Marktplaats anekdotes

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Bericht door RobS » 11 jun 2008, 20:02

Peter Tunissen schreef:*tring tring*

- Met Peter!

- Hey, met Rick! Ik bel voor de 75 die te koop staat.

- Ja, die is nog te koop.

- Met rolkooi, kuipstoeltjes, zespuntsgordels, korter diff met 50% sper, 3.5 Savali motor en van binnen helemaal gestript toch?

- Ja klopt.

- Heb je er ook wel eens mee op het circuit gereden?

- Ja.

- Oh ok, dan heb ik geen interesse meer, dan zal hij wel afgetrapt zijn.

- :|

*tuut tuut tuut*
:lol: :lol:

Gebruikersavatar
Aram
Berichten: 1507
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:42
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 11 jun 2008, 20:25

Hahaha, mooi man dat soort onzin.

De brutaliteit is soms niet te geloven, alsof je blij mag zijn dat ze uberhaupt erover denken om jouw auto af te gaan nemen. :roll:

Laat ze komen!! :mrgreen:

Marcelvv
Berichten: 591
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Bericht door Marcelvv » 11 jun 2008, 22:06

Tring tring,

Hallo met Marcel.

-Is M3 nog daar?

Uh, ja hoor.

-Jij komen naar parkeerplaats, daar en daar, en dan wij praten over prijs.

Nee, dat zie ik niet zitten: TUUT TUUT TUUT

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10782
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Bericht door Joy » 11 jun 2008, 22:12

Hallo met Joy. Ik zie dat u een interieur heeft staan. Is het in goede staat zonder beschadigingen of andere fratsen ?

- Perfect interieur meneer.

Ok super ! Ik vraag het even omdat ik een eind moet rijden. Ik kom morgen een kijkje nemen.

- Prima, tot morgen !

En de volgende dag. Deur gaat open, komt u binnen meneer. En wat zie je dan... juist een gescheurde bestuurdersstoel waar de foam uitsteekt... :evil: ben direct de deur weer uitgelopen.

Op de terugweg belt ie me nog om te zeggen dat het een easy fix is. Heb 'm toen even haarfijn uitgelegd wat voor prutser ie was. Ik had het verd*mme nog zo gevraagd...

Marktplaats equals zooi

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Eric H » 11 jun 2008, 22:16

Leuk draadje...ga ik zekers volgen.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit rare dingen heb meegemaakt met marktplaatsachtige sites en de reacties op advertenties die ik had.....

Maar des te leuker om de ervaringen van anderen te lezen.

Het gelijk vragen naar de laagste/uiterste prijs van een auto komt me trouwens wel bekend voor, hoor dit ook van een familie lid die op dit moment een wagen te koop heeft staan.

tring tring
Met *******

Ja, jij praat met ( vul maar wat orientaals in ), ik bel voor wagen.
Wat is uiterste prijs.....

En inderdaad, zonder de wagen gezien te hebben...

De Heer heeft rare kostgangers....
:lol:

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Bericht door G Kolkman » 11 jun 2008, 22:17

Correctie: BMW equals zooi :lol: .

Gebruikersavatar
Rambler
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 nov 2007, 18:42
Locatie: Schoten

Bericht door Rambler » 11 jun 2008, 23:34


Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 11 jun 2008, 23:42

tring tring

Ja hallo u heeft Seat sportvelgen te koop staan, passen die ook op een lupo ? Ik: je zou haast denken van wel. Maar ik weet het niet zeker daar zou je even de dealer voor moeten bellen. Ja oke doe ik, kunt u de velgen voor me vast houden ? Ik euh nou nee, ze kosten 100 euro (4 stuks + nieuwe banden) en voor de deze lage prijs is het wie eerst komt die heeft ze. Jamaar ik wil wel een aanbetaling doen.. oke is goed, 50 euro dan.. Jamaar als ze niet passen krijg ik dan me geld terug ? Ik nee of je koopt ze of je koopt ze niet. Ja maar volgens de consumentenbond heb ik recht op teruggaaf. ik: oja ? Nou dan heb je toch nog wat aan je lidmaatschap toch ! Mischien je je alvast van te voren een klacht tegen me indienen.. Zit u me nou voor de gek te houden of bent u serieus ? Ik zou niet durven. Bel eerst maar eens de dealer en de consumentenbond, dan hoor ik het wel, goedendag klik. tutututtut

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9352
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 12 jun 2008, 04:33

LOL @ verhalen :lol: :lol:

Ik zet er al niet eens meer een telefoon nummer bij op MP ben daar echt helemaal klaar mee.

Harrie
Berichten: 1908
Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08

Bericht door Harrie » 12 jun 2008, 09:06

Bert ///M3 schreef:LOL @ verhalen :lol: :lol:

Ik zet er al niet eens meer een telefoon nummer bij op MP ben daar echt helemaal klaar mee.
Ik ook niet meer. Serieus geinteresseerde sturen eerst wel enkele mailtjes met wat vragen.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 12 jun 2008, 10:07

Gister werd ik gebeld, alo do I speak with René? ikhuh was dit...klonk als een chinees die gebrekkig Engels sprak, dus ik over in Engels...yes ...

hij van: Do you still have the Navi (had een navigatie MIO C710 te koop staan) Yes I still have it>>

hij na wat gebrekkig Engels over en weer> OK I like to buy ..can you do something with price?

ik van> Yes I'm asking 260,- but 200,-euro its OK

hij van> OK I wan fo 200,- can you come?

ik van> huh? what you mean...

hij van> I don't hav navi and don no way...

ik pff wat moet ik daar mee dus zei> thats not normal for me, normal they come to my house...

hij weer> no you come to Medialand Hengelo..

ik van> nah euhm...en na veel heen en weer klonk best vreemd dacht straks jatten ze dat ding enz enz , maar was ook wel apart en you never know dus dacht ok , I will come to medialand

hij van> 20min? ik noo in a hour (moest eerst alles zoeken en navigatie wissen alle gegevens.

Dus ik hup naar Hengelo :lol: kom ik daar iets te vroeg , komt er tegen 14u afgesproken een Koreaan klein stevig/sportief echt zo'n knocker naar buiten die me al wilde bellen, dus dacht dat zal em zijn...
Hij bekijkt alles erg goed en we gingen opzij staan uit het zicht van dat bedrijf (scary too haha en ook spannend stond wel op scherp voor het geval dat) nah zegt ie>> I was in medialand and Navi not so expensive anymore...dacht hm daar hebben we het, maar gaf hem ook gelijk maar zei ook van de afspraak die we hadden, afijn lang verhaal kort, ik zei 190,-eu en its oke, hij ff pinnen en klaar betaald en al :lol:

dus het hoeft niet altijd eng niet te vertrouwen te zijn als iemand met gebrekkig NL of Engels aan de foon zit, kunnen echte goede kopers zijn, dat soort dingen heb ik al vaker meegemaakt.

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Bericht door M@rcel » 12 jun 2008, 10:22

Zo had ik ooit op Marktplaats.nl een advertentie geplaatst ivm mijn zoektocht naar e28 M535i wielen.

Na maanden werd ik gebeld door een kerel die voor een velgenboer ergens in Noord Holland werkte en blijkbaar geen vrienden had? :shock:
Eerste gesprek had hij wel iets liggen voor me wat ook onder een e28 zou passen. Nee meneer, ik ben echt op zoek naar die M535i velgen.
2 dagen later hing die weer aan de telefoon, blijkbaar op zoek naar iemand waarmee hij zijn passie kon delen.
Dit geouwehoer heeft dus bijna 1,5 jaar geduurd. Iedere maand deed hij wel weer eventjes een belletje...en ik maar beleefd blijven :?

HSR
Berichten: 5284
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Bericht door HSR » 12 jun 2008, 17:54

Marcel van Meerbeek schreef:Zo had ik ooit op Marktplaats.nl een advertentie geplaatst ivm mijn zoektocht naar e28 M535i wielen.

Na maanden werd ik gebeld door een kerel die voor een velgenboer ergens in Noord Holland werkte en blijkbaar geen vrienden had? :shock:
Eerste gesprek had hij wel iets liggen voor me wat ook onder een e28 zou passen. Nee meneer, ik ben echt op zoek naar die M535i velgen.
2 dagen later hing die weer aan de telefoon, blijkbaar op zoek naar iemand waarmee hij zijn passie kon delen.
Dit geouwehoer heeft dus bijna 1,5 jaar geduurd. Iedere maand deed hij wel weer eventjes een belletje...en ik maar beleefd blijven :?

Geweldig. :lol:

JeroenT
Berichten: 2199
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02

Bericht door JeroenT » 12 jun 2008, 18:07

Marcel van Meerbeek schreef: Eerste gesprek had hij wel iets liggen voor me wat ook onder een e28 zou passen. Nee meneer, ik ben echt op zoek naar die M535i velgen.
Goh.. ik heb toevallig een setje M535 wielen uit Noord Nederland gehaald, een maandje terug. Zou het de zelfde zijn? :lol:

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Bericht door Xave30 » 12 jun 2008, 18:35

GTRene schreef:hij van> OK I wan fo 200,- can you come?
hij van> I don't hav navi and don no way...
:lol: :lol: Ik zie het voor me.

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Bericht door Xave30 » 12 jun 2008, 18:36

Marcel van Meerbeek schreef:Dit geouwehoer heeft dus bijna 1,5 jaar geduurd. Iedere maand deed hij wel weer eventjes een belletje...en ik maar beleefd blijven :?
Awwwwwwwwwwww. Romantique :lol:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 12 jun 2008, 19:12

tring tring

Ja hallo. is die blauwe M3 nog te koop.. Ik,. eh ja en nee hij is gereserveerd tot morgen(stilte)................ ik ben een snelle beslisser.. ik geef je ongezien 35000 euro. Ik:slecht bod, daarvoor gaat hij echt niet weg..(grote mond) Wat denk jij dat je M3 soms goud is ???? Ik: goedenavond klik tutututut

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Bericht door Metchu » 12 jun 2008, 19:55

zou het aan marktplaats liggen of aan de mensen die op zoek zijn naar BMW? :lol:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 12 jun 2008, 20:01

Rico v Velzen schreef:tring tring

Ja hallo. is die blauwe M3 nog te koop.. Ik,. eh ja en nee hij is gereserveerd tot morgen(stilte)................ ik ben een snelle beslisser.. ik geef je ongezien 35000 euro. Ik:slecht bod, daarvoor gaat hij echt niet weg..(grote mond) Wat denk jij dat je M3 soms goud is ???? Ik: goedenavond klik tutututut
Toch wel een kern van waarheid toch :lol:

Prachtig, je zou bijna fake ads plaatsen voor de pret :-)

Michel

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12751
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door MartijnGizmo » 15 jun 2008, 12:57

Metchu schreef:zou het aan marktplaats liggen of aan de mensen die op zoek zijn naar BMW? :lol:
Je zou het haast gaan denken... :lol:

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Bericht door Stéphane » 15 jun 2008, 13:16

Ik heb echt een hekel aan Marktplaats. Zet er liever geen advertenties en om eventueel wat te kopen ben ik ook erg voorzichtig. Doe mij maar eBay of via fora als ik wat te verkopen heb.

Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten: 1267
Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jurriaan » 15 jun 2008, 13:17

Krijg alleen maar bellers die afspreken en netjes ophalen en betalen. Zal wel een deel aan de verkoopwaar liggen ook denk ik.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12751
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door MartijnGizmo » 15 jun 2008, 13:25

Jurriaan schreef:Krijg alleen maar bellers die afspreken en netjes ophalen en betalen. Zal wel een deel aan de verkoopwaar liggen ook denk ik.
Da's ook mijn ervaring, de verkoop van foto-apparatuur leverde heel andere ervaringen op dan de telefoon van mijn vriendin. Met meubels bijvoorbeeld alleen maar goede ervaringen bij de verkoop.

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5284
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Kasteel » 15 jun 2008, 13:27

Jurriaan schreef:Krijg alleen maar bellers die afspreken en netjes ophalen en betalen. Zal wel een deel aan de verkoopwaar liggen ook denk ik.
Verkoop maar eens een BMW op mp :P.

Gebruikersavatar
Roel SpeedCars
Berichten: 792
Lid geworden op: 02 mei 2007, 18:48
Locatie: Rockanje

Bericht door Roel SpeedCars » 20 jun 2008, 18:29

Beetje melig hier zo voor het weekend dus ik heb me vouwfiets te koop gezet op Marktplaats :mrgreen:

>> KLIK voor advertentie <<

Misschien is tie zo wel ineens weggejorrist 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot], zegmaarboris en 456 gasten