Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dale vito
Berichten: 862
Lid geworden op: 28 feb 2006, 13:45
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door dale vito » 15 jun 2008, 21:54

Als je problemen hebt.

Wát een ongelooflijke screw-ups.



&(*&(*^&*%^$&*%$*&^())*(*)(*)(^&%&$^%45654654654123

Gebruikersavatar
Nicole
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 okt 2007, 21:32
Locatie: Ergens in het oosten....

Bericht door Nicole » 15 jun 2008, 21:56

:evil: $%^*^^##@#$%^^^^ZIGGO&%@!#$^^***%#$%@#$ :evil:

Gebruikersavatar
DenCha
Berichten: 196
Lid geworden op: 29 apr 2008, 20:43
Locatie: Den Haag

Bericht door DenCha » 15 jun 2008, 22:14

Yep, hier ook.

Ik zou de 10de mijn installatiepakket binnen krijgen.........
Nu de 15de en nog steeds nix binnen. :evil:

Wat een f*ckers :!:

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4824
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Bericht door Tom V » 15 jun 2008, 22:18

Ziggo maakt alles makkelijker :).......

Gebruikersavatar
dale vito
Berichten: 862
Lid geworden op: 28 feb 2006, 13:45
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door dale vito » 15 jun 2008, 22:24

ohja mijn probleem: geen danwel zeer armoedige verbinding. :cry: :cry: :cry: :cry: :x :x :x :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Online
Gebruikersavatar
Michel Huisman
Berichten: 2127
Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
Auto: '19 Mazda3 & '93 MX-5

Bericht door Michel Huisman » 15 jun 2008, 22:44

Sinds 2 maanden @Home.. nog geen problemen maar wel in het begin een keer moeten bellen vanwege een registratie foutje.. nou daar kun je wel een dagje voor uit trekken.. voordat je de juiste aan de lijn hebt en voordat je ook daadwerkelijk geholpen wordt/bent.. duur grapje als je die gasten vaker moet bellen.

Gebruikersavatar
Nicole
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 okt 2007, 21:32
Locatie: Ergens in het oosten....

Bericht door Nicole » 15 jun 2008, 22:49

dale vito schreef:ohja mijn probleem: geen danwel zeer armoedige verbinding. :cry: :cry: :cry: :cry: :x :x :x :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Zelfde probleem... :evil:

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Bericht door Roy » 16 jun 2008, 08:53

Gelukkig nog geen last van gehad. Wel echter de laatste tijd af en toe een melding "Pagina kan niet worden gevonden". Dan moet ik refresh doen, dan is het ok.

Online
Gebruikersavatar
Wouter81
Berichten: 8277
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29

Bericht door Wouter81 » 16 jun 2008, 09:00

Nog geen last gehad, mijn @home doet het al tijden perfect, ben wat dat betreft tevreden.

Wat wel debiel is zijn die reclamespotjes van Ziggo, met zo'n seniele ouwe vent die kwijlend met zijn domme hoofd alles staat aan te staren. :)

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Bericht door Roy » 16 jun 2008, 09:05

Wouter81 schreef:Nog geen last gehad, mijn @home doet het al tijden perfect, ben wat dat betreft tevreden.

Wat wel debiel is zijn die reclamespotjes van Ziggo, met zo'n seniele ouwe vent die kwijlend met zijn domme hoofd alles staat aan te staren. :)
"Hallo. Ik ben Ziggo. Ik ben hier voor het eerst."


:lol:

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Hunter » 16 jun 2008, 09:34

Jahhh... Hier nog eentje voor Ziggo / Casema... :x
Internet valt vaak ff weg... Jammer!
Een film downloaden hoef ik echt niet te proberen :roll:

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 6880
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Bericht door Erik K. » 16 jun 2008, 12:14

Zit nu ook bij Ziggo, was Multikabel/Quicknet.
Internet verbinding nog steeds goed, maar die tel.helpdesk is echt onderbereikbaar en nog betalen ook?!!?
Ik krijg ineens rekeningen terwijl ik altijd via automatische incasso betaal?!?!

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Bericht door Dutch » 16 jun 2008, 12:18

Zolang Ziggo bij mij nog betekent dat het oude Multikabel erachter zit, heb ik niks te klagen. Multikabel was echt de uitzondering onder de kabelaars voor wat betreft kwaliteit en klantvriendelijkheid.

De nieuwe gezamenlijke factuurmachine doet mijn wenkbrauwen echter ook al fronsen...

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3362
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09

Bericht door Eric H » 16 jun 2008, 13:00

En dit is dus de reden dat ik nooit halsoverkop in dit soort "nieuwe verbeterde fantastische" dingen trap....

Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....

Toen Eneco de televisie overdeed naar UPC....afscheid genomen van UPC.
Nu digitenne van KPN, geen problemen. ( al is dat wel sterk regio afhankelijk '

Allemaal leuk en aardig, maar :
Alice
UPC
Ziggo
E-on
Tele2

Moeten zich eerst maar eens gaan bewijzen voordat ze mij zo gek krijgen om over te stappen....

Had een paar weken terug ook al zo'n griet aan de lijn van E-on die mij probeerde over te halen om over te stappen.
Ze had maar één "selling point" : "wij zijn uit diverse tests gekomen als goedkoopste aanbieder."

Waarop ik haar vertelde dat ik het allemaal nog makkelijk kon betalen, dus dat ze echt met betere argumenten moest komen....
Toen bleef het even stil aan de andere kant van de lijn :lol:

Vervolgens begon ze weer over het feit dat ze zo goedkoop waren, toen heb ik mijn standpunt nog eens herhaald en gevraagd of er geen ander goed antwoord op haar lijstje stond.....
"Nee, mijnheer....."

Okee, dan zijn we uitgepraat.......goedendag.....klik tuut tuut tuut.... :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 553
Lid geworden op: 09 feb 2008, 15:24
Locatie: Rotterdam ~ Mustang!

Bericht door Mack » 16 jun 2008, 13:05

EHA schreef:Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....
+1 Hier ook... Ik blijf lekker zitten. En uiteindelijk ben je nooit zo heel veel duurder uit, denk ik.

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3362
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09

Bericht door Eric H » 16 jun 2008, 13:10

Mack schreef:
EHA schreef:Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....
+1 Hier ook... Ik blijf lekker zitten. En uiteindelijk ben je nooit zo heel veel duurder uit, denk ik.
Klopt....vanuit concurrentie overwegingen zullen deze aanbieders ook hun prijzen en paketten moeten aanbieden.
Dit omdat ze anders toch te veel klanten kwijtraken aan de concurrent....

Ik heb trouwens ook gewoon geen zin om alles uit te zoeken.
Wie is waarmee duurder en welk pakket moet je dan hebben en wat voor mogelijkheden heb je dan nog meer en...en .....en.....

So what dat ik alles bij één leverancier kan halen.
Als de helpdesk voor de telefoon kut is, dan betekend dat dat die van het internet dat ook is....nou.....dan ben je echt blij dat je alles bij de zelfde aanbieder hebt NOT !!

Gebruikersavatar
Nicole
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 okt 2007, 21:32
Locatie: Ergens in het oosten....

Bericht door Nicole » 16 jun 2008, 13:11

Weinig te kiezen... dus nergens halsoverkop ingestapt...

Ik zat bij casema, was prima... geen problemen...

Ik kreeg op de dag van fusie een brief dat ik ineens ziggo had... :roll:
Vervolgens regelmatig problemen met mail ophalen, en internet dat spontaan uitvalt (afgelopen zaterdag zelfs 8 uur lang geen internet)

Dus...

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Hunter » 16 jun 2008, 13:12

Dat vind ik dus eigenlijk het meest vervelende...
Wij hebben hier niet voor gekozen, maar hebben het er maar mee te doen :roll:

Met Casema was niks mis...

PeterB
Berichten: 2074
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Bericht door PeterB » 16 jun 2008, 13:18

UPC bevalt prima, Internet en digitale tv.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 2481
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 16 jun 2008, 13:22

Van @Home naar Ziggo: nog steeds geen problemen. Al ben ik wel op zoek naar een ADSL-aanbieder want de kabel-internet prijzen gaan nog steeds nergens over.

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Bericht door Dutch » 16 jun 2008, 14:31

EHA schreef:So what dat ik alles bij één leverancier kan halen.
Ja, dat vind ik ook altijd een onbegrijpelijk verkoopargument. Kan mij dat inderdaad roesten!

Voor bedrijven die tientallen facturen per dag krijgen en die stuk voor stuk aan kostenplaatsen moeten worden toegeschreven etc., ja, dat kan ik me nog voorstellen. Maar voor particulieren?

Ik vind 't eigenlijk wel zo prettig, verschillende infrastructuren. Als internet via de kabel uitvalt (gebeurt niet vaak gelukkig), dan heb ik altijd nog ISDN als backup. Erg nuttig voor een thuiskantoor. Ook ISDN ga ik nog steeds de deur niet uit doen: die vier nummers (privé, zakelijk, fax, mevrouw Dutch zakelijk) komen nog altijd goed van pas en geen enkele triple-play-leverancier die dat kan nadoen.

Gebruikersavatar
Mike S.
Berichten: 1622
Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
Auto: M135i
Locatie: Friesland

Bericht door Mike S. » 16 jun 2008, 15:40

Ben ik de enige die nergens last van heeft? :lol:

Ik had @home en is overgegaan naar ziggo maar heb tot nog toe 0 problemen, gewoon zoals het altijd al was.

Gebruikersavatar
dale vito
Berichten: 862
Lid geworden op: 28 feb 2006, 13:45
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door dale vito » 16 jun 2008, 16:14

Het is hier alweer op orde.

Wel grappig hoe het achteraf zo'n klein iets lijkt, terwijl ik me van het weekend ongeveer 90% van de tijd groen en geel heb lopen ergeren.

nu ff gauw een stuk levend hout zoeken.

Luuk
Berichten: 3071
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12

Bericht door Luuk » 16 jun 2008, 16:21

Wouter81 schreef:Nog geen last gehad, mijn @home doet het al tijden perfect, ben wat dat betreft tevreden.

Wat wel debiel is zijn die reclamespotjes van Ziggo, met zo'n seniele ouwe vent die kwijlend met zijn domme hoofd alles staat aan te staren. :)
LOL!! :lol:

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 8722
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 16 jun 2008, 20:56

ErikKramer schreef:Zit nu ook bij Ziggo, was Multikabel/Quicknet.
Internet verbinding nog steeds goed, maar die tel.helpdesk is echt onderbereikbaar en nog betalen ook?!!?
Ik krijg ineens rekeningen terwijl ik altijd via automatische incasso betaal?!?!
Die rekening heb ik ook over gebeld ja :? Maar dat schijnt zo te zijn omdat je met de overgang dus een extra factuur krijgt, en mensen zo dus de kans hebben om het evt anders te regelen als dat er meteen een dubbel factuur afgeschreven word. Zou daarna gewoon weer automatisch moeten gaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Crookie, MarcF, Mark, RJL86, tomgtr en 103 gasten