Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
- Miesjel
- Berichten: 2218
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5, RAV4, Starlet
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Hier ook.. duitse zenders hebben ook ontzettend veel storing momenteel. Belgische zijn ok.
-
- Berichten: 9063
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86 | VW California | Mazda 3
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
OK, ook de fout gemaakt over te stappen op Sicko ehh Ziggo alles-in-1. Heb nu alles-in-1 problemen. Mag niet meer vloeken op DF dus zal me netjes houden...
Wat een dom teringbedrijf is het ook. Je hoort eerst een brief met activatiecode te krijgen en daarna het installatiepakket. Het pakket heb ik al dagen maar nooit een brief gezien. Ander modem, mooi geen internet dus. Bel je de helpdesk. Ow, dat gebeurt vaak. Geef je MAC adres maar door van je modem. Best...gedaan. Mooi, kan ik nu op internet? Nee, dat duurt wel 48 uur. WTF.... ik heb precies 48 seconden geduld tegen die gast gezegd. Maar nee, die helpdeskaap kan er ook niets aan doen dus ik mooi 2 dagen wachten, 2 dagen geen internet. 2 Dagen verder, nog geen internet natuurlijk. Ik net weer bellen. Ow ik zie het al meneer. Uw order is vastgelopen op stap 4 van de 6. Nou, maak 'em dan maar los zei ik. Ja, dat kan ik niet meneer. De afdeling wijzigingen gaat daarover. Ik verbind u door. En daar staan we nu alweer een kwartier in de wacht ("we raden u aan op een later tijdstip terug te bellen of kijk op ziggo.nl"). Dan moet ik WEL INTERNET HEBBEN achterlijke bosapen.
Nou ja, nu Pink Floyd als wachtmuziekje, krakend en wel. Da's dan wel weer ok, toch nog een pluspunt aan Sicko.
edit: eindelijk een helpdeskaap aan de lijn. Die kan er niets mee en vraagt MIJ wie het zou moeten oplossen? Weet ik veel, JULLIE moeten het oplossen. Nou, ik sta weer in de wacht, hij gaat het weer bij de techneuten navragen. We wachten weer af, tegen een dubbeltje per minuut.
edit 2: ehh ja, de activatiebrief is niet verstuurd menier, aldus Achmed. Ikke u die brief nu gelijk sture. Nou prachtig, heb ik dan weer internet? Zou goed moeten komen meneer. Nou, ik heb m'n twijfels beste man maar we wachten het weer af. Die brief zal er voor vrijdag niet zijn. Wedden dat ik dan nog geen internet heb?
Wat een achterlijk kutbedrijf, geef liever je centen uit aan een goeie organisatie ipv. domme reclamespotjes op tv. Meest irritante vind ik nog wel dat ze m'n humeur verpesten. Grrrrr.
Wat een dom teringbedrijf is het ook. Je hoort eerst een brief met activatiecode te krijgen en daarna het installatiepakket. Het pakket heb ik al dagen maar nooit een brief gezien. Ander modem, mooi geen internet dus. Bel je de helpdesk. Ow, dat gebeurt vaak. Geef je MAC adres maar door van je modem. Best...gedaan. Mooi, kan ik nu op internet? Nee, dat duurt wel 48 uur. WTF.... ik heb precies 48 seconden geduld tegen die gast gezegd. Maar nee, die helpdeskaap kan er ook niets aan doen dus ik mooi 2 dagen wachten, 2 dagen geen internet. 2 Dagen verder, nog geen internet natuurlijk. Ik net weer bellen. Ow ik zie het al meneer. Uw order is vastgelopen op stap 4 van de 6. Nou, maak 'em dan maar los zei ik. Ja, dat kan ik niet meneer. De afdeling wijzigingen gaat daarover. Ik verbind u door. En daar staan we nu alweer een kwartier in de wacht ("we raden u aan op een later tijdstip terug te bellen of kijk op ziggo.nl"). Dan moet ik WEL INTERNET HEBBEN achterlijke bosapen.
Nou ja, nu Pink Floyd als wachtmuziekje, krakend en wel. Da's dan wel weer ok, toch nog een pluspunt aan Sicko.
edit: eindelijk een helpdeskaap aan de lijn. Die kan er niets mee en vraagt MIJ wie het zou moeten oplossen? Weet ik veel, JULLIE moeten het oplossen. Nou, ik sta weer in de wacht, hij gaat het weer bij de techneuten navragen. We wachten weer af, tegen een dubbeltje per minuut.
edit 2: ehh ja, de activatiebrief is niet verstuurd menier, aldus Achmed. Ikke u die brief nu gelijk sture. Nou prachtig, heb ik dan weer internet? Zou goed moeten komen meneer. Nou, ik heb m'n twijfels beste man maar we wachten het weer af. Die brief zal er voor vrijdag niet zijn. Wedden dat ik dan nog geen internet heb?
Wat een achterlijk kutbedrijf, geef liever je centen uit aan een goeie organisatie ipv. domme reclamespotjes op tv. Meest irritante vind ik nog wel dat ze m'n humeur verpesten. Grrrrr.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Lees m'n t-mobile verhaal maar eens.
Je mag niet schelden maar overstappen bij grote bedrijven is ruimschoots kut!
N.
Je mag niet schelden maar overstappen bij grote bedrijven is ruimschoots kut!
N.
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Flink raak de laatste tijd bij Ziggo: na de 'snelheidsverhoging' nu al drie keer in twee dagen complete DNS-uitval. En niet een paar minuten, nee, gewoon een halfuur. Zit verdomme nu alweer over de VPN-verbinding met de zaak te werken. Lijn doet 't dus nog wel, gelukkig dus niet de ISDN-backup nodig, alleen geen DNS-resolving meer.
Klagen? Wachttijd meer dan 10 minuten, later terugbellen. Ziggo is niet meer wat Multikabel geweest is...
Klagen? Wachttijd meer dan 10 minuten, later terugbellen. Ziggo is niet meer wat Multikabel geweest is...
-
- Berichten: 9063
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86 | VW California | Mazda 3
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Gewoon andere DNS servers gebruiken Dutch, zoiets bijvoorbeeld: http://www.opendns.com" onclick="window.open(this.href);return false; (208.67.222.222 & 208.67.220.220). Stukken betrouwbaarder dan die providertroep.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Die wachttijd is idd hufterig, in e @home tijd liep het veel beter. Heb afgelopen zater 47 min in de wacht gestaan....................
Michel
Michel
-
- Berichten: 1448
- Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Mijn opzegging is per 1 augustus in gegaan (en bevestigd), maar ze schrijven nog altijd elke maand de abbonementsprijs af.
En als je dan opbelt krijg je te horen; "dat komt inderdaad vaker voor, na verloop van tijd zullen wij het te veel betaalde terugstorten".
Gewoon direct storneren dus :twisted:
En als je dan opbelt krijg je te horen; "dat komt inderdaad vaker voor, na verloop van tijd zullen wij het te veel betaalde terugstorten".
Gewoon direct storneren dus :twisted:
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Goed idee, Wouter. Done.Wouter81 schreef:Gewoon andere DNS servers gebruiken Dutch, zoiets bijvoorbeeld: http://www.opendns.com" onclick="window.open(this.href);return false; (208.67.222.222 & 208.67.220.220). Stukken betrouwbaarder dan die providertroep.
-
- Berichten: 9063
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86 | VW California | Mazda 3
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Nou, eindelijk ook weer internet. Gister eindelijk de brief binnen, stond het wachtwoord er weer niet in. Ik weer bellen, ja het systeem waar dat in staat ligt hier plat. Bel morgen maar weer terug, aldus Fatimah (oid.). Zojuist gelukt dus ben weer online, week zonder. Wat een slechte organisatie daar.
Die DNS servers zijn inderdaad zeer brak Dutch, merkte ikzelf ook gelijk. Gebruik nu zelf ook die van OpenDNS. Stuk beter.
Snelheid is wel goed, speedtest.net geeft inderdaad rond de 10 mbit down en 1,5 mbit up. Nice.
Die DNS servers zijn inderdaad zeer brak Dutch, merkte ikzelf ook gelijk. Gebruik nu zelf ook die van OpenDNS. Stuk beter.
Snelheid is wel goed, speedtest.net geeft inderdaad rond de 10 mbit down en 1,5 mbit up. Nice.
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Welk internet abbo. van Ziggo heb je Wouter?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Wouter81 schreef:Nou, eindelijk ook weer internet. Gister eindelijk de brief binnen, stond het wachtwoord er weer niet in. Ik weer bellen, ja het systeem waar dat in staat ligt hier plat. Bel morgen maar weer terug, aldus Fatimah (oid.). Zojuist gelukt dus ben weer online, week zonder. Wat een slechte organisatie daar.
Die DNS servers zijn inderdaad zeer brak Dutch, merkte ikzelf ook gelijk. Gebruik nu zelf ook die van OpenDNS. Stuk beter.
Snelheid is wel goed, speedtest.net geeft inderdaad rond de 10 mbit down en 1,5 mbit up. Nice.
Ja een paar dagen zonder youporn is niet leuk Wouter
-
- Berichten: 9063
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86 | VW California | Mazda 3
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Alles in 1 pakket voor 49,95, internet is nu 10 mbit (was 5), wel lekker.Erik K. schreef:Welk internet abbo. van Ziggo heb je Wouter?
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
OK dus de snelheid is nu inderdaad wat ze beloven
Bij mij loopt het sinds een aantal dagen ook weer prima.
Bij mij loopt het sinds een aantal dagen ook weer prima.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Wouter81 schreef:Alles in 1 pakket voor 49,95, internet is nu 10 mbit (was 5), wel lekker.Erik K. schreef:Welk internet abbo. van Ziggo heb je Wouter?
Ik heb net de bevestigingbrief binnen gekregen voor hetzelfde paket.
Ik heb ook nog een slim bellen abonnement (KPN), kost iets van 25 euro en heb 1000 belminuten per maand. Daarbij ook nog gratis draadloos internet (wel erg traag) Maar dat hou ik gewoon aan, naast een snelle Ziggo kabel verbinding. Altijd handig om via een andere partij nog een mogelijkheid te hebben om te kunnen internetten als Ziggo begint te fucken straks.
Als je via de kabel wil internetten heb je ook geen keus om voor Ziggo te gaan
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Morgen komt de monteur van Ziggo de rotzooi instaleren.. ik ben benieuwd !
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Momenteel niets meer te klagen bij Ziggo, mag ook wel gemeld worden
-
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Deze snelheidstest heb ik gedaan op 22-11-2008:
Inmiddels heb ik vorige week mijn losse @Home abonnement van € 29,95 plus een Ziggo Digitaal TV abonnement voor €15,98 per maand laten vervangen door een Ziggo All in One van € 49,95 per maand.
Dat zou vanaf de 19e ingaan, dus ik dacht laat ik het een beetje in de gaten houden.....
En vanmorgen kreeg ik deze uitslagen:
Ben er wel weer happy mee nu.......
Inmiddels heb ik vorige week mijn losse @Home abonnement van € 29,95 plus een Ziggo Digitaal TV abonnement voor €15,98 per maand laten vervangen door een Ziggo All in One van € 49,95 per maand.
Dat zou vanaf de 19e ingaan, dus ik dacht laat ik het een beetje in de gaten houden.....
En vanmorgen kreeg ik deze uitslagen:
Ben er wel weer happy mee nu.......
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ziggo is hier thuis niet zo goed bezig. We kijken op dit moment even geen digitale TV omdat de kast of de aansluiting extreem stoort
-
- Berichten: 1448
- Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Tsja, gister kreeg ik weer eens een herrinering binnen, voor abbonementskosten welke ik gestorneerd heb.
Tenslotte heb ik het abbonement al aantal maanden geleden opgezegd en dit is gewoon door Ziggo bevestigd.
Maar weer eens bellen en 20 minuten in de wachtlijn zitten
Tenslotte heb ik het abbonement al aantal maanden geleden opgezegd en dit is gewoon door Ziggo bevestigd.
Maar weer eens bellen en 20 minuten in de wachtlijn zitten
- Kevin20v
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 05 nov 2008, 20:48
- Contacteer:
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Wij hebben sinds jaar en dag Kabelinternet van @Home gehad, tijd terug is het overgegaan naar Ziggo.
Het maandbedrag is zonder overleg van 53,99 naar 69,99 gegaan.
Dat zou dus het Z3i pakket zijn, we hebben echter geen digitale televisie en geen voip-bellen.
Dus zou de betaling terug moeten naar Z3 dat was wat we voorheen ook hadden (20mbit), echter de snelheid die ik haal is die van Z1!!!!
Dus we betalen een goede 40 euro per maand te veel, als het daar nog maar bij bleef.... Sinds dat het ziggo is geworden ligt elke avond de verbinding eruit.
Het lijkt op een time-out in ons postcode, en met enige regelmaat gooien ze gewoon de dns eruit.
Kan wel met andere proxy's en dns servers gaan werken, maar voor dat gekloot betaal ik dus geen 70 euro per maand, en gehoord worden bij Ziggo zit er ook niet in.
Maw tijd voor een andere provider
Het maandbedrag is zonder overleg van 53,99 naar 69,99 gegaan.
Dat zou dus het Z3i pakket zijn, we hebben echter geen digitale televisie en geen voip-bellen.
Dus zou de betaling terug moeten naar Z3 dat was wat we voorheen ook hadden (20mbit), echter de snelheid die ik haal is die van Z1!!!!
Dus we betalen een goede 40 euro per maand te veel, als het daar nog maar bij bleef.... Sinds dat het ziggo is geworden ligt elke avond de verbinding eruit.
Het lijkt op een time-out in ons postcode, en met enige regelmaat gooien ze gewoon de dns eruit.
Kan wel met andere proxy's en dns servers gaan werken, maar voor dat gekloot betaal ik dus geen 70 euro per maand, en gehoord worden bij Ziggo zit er ook niet in.
Maw tijd voor een andere provider
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ik heb dan ook zo'n all in paket. .Z2 dacht ik.. ging me vooral om het snellere internet dan wat ik was gewend. Maar er zit dus ook digitale TV, bij.. dat kende ik dus nog niet. Maar da's wel vet hoor, 125 TV zenders ineens Leek me altijd overbodig, maar er zitten toch serieus leuke zenders tussen. Wel bizar om eenvoudig een stuk of 4 pornokanalen in huis te halen, gelijk maar even achter slot en grendel gezet, met 2 kleine kindertjes thuis.
Hilversumbest en nostalgienet.. da's echt lachen... wat is de wereld toch veranderd in pak em beet 40 jaar.
Kwaliteit is ook een stuk vooruit gegaan. Binnenkort maar eens kijken naar een HD TV.
Hilversumbest en nostalgienet.. da's echt lachen... wat is de wereld toch veranderd in pak em beet 40 jaar.
Kwaliteit is ook een stuk vooruit gegaan. Binnenkort maar eens kijken naar een HD TV.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Jaws, MParallel, WillemBoer, zuidnl en 454 gasten