Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick van Wijngen
Berichten: 1097
Lid geworden op: 31 aug 2009, 11:25

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Patrick van Wijngen » 02 jan 2010, 16:00

Afbeelding

Ik zit fijn ff in m'n nieuwe huis met laptop+3G (gsm) te internetten.... aangezien ik hier nog geen telefoon/kabel/adsl heb. :P

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Martin van der Zwaard » 02 jan 2010, 21:54

Geen problemen met Ziggo.

Afbeelding

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door romo » 16 mar 2010, 22:12

Nou..................................scheld maar weer raak..................................... :banaan: :bignews: :mrgreen:

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door InjectTheVenom » 16 mar 2010, 22:18

Godverdegodverdegodverdegodgloeiende... :protest:

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Eric H » 16 mar 2010, 22:19

Ach ik kijk via Digitenne, en na plaatsing van de antenne op een goede plek heb ik niets te klagen !
Dus als er mensen in de buurt wonen, en ze missen nu dat ene heel belangrijke programma.....

Je bent van harte uitgenodigd :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 13:00

zo heb heb net al een nieuw modem gekregen, schijnbaar voor snellere verbinding? denk dat de meesten zoiets krijgen....moet je de oude terug sturen, afijn lees de mail.
Geachte abonnee,

Ziggo is voortdurend bezig met het verhogen van zijn internetsnelheden. Ook úw internetsnelheid wordt binnenkort verhoogd. Deze nieuwe snelheid is zo hoog, dat uw oude modem onvoldoende capaciteit heeft om ondersteuning te bieden. Wanneer uw internetsnelheid wordt verhoogd, kunt u met het oude modem niet meer internetten.

Daarom ontvangt u binnen een paar dagen een pakket met een nieuw modem, die de nieuwe internetsnelheid wel ondersteunt. Ook treft u in dit pakket uw persoonlijke activatiecode aan. Hiermee activeert u het nieuwe modem. Met de bijgevoegde handleiding sluit u eenvoudig het nieuwe modem aan in slechts enkele stappen. Wij adviseren u dit nieuwe modem zo spoedig mogelijk aan te sluiten.

Vergeet u niet het oude modem aan ons terug te sturen? Gebruik hiervoor het pakket, waarin u het nieuwe modem ontvangt. Dit is gratis als u dit pakket voorziet van bijgeleverde retoursticker.

Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

Met vriendelijke groet,

M**** N****
Directeur Marketing & Sales
duidelijk, dus vandaag of morgen maar eens aan de slag dat ding er tussen prutsen 8)
wel netjes/goed geregeld van Ziggo.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Martin van der Zwaard » 18 mar 2010, 15:17

Werkt Mark Nauta bij Ziggo?? :mrgreen:

Maar ik heb nog niks ontvangen. Ben ergens in november van 10 naar 20mb/s gegaan dus denk dat mijn modem nog wel voldoet dan.
Laatst gewijzigd door Martin van der Zwaard op 18 mar 2010, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 15:49

Martin van der Zwaard schreef:Werkt Mark Nauto bij Ziggo?? :mrgreen:

Maar ik heb nog niks ontvangen. Ben ergens in november van 10 naar 20mb/s gegaan dus denk dat mijn modem nog wel voldoet dan.
lol, die link niet gelegd, nee hij heet anders :mrgreen:
Kan trouwens ook zijn voor oude @home abonnees...die anders had ik al vanaf het begin...het lijkt trouwens wel of ie echt sneller is nu :banaan:
al heb ik maar een goedkoop abonn :angel:
kwam wel aan het klooien met men virusscanner die oest uit...hellup :mrgreen: weet niet wat ik precies gedaan heb maar hij accepteerde het wel op een gegeven moment en toen kon ik de code invoeren om het nwe spul te laten gelden :thumbup:
Ik heb zo'n AVG free scanner, maar las ook dat die binnenkort stopt en je voor nr 9 moet betalen :hmmm:
afijn voorlopig doet ie nog goed genoeg.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Petrolhead Tom » 10 jun 2010, 12:27

Meer mensen met een storing van ziggo op dit moment?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 10 jun 2010, 13:11

Tom Westendorp schreef:Meer mensen met een storing van ziggo op dit moment?
wat voor?
ik heb ook ziggo alles draait gewoon, maja ben geen downloader van dus gebruik niet intensief.

Nico L.
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 jan 2010, 17:20
Auto: BMW X3 F25
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Nico L. » 22 sep 2010, 19:33

Wat zijn ze toch lief, helemaal gratis sneller:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26613
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Martijn_bmw » 22 sep 2010, 19:53

bij mij is ziggo de laatste tijd steeds drama juist :x

mega traag en dan later weer wel op standaard snelheid...

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re:

Bericht door Maus335i » 07 okt 2010, 12:48

Mike S. schreef:
Dutch schreef:
EHA schreef:Had een paar weken terug ook al zo'n griet aan de lijn van E-on die mij probeerde over te halen om over te stappen.
Ze had maar één "selling point" : "wij zijn uit diverse tests gekomen als goedkoopste aanbieder."
Het moet niet erger worden. Zojuist de 'Nederlandse Energie Maatschappij' (berucht volgens mij) aan de lijn, met een muts die niet eens fatsoenlijk Nederlands kon spreken.

Meteen afgekapt, geen belangstelling, maar ik was wel benieuwd hoe ze aan het nummer kwamen. Want ze belden op het zakelijke nummer van mevrouw Duts (een ISDN-ondernummer), dat nergens bekendstaat en nergens is achtergelaten, behalve op briefpapier in beperkte zakelijke kring. Maar het staat nu kennelijk wel in een database staat met nota bene mijn naam erbij.

Waar halen die boeven dat vandaan? KPN? Omdat de ISDN-aansluiting op mijn naam staat? Kan bijna niet anders, toch? Maar waarom dan niet het hoofdnummer? Raar...
Och hou op over die lui zeg, die hebben mij ook al 2x gebeld en ze kunnen idd niet fatsoenlijk nederlands .
Ik hoop niet voor ze dat ze nog voor een 3e keer gaan bellen want dan word ik absoluut niet vriendelijk.
De Nederlandse Enerklote Maatschappij hebben een nieuwe tactiek bedacht! Bellen helpt niet meer, dus dan gaan we mensen aan de deur stalken. Ze lullen zich binnen (bij mij gelukt) onder de stelling:

"Goedemiddag, ik ben voor de gas en electriciteit".

Waarop ik ze binnenlaat, aannemende dat Essent de meterstanden oid komt opnemen. Eenmaal voor de deur (woon in een appartementencomplex) werd er gezegd dat hij de nieuwe energiebelasting van volgende maand even wil bespreken. Ik kreeg argwaan, maar ik denk nouja.. kan wel even.

Hij trok zn jasje uit en zijn groen/witte overhemd was voor mij voldoende om het kwartje te laten vallen..... hij vouwde zn map open en daar stond pontificaal "Nederlandse Energie Maatschappij". Na een korte discussie dat ik niet zou overstappen vroeg hij: maar waarom wilt u geen goedkopere energie? Als ik me niet vergis had romo hier ergens eens gepost: "omdat ik toch genoeg geld heb". Die opmerking wilde ik maken, maar kreeg het niet over mn tong... jammer :mrgreen:

In ieder geval weer een smerig, maar blijkbaar legaal trucje om je ergens naar binnen te lullen.

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Richardt. » 07 okt 2010, 14:31

Te gek voor woorden inderdaad :wtf:

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Re:

Bericht door Dutch » 07 okt 2010, 14:46

Maus335i schreef:Als ik me niet vergis had romo hier ergens eens gepost: "omdat ik toch genoeg geld heb". Die opmerking wilde ik maken, maar kreeg het niet over mn tong... jammer :mrgreen:
Het is 'Ik krijg m'n geld nu al niet op!' en ja, ik gebruik 'm nog altijd met succes! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26613
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Re:

Bericht door Martijn_bmw » 07 okt 2010, 16:59

Dutch schreef:
Maus335i schreef:Als ik me niet vergis had romo hier ergens eens gepost: "omdat ik toch genoeg geld heb". Die opmerking wilde ik maken, maar kreeg het niet over mn tong... jammer :mrgreen:
Het is 'Ik krijg m'n geld nu al niet op!' en ja, ik gebruik 'm nog altijd met succes! :mrgreen:
goeie die ga ik voortaan ook gebruiken :mrgreen:

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Eric H » 05 nov 2010, 23:34

Even schaamteloze kick....zojuist Fiber Power van UPC aangeslingerd :

Afbeelding

Das niet slecht, als je nagaat dat ik via ADSL met KPN niet hoger kwam dan 1/10 van die snelheid....

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12743
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door MartijnGizmo » 06 nov 2010, 14:04

Ik heb nu al een paar jaar 20/1 ADSL van Wanadoo/Orange/Online, waarvan ik toch zo'n 17/0.8 haal hier in huis. Omdat ik regelmatig video's moet uploaden (logisch, ik maak ze) irriteert met name de uploadsnelheid mij mateloos. Dus maar besloten om Ziggo Alles-In-1 Extra te bestellen, waarbij men 120/10 garandeert.

Ik heb al tv van Ziggo, dus ingelogd bij "Mijn Ziggo" en aangegeven dat ik een upgrade wil, zonder monteur, zonder nieuwe decoder, makkelijk kan niet lijkt me... Na 1,5 week een brief dat m'n gegevens onvolledig waren, dus opgebeld. Zou nu moeten kloppen, bevestiging kon ik binnen 5 werkdagen verwacht. Behalve dan: niet... dus weer bellen, weer in orde gemaakt, weer 5 werkdagen wachten... en dat is nu bijna 2 weken geleden.

Wil dat bedrijf geen extra geld aan me verdienen ofwah? :mrgreen: Maandag maar weer eens bellen...

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Shakes » 16 jan 2011, 19:48

Fijn fijn fijn ik zit bij Ziggo. vrijdag geen internet (klopt meneer een storing) en sindsdien dus of Internet op m'n Mac of Wifi op m'n Iphone maar niet tegelijk.

Als ik met m'n Iphone bel direct 3 streepjes WIFI maar daar kan ik niet echt veel mee.
:thumbup:

Ziggo fuck you very much!

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door ErikMartijn » 16 jan 2011, 19:51

Router even resetten misschien? Het wifi bereik heeft volgens mij eerder wat met je router te maken dan met Ziggo.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Shakes » 16 jan 2011, 20:14

ok gereset (again) en nu internet op de mac en wifi op de Iphone. Alleen de airport express knippert oranje ipv constant groen. Bijzonder.....

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door ErikMartijn » 16 jan 2011, 20:45

:hmmm: Als het goed is verandert dat knipperen binnen een paar minuten in een groen lampje... voor de rest heb ik er ook geen verstand van. :wink:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door romo » 16 jan 2011, 22:03

Waarschijnlijk moet je de LAN optie op "ignore" zetten…………..dan gaat ie weer op groen……….

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Shakes » 21 jan 2011, 21:48

Gister Apple gebeld en vandaag een nieuwe Express binnen. Meteen m'n nieuwe Apple TV 2 aangesloten en het is weer :banaan:

Mega goede service van Apple!

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door RVV » 28 jul 2011, 12:22

Modem (ubee) stuk van Ziggo. Hemel en aarde proberen te bewegen maar niet eerder dan 5 augustus willen ze een monteur sturen :?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], BMWDennis, Bombadil, Brutus the Legend, ED35, Gert-jan, JdBn, Martijn M, maurizio, Sabberjoch en 190 gasten