Voor:

Na:

Rogerb schreef: 19 aug 2020, 10:50 Gister klein klusje aan de Clio RS gedaan wat me irriteerde, vorig eigenaar heeft het stuur met het zwakke renault leder opnieuw laten bekleden in een nogal besmettelijke kleurstelling. Kosten technisch geen zin om er wat aan te "laten" doen dus zelf een setje witte leerverf besteld en +- 10 lagen met een sponsje deppen is het resultaat toch vrij netjesdus voor € 16,- weer een prima stuurtje zo!
![]()
Voor:
Na:
![]()
Rogerb schreef: 19 aug 2020, 10:50 Gister klein klusje aan de Clio RS gedaan wat me irriteerde, vorig eigenaar heeft het stuur met het zwakke renault leder opnieuw laten bekleden in een nogal besmettelijke kleurstelling. Kosten technisch geen zin om er wat aan te "laten" doen dus zelf een setje witte leerverf besteld en +- 10 lagen met een sponsje deppen is het resultaat toch vrij netjesdus voor € 16,- weer een prima stuurtje zo!
![]()
Voor:
Na:
![]()
Tank en alle aansluitingen naar het reservetankje, zou denk ik hetzelfde moeten zijn.Rogerb schreef: 19 aug 2020, 16:05 Zal bij gte hetzelfde zitten? Zo ja roep maar waar je foto van wilt![]()
oftwel een Dimma staat nog steeds op verlanglijstje..
Je hebt ook nog “Maxi”. Kits dan heb je alleen de verbreding.Philipoo schreef: 24 aug 2020, 12:44 Zonder die happers in de achterschermen was die serieus tof geweest! Mini E30 M3