijving opsturen en kopie legitimatie, maar alles is toch bekend bij de kpn?
1 april 11:32

Dag Luco, het is absoluut niet erg om deze vragen te stellen. Om heel eerlijk te mogen zijn ben ik hier niet volledig van op de hoogte en zal het moeten navragen. Ik verwacht dat aangezien min of meer het contract wordt overgedragen van Comtech naar KPN, men graag recente documenten wil verzamelen. Indien je hier graag meer informatie over wilt dan hoor ik het graag en gaan wij hier achteraan. Groeten, -Tim-
Ik heb alles op de post gedaan vandaag en hoop dat het allemaal goed gaat ik heb weinig zin om na de omzetting nog iets met comtech te maken te hebben.
1 april 13:58

Dat klinkt goed, Luco! Wanneer je aansluiting omgezet is, of daar juist problemen mee zijn, kan ik je nu veel beter helpen zonder tussenpersoon te hoeven zijn! Goed om te lezen dat je blij bent om weer echt naar KPN te gaan. Veel succes met deze migratie. Met vriendelijke groet, -Tim-
5 mei 11:59
beste Tim, ik krijg nu een factuur over zakelijk ondernemerspakket voor de maanden mei en juni
Maar ik heb nog geen monteur gezien, er is wel een pakketje met modem en andere spullen binnengekomen, maar ik kan ook mijn bestelstatus niet meer vinden op mijn kpn???????
overigens krijg ik geld terug op deze factuur, ik snap er niks meer van

Beste Luco, de reden waarom je geld retour krijgt op dit factuur komt doordat we een gratis installatieafspraak voor je hebben geregeld. Deze korting van 99,00 euro staat ook op het factuur. Vreemd genoeg zijn er geen installatiekosten in rekening gebracht! Waardoor het factuur nu een negatief bedrag heeft. Als het zo blijft dan is dat mooi meegenomen natuurlijk. Het is goed mogelijk dat na de bezoek van de monteur alsnog 99,00 euro in rekening wordt gebracht. Er wordt nog contact me je opgenomen door de monteurs planning voor een afspraak. Wegens de vele omzettingen hebben ze het druk op deze afdeling, hopelijk duurt het niet lang en wordt er snel contact met je opgenomen voor de afspraak. Met vriendelijke groet, -Tim-
5 mei 15:41
ok, ik snapte er al niks meer van, want ik kon de status ook niet meer terugvinden op mijn kpan, ik wist dat 1 mei de technische omzetteng gepland stond, we wachten rustig af
5 mei 17:36

Hallo Luco, bedankt voor je geduld. Mijn collega's van de planning gaan contact met je opnemen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben of mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen laat het dan weten. Nog een fijne dag verder! -Remco-
13 mei 9:48
Beste Tim, vandaag is de monteur geweest, die kon alleen een nieuw modem in de meterkast zetten voor internet, want de telefoon is nog niet omgezet en er lopen maar twee draden volledig door naar het huidige isdn modem. Verder zei die dat ik niks meer heb aan mijn isdn telefooncentrale en twee toestellen, dit was niet de bedoeling, ik zou mijn toestellen kunnen blijven gebruiken, ik heb nu allemaal spul van siemens.
13 mei 13:41

Hallo Luco, de ISDN telefooncentrale kan inderdaad niet meer gebruikt worden bij het nieuwe ondernemerspakket. Echter zou het absoluut geen probleem mogen zijn om je huidige toestellen te gebruiken! Om dat nog even zeker uit te zoeken, welke modellen toestellen heb je? Met vriendelijke groet, -Tim-
ik heb de siemens centrale met twee extra toestellen, dit was voor mij wel een voorwaarde want ik wil geen nieuwe toestellen kopen, we hebben dat vorige keer getest en toen hebben we de quatro fox losgekoppeld en bleven ze werken
we hebben de volgende toestellen siemes gigaset xs 85, (met toestel) en als losse de siemens c47h en de siemenssl37h
en hoe kan het nu dat ze nu zijn geweest voor het internet en weer terug moeten komen voor de telefonie??

Dag Luco, dat vraag ik mij ook af. We hebben inderdaad getest of de telefoontoestellen als normale toestellen konden werken, dat was het geval. Dat betekent dat je deze gewoon moet kunnen gebruiken. Wanneer komt de monteur weer terug? Groeten, -Tim-
ik zou het niet weten, raar dat niet alles in een keer kan, ik ben wederom niet echt blij met de gang van zaken
het nieuwe modem schijnt de toestellen niet te ondersteunen volgens de monteur

Hallo Luco, ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de gang van zaken. Ik zie op dit moment niet terug wat de reden is dat de monteur de installatie niet volledig kon afronden. Ik begrijp dat je de toestellen eerder had getest op de Experia Box en dat dit werkte, klopt dit? Of was dit destijds nog aangesloten op de ISDN? Ik hoor graag van je. -Liesbeth-
dat was op het huidige modem, samen met tim getest, wat dingen losgegooid en ze bleven werken en zouden ze het op de experiabox ook moeten doen volgens Tim, maar de monteur zegt nu weer van niet, maar al het gezeur is omdat de KPN van mijn abbo af wil, ik vind dan ook dat als deze toestellen niet meer werken ik kosteloos bij de kpan gelijkwaardige uit mag zoeken die wel werken, ik heb hier allemaal niet om gevraagd en het loopt nu al maanden.
Volgens zijn bon was telefoon nog niet gereed voor omschakeling, alleen internet
13 mei 16:47

Dag Luco, dan is dat duidelijk! Hopelijk lukt het de monteur straks om telefonie om te schakelen. Heb je de mogelijkheid misschien om je toestel ergens te testen? Bij de buren of familie bijvoorbeeld? Dan weten we inderdaad of de toestellen wel of niet gaan werken. Wij zijn, helemaal in jouw geval, meer dan meewerkend om aan een oplossing te denken, zelfs indien andere telefoontoestellen nodig zijn. Ik hoor het graag. Groeten, -Tim-
13 mei 18:45
Kan ik ze bij een kpn winkel testen? bv die in breda?
13 mei 20:56

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid! Of zoals mijn collega al vroeg, bij buren of kennissen wellicht? Ik hoor graag de uitkomst van je. -Jeroen-
niemand heeft hier voip he, is een uithoek, ik rij van de week als ik tijd heb met modem en toestellen naar de kpn winkel in breda
13 mei 23:53

Hoi Luco, daar hadden we geen rekening mee gehouden . De winkel in Breda lijkt me een goed idee. Laat je me weten hoe het is verlopen? -Burhan-
14 mei 7:30
doe ik, moet wel even tijd vinden
5 juli 11:17
Nou ik ben in de winkel geweest, nu schijnen ze toch weer iets anders te doen zodat ik mijn toestellen kan houden, dat zou in twee stappen gebeuren
stap 1 is een nieuw modem voor internet en stap 2 is dingen omschakelen en dat zou voor telefonie zijn, stap 1 is goed gegaan heb nu twee modems en kan op allebei de modems op internet, stap 2 tijden niks gehoord en ik snap er nu ook niks meer van tot van de week ineens drie monteurs voor de deur stonden om een nieuwe lijn naar binnen te trekken (zonder afspraak) en er was tegen ze gezegd dat ze maar moesten beginnen, ook al waren de mensen niet huis, waar halen ze het lef vandaan, gelukkiig was jolanda thuis en volgens de monteurs werkt alles en zijn er gaan extra lijnen nodig, maar hoe gaat het nu verder want ik snap het niet meer en van de facturen snap ik ook niks meer, volgens mij betaal ik nu veel te veel
wordt het niet eens tijd dat iemand dit nou eens goed uit gaat zoeken en met een duidelijk verhaal en kostenverhaal op de proppen komt, want ik kom er niet meer uit en heb geen tijd en zin nog 20 keer naar een winkel te moeten waar ze me keurig helpen maar ook drie uur zitten te bellen en geen steek verder komen.

Beste Luco, we gaan je natuurlijk helpen, dit kan zo niet langer. Wij gaan dit uitzoeken en nemen maandag eventueel ook contact met je op. Maandag zijn alle nodige afdelingen bereikbaar en hoop ik je een oplossing te kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, -Tim-
graag want niemand weet meer hoe het nu zit volgens mij
7 juli 17:13

Hallo Luco, ik kan me de verwarring voorstellen. Ik zie dat er voor de 2e stap die je noemt morgen een handeling wordt uitgevoerd. Wat er dan gebeurd is het ISDN signaal op een extra ader aanleggen, waardoor je internet zult hebben via het Ondernemerspakket en telefonie via een los ISDN pakket. Om zeker te weten dat het toestel het goed zal doen wil ik nogmaals met je kijken naar het toestel. Zowel mijn collega Tim als ik konden vrijwel niets vinden over de Siemens Gigaset SX85. Is dat serienummer juist? Zou je een foto van het toestel kunnen bijvoegen? Mocht het toestel niet geschikt blijken is er nog niets aan de hand, want volgens mij heb je nog een quatrofox achter de hand. Ik zie de extra informatie over het toestel graag verschijnen en ook hoor ik graag wat er morgen voor vooruitgang is! -Jasper-
Jasper het is de sx 685 het is gewoon een gigaset http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Google Afbeeldingen resultaat voor...
http://www.google.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
maar ik zou 1 abbo krijgen en nu begrijp ik dat het er weer twee abbos zijn, dat gaat niet goed komen volgens mij gaan de betalingen nu al niet goed, verder lopen er maar twee draadjes door in ons huis en op de twee die stoppen in de meterkast heeft die nu het nieuwe modem gdaan, is het nu zo moeilijk om 1 abbo te krijgen met internet en twee telefoonnummers? ik wordt er een beetje simpel van en er wordt in mijn tuin niet gegraven, hier nog een handleiding van de siemens http://www.gebruikershandleiding.com/Si ... 66885.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Handleiding Siemens gigaset sx685 isdn (pagina 1 van 97) (1,47 mb Nederlands)
http://www.gebruikershandleiding.com" onclick="window.open(this.href);return false;
en nu krijg ik een rekening via de mail van 25 euro, ik wil geen rekeningen via de mail, heb ik ook aangegeven
8 juli 15:42

Beste Luco, aangezien je graag je toestellen wilt blijven gebruiken, bestaat er geen gecombineerd abonnement meer die wij kunnen aanbieden. Zodoende wordt internet en telefonie los geleverd en ook los gefactureerd. Het toestel Siemens Gigaset SX685 is inderdaad een ISDN toestel, deze kan alleen functioneren op een ISDN aansluiting. Financieel en administratief gaan we uiteraard bekijken, prioriteit voor nu is om de diensten werkende te krijgen. Is de monteur inmiddels langs gekomen? Met vriendelijke groet, -Tim-
Ik heb nooit gezegd dat ik dit toestel wil houden ik heb alleen aangegeven dat ik geen nieuwe ga kopen er is geen afspraak gemaakt dus denk niet dat er een
Monteur geweest is maar dat weet ik vanavond ben nu aan het werk
8 juli 18:12

Dag Luco, ik begrijp dat je er niet op zit te wachten om nieuwe toestellen te kopen wanneer je gedwongen over moet naar een andere aansluiting. Aangezien de afspraak in het systeem op 08-07 staat, kun je vanavond een bericht sturen indien je meer weet? Met vriendelijke groet, -Tim-
geen monteur gezien
8 juli 21:42

Goedenavond Luco, het is mogelijk dat de monteur alleen in de centrale bezig is geweest. Is er wel contact geweest? Of merk je dat er iets veranderd is in de werking van de aansluiting? -Jasper-
nee niks gemerkt, maar de eerste keer dat de monteur van comtech is geweest zei die dat die moest wachten op een omschakeling van de kpn, tijd niks gehoord tot er drie man voor de deur stonden om te graven
misschien dat vandaag dan die omzetting heeft plaatsgevonden, maar ik snap nog steeds niet dat het zo moeilijk moet zijn om een aansluiting te regelen, ben er nu al maanden mee bezig
het had voor de kpn makkelijker en goedkoper geweest om twee voip toestellen te geven en een aansluiting/abbo om te zetten
alleen die drie monteurs die hier hebben gestaan en twee uur aan het bellen zzijn geweest omdat alles onduidelijk was heeft al meer gekost
vraag me ook werkelijk af of het zometeen wel weer werkt
kan nog steeds via beide modems op internet
9 juli 16:20

Hallo Luco, het klopt dat je met beide modems nog op internet kan, de omzetting is nog niet gebeurd. Zo te zien bleek dat de monteurs gisteren niet genoeg tijd hadden om de aansluiting om te zetten. De planning is nu om dit op 18-17 alsnog te realiseren. Tot die tijd zal de situatie hetzelfde blijven als die nu is. -Jasper-
ok en na de omzetting komt dan comtech weer langs om alles in orde te maken intern
9 juli 18:25

Hallo Luco, dit verwacht ik wel. Ik doe navraag bij mijn collega over hoe dit gaat. Hij komt hier zo snel mogelijk bij je op terug. -Liesbeth-
13 juli 15:23

Dag Luco, ik zie dat Jasper een kleine typefout heeft gemaakt, hij bedoelde natuurlijk 18-07. De monteur zal ISDN telefonie werkend achter gaan laten. Wanneer dit gelukt is kan ZIPBXL volledig afgesloten worden, daar is niet perse een monteur voor nodig lijkt me tenzij het modem in bruikleen van Comtech is, dan komen ze vermoedelijk nog wel langs om deze op te halen. Hopelijk kunnen ze het omzetten volledig afronden aankomende vrijdag. Zou je ons een bericht willen sturen wanneer de monteur geweest is? Wij kijken dan graag voor je na of alles in orde is en wat er eventueel nog moet gebeuren. Met vriendelijke groet, -Tim-
nou ja volgens comtech moesten ze nog terugkomen om hier de modems om te zetten? maar ik blijf erbij dat heel de kpn langs elkaar heen werkt, de een zegt dit, de ander dat, abbos worden gewijzigd en veranderd zonder toestemming, ineens drie man voor de deur waartegen is gezegd als de mensen niet thuis zijn, graaf de tuin maar open, ik vind het echt schandalig zoals men met klanten omgaat, helaas zit ik vast aan de kpn

Dag Luco, ik begrijp heel goed wat je bedoelt en kan alleen maar erkennen dat wij je mening delen. De onduidelijkheid is voornamelijk ter sprake vanwege het feit dat het oude ZIPBXL abonnement onder Comtech viel. Wij hebben niet direct inzage in elkaars administratie. Hopelijk ga je vanaf nu een betere dienstverlening ervaren nu je volledig onder KPN valt. Zit je nu aangesloten op internet via de nieuwe KPN ExperiaBox of nog het oude modem? Met vriendelijke groet, -Tim-
13 juli 18:08
ik kan via beiden op internet
en ik heb een abbo bij de kpn afgesloten, dat de kpn dat onderbrengt bij comtech is niet mijn zaak, dit bedoel ik nu, van het kastje naar de muur, kpn wijst naar comtech, comtech wijst naar kpn en de klant heeft een jaar gezeik en moet het allemaal maar pikken.

Ik begrijp je frustratie heel goed, zoals ik al zei delen wij eerlijk gezegd deze mening. Gelukkig behoort dit straks tot de verleden tijd en kunnen wij je zelf overal mee helpen. Ik ga morgen voor je uitzoeken wat Comtech nog moet doen. Voor nu in iedere geval een fijne avond, Luco! Met vriendelijke groet, -Tim-
14 juli 15:19

Beste Luco, ik heb nog even uitgezocht / nagevraagd wat nu de bedoeling precies is. Aankomende vrijdag (18-07) worden de systemen omgezet ter voorbereiding van ISDN. Vervolgens wordt Comtech op de hoogte gesteld dat een monteur aangestuurd kan worden. Daarvoor wordt je gebeld door Comtech om een afspraak te maken. Deze monteur maakt alles in orde, zorgt ervoor dat ISDN werkt en de oude lijn wordt opgeheven. Hopelijk is de situatie helder, indien je vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, -Tim-
18 juli 17:56
beste tim, ik weet niet of de systemen zijn omgezet, maar er stond vandaag weer iemand aan de deur (zan de kpn) die zich niet kon legitimeren en in een gewone witte auto reed zonder iets van kpn erop, mijn vrouw heeft hem dus niet binnengelaten
18 juli 19:09

Hallo Luco, vermoedelijk was de monteur wel legitiem, maar ik kan me voorstellen dat je vrouw niet zomaar iedereen binnenlaat. Tim is maandag weer aanwezig, kunnen we afspreken dat hij maandag de zaak weer bekijkt en bij je terugkomt? Dan breng ik hem op de hoogte van je bericht. -Danny-
maar om dingen om te zetten hoeven ze toch niet hier te zijn?
20 juli 9:53

Hallo Luco, wellicht moet de monteur toch op locatie nog wat meningen op locatie doen.Ik zal het verder voor je uitzoeken en we komen morgen met een reactie. Nog een fijne zondag! -Remco-
21 juli 12:02

Hallo Luco, allereerst bedankt voor je geduld. Ik heb de planning nagezocht en de monteur van afgelopen vrijdag was een KPN monteur. Mijn excuses dat hij zich niet kon legitimeren. Volgens onze gegevens heeft deze monteur laswerkzaamheden verricht en moest de verbinding getest worden op locatie. Er is inmiddels een nieuwe afspraak in het systeem gezet voor de ochtend van 8 augustus. Is er al contact geweest over deze nieuwe afspraak? -Remco-
21 juli 13:18
Er komt volgende week woensdag een monteur van comtech alles omzetten, dus 8 augustus doormeten lijkt me te laat
21 juli 14:35

Hallo Luco, ik heb contact opgenomen met Comtech en zij geven inderdaad aan een afspraak voor 30 juli te hebben met je. Ze gaan nu controleren of de 2 afspraken op deze manier plaats kunnen vinden of dat er iets verplaatst moet worden. Als het door kan gaan zoals het staat verandert er niets, als er geschoven moet worden zal er contact met je worden opgenomen. -Jasper-
Zucht
21 juli 16:29

Luco, ik snap je zucht heel goed. Hopelijk zijn de zuchten binnenkort verleden tijd! Het gaat uiteindelijk wel goed komen. Met vriendelijke groet, -Tim-
30 juli 9:50
de puinhoop wordt steeds groter, kan er niet iemand mij bellen en het nu eens goed regelen.........................
ik heb nog nooit zon puinzooi meegemaakt
nu moet ik weer contact opnemen met install plus, terwijl er nog een lopende order bij comtech is, ik weet niet wat de kpan aan het doen is, maar dit heeft nu al kapitalen gekost en heel,heel veel irritatie bij ons, het emmertje is nu echt vol
de kpn stopt met een dienst, zadelt op ons met ellende terwijl drie voip toestellen nog geen 5% hadden gekost dan wat er nu allemaal gedaan is, een fantastische bedrijfsvoering (not)
Ik ga er geen energie meer instoppen, de bal ligt nu bij jullie, maar als ik zonder telefoon of internet kom te zitten heeft de kpn een serieus probleem
en het nummer van install plus bestaat niet eens
30 juli 14:20

Beste Luco, ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Dit traject verdiend geen schoonheidsprijs. Wij hebben de middelen om je klacht hoger op door te zetten. Echter voordat we dit doen, zie ik dat op 08-08-2014 in de ochtend een monteur ingepland staat om het ISDN signaal te testen. Als alles in orde is dan zou dit een kwestie moeten zijn van de juiste kabels aansluiten. Ik ben even niet direct iets tegen gekomen over "install plus", aangezien je al de ISDN apparatuur nog hebt hangen en internet al werkt via het Ondernemerspakket, wat is jou hier nog meer over verteld? Natuurlijk kunnen wij je bellen, geen probleem! Ik hoor graag nog eerst van je. Met vriendelijke groet, -Tim-
vanochtend is comtech geweest om de boel aan te sluiten, maar dat kan niet omdat volgens hem nog dingen omgeschekeld moeten worden, omschakelen en aansluiten moet volgens hem op 1 dag, maar zoals het nu gaat zal dat ook wel niet lukken, verder snap ik niet dat ik weer een brief krijg over weer een aansluiting die ik dan weer moet regelen met install terwijl er nog een order bij comtech ligt, en je kan wel zeggen dat het geen schoonheidsprijs verdient, maar dat hoor ik nu al 9 maanden en het is nog niet in orde, dit heeft kapitalen gekost en zeer veel irritatie bij mij is nu de grens bereikt en als ik daadwerkelijk zonder telefoon of internet en tv kom te zitten sta ik niet meer voor mezelf in, hoe moeilijk kan het zijn, als ik zo werk krijg ik de zak, maar blijkbaar kan bij de kpn van alles zonder gevolgen en de klant zit met het gezeik, en compenstie hebben jullie al helemaal nooit van gehoord, rekeningen zijn ook vaag, ik wil 1 abbo met 1 rekening en niet digitaal gestuurd, maar ik krijg niks van wat ik vraag, krijg alleen maar gezeik,gezeik en nog eens gezeik
en hoelang moet het duren voor een klacht hogerop gezet wordt? 9 jaar ipv 9 maanden?????????
ik heb vanaf het begin aangegeven dat dit niet goed gaat komen, nog 9 dagen dan gaat de stekker eruit en er is niks geregeld
en wie is de klos, de klant die dit al 9 maanden aangeeft

Dag Luco, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je afgesloten wordt. Ik ga ermee bezig en kom z.s.m. met een inhoudelijke reactie. Groeten, -Tim-
Ik heb er weinig vertrouwen meer in helaas, kijk jullie zijn keurig netjes hoor maar tot nu toe kan niemand mij vertellen hoe het nu zit, iedereen zegt wat anders, als dit nu te moeilijk is technisch geef me dan alles over voip en drie toestellen, is volgens mij de kortste en goedkoopste slag, want die aansluiting zit er en werkt.
30 juli 22:46

Hallo Luco, ik kan me dat gebrek aan vertrouwen volkomen voorstellen en we gaan onze uiterste best doen om dit op te lossen. Gezien het tijdstip kan ik helaas nu niet telefonisch contact leggen met de partijen die hier betrokken zijn. We zullen dit morgen doen en we nemen dan contact met je op. -Remco-
1 augustus 17:28
Het is verdacht stil met nog 6 dagen te gaan
1 augustus 19:14

Hallo Luco, excuses voor de late reactie. Ik heb aan het einde van de middag contact gehad met Comtech. Zij geven aan dat ze de order nog steeds in behandeling hebben. Zij geven ook aan dat er bij jou nog werkzaamheden moeten plaatsvinden en dat de vorige monteur die gestuurd is geen toegang heeft gekregen tot de locatie. Comtech zal nog contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken. -Remco-
1 augustus 23:03
Beste Remco, als er iemand aan de deur staat met een vaag wit wagentje, zonder ook maar iets erop en zich niet kan legitimeren dan laat mijn vrouw inderdaad niemand binnen, iedereen kan wel zeggen dat die namens iemand komt, Vanaf dag 1 heb ik aangegeven niet zonder internet of telefoon te willen zitten omdat de kpn iets wil, dus dat dingen op 1 dag omgeschakeld moeten worden hadden jullie met zijn alle kunnen bedenken, verder woheb ik nu al tig keer gehoord dat het geen schoonheidsprijs verdient, excuses en een hoop woorden, maar de kpn blijft aan het feit voorbijgaan dat het al 9 maanden duurt en dat volgens die brief de stekker eruit gaat, daar hoor ik ook weer niks van van jullie, volgens mij moet dit een stapje hoger, maar ik wil wel even vastgelegd hebben dat als ik zonder internet kom er een inkomstenderving aan vast zit en die gaat de kpn dan betalen, ben het nu echt zat.
2 augustus 12:56

Hoi Luco, het is nu afwachten tot comtech contact met je opneemt of bij je komt om de werkzaamheden te starten. Heel begrijpelijk dat jouw vrouw ze niet binnenlaat, maar dit kost helaas wel extra tijd. Ik heb comtech verzocht een afspraak met je te maken. Ik verwacht dan ook dat dit spoedig in orde zal zijn. Indien er sprake is van inkomstenderving, dan zal ik een klacht voor je indienen. Deze klacht wordt door een behandelaar bekeken en zal daarna met een oordeel komen over de situatie. Dit doen we altijd pas achteraf, wanneer de storing is verholpen, zodat er later niet nog meer kosten bij komen kijken. Ik hoor graag van je wanneer er contact met je is opgenomen! -Burhan-
2 augustus 23:10
wat een waardeloos antwoord, omdat mijn vrouw iemand die zich niet kan legitimeren kost het extra tijd, het kost al 9 maanden en nu is het onze schuld????? Ik zou het hele verhaal nog maar eens lezen en me als organisatie de ogen uit mijn kop schamen, jullie doen gewoon helemaal niks, behalve de klant zoet houden en van het kastje naar de muur sturen.
3 augustus 9:37

Ik heb nooit gezegd dat het jouw schuld is Luco. Ik begin mijn zin ook met "heel begrijpelijk dat jouw vrouw..." Ik heb de nodige acties uitgezet en verwacht dat er snel contact met je wordt opgenomen om de aansluiting in orde te maken voor installatie. Ik hoor graag van je wanneer dit het geval is. Dit duurt inderdaad veel te lang! -Burhan-
we horen al 9 maanden dat het te lang duurt, daar heb ik niks aan
3 augustus 13:38

Dat begrijp ik Luco, we werken er aan om het op te lossen. We zijn op dit moment afhankelijk van Comtech. Zoals gezegd horen we graag als dat contact er is geweest. Voor nu een fijne dag verder. -Jasper-
5 augustus 17:45
Nog steeds doodstil, en weer een digitale factuur gehad waarvan ik ook al tig keer heb aangegeven dat ik geen digitale factuur wil ontvangen.
5 augustus 20:45

Goedenavond Luco, we gaan morgenvroeg opnieuw contact leggen met Comtech. Ik kan je niet vertellen waarom ze nog geen contact hebben opgenomen. Je hoort morgen van me. -Burhan-
en ik wil ook geen digitale factuur meer, zou ook geregeld worden
6 augustus 16:56

Hallo Luco, zoals zojuist besproken stuur ik je dit bericht. We gaan de nummers overzetten naar het Ondernemerspakket, zodat je nog maar 1 modem overhoud en de telefonie ook via die route zal werken. In ons gesprek hebben we de toestellen besproken. Het Ondernemerspakket heeft momenteel een €100 cashback aanbieding, waardoor je die al terugkrijgt en het overgebleven verschil met de aankoopprijs van de toestellen zullen wij laten vergoeden. Het type toestel wat we bespraken is de Tiptel IP 282. We hebben ook kort over de digitale facturen gesproken, of het mogelijk is om die niet te laten sturen gaan we bekijken.
We gaan met bovenstaande aan de slag en zoals gezegd nemen we contact met je op als we meer weten! -Jasper-
6 augustus 19:24
ok, ik neem aan dat het over de twee hoofdnummers gaat ...................... prive en ......................... de zaak

Hallo Luco, dit lijkt me wel. Voor de zekerheid wijs ik mijn collega op je bericht, hij gaat hier morgen mee verder en zal hier in de loop van de dag bij je op terugkomen. -Liesbeth-
7 augustus 16:48

Beste Luco, we hebben nu een vast contactpersoon bij Comtech die de omzetting gaat verzorgen. Je hoeft nog niet bang te zijn dat je verbinding wordt afgesloten per 08-08. Het platform blijft gelukkig nog minimaal werken tot 01-10. We gaan ervoor zorgen dat voor die tijd je nieuwe order opgeleverd is. Het pakket moeten we nog wel samenstellen: http://tinyurl.com/oor8bp5" onclick="window.open(this.href);return false;. Aangezien je 2 telefoonnummers hebt adviseer ik om het Standaard pakket te nemen. Daarnaast kunnen er eventuele toevoegingen worden gedaan zoals Alarm, Pin en afkopen belverkeer. Zou je mij jouw wensen willen doorgeven? Dan kan ik een advies uitbrengen en kunnen we een order door Comtech laten invoeren. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, -Tim-
7 augustus 18:03
gewoon standaard met deze twee nummers en internet, en ja internet kan ook niet sneller dus is standaard het beste
7 augustus 20:00

Dat is wat ik al een beetje had verwacht, Luco, helemaal goed! Ik heb contact opgenomen met Christiaan Zweers van Comtech, hij gaat de order voor je invoeren. Zodra wij terugkoppeling ontvangen dan zullen wij je verder informeren. Met vriendelijke groet, -Tim-
ok
Maandag 13:55

Beste Luco, het heeft weer even geduurd maar wij hebben eindelijk bevestiging ontvangen van Comtech dat ze de omzetorder hebben ingevoerd. Op het moment is er nog geen concrete leverdatum beschikbaar, hopelijk ontvang je daar snel meer informatie over. Wij hebben je een vergoeding voor de toestellen beloofd, dit willen we corrigeren op het factuur zodra je deze ontvangen hebt. Zou je ons zodra je deze ontvangen hebt willen aanspreken? Dan handelen wij dit verder voor je af. Daarnaast kun je ons altijd blijven aanspreken als er vragen zijn. Met vriendelijke groet, -Tim-
Maandag 19:15
euh corrigeren op de factuur? ik wil niet vervelend doen, maar ik ga niks voorschieten aan comtech, daar heb ik mee geleerd, lijkt me makkelijker als jullie gewoon zorgen dat comtech of een ander drie toestellen levert en aan jullie factureert.

Hoi Luco, ik begrijp jouw zorg. Echter kunnen wij pas iets vergoeden wanneer we weten wat er precies in rekening gebracht wordt. Helaas kan dit alleen maar geregeld worden door een vergoeding op jouw factuur achteraf. -Burhan-
jullie kunnen ook gewoon drie toestellen regelen, of anders zorgen dat ik ze op kan halen in bv een buissenes winkel, zoals ik al zei, ik ga niks voorschieten
Dinsdag 7:33

Goedemorgen Luco, ik kan me goed voorstellen dat je niet voornemens bent toestellen voor te schieten en dan maar af te moeten wachten op een terugbetaling. Helaas zie ik geen andere mogelijkheid. Ik zal je bericht doorsturen aan één van mijn collega's die gespecialiseerd is in zakelijke producten, zodat dit nogmaals beoordeeld kan worden. Je kunt later vandaag nog bericht verwachten. -Nadine-
Dinsdag 9:53

Beste Luco, helaas hebben wij zelf geen mogelijkheden om toestellen te regelen, dit zal met de initiële orderwijziging meegenomen moeten worden. Je hoeft je niet zozeer druk te maken om Comtech, zodra de omzetorder in het systeem staat ben je er zo goed als vanaf en kunnen wij je zelf met alles verder helpen. Ik zie dat je nog een factuur ontvangt voor het Zakelijk Internet gedeelte van het ZIPBXL abonnement (omdat telefonie nog steeds actief is). Deze heb ik alvast voor je laten stoppen en ik ga de teveel betaalde abonnementskosten op het volgende factuur laten terug te betalen (5 keer €39,87 !). Hopelijk lukt mij dit nog op het factuur van september, dan krijg je dus alvast ± €200 euro terug! Zou je mij zodra de orderbevestiging voor de bestelling binnen is, op de hoogte willen brengen? Ik wil hier graag een kopie van ontvangen, deze of het factuur is voor ons namelijk nodig om de vergoeding te regelen. Zou je daarmee kunnen leven? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, -Tim-
Dinsdag 11:08
Ik Heb geen keus denk ik ik wacht comtech weer af dan
Dinsdag 12:17

Dag Luco, wij gaan ons best doen om deze omzetting zo prettig mogelijk voor je af te handelen. Daarbij houden we zeker rekening met de mogelijke financiële consequenties. Voor nu gaan wij je informeren zodra er meer bekend is en horen wij ook graag van je als er een orderbevestiging is ontvangen. Met vriendelijke groet, -Tim-
Dinsdag 17:38
nu krijg ik dit weer???
Bevestiging opheffing Zakelijk ADSL
Geachte heer/mevrouw,

Op 19 augustus 2014 hebt u ons verzocht uw Zakelijk ADSL-aansluiting op te heffen. Wij vinden het jammer dat u dit besluit hebt genomen. Onderstaand informeren wij u over de verdere gang van zaken.

Datum opheffing
Uw aansluiting op het adres .......................... te ....................... met CAP-ID nummer IASD90155 wordt op 22 augustus 2014 opgeheven.

Facturering
Het is mogelijk dat op de eerstvolgende factuur de reguliere abonnementskosten nog in rekening gebracht worden. Wij verzoeken u deze factuur te voldoen. U ontvangt daarna altijd een eindfactuur waarop de te veel betaalde kosten verrekend worden.

Opzegging ongedaan maken
Wilt u uw aansluiting toch behouden, geef dit dan uiterlijk 5 werkdagen voor de bovengenoemde ophefdatum telefonisch aan ons door.

Hebt u nog vragen?
Dinsdag 20:48

Hallo Luco, daar hebben wij inderdaad een actie voor uitgezet. Momenteel betaal je voor zowel het Ondernemerspakket en het Zakelijke ADSL pakket. Dit is de bevestiging waar mijn collega Tim het eerder vandaag over had, i.c.m. de ± €200,- die je terug zal krijgen. Zo te zien heb je deze melding per e-mail gekregen, zou je deze kunnen doorsturen naar kpnwebcare@kpn.com o.v.v. 00120707? Ik zie je mail graag verschijnen. -Jasper-
verzonden, als ik dan maar niet zonder internet en/of telefoon kom te zitten
15 uur geleden
ik weet niet of er een storing is, maar ik heb dus geen telefoon meer
7 uur geleden
Fijn dat jullie zo snel reageren ( not) vanaf vanochtend dus geen tel en tv meer fijn geregeld bedankt

Beste Luco, we zijn meteen aan de slag gegaan om je lijn te laten herstellen, het was absoluut niet de bedoeling om problemen met het telefonie gedeelte te krijgen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop snel meer duidelijkheid te krijgen over herstel. Kan ik je in tussentijd eventueel helpen door een doorschakeling te realiseren op 1 of meer van de telefoonnummers naar je mobiele telefoon? Je hebt een KPN ExperiaBox staan voor het Ondernemerspakket, deze heeft momenteel wel internet verbinding, ik wil je adviseren om daar gebruik van te gaan maken. Met vriendelijke groet, -Tim-
Ja tuurlijk ik heb zomaar 15 meter datakabel
Ik heb hier voor gewaarschuwd nee wij maken het in orde jaja nu gaat het fout en mag ik het oplossen als je het echt op wil lossen stuur je nu een monteur met datakabel

Luco, ik ben de mogelijkheden meteen wezen uitzoeken. Het is mij gelukt om een kabel per post naar je op te sturen. Onze prioriteit ligt nu bij het herstellen van je huidige verbinding, ik heb zojuist bevestiging gekregen dat de technische dienst ermee bezig is. Ik verwacht snel meer informatie te ontvangen en houdt je daarvan op de hoogte. Met vriendelijke groet, -Tim-
Zucht ik had het gezegd hè
3 uur geleden
ik heb zelf alle kabels maar omgelegd en aangesloten, dus weer tv alleen geen telefoon, jullie worden met zijn allen heel erg bedankt, zelfs na negen maanden gezeik kan het nog niet goed gaan, jullie moesten je echt schamen en ik laat het hierbij ook niet zitten, ik ben talloze uren bezig geweest en heb voor deze situatie meermalen gewaarschuwd, maar nee zou allemaal goed komen, en wat wordt er gedaan als het dan toch fout gaat, helemaal niks, nada, dan kan ik zelf voor installateur gaan spelen, het is echt jammer dat ik aan jullie vastzit met het kastje naar de muur verhaal en zogenaamde begripvolle typberichtjes waar ik uiteindelijk helemaal niks aan heb als het fout gaat, doorschakelen nummers kan naar ............................




Echt waar, om moedeloos van te worden :tong uitsteken:
Laatst gewijzigd door Luco op 20 aug 2014, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Eric Z
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Eric Z » 20 aug 2014, 22:15

Heb het doorgelezen, wat een gezeur! Misschien wel aan te raden om je gegevens uit het verhaal te halen, zoals de telefoonnummers tenzij je daar geen problemen mee hebt. Maar sowieso de emailadressen om eventuele spam tegen te gaan.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 20 aug 2014, 22:29

dacht alles doorgenomen te hebben, nu zijn die gegevens weg als het goed is
en benieuwd hoelang dit weer gaat duren

Online
ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door ErikS » 21 aug 2014, 13:07

Wat een belachelijke vertoning. :kotsen:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door allen » 21 aug 2014, 13:38

Ik dacht dat jij zei dat Jol meer kon dan koffie zetten? :tooth:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 21 aug 2014, 18:53

ErikS schreef:Wat een belachelijke vertoning. :kotsen:
Tja welkom bij de kpn :dood:
Ik heb nog even met de gedachte gespeeld heel het verdeelhuis in het dorp eruit te rossen met de patrol, maar ja uiteindelijk heb ik daar alleen de andere klanten mee. :lol:
Prutsers van de bovenste plank, meer kan ik er niet van maken.

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Eric H » 22 aug 2014, 08:24

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik heeeeeel erg blij ben dat ik KPN eruit getrapt heb.

In alle geledingen van dat bedrijf viert de ambtenaren-instelling hoogtij.
Een "vriendin" van me werkt er ook ( zakelijke kant, glas ) en ook daar bespeur ik deze instelling.
Heel KPN is een broeinest van werk-schuivers en ongemotiveerde medewerkers.

Ik kan hier een heel betoog houden over hoe dit is ontstaan, maar het komt er op neer dat KPN op 87 verschillende vlakken bezig is.
Bedrijfsonderdelen samenvoegen, bedrijven overnemen, bedrijven afstoten, locaties verhuizen, locaties opheffen, opzetten/ontwikkelen nieuwe diensten, diensten te vroeg in de markt zetten, te veel inhuur van externe partijen, saneringen, etc. etc.

Dit zorgt voor een enorme onrust onder de medewerkers die absoluut niet weten waar ze aan toe zijn.
Tel daarbij op het feit dat er in de arbeidsvoorwaarden ook de ene na de andere wijziging word aangebracht en de chaos onder het personeel is compleet.

Om nog maar te zwijgen van de gevolgen zijn van het Carlos Slim verhaal op management/directie niveau.

Tevens speelt de oorsprong van KPN hier ook gewoon een rol in ( van oudsher staatsbedrijf ) en deze instelling vind je gewoon nog echt terug in vele onderdelen van het bedrijf.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 22 aug 2014, 17:40

Ja helaas kunnen we hier niet buiten de kpn.

Online
Gijzert
Berichten: 4977
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Gijzert » 26 aug 2014, 21:26

Hier ook zo triest.

Al jaren TV via KPN over het ouderwetse koperlijntje. Wil ik over naar glasvezel ben ik ineens een nieuwe klant....... Ja meneer. Koper en glasvezel zijn 2 verschillende bedrijven binnen KPN.

Oke. Dan gaan we naar Vodafone.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 26 aug 2014, 21:33

Ja je wilt de verhalen van de monteurs ook niet weten, kompleet drama, heel de kpn, enige wat wel goed gaat is de mobiele telefonie bij mij.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31027
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 26 aug 2014, 21:40

Kabel en glasvezel zijn inderdaad apart bij KPN en die kunnen letterlijk niet met elkaar communiceren.

Ook die KPN Experdia box vind ik maar een drama.......wifi bereik is gewoon ruk. Zelfs met een repeteer krijg ik boven nauwelijks wifi. Betaal je dan ± €90 voor elke maand, totaalpakket

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Robin » 18 sep 2014, 13:22

M'n mailadres was vorige week slachtoffer van phishing etc...

Nu kreeg ik weer dit mailtje. Hufters, heb niet op de link geklikt natuurlijk.

Heb van avast een antispam/blokkeer/antivirus vanalles beveiliging die toch wel wat te wensen overlaat....
Beste ABN AMRO Gebruiker,







Wehkamp B.V. heeft geprobeerd € 135,55 (omschrijving: 07749084) af te schrijven van uw ABN AMRO betaalrekening.

Vanwege beveiligingsredenen heeft ABN AMRO deze afschrijving tijdelijk geblokkeerd.




Gaat u akkoord met deze afschrijving? Dan hoeft u geen verdere stappen te ondernemen.

De automatische incasso wordt op dinsdag 16 september 2014 alsnog verwerkt.




Als u een bedrijf of instelling heeft gemachtigd om automatisch geld van uw rekening af te schrijven,

dan kunt u deze machtiging stopzetten door bij dat bedrijf een schriftelijk verzoek in te dienen.





Klik hier om de automatische incasso te weigeren.







Met vriendelijke groet,





ABN AMRO klantenservice

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 18 sep 2014, 16:55

die verzenders worden gewoon steeds slimmer...niet meer zo makkelik te spotten als in het hele begin zeg maar.

ik krijg ook regelmatig (vooral laatste maanden is het goed raak) phising mails, ik stuur alles meteen door naar valsemail/fraude zaken en of direct naar banken/paypal enz, incl de details uit de mail waar je (hun) bv de computer en mails e.d. uit kan halen.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 18 sep 2014, 19:05

owja, voor/tegen phissing mails kun je wat doen, je kan ze door sturen zodat er wat aan gedaan kan worden en ze ook kunnen zien hoe vaak iets voorkomt e.d.

hier heb je een lijst met apart vermelde bedrijven>

http://www.utwente.nl/icts/itsecurity/a ... _adressen/" onclick="window.open(this.href);return false;

maar je kan ook alles door elkaar sturen (dan regelen zij het verder) naar>

valse-email@fraudehelpdesk.nl

daarna weer zo'n phissing figuur blokkeren of course.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 16 okt 2014, 20:49

GVD :wtf:

kreeg vandaag 2 enveloppen die met ziggo te maken hebben en waar in elk geval Almelo verplicht moet overstappen naar of Caiway of zelf wat kiezen, zoals ik het lees ben je dan je email adres van ziggo kwijt...ik heb nog de voorganger @home.

die wil ik niet kwijt, alles heb ik daar aan verbonden en ben al zo'n leek op PC gebied en wil ook geen alles in 1 optie, veels te veel.

heb nu bv ook gewoon analoog nog terwijl dat hetzelfde kost als digitaal en heel wat minder zenders heeft, voor mij genoeg!
bovendien hoef ik geen telefoon abonnement, heb alleen een mobieltje en bel daarmee al bijna nooit, maar natuurlijk handig om te hebben, dat mobieltje heb ik ook niet op Internet lopen.

anyway...
Naar schatting tienduizenden Ziggo-abonnees in Twente moeten noodgedwongen overstappen van kabelprovider Ziggo naar Caiway. Dat heeft de huidige netwerkbeheerder in die regio bekendgemaakt aan Ziggo-kabelabonnees.

Ziggo biedt in delen van Twente analoge en digitale televisie. Netwerkbeheerder Cogas wilde dat Ziggo na de fusie met UPC ook actief zou blijven op het glasvezelnetwerk in het verzorgingsgebied van Cogas, maar Ziggo wilde dat niet. Caiway is daardoor nu door Cogas aangewezen om vanaf 1 januari alle diensten van Ziggo via het kabelnetwerk in die regio over te nemen, meldt Tubantia.

Voor de Ziggo-abonnees betekent dat dat ze verplicht moeten overstappen. Het huidige Ziggo-abonnement wordt automatisch beëindigd en klanten dienen vanaf 1 januari over te stappen. Dit kan onder andere via een speciale website van Caiway. Abonnees van Ziggo worden schriftelijk door Cogas geïnformeerd en krijgen een overstapaanbod. Caiway zal zijn diensten voortaan zowel via de kabel als het glasvezelnetwerk aanbieden aan Ziggo-abonnees.
http://tweakers.net/nieuws/99010/ziggo- ... aiway.html" onclick="window.open(this.href);return false;

lees ook wat reacties hier>

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=201064" onclick="window.open(this.href);return false;

bij de nwe Caiway zou ik sowieso een ander mail adres krijgen, de @home zou dan vervallen en ze hebben geen losse dingen als bv Internet en TV oid, tenminste niet zo snel gezien.

hoe kan ik dat straks oplossen en wel gewoon mijn @home mail behouden die kan ik makkelijk onthouden en is 'van' mij zeg maar zolang ik Internet heb en daar zitten meer mensen mee, vooral oudjes en of oude pc brains like me...

:wheelchair:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 16 okt 2014, 20:55

schijnbaar is er ook al een soort protest actie ondernomen>

http://www.tubantia.nl/regio/almelo/cog ... -1.4582074" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 22 okt 2014, 14:14

zie...en zo ging het ook, je kan nu maar weinig...dacht eerst misschien telfort of tele 2 die hebben ook apart TV en Internet, doch die gaan over de telefoon lijn oid? ADSL dus lage mb/ps ofzo?

daarbij door het verplicht overstappen met geen andere keus over de kabel/glasvezel wat hier licht, ben je schijnbaar je e-mail adres kwijt met heel veel wijzigingen enz tot gevolg, ik wil mijn oude @home.nl behouden...maja hoe.

ze hebben het heel listig/smerig gedaan, er zijn zelfs veel mensen die net een nwe decoder oid hebben gekocht van ziggo en vele andere voorbeelden en cogas zei niks tot alles er lag en aangesloten was, ja de kabel blijft gewoon van ziggo, de glasvezel komt er gewoon bij naast :wtf:

heb ook al zoals zovelen een klacht ingediend 2 dagen terug, ze zullen het druk hebben :tooth:

en de over buurman van Cogas Almelo heeft een spandoek opgehangen voor zijn raam>
Kunstenaar Freddy Hoevers, die pal tegenover het kantoor van Cogas in Almelo woont en werkt, heeft een spandoek aan zijn huis gehangen met de tekst: "Buurman wat doe je nou?"
zie> http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 1295&cat=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Senioren en leken op computergebied gaan moeilijke tijden tegemoet nu Cogas heeft besloten dat Caiway het alleenrecht krijgt op haar netwerk. Sterker nog, Ziggo-abonnees zijn 'met een kluitje het riet ingestuurd' door de loze beloftes van de netwerkbeheerder. Dat laat Seniorenraad Tubbergen weten in een brandbrief aan de gemeenteraad.
"Tot onze grote verbazing en verbijstering hebben wij vernomen dat Cogas de Ziggo-gebruikers verplicht om over te gaan op het kabelnet van Caiway en hiermee de samenwerking met Ziggo moeten beëindigen. Bij de aanleg van het glasvezelnet is aan de klanten van Cogas meegedeeld dat de coaxaansluiting naast de glasvezelaansluiting zou blijven bestaan en dat gewoon gebruik zou blijven bestaan van de diensten van Ziggo. Helaas nu blijkt dat de Ziggo-gebruikers 'met een kluitje in het riet zijn gestuurd' en waarschijnlijk toen al bewust in het onwetende gelaten zijn over de verbreking van het contract met Ziggo", schrijft secretaris Frans Poelsma van Seniorenraad Tubbergen.

Misleiding
"De kosten in een contract met Caiway blijven volgens Caiway zogenaamd nagenoeg gelijk", vervolgt Poelsma. "Maar ook hier is sprake van misleiding, omdat er ten opzichte van Ziggo een uitgekleed pakket wordt aangeboden, terwijl het middenpakket waarvan de meesten gebruik maken ook nog minimaal €15,00 duurder is. Het aangeboden pakket staat in geen verhouding tot het pakket van Ziggo."
http://tubbergen.nieuws.nl/kleintjes/20 ... ftes-Cogas" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31027
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 01 nov 2014, 13:51

We dachten eindelijk een punt te kunnen zetten achter het KPN debacle.....echter krijg je dan vandaag opeens weer een aanmaning van (WTF ! ) Lindorff.......Maandag maar weer bellen, want KPN kan 'in het systeem' niet zien waar het over gaat........ :coffee:

Meteen maar alvast opgezegd. Hebben er na dik een jaar genoeg van.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 01 nov 2014, 15:15

Kon ik de kpn maar opzeggen :lollerdelol:

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Robin » 11 apr 2015, 12:01

Schop. Ik zit dus zakelijk telefonisch bij de KPN weer, maar een paar jaar terug in de tussentijd heb ik een contract afgesloten met 'Zakelijke Telefonie', Waarvan ik dacht dat ik met KPN van doen had:
http://www.mkb.nl/index.php?pageID=14&dossierID=595106" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij mij al sinds 'n dik jaar en ook via google, oplichters van 't zuiverste water, manipuleerders, leugenaars en chanteurs, nog netjes gezegd.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&t=118762" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn zelfs Kamervragen over gesteld (dat malafide bedrijf) een paar jaar terug.
Waar kan ik terecht met m'n klacht betr. een veel te hoge eindafrekening? Wie heeft meer ervarving met Zakelijke Telefonie hier?

http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... fonie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door romo » 11 apr 2015, 12:09

Gisteravond lag een groot deel van het Glas Caiway netwerk er uit.............


Was hier direct zichtbaar, GT rene posting rate ging naar 0 :lol:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 11 apr 2015, 12:12

@verhaal Robin, sodejuh :shock: die antwoorden in die ene link...wat een bedragen en wat een onderneming, corrupt tot het bot maar wellicht net binnen de wet oid omdat ze telkens de regels bijstellen blijven ze maybe net onder de radar?
geen verstand van verder, maar als ik dat (die verhalen en bedragen) zo lees dan :devil:

edit @Romo :tooth:

trouwens, heb ook caiway (was het beste aanbod, vooral eerste jaar), maar gewoon zelfde als voorheen bij Ziggo, gewoon via dezelfde kabels...geen storing hiero :mrgreen:
alles kon uiteindelijk bij het 'oude' blijven :) alleen ander modem e.d. maar viel gelukkig allemaal mee omdat de kabel toch bleef (voorlopig) (owja moest wel alle email adressen wisselen ivm @home stop...dus wel heel wat mails en wijzigingen daaromtrent, magoed das gedaan dus weer 'rust' wat dat betreft (nu dus een "blijvende" outlook mail naar de vaste zaken)
Dus dat digi (glas) kastje zit daar niks te doen, maar voor de toekomst wel gereed.
Daarbij vele stappen over op die glas kabel, dus wordt de coax kabel ontlast en mijn beeld wat beter :TV kijken:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home hollandsnieuwe enz e

Bericht door GTRene » 03 okt 2015, 12:38

hollandsnieuwe.nl

heb al vanaf woensdag avond geen bel of sms mogelijkheid meer, niet dat ik veel bel oid, heel weinig maar als het moet dan...ist knap lastig.

Ik kan wel gebeld worden en gesms'd maar kan niks terug doen of bellen, knap lastig.

dus een dag later na alles te hebben geprobeerd dus uit en aan en batterij eruit en sim enz en sim in andere telefoon enz nog steeds hetzelfde...

en dus maar mailen met hollandsnieuwe, resultaat...niks, heb 3x gemaild toen ik ook meer info had wat wel kan en niet e.d., niks terug, das best lastig en heb alleen de mobiel. :mrgreen:
nu schijnen er meer last van te hebben.

owja, heb ook zo'n code met 31 en tekens geprobeerd en dan zegt ie, service niet bereikbaar en als ik bel ook, zegt ie iets van, dit nummer is momenteel niet bereikbaar, dacht eerst dat die bedrijven (onderdelen) druk waren...blijkt dus aan een server oid ergens te liggen, kan wel ontvangen ist gekke maar niet zelf bellen.

zo moest het ff kwijt :mrgreen:

nu toch maar eens denken om het ook op een klachtensite te zetten, schijnt daar te helpen, edit zie nu dat als zij willen helpen 15,-eu...lol, dus dan maar alleen de klacht daar... :)

edit: ow
Klacht is doorgestuurd!
Uw klacht is doorgestuurd naar het bedrijf en zal zo snel mogelijk opgepakt worden
mooi, doen ze daar dus toch ook nog zo, komt het wellicht beter aan.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 04 okt 2015, 00:12

Magoed, ondertussen kan ik nog steeds niet bellen en heb nog steeds niks van hollandsnieuwe vernomen en als ikd e klachtenlijst zie ben ik niet de enigste :tooth:

en gezien de reacties e.d. hoe ze doen of eigenlijk niet doen, heb ik net maar besloten over te stappen zo snel mogelijk, ga nu maar naar Simyo (van kpn dacht ik) eens kijken hoe het daar gaat.

Meteen ook maar wat meer minuten, ja alleen bellen en sms ik neem nooit een internetbundel, ga niet met de foon op internet, snap er geen bal van al die functies en dus ook te bang dat je wat aanlaat of aanzet zonder dat je er erg in heb, ben al blij dat ik de basisfuncties een beetje van mijn gewone PC ken, das mijn internet toegang :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 06 okt 2015, 10:00

update hollandsnieuwe gate, ik kan nog steeds niet bellen of sms...
als ik bel naar anderen of voicemail dan hoor ik:
momenteel is dit nummer niet bereikbaar.
ook nog niks tot nu toe van hollandsnieuwe gehoord per mail oid, ze kunnen me overigens wel bellen, dat kan namelijk wel schijnbaar.

heb dus maar bij een ander geinformeerd en stap hopelijk zo snel mogelijk over naar een andere aanbieder.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Baboulah, Berry1000RR, Dimitri, ErikS, Gijzert, mark123, Martijn M, Philipoo, TLRS en 175 gasten