En verkocht, kon ook niet anders

Ik denk trouwens dat deze C63 van iemand is geweest die ik ken. Kenteken komt mij bekend voor, man rijdt nu een GLC63

haha dat is toeval, maar mooi dat ie verkocht isMartin van der Zwaard schreef: 04 aug 2020, 14:45Geduld is soms een schone zaak....RS-Ron schreef: 04 aug 2020, 09:10
Een C63 in deze staat heb ik nog niet zo gek veel gezien. Je moet zo’n auto bekijken irl en als Martin hem in de hal start weet je ook hoe zoiets klinkt. Das ook het voordeel van een auto in Nederland, je kan wat makkelijker kijken en eens in rijden. Een C63 is geen Clio RS, maar dat ding maakt serieus stappen met die atmo V8. Vond het zonder meer passen in de categorie E60 M5, maar dat wat minder groot en handzamer.
Gr Ron
Aanstaande vrijdag zal ie voor de laatste keer starten hier in de hal en dat zal tijdens de aflevering zijn.
Vanmorgen de auto verkocht aan iemand die niet op prijs maar op kwaliteit aan het zoeken was.
Vele gezien en dit was de mooiste en de beste...…
Ruil er wat leuks op in. Maar daarover later meer![]()
Och, valt me mee om eerlijk te zijn. Die heeft geen richtbank nodig gehad en een trailerqueen is het niet evenals een collector item.Philipoo schreef: 04 aug 2020, 13:20vester86 schreef: 04 aug 2020, 13:05edit: wat bedoel je met bovenstaande opmerking? dat die BMW van bergwerff kortgereden zou zijn?? of insinueer je wat anders?
doe eens een voorbeeld dan? want ik zie vooral Z4m roadsters... 1 witte coupe zonder spoiler met 414 op de zijkant die de vangrail raakt en wat filmpjes vanuit een blauwe Z4m "dutchringracing"
Dit is die auto
Ja, dat is het zeker Martijn.Martijn_bmw schreef: 04 aug 2020, 15:03 haha dat is toeval, maar mooi dat ie verkocht is![]()
ben benieuwd naar de inruiler![]()
1m is voor mij qua uitstraling nu een mwah.. zal qua karteigenschappen zeker goed zijn, alleen wat ik aangaf moet ie wel de wauwfactor hebben als ik hem uit de garage haal of als ik hem zelfs al lekker wil wassen. Dus voor nu niet. Wel een optie mocht de m3/4 of de 2 niks worden maar dan moet het wel rampzalig zijn.
ah wel leuk ding! maar idd niet iets voor mijMartin van der Zwaard schreef: 04 aug 2020, 15:38Ja, dat is het zeker Martijn.Martijn_bmw schreef: 04 aug 2020, 15:03 haha dat is toeval, maar mooi dat ie verkocht is![]()
ben benieuwd naar de inruiler![]()
Auto heeft lang gestaan maar dat wisten we. Het kon twee kanten op.
Of snel weg of lang staan. Helaas het laatste geworden.
Inruil is helemaal niet zo spannend hoor.
Het is een Fiat 500C 595 Competizione van 2014.
Zelfde verhaal...of snel weg of lang in de zaak. We gaan het meemaken.
tnx, helderPhilipoo schreef: 04 aug 2020, 13:20vester86 schreef: 04 aug 2020, 13:05edit: wat bedoel je met bovenstaande opmerking? dat die BMW van bergwerff kortgereden zou zijn?? of insinueer je wat anders?
doe eens een voorbeeld dan? want ik zie vooral Z4m roadsters... 1 witte coupe zonder spoiler met 414 op de zijkant die de vangrail raakt en wat filmpjes vanuit een blauwe Z4m "dutchringracing"
Dit is die auto
Heb je al toevalig foto's op voorraad? Veel zal afhangen of ik mijn huidige hobbyauto verkocht heb, maar misschien is de optie erg interessant!Joost schreef: 04 aug 2020, 22:42 Ik heb binnenkort waarschijnlijk een F80 M3 in de verkoop.
Origineel Nederlandse auto, dealer onderhouden, met de goede opties.
Misschien is het iets voor je.
Ik ben hier vanochtend geweest, interieur is meer bruinig, vind het wel een hele mooie combi.RS-Ron schreef: 04 aug 2020, 20:21 Ik weet nog een grappige M3:
https://www.autoserviceprocar.nl/overzicht-occasions/
Wit/rode combi en lekkere stoelen.....
Gr Ron
Is inderdaad ook een erg mooie auto alleen vind die 6.3l toch wel de oldskool amg. En vind dat je dat model (niet zozeer de amg) toch al aardig veel ziet rijden. Het is zeker een optie maar dan moeten ik er echt 1 zien dat ik denk wauw..Mark 320iS schreef: 05 aug 2020, 09:09 Als je budget 45/50k is waarom neem je dan niet de nieuwe C63 in overweging? Die met de 4.0 turbo V8.
dat is een mooie zeg!!Joost schreef: 04 aug 2020, 23:18 Dit is de enige foto die ik nu heb.
Zal als ik aan het einde van de week weer in het land ben wat foto’s maken.
Zouden die nog zoveel gaan zakken denk je? Of zal veel afhangen wat de economie gaat doen met eventueel een 2e corona uitbraak>lockdown etc?Martijn_bmw schreef: 05 aug 2020, 13:00dat is een mooie zeg!!Joost schreef: 04 aug 2020, 23:18 Dit is de enige foto die ik nu heb.
Zal als ik aan het einde van de week weer in het land ben wat foto’s maken.![]()
blijft echt heerlijk om te zien zon F80 M3, wellicht neem ik die wel na de 435i als ze nog wat zakken in prijs![]()
Vast wel, tot nu toe had elk type M3 ervoor ook een bodem van rond de 20k eur.Kelvinrs schreef: 05 aug 2020, 13:13Zouden die nog zoveel gaan zakken denk je? Of zal veel afhangen wat de economie gaat doen met eventueel een 2e corona uitbraak>lockdown etc?Martijn_bmw schreef: 05 aug 2020, 13:00dat is een mooie zeg!!Joost schreef: 04 aug 2020, 23:18 Dit is de enige foto die ik nu heb.
Zal als ik aan het einde van de week weer in het land ben wat foto’s maken.![]()
blijft echt heerlijk om te zien zon F80 M3, wellicht neem ik die wel na de 435i als ze nog wat zakken in prijs![]()
Wat is jullie ervaring met de onkosten voor deze autos? Vooral qua inwendig/motorisch onderhoud?