Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Martin van der Zwaard » 28 jul 2011, 12:41

Ik heb dat nieuwe modem nog lekker in de doos laten zitten.
Hoor alleen maar slechte berichten er over. Snelheden die niet gehaald worden, modems die kapot gaan etc etc.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Peric » 28 jul 2011, 13:15

Vrienden van ons hadden ook een kapot modem. En Ziggo verdomd 't gewoon om het nieuwe modem wat ze sowieso zouden krijgen eerder te leveren.
Ziggo is dus nu een klant armer..

Gebruikersavatar
marcokers
Berichten: 376
Lid geworden op: 15 okt 2010, 10:15
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door marcokers » 29 jul 2011, 10:12

Wilde thuis ook een aansluiting nemen op zuiggo, mijn ouders zijn sindskort overgestapt van KPN glasvezel naar Zuiggo omdat KPN de NDR uit het televeepakket gegooid hadden. Naar t blijkt hebben ze bij Ziggo t televee pakket ook onder handen genomen en de kanalen die ik t meest bekijk (discovery science, world etc.) in het duurste pakket geplempt €13 bovenop de kosten voor je alles-in-1 pakket a €52. Nu kan ik kiezen tussen Zuiggo, dat de beloofde snelheid nooit haalt en een van de slechtse beroerdste en brutaalste klanten"service" :ongeveer als: heeft of KPN met een iets minder snel internet voor dezelfde kosten en nu eerste 6 maanden TV + pluspakket graties. Daar komt nog eens bij dat je bij Zuiggo tot minimaal 1 september moet wachten tot een monteur de boel kan komen installeren... kun je wel zeggen, dan laat je t toch opsturen, moet je nog es een tientje extra verzendkosten betalen... toch totaal van de pot gerukt.
:cowboy: :hammer: :eatpaper: :beam: :protest: :wtf:


Aaaah dat lucht op

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Martin van der Zwaard » 29 jul 2011, 10:28

Ben ik blij dat ik een "insider" heb bij Ziggo :swinging:

Maar heb zelf ook zitten kijken naar een andere provider. Heb al jaren Ziggo en bevalt prima, maar de laatste tijd krijg je steeds minder voor meer geld. Eerst hadden we het totale zenderpakket voor 9,95 incl de "adult" zender (die ik nooit keek :angel: ). Toen gingen die uit het pakket en moest je daar 11,95/maand meer voor betalen. Hallo...er bestaat ook internet dus laat maar lekker zitten. Maar die 9,95 werd niet 5,95 maar bleef gewoon hetzelfde.

Nu willen ze digitaal als standaard en mikken ze analoog er zenders uit, maar digitaal wordt opeens 13,- ipv 9,95. Omdat er HD standaard in het pakket zit. Maar dan moet je wel een HD-decoder hebben en die kost voor de vaste klanten 400,- en voor de nieuwe 99,-. Als je dan gaat bellen met de vraag waarom dat is kunnen ze geen antwoord geven en krijg je te horen dat je maar je hele zooi moet opzeggen en dan opnieuw klant worden. Dan krijg je wel die decoder voor 99,- :hmmm:

En gisteren kwam er ook nog een brief dat de kosten voor telefonie ook omhoog gaan bij ze.

Dus al met al is Ziggo goed bezig.
Ik heb alleen geen zin in het gezeik wat altijd komt kijken bij het switchen naar een ander maar ga denk toch maar eens de opties bekijken.

Nu heb ik een zware hekel aan KPN na een klein conflict en wil ik eigenlijk niks meer van ze hebben in huis. Tele2 schijnt ook wel aardig te zijn.

Zal me er binnenkort wel eens in verdiepen.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Michel P » 29 jul 2011, 13:04

Schotel zal zo wel steeds interessanter gaan worden lijkt me. Ik download verder vaak series of losse afleveringen en kijk dan via de mediaplayer. Geen reclame en kijken als je er zin aan hebt. Zo kijk ik de laatste 2 jaar o.a. al Top Gear, gewoon in HD downloaden, heerlijk.

Heb nu glasvezel/TV/Telefonie van ICT Concepts snelheid is goed, en pas 1 keer een storing gehad i.v.m. extreme wateroverlast in de wijkkast.

Maar het constant aanpassen en uitkleden van zenderpakketen hangt mij ook de strot uit.

Michel

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door RVV » 04 aug 2011, 10:38

Weird.. de hele week modem in de storing, geen internet.. dus morgen komt een monteur langs.. en nu ineens doet de modem het weer ..arrghhh..

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 04 aug 2011, 12:12

:mrgreen: was er vast ergens een tijdelijke storing?
doch als dat zo zou zijn zouden ze dat wel weten denk ik...
anyway, nu wel wat lullig als die monteur als nog komt :D

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31036
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 15 jul 2012, 11:56

-Kleine schop-

Wil je graag nieuwe klant worden (na verhuizing) bij KPN, meld je je 3 weken voor de verhuizing aan via internet, bel je na 2 weken eens, "oh....staat niets in de computer". Mag je je opnieuw aanmelden, duurt het gewoon nog eens 4 weken voordat je in je nieuwe huis kan bellen/internetten/tv kijken.

Staat er ook nog een fout in je contract (we hadden draadloze verbindingsset voor 2 tv's besteld) hebben ze maar 1tje in de bestelling gezet. Weer bellen...."ja, dat kunnen we niet meer veranderen. Moet U maar voor €30 een losse adapter gaan kopen in een KPN winkel".

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 15 jul 2012, 12:26

das lekker slordig van hen zoals je het zegt...

doch als jij op papier/mail hebt dat je dat wel allemaal hebt aangevraagd en op tijd dan ist duidelijk hun fout en probleem en mag niks kosten! ze mogen je daarvoor wel een excuses mail sturen en een lekker taartje oid.

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Robin » 28 sep 2012, 16:13

SCHOP.

SPAM dus....


Krijg net dit mailtje van 'ABN. Amro Bank'

Dit is toch niet normaal?
--
Geachte klant,

De ABN AMRO is op dit moment bezig met technische werkzaamheden op de
afdeling internet bankieren. Deze afdeling is bezig met het
installeren van een nieuwe software voor u internetbankieren. Met deze
dienst willen wij van de ABN AMRO het internetbankieren voor u
spamvrij maken en ook extra beveiligen zoals tegen internetfraude.

Om van deze dienst gebruik te kunnen maken adviseren wij u om
onderstaande link aan te klikken en de gevraagde informatie in te
vullen.

http://www.wyrleyswayforward.co.uk/wp-c ... s/abn/iden
tification.htm

Na het invullen van de gevraagde informatie word u internetbankieren
automatisch geupdate met de nieuwe software.Wanneer u dit eenmaal
heeft gedaan word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers
van de ABN AMRO afdeling internetbankieren om de software volledig te
installeren. Vergeet niet dat ABNAMRO waarde hecht aan uw veiligheid
en bescherming. Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking.

Hoogachtend,
Klantenservice,
2012 ABN.AMRO Bank N.V. Nederland.

----------------------------------------------------------------
St. Peter Life Plan, Inc. - Email Facilities

????

Ik klik niks, ben je gek! Zitten ook 'n paar taal/schrijffouten in.

In de prullenmand ermee. Of wat?

Gebruikersavatar
Oof
Berichten: 1404
Lid geworden op: 24 aug 2008, 15:43
Auto: XC60 T8 #IKEA

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Oof » 28 sep 2012, 16:15

Ja natuurlijk en even aangeven als spam binnen je Hotmail/Gmail.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 28 sep 2012, 16:35

zeker weten, net zoiets ook al een keer gehad (echt gelijkende en al vele met echte abn kenmerken afz enz ), meteen doorgestuurd naar abn spam afdeling zodat ze die lui kunnen pakken en klanten informeren...
vaak zitten er idd wat kleine foutjes in, doch sommige zijn goed...dan ook in details kijken enz..
tis bijna eng echt (I know) maar kijk bv ook in eigenschappen en details...
verder geeft abn alleen nog mail op hun website je inbox en of je moet hebben aangegeven dat je ook mails van hen wilt in je gewone mail-box...

dus ff die doorsturen incl details copy paste naar>>

valse-email@nl.abnamro.com

Gebruikersavatar
Jurjen
Berichten: 1602
Lid geworden op: 31 mei 2007, 16:31
Auto: 987S / 955
Locatie: Cotswolds

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Jurjen » 28 sep 2012, 17:06

Robin, check die link alleen al. Onzin natuurlijk en gewoon wegflikkeren.

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Rebel » 28 sep 2012, 18:00

ABN-Amro is zowiezo een K#%- bank....

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3856
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Emiel » 28 sep 2012, 21:09

Ik ben benieuwd wat Zuiggo gaat doen nu heel veel gemeentes overgaan op glasvezel.

Niet dat de aanleg van glasvezel via reggefiber nu heel soepel gaat.....

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Rebel » 28 sep 2012, 23:14

Wij hebben sinds 2 weken glasvezel in huis. Heb nog geen contract afgesloten. Ben tot op heden reuze tevreden met de snelheden en kwaliteit van Ziggo in mijn woonplaats.

Nadeel van glasvezel is dat je ten alle tijden weer met een tv- decoder moet gaan werken. De ingebouwde CI+ module (decoder) in de TV werkt niet op glasvezel.

Verder zul je natuurlijk nooit de beloofde snelheid halen als je via een draadloos netwerk werkt. Dus die razendsnelle snelheid is redelijk betrekkelijk (tov het snelste Ziggo-abbo)

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4986
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Fernando » 18 aug 2013, 12:34

Whahahahaaaaaa, wil net via ziggo de wedstrijd Ajax-010 bestellen hebben die gestoorde witteboordencriminelen van FOX de prijzen gewoon verdubbeld. Waar ik afgelopen seizoen nog een wedstrijd bekeek voor €6,95 moet ik nu €11,95 aftikken! Hoop echt voor die mafkezen dat dit hun eerste en tevens laatste seizoen is, GRRRRRRRRRR!!! :devil:

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3434
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Joël D. » 18 aug 2013, 19:31

12 Euro voor 90 minuten voetbal. :lol:

MartijnS
Berichten: 936
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
Locatie: Nbr
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door MartijnS » 18 aug 2013, 19:47

Aardig bedrag ja :D
Kan je beter voor 17,95 gewoon een abonnement afsluiten :)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31036
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 25 nov 2013, 20:10

Iemand ervaring met KPN pakket (TV-internet-bellen) vwb een verhuizing. Zij zeggen hier 30 dagen voor nodig te hebben en adviseren het oude pakket op te zeggen en op het nieuwe adres een nieuw pakket te nemen.
Ik vraag mij af waarom dit 30 dagen moet duren.....(want wij willen over 2 weken al over)

Online
Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3245
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Martijn M » 25 nov 2013, 20:14

MartijnS schreef:Aardig bedrag ja :D
Kan je beter voor 17,95 gewoon een abonnement afsluiten :)
Gewoon geen voetbal kijken :tooth:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31036
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 22 dec 2013, 14:28

Inmiddels de verhuizing rond, maar nog geen nieuwe aansluiting van KPN. 2 weken geleden 3x gebeld. Eerst 2 medewerkers waren te lui en zeiden dus dat we zelf moesten opzeggen en opnieuw aanvragen, duur 30 dagen. Niet tevreden en ongeloof deed ons een 3e keer bellen met een vriendelijke dame aan de lijn die het wel kon omzetten (we hadden adsl en wouden glasvezel) met ook een afspraak wanneer de omschakeling moest plaatsvinden. (16 dec. jl.) Toen vorige week de verhuizing klaar was weer gebeld met KPN, want nog steeds geen nieuw pakket/aansluiting. Oeps foutje.....iets mis gegaan, maar ze fixen het asap......volgend jaar.....nu is het te druk. :tong uitsteken: Nu voor nood een Digitenne abo van een maand moeten afsluiten en internetten met een dongel..... :bag: Die is zo snel als dikke stront door een trechter in de winter..................... :kotsen: (en die werkt niet op een Macbook met maverick.....)
2 dagen geleden kwam "opeens" het nieuwe pakket binnen, maar we kunnen/mogen het niet aansluiten. Medio januari komt pas de monteur die het glasvezel signaal moet komen aanzetten...... :blabla: :hmmm: (er ligt al glasvezel tot binnen, de vorige huiseigenaar gebruikte dit ook)

Fijn dat KPN...... :gek:

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Erik K. » 22 dec 2013, 14:39

Rebel schreef:
Verder zul je natuurlijk nooit de beloofde snelheid halen als je via een draadloos netwerk werkt. Dus die razendsnelle snelheid is redelijk betrekkelijk (tov het snelste Ziggo-abbo)
Als je er voor zorgt dat je Wireless-N in de 5GHz band kunt gebruiken via je PC/Laptop/Tablet of telefoon, dan kom je een heel eind.

Ik heb bij Ziggo het 60Mb/6Mb abbo en haal die snelheden via Wi-Fi op een paar procent na wel.
Met het 150Mb/15Mb abbo heb ik nog niet getest, maar theoretisch moet dat ook haalbaar zijn via Wi-Fi.

CRZ
Berichten: 615
Lid geworden op: 09 okt 2006, 18:20

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door CRZ » 23 dec 2013, 10:07

@ JP, dat komt omdat Reggefiber alleen storingsmonteurs heeft lopen tijdens de kerstvakantie. (geen grapje)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31036
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 23 dec 2013, 19:57

Ah ok...... :wink:

Leuk die dongel. Alleen klopt de verbruikmeter van geen.....meter. Net 8gb geupload binnen 1 uur..... :lollerdelol: ...terwijl die uit stond........ :bag:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Stefan, timoty en 205 gasten