circuitwagen?
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 06 feb 2006, 12:03
Ja dat is zeker jammer,helaas is het krukas schade zoals bij de meeste 24V die kapot lopen,dat maakt het dus ook nog een veel gezocht onderdeel waardoor de prijzen ook hoog liggen..Dennis Cavallino schreef:Zonde dat 't 24v blok stuk is Toes
Ach een 12V doet het werk ook,moet alleen wat meer gewicht kwijt om die 20 pk te compenseren
Schade is trouwens voornamelijk te wijten aan de olie die er nog in het blok zat..auto had 2 jaar stilgestaan en daardoor had de olie de vorm aangenomen van een soort 3M schuurspons (serieus waar) ik heb het in de carterpan laten zitten om er nog een foto van te kunnen maken..
bij het peilen leek er nog net voldoende olie in te zitten van mooie kwaliteit,ik heb daar olie aan toegevoegd tot het juiste niveau..bleek achteraf de aanzuigbuis als het ware omgeven te zijn door die "spons" waardoor de vloeibare olie niet aangezogen kon worden..pas bij het aftappen kwam het aan het licht,er kwam gewoon niets uit todat ik de "spons" van onder af had doorgeprikt met een schroevendraaier..
Oliedruk was volgens de meter wel aanwezig totdat de auto warm werd,toen donderde de druk meteen naar beneden maar was het leed al geschied..
Dit ff als waarschuwing,als een auto zolang stilstaat echt dubbel checken wat vloeistoffen betreft...was voor mij weer leergeld iig..
- René
- Berichten: 328
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:13
- Locatie: Leeuwarden
Nee dit is niet voor dagelijks vervoer al heb ik het wel een paar weken geprobeerd. Zit super alleen je komt er zo moeilijk uit met de handen vol boodschappen. Als dat niet het probleem was zat hij er dus WEL dagelijks in.deep r schreef:Dat is ook jouw stoel voor dagelijks vervoer
Dus wel! Zit super, ook lange stukken. Ga alleen nooit met de auto op vakantie dus....Knot schreef:Dikke stoel Rene.... maar niet lekker ermee op vakantie....
Vr.gr. René
- Robert Campbell
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 12 feb 2006, 21:41
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Circuitauto:
[img:425:327]http://www.gtmcars.com/gallery/CuDyk6sN.jpg[/img]
Ding is namelijk nog niet af, heeft geen kenteken (Plaatje is ook niet die van mij), en is nog niet ge-BPMd.
Dagelijkse auto en tijdelijke Circuit auto:
[img:150:113]http://campr.demon.nl/albums/album112/I ... .thumb.jpg[/img]
Hoewel deze ook alleen maar 1x de Nurburgring is rondgeweest, en toen meteen het 'nadeel' van straatremmen duidelijk maakte.
Dus op het moment een beetje zielige stal. Plannen? Nadat de Libra weg-waardig is nog een kit-car bouwen die samen met aanhanger nog geen 750Kilo weegt. Ding moet wel 200Pk aan boord hebben natuurlijk.
Rob
[img:425:327]http://www.gtmcars.com/gallery/CuDyk6sN.jpg[/img]
Ding is namelijk nog niet af, heeft geen kenteken (Plaatje is ook niet die van mij), en is nog niet ge-BPMd.
Dagelijkse auto en tijdelijke Circuit auto:
[img:150:113]http://campr.demon.nl/albums/album112/I ... .thumb.jpg[/img]
Hoewel deze ook alleen maar 1x de Nurburgring is rondgeweest, en toen meteen het 'nadeel' van straatremmen duidelijk maakte.
Dus op het moment een beetje zielige stal. Plannen? Nadat de Libra weg-waardig is nog een kit-car bouwen die samen met aanhanger nog geen 750Kilo weegt. Ding moet wel 200Pk aan boord hebben natuurlijk.
Rob
- Elmar
- Berichten: 4518
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Bezoek sinds 2004 regelmatig de circuits in NL en B. Doe dit 10-15 x per jaar met de Viper. Ik wordt nogal eens voor gek verklaard dat ik dat doe (voorbumper OEM $4.000, motorkapOEM $17.000....), echter heb ik de auto niet voor de boulevards of hoofdstraat, maar om te rijden. Dat doorrijden valt in dit land niet mee, drempels, wegversmallingen en onze andere jouw niets gunnende weggebruiker. De adder staat daardoor meer stil dan ie gebruikt wordt. En dus moet je er het circuit mee op.
Wil dit jaar ook eens de Ring ermee op.
Wil dit jaar ook eens de Ring ermee op.
- Jeroen
- Berichten: 1086
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37
Even een foto opgezocht van de 84' 320i die nu een 325i is:
http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/di ... m=14&pos=3
Klikken om hem groter te maken.
Meer foto's heb ik wel maar staan niet online. Ik zal even kijken wat ik kan doen.
http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/di ... m=14&pos=3
Klikken om hem groter te maken.
Meer foto's heb ik wel maar staan niet online. Ik zal even kijken wat ik kan doen.
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 06 feb 2006, 12:03
Dus dat is Beekse Bergen ?..ziet er wel grappig uit dat baantje...daar zouden ze afgelopen Zaterdag ook een driftcursus hebben maar dat ging dus niet door ,dat was naar Zandvoort verplaatst...
Jeroen schreef:Even een foto opgezocht van de 84' 320i die nu een 325i is:
http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/di ... m=14&pos=3
Klikken om hem groter te maken.
Meer foto's heb ik wel maar staan niet online. Ik zal even kijken wat ik kan doen.
- Jeroen
- Berichten: 1086
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37
Niets, deze man heeft geen enkele fatsoenlijke drift neergelegd, omdat het gaspedaal teveel een aan/uit knop was volgens hem. Er viel dus niet mee te driften voor hem. De auto had ook rond de 500 pk, en ging bijzonder hard op het rechte stuk. Jammer, ik had hem graag driftend door de bocht zien gaan, maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijke klus is, als je het verder nooit doet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, EvdP, Harrie D, Stefan, wackywim en 434 gasten