Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ik heb dat nieuwe modem nog lekker in de doos laten zitten.
Hoor alleen maar slechte berichten er over. Snelheden die niet gehaald worden, modems die kapot gaan etc etc.
Hoor alleen maar slechte berichten er over. Snelheden die niet gehaald worden, modems die kapot gaan etc etc.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Vrienden van ons hadden ook een kapot modem. En Ziggo verdomd 't gewoon om het nieuwe modem wat ze sowieso zouden krijgen eerder te leveren.
Ziggo is dus nu een klant armer..
Ziggo is dus nu een klant armer..
- marcokers
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 15 okt 2010, 10:15
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Wilde thuis ook een aansluiting nemen op zuiggo, mijn ouders zijn sindskort overgestapt van KPN glasvezel naar Zuiggo omdat KPN de NDR uit het televeepakket gegooid hadden. Naar t blijkt hebben ze bij Ziggo t televee pakket ook onder handen genomen en de kanalen die ik t meest bekijk (discovery science, world etc.) in het duurste pakket geplempt €13 bovenop de kosten voor je alles-in-1 pakket a €52. Nu kan ik kiezen tussen Zuiggo, dat de beloofde snelheid nooit haalt en een van de slechtse beroerdste en brutaalste klanten"service" heeft of KPN met een iets minder snel internet voor dezelfde kosten en nu eerste 6 maanden TV + pluspakket graties. Daar komt nog eens bij dat je bij Zuiggo tot minimaal 1 september moet wachten tot een monteur de boel kan komen installeren... kun je wel zeggen, dan laat je t toch opsturen, moet je nog es een tientje extra verzendkosten betalen... toch totaal van de pot gerukt.
:beam:
Aaaah dat lucht op
:beam:
Aaaah dat lucht op
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ben ik blij dat ik een "insider" heb bij Ziggo
Maar heb zelf ook zitten kijken naar een andere provider. Heb al jaren Ziggo en bevalt prima, maar de laatste tijd krijg je steeds minder voor meer geld. Eerst hadden we het totale zenderpakket voor 9,95 incl de "adult" zender (die ik nooit keek ). Toen gingen die uit het pakket en moest je daar 11,95/maand meer voor betalen. Hallo...er bestaat ook internet dus laat maar lekker zitten. Maar die 9,95 werd niet 5,95 maar bleef gewoon hetzelfde.
Nu willen ze digitaal als standaard en mikken ze analoog er zenders uit, maar digitaal wordt opeens 13,- ipv 9,95. Omdat er HD standaard in het pakket zit. Maar dan moet je wel een HD-decoder hebben en die kost voor de vaste klanten 400,- en voor de nieuwe 99,-. Als je dan gaat bellen met de vraag waarom dat is kunnen ze geen antwoord geven en krijg je te horen dat je maar je hele zooi moet opzeggen en dan opnieuw klant worden. Dan krijg je wel die decoder voor 99,-
En gisteren kwam er ook nog een brief dat de kosten voor telefonie ook omhoog gaan bij ze.
Dus al met al is Ziggo goed bezig.
Ik heb alleen geen zin in het gezeik wat altijd komt kijken bij het switchen naar een ander maar ga denk toch maar eens de opties bekijken.
Nu heb ik een zware hekel aan KPN na een klein conflict en wil ik eigenlijk niks meer van ze hebben in huis. Tele2 schijnt ook wel aardig te zijn.
Zal me er binnenkort wel eens in verdiepen.
Maar heb zelf ook zitten kijken naar een andere provider. Heb al jaren Ziggo en bevalt prima, maar de laatste tijd krijg je steeds minder voor meer geld. Eerst hadden we het totale zenderpakket voor 9,95 incl de "adult" zender (die ik nooit keek ). Toen gingen die uit het pakket en moest je daar 11,95/maand meer voor betalen. Hallo...er bestaat ook internet dus laat maar lekker zitten. Maar die 9,95 werd niet 5,95 maar bleef gewoon hetzelfde.
Nu willen ze digitaal als standaard en mikken ze analoog er zenders uit, maar digitaal wordt opeens 13,- ipv 9,95. Omdat er HD standaard in het pakket zit. Maar dan moet je wel een HD-decoder hebben en die kost voor de vaste klanten 400,- en voor de nieuwe 99,-. Als je dan gaat bellen met de vraag waarom dat is kunnen ze geen antwoord geven en krijg je te horen dat je maar je hele zooi moet opzeggen en dan opnieuw klant worden. Dan krijg je wel die decoder voor 99,-
En gisteren kwam er ook nog een brief dat de kosten voor telefonie ook omhoog gaan bij ze.
Dus al met al is Ziggo goed bezig.
Ik heb alleen geen zin in het gezeik wat altijd komt kijken bij het switchen naar een ander maar ga denk toch maar eens de opties bekijken.
Nu heb ik een zware hekel aan KPN na een klein conflict en wil ik eigenlijk niks meer van ze hebben in huis. Tele2 schijnt ook wel aardig te zijn.
Zal me er binnenkort wel eens in verdiepen.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Schotel zal zo wel steeds interessanter gaan worden lijkt me. Ik download verder vaak series of losse afleveringen en kijk dan via de mediaplayer. Geen reclame en kijken als je er zin aan hebt. Zo kijk ik de laatste 2 jaar o.a. al Top Gear, gewoon in HD downloaden, heerlijk.
Heb nu glasvezel/TV/Telefonie van ICT Concepts snelheid is goed, en pas 1 keer een storing gehad i.v.m. extreme wateroverlast in de wijkkast.
Maar het constant aanpassen en uitkleden van zenderpakketen hangt mij ook de strot uit.
Michel
Heb nu glasvezel/TV/Telefonie van ICT Concepts snelheid is goed, en pas 1 keer een storing gehad i.v.m. extreme wateroverlast in de wijkkast.
Maar het constant aanpassen en uitkleden van zenderpakketen hangt mij ook de strot uit.
Michel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Weird.. de hele week modem in de storing, geen internet.. dus morgen komt een monteur langs.. en nu ineens doet de modem het weer ..arrghhh..
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
was er vast ergens een tijdelijke storing?
doch als dat zo zou zijn zouden ze dat wel weten denk ik...
anyway, nu wel wat lullig als die monteur als nog komt
doch als dat zo zou zijn zouden ze dat wel weten denk ik...
anyway, nu wel wat lullig als die monteur als nog komt
- JP
- Berichten: 31256
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
-Kleine schop-
Wil je graag nieuwe klant worden (na verhuizing) bij KPN, meld je je 3 weken voor de verhuizing aan via internet, bel je na 2 weken eens, "oh....staat niets in de computer". Mag je je opnieuw aanmelden, duurt het gewoon nog eens 4 weken voordat je in je nieuwe huis kan bellen/internetten/tv kijken.
Staat er ook nog een fout in je contract (we hadden draadloze verbindingsset voor 2 tv's besteld) hebben ze maar 1tje in de bestelling gezet. Weer bellen...."ja, dat kunnen we niet meer veranderen. Moet U maar voor €30 een losse adapter gaan kopen in een KPN winkel".
Wil je graag nieuwe klant worden (na verhuizing) bij KPN, meld je je 3 weken voor de verhuizing aan via internet, bel je na 2 weken eens, "oh....staat niets in de computer". Mag je je opnieuw aanmelden, duurt het gewoon nog eens 4 weken voordat je in je nieuwe huis kan bellen/internetten/tv kijken.
Staat er ook nog een fout in je contract (we hadden draadloze verbindingsset voor 2 tv's besteld) hebben ze maar 1tje in de bestelling gezet. Weer bellen...."ja, dat kunnen we niet meer veranderen. Moet U maar voor €30 een losse adapter gaan kopen in een KPN winkel".
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
das lekker slordig van hen zoals je het zegt...
doch als jij op papier/mail hebt dat je dat wel allemaal hebt aangevraagd en op tijd dan ist duidelijk hun fout en probleem en mag niks kosten! ze mogen je daarvoor wel een excuses mail sturen en een lekker taartje oid.
doch als jij op papier/mail hebt dat je dat wel allemaal hebt aangevraagd en op tijd dan ist duidelijk hun fout en probleem en mag niks kosten! ze mogen je daarvoor wel een excuses mail sturen en een lekker taartje oid.
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
SCHOP.
SPAM dus....
Krijg net dit mailtje van 'ABN. Amro Bank'
Dit is toch niet normaal?
????
Ik klik niks, ben je gek! Zitten ook 'n paar taal/schrijffouten in.
In de prullenmand ermee. Of wat?
SPAM dus....
Krijg net dit mailtje van 'ABN. Amro Bank'
Dit is toch niet normaal?
--
Geachte klant,
De ABN AMRO is op dit moment bezig met technische werkzaamheden op de
afdeling internet bankieren. Deze afdeling is bezig met het
installeren van een nieuwe software voor u internetbankieren. Met deze
dienst willen wij van de ABN AMRO het internetbankieren voor u
spamvrij maken en ook extra beveiligen zoals tegen internetfraude.
Om van deze dienst gebruik te kunnen maken adviseren wij u om
onderstaande link aan te klikken en de gevraagde informatie in te
vullen.
http://www.wyrleyswayforward.co.uk/wp-c ... s/abn/iden
tification.htm
Na het invullen van de gevraagde informatie word u internetbankieren
automatisch geupdate met de nieuwe software.Wanneer u dit eenmaal
heeft gedaan word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers
van de ABN AMRO afdeling internetbankieren om de software volledig te
installeren. Vergeet niet dat ABNAMRO waarde hecht aan uw veiligheid
en bescherming. Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking.
Hoogachtend,
Klantenservice,
2012 ABN.AMRO Bank N.V. Nederland.
----------------------------------------------------------------
St. Peter Life Plan, Inc. - Email Facilities
????
Ik klik niks, ben je gek! Zitten ook 'n paar taal/schrijffouten in.
In de prullenmand ermee. Of wat?
- Oof
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: 24 aug 2008, 15:43
- Auto: XC60 T8 #IKEA
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ja natuurlijk en even aangeven als spam binnen je Hotmail/Gmail.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
zeker weten, net zoiets ook al een keer gehad (echt gelijkende en al vele met echte abn kenmerken afz enz ), meteen doorgestuurd naar abn spam afdeling zodat ze die lui kunnen pakken en klanten informeren...
vaak zitten er idd wat kleine foutjes in, doch sommige zijn goed...dan ook in details kijken enz..
tis bijna eng echt (I know) maar kijk bv ook in eigenschappen en details...
verder geeft abn alleen nog mail op hun website je inbox en of je moet hebben aangegeven dat je ook mails van hen wilt in je gewone mail-box...
dus ff die doorsturen incl details copy paste naar>>
valse-email@nl.abnamro.com
vaak zitten er idd wat kleine foutjes in, doch sommige zijn goed...dan ook in details kijken enz..
tis bijna eng echt (I know) maar kijk bv ook in eigenschappen en details...
verder geeft abn alleen nog mail op hun website je inbox en of je moet hebben aangegeven dat je ook mails van hen wilt in je gewone mail-box...
dus ff die doorsturen incl details copy paste naar>>
valse-email@nl.abnamro.com
- Jurjen
- Berichten: 1602
- Lid geworden op: 31 mei 2007, 16:31
- Auto: 987S / 955
- Locatie: Cotswolds
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Robin, check die link alleen al. Onzin natuurlijk en gewoon wegflikkeren.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
ABN-Amro is zowiezo een K#%- bank....
- Emiel
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ik ben benieuwd wat Zuiggo gaat doen nu heel veel gemeentes overgaan op glasvezel.
Niet dat de aanleg van glasvezel via reggefiber nu heel soepel gaat.....
Niet dat de aanleg van glasvezel via reggefiber nu heel soepel gaat.....
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Wij hebben sinds 2 weken glasvezel in huis. Heb nog geen contract afgesloten. Ben tot op heden reuze tevreden met de snelheden en kwaliteit van Ziggo in mijn woonplaats.
Nadeel van glasvezel is dat je ten alle tijden weer met een tv- decoder moet gaan werken. De ingebouwde CI+ module (decoder) in de TV werkt niet op glasvezel.
Verder zul je natuurlijk nooit de beloofde snelheid halen als je via een draadloos netwerk werkt. Dus die razendsnelle snelheid is redelijk betrekkelijk (tov het snelste Ziggo-abbo)
Nadeel van glasvezel is dat je ten alle tijden weer met een tv- decoder moet gaan werken. De ingebouwde CI+ module (decoder) in de TV werkt niet op glasvezel.
Verder zul je natuurlijk nooit de beloofde snelheid halen als je via een draadloos netwerk werkt. Dus die razendsnelle snelheid is redelijk betrekkelijk (tov het snelste Ziggo-abbo)
- Fernando
- Berichten: 4987
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Whahahahaaaaaa, wil net via ziggo de wedstrijd Ajax-010 bestellen hebben die gestoorde witteboordencriminelen van FOX de prijzen gewoon verdubbeld. Waar ik afgelopen seizoen nog een wedstrijd bekeek voor €6,95 moet ik nu €11,95 aftikken! Hoop echt voor die mafkezen dat dit hun eerste en tevens laatste seizoen is, GRRRRRRRRRR!!!
- Joël D.
- Berichten: 3438
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
- Locatie: Waddinxveen
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
12 Euro voor 90 minuten voetbal.
-
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
- Locatie: Nbr
- Contacteer:
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Aardig bedrag ja
Kan je beter voor 17,95 gewoon een abonnement afsluiten
Kan je beter voor 17,95 gewoon een abonnement afsluiten
- JP
- Berichten: 31256
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Iemand ervaring met KPN pakket (TV-internet-bellen) vwb een verhuizing. Zij zeggen hier 30 dagen voor nodig te hebben en adviseren het oude pakket op te zeggen en op het nieuwe adres een nieuw pakket te nemen.
Ik vraag mij af waarom dit 30 dagen moet duren.....(want wij willen over 2 weken al over)
Ik vraag mij af waarom dit 30 dagen moet duren.....(want wij willen over 2 weken al over)
-
OnlineMartijn M
- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Gewoon geen voetbal kijkenMartijnS schreef:Aardig bedrag ja
Kan je beter voor 17,95 gewoon een abonnement afsluiten
- JP
- Berichten: 31256
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Inmiddels de verhuizing rond, maar nog geen nieuwe aansluiting van KPN. 2 weken geleden 3x gebeld. Eerst 2 medewerkers waren te lui en zeiden dus dat we zelf moesten opzeggen en opnieuw aanvragen, duur 30 dagen. Niet tevreden en ongeloof deed ons een 3e keer bellen met een vriendelijke dame aan de lijn die het wel kon omzetten (we hadden adsl en wouden glasvezel) met ook een afspraak wanneer de omschakeling moest plaatsvinden. (16 dec. jl.) Toen vorige week de verhuizing klaar was weer gebeld met KPN, want nog steeds geen nieuw pakket/aansluiting. Oeps foutje.....iets mis gegaan, maar ze fixen het asap......volgend jaar.....nu is het te druk. Nu voor nood een Digitenne abo van een maand moeten afsluiten en internetten met een dongel..... Die is zo snel als dikke stront door een trechter in de winter..................... (en die werkt niet op een Macbook met maverick.....)
2 dagen geleden kwam "opeens" het nieuwe pakket binnen, maar we kunnen/mogen het niet aansluiten. Medio januari komt pas de monteur die het glasvezel signaal moet komen aanzetten...... (er ligt al glasvezel tot binnen, de vorige huiseigenaar gebruikte dit ook)
Fijn dat KPN......
2 dagen geleden kwam "opeens" het nieuwe pakket binnen, maar we kunnen/mogen het niet aansluiten. Medio januari komt pas de monteur die het glasvezel signaal moet komen aanzetten...... (er ligt al glasvezel tot binnen, de vorige huiseigenaar gebruikte dit ook)
Fijn dat KPN......
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Als je er voor zorgt dat je Wireless-N in de 5GHz band kunt gebruiken via je PC/Laptop/Tablet of telefoon, dan kom je een heel eind.Rebel schreef:
Verder zul je natuurlijk nooit de beloofde snelheid halen als je via een draadloos netwerk werkt. Dus die razendsnelle snelheid is redelijk betrekkelijk (tov het snelste Ziggo-abbo)
Ik heb bij Ziggo het 60Mb/6Mb abbo en haal die snelheden via Wi-Fi op een paar procent na wel.
Met het 150Mb/15Mb abbo heb ik nog niet getest, maar theoretisch moet dat ook haalbaar zijn via Wi-Fi.
-
- Berichten: 615
- Lid geworden op: 09 okt 2006, 18:20
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
@ JP, dat komt omdat Reggefiber alleen storingsmonteurs heeft lopen tijdens de kerstvakantie. (geen grapje)
- JP
- Berichten: 31256
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ah ok......
Leuk die dongel. Alleen klopt de verbruikmeter van geen.....meter. Net 8gb geupload binnen 1 uur..... ...terwijl die uit stond........
Leuk die dongel. Alleen klopt de verbruikmeter van geen.....meter. Net 8gb geupload binnen 1 uur..... ...terwijl die uit stond........
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bokkepoot, JdBn, Kasteel, Martijn 327i, MParallel, Paul76, WillemBoer en 456 gasten