Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 29 jun 2020, 13:13

Door de jaren heen ben ik een groot voorstander geworden van enkel en alleen het beste van het beste aan banden te monteren op mijn eigen auto's. Bij elke aanschaf maak ik er dan ook (vaak ongewild maar onvermijdelijk) een studie van welke set er onder mijn auto zal komen. Zeker na een uit het niets komende zeer professioneel ingezette backwards entry :mrgreen: in de stromende regen met de auto van mijn moeder een jaar of 10 geleden. Wat bleek, de garage had een setje Wanli op de achteras gemonteerd na een onderhoudsbeurt :bag:

Later heb ik echter nog wel veel lol gehad met deze onverslijtbare set Wanli onder mijn achterwiel aangedreven speeltje.

Omdat ik nog er nog niet uit ben wat voor set nieuwe velgen ik wil aanschaffen voor mijn E46 M3, of ik de originele bandenmaat wil behouden of toch voor een square setup wil gaan. Gooi ik hier maar is een draadje open voor een tussentijdse oplossing, met in het achterhoofd om de originele wielen als extra setje erbij te houden voor de leukere rwd momentjes of georganiseerde driftdag op een natte baan.

De huidige banden onder mijn M3 zijn inmiddels een decennia oud en mogen echt wel vervangen worden. Voorop lijkt mij de keuze een makkelijke, dat zal hoogstwaarschijnlijk een setje 225/45-18 99Y XL Michelin Pilot Super Sport met * codering worden (BMW approved).

Maar voor achterop overweeg ik nog een setje van iets mindere kwaliteit.
Ik blijft de set niet rijden, het zal een setje worden voor erbij met wellicht incidenteel een driftdag op nat zodat het spul niet teveel op zijn lazer krijgt. Maar wat gooi je achterop wat leuk is, maar niet totaal onveilig.?
Type Wanli wil ik niet achterop de M3. Die gingen om als je op een natte weg alleen al instuurde zonder dat je gas gaf in een auto met 100pk. Ik denk dat de Chinese banden eigenlijk hiermee allemaal afvallen en er dan gezocht mag worden in het Koreaanse segment. Al komt de Hankook Evo3 wel heel erg goed uit de testen dus valt die af naar mijn idee. Het gaat mij niet direct om de de euro's maar om een perfecte balans van grip, geen grip, niet teveel stress voor de carrosserie/aandrijflijn, veiligheid. Eigenlijk gewoon het perfecte compromis.

Voor nu overweeg ik een 3 tal opties.
https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... powerproof
https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... fera-sport

of misschien toch een maxxis al komt deze wel weer erg positief uit de test:
https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... ra-sport-5

Ook kan ik mij herinneren dat al onze driftkoning Knot ooit is erg enthousiast was over het merk Minerva of Barum. Maar dat is volgens mij al wel weer van een nodige tijde geleden. De prijs en recensies zijn eigenlijk best wel aantrekkelijk:

--> https://www.bandenleader.nl/auto-band/m ... 03y-826799

Ik zoek dus eigenlijk gewoon een soort girl next door type bandje. Geen Doutsen Kroes of het al ons bekende oefenmeisje van je middelbare school.

Hier even wat (vermakelijk) voer waar ik mij zelf ook al over had gebogen.






Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Jan Terwolde » 29 jun 2020, 13:41

Waarom niet gewoon een vierkante setup met 4 dezelfde en niet zo brede banden? Als je dan niet zowel op nat en droog fatsoenlijk kan driften ligt het daar niet aan lijkt mij :tooth: . Dan kan je ook gewoon wisselen voor/achter ect. 225/40/18 hankooks rondom en fikken met die zooi. Dan kun je nog steeds relatief veilig rijden bij regen, en kosten weinig.

Zit ook te denken om dat als dagelijkse set voor mijn e46 te doen. want met 255 federals gaat het allemaal toch wel erg hard op de openbare weg voordat je dwars/op het limiet rijd.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4054
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Philipoo » 29 jun 2020, 13:56

Ik heb de hankook S1 evo 3 als normale band op de M3 zitten en die gript als een malle! Op nat is het een van de best sturende banden die ik heb gehad op al mijn auto's! Op de mx5 heb ik ook hankook zitten, v12 evo 2 dacht ik, en ook hier ben ik er erg tevreden over! Spul plakt echt erg goed!

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Jan Terwolde » 29 jun 2020, 14:07

Relatief goed zeker! een michelin ps4 doet het echt wel beter op droog en nat naar mijn mening, en gaat langer mee. Maar voor het geld zijn de hankooks geweldig. Maar met 225 achter is een m3 met michelins ook speels zat denk ik. mijn 330i in ieder geval wel.

Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 29 jun 2020, 16:30

Square setup past niet onder mijn originele breedset van de M3.

PS4 is niet leverbaar in mijn achterbanden maat 255-40-18 naar mijn weten, vandaar ook mijn idee van de door BMW aanbevolen supersports voorop. Dan kan de originele velgenset altijd nog correct “compleet” gemaakt worden met rondom supersports. Wat betreft de ster codering begreep ik van de bandenboer Steverink in Apeldoorn dat dit belangrijk was. Lijkt mij niks anders dan VAG doet door een skoda oliefilter voor een Audi te leveren voor een hogere prijs ondanks zelfde type nr maar net ander doosje, maar goed. Zij doen veel met BMW en hebben ook veel klanten die hun auto sportiever gebruiken.

Alleen ga ik nu voor een setje (tijdelijke) banden van 18” geen (in mijn ogen bizarre) € 1.128,00 neertellen zoals door Steverink geoffreerd.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4054
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Philipoo » 29 jun 2020, 17:03

Jan Terwolde schreef: 29 jun 2020, 14:07 Relatief goed zeker! een michelin ps4 doet het echt wel beter op droog en nat naar mijn mening, en gaat langer mee. Maar voor het geld zijn de hankooks geweldig. Maar met 225 achter is een m3 met michelins ook speels zat denk ik. mijn 330i in ieder geval wel.
Na allebei gereden te hebben vond ik voor op straat het verschil in euro's met een PS4 niet waard. Had graag de PS4S gehad maar die maken ze niet in 18" helaas..

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Jan Terwolde » 29 jun 2020, 17:12

Philipoo schreef: 29 jun 2020, 17:03
Jan Terwolde schreef: 29 jun 2020, 14:07 Relatief goed zeker! een michelin ps4 doet het echt wel beter op droog en nat naar mijn mening, en gaat langer mee. Maar voor het geld zijn de hankooks geweldig. Maar met 225 achter is een m3 met michelins ook speels zat denk ik. mijn 330i in ieder geval wel.
Na allebei gereden te hebben vond ik voor op straat het verschil in euro's met een PS4 niet waard. Had graag de PS4S gehad maar die maken ze niet in 18" helaas..
ps4s: niet alle maten maar 235/40r18 wel dacht ik.

Michelins-hankook: Qua weggedrag zou ik ook gewoon weer voor de hankooks gaan omdat het gewoon een prijs/kwaliteitverhouding is. voor mijn gevoel zijn ze alleen wel een stuk minder lang meegegaan maar heb de kilometerstanden niet genoteerd..

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Jan Terwolde » 29 jun 2020, 17:13

Pim_ schreef: 29 jun 2020, 16:30 Square setup past niet onder mijn originele breedset van de M3.

PS4 is niet leverbaar in mijn achterbanden maat 255-40-18 naar mijn weten, vandaar ook mijn idee van de door BMW aanbevolen supersports voorop. Dan kan de originele velgenset altijd nog correct “compleet” gemaakt worden met rondom supersports. Wat betreft de ster codering begreep ik van de bandenboer Steverink in Apeldoorn dat dit belangrijk was. Lijkt mij niks anders dan VAG doet door een skoda oliefilter voor een Audi te leveren voor een hogere prijs ondanks zelfde type nr maar net ander doosje, maar goed. Zij doen veel met BMW en hebben ook veel klanten die hun auto sportiever gebruiken.

Alleen ga ik nu voor een setje (tijdelijke) banden van 18” geen (in mijn ogen bizarre) € 1.128,00 neertellen zoals door Steverink geoffreerd.
Je kunt altijd wel één of een paar maten minder breed. zal wel helpen om hem makkelijker om te krijgen op zowel droog als natte ondergrond.
http://www.bandengeens.be/velgbreedte_tabel.html

ster codering is echt niet nodig idd. zeker niet voor een set om mee te driften.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4054
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Philipoo » 29 jun 2020, 17:35

Jan Terwolde schreef: 29 jun 2020, 17:12
Philipoo schreef: 29 jun 2020, 17:03
Jan Terwolde schreef: 29 jun 2020, 14:07 Relatief goed zeker! een michelin ps4 doet het echt wel beter op droog en nat naar mijn mening, en gaat langer mee. Maar voor het geld zijn de hankooks geweldig. Maar met 225 achter is een m3 met michelins ook speels zat denk ik. mijn 330i in ieder geval wel.
Na allebei gereden te hebben vond ik voor op straat het verschil in euro's met een PS4 niet waard. Had graag de PS4S gehad maar die maken ze niet in 18" helaas..
ps4s: niet alle maten maar 235/40r18 wel dacht ik.

Michelins-hankook: Qua weggedrag zou ik ook gewoon weer voor de hankooks gaan omdat het gewoon een prijs/kwaliteitverhouding is. voor mijn gevoel zijn ze alleen wel een stuk minder lang meegegaan maar heb de kilometerstanden niet genoteerd..
Je hebt gelijk, er zijn een aantal 18" maten, maar geen 264/35 zoals ik op de M3 heb zitten. De nieuwe michelin cup 2 connect is er wel in 265/35 R18.. :tooth:

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Knot » 30 jun 2020, 09:53

Al dat echte low budget moet je laten liggen, brengt alleen maar schade aan je auto als de profiel lappen eraf slaan.

Ben erg te spreken over Fulda SportControl (2) banden als middenweg voor de achteras. Op de Civic lagen ze er zelfs voor op en niet de grip van een Michelin PS4 natuurlijk maar wel waar voor je geld, wang redelijk stevig, band communiceert en doet op nat ook nog wat.

Vroeger op de E36 was het Hankook Ventus V12 EVO, gelukstreffer misschien maar die band presteerde erg goed voor weinig geld.

Om maar te vergelijken met de toppers, de Goodyear Eagle F1 AS2 Runflat die ik op de 120i heb zitten nu vind ik de grip echt top, ze zijn stil maar die zachte wang haalt teveel stuurgevoel uit de auto, die komen er niet meer in. Kan zijn dat het aan de 88Y ligt dat ik beter een 92 of 94 (XL) had moeten nemen maar de Continental Sportcontact5 Runflat in 88Y gaven me wel het gewenste stuurgevoel.

Bridgestone Potenza RE050a zegt men altijd het is al een 20 jaar oud concept maar ze verbeteren dat natuurlijk ook, vond die wang ook altijd lekker stevig.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Robin » 30 jun 2020, 10:48

RE050A had een knijterharde wang, mij te hard. Heb onder de 1M nog eens P Zero's in de OEM maat 19 inch gehad, vond ik lekkerder en minder wheelhop en smeuiger grip slip dan PS2 die er standaard onder zat.

Ik denk dat ik 'volgend jaar'(ik rij en glij niet veel) over ga naar PS4S van PSS.

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Knot » 30 jun 2020, 11:49

Pirelli koop ik eigenlijk nooit, misschien moet ik die eens proberen als de Goodyears op zijn.

Pilot Supersport communiceerde goed, gemiddeld stugge wang, maar vond ik teveel alles of niks op de grens.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Opa » 30 jun 2020, 12:28

Heerlijke band juist die Bridgestone RE050A, ik hou wel van een stugge wang waarmee je stuurprecisie krijgt en die alles goed doorgeeft wat er onder je gebeurt. :df:
Heeft trouwens ook knap grip in natte omstandigheden ondanks de stugge wang, ik rij er al jaren mee(met m'n Impreza al :lol: ), met heel af en toe wat anders tussendoor, maar de volgende wordt gewoon weer de RE050A onder de ST. :D

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3244
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door ADV » 30 jun 2020, 12:32

Ik ben altijd erg tevreden geweest over de PS4 op de M135i. Op de Cayman zijn nu P-Zero's geleverd en ook die zijn communicatief (kan ook de cayman zelf zijn) en grip is bizar!

Voor budget banden ben ik te spreken over de Nexen SU4, die zijn op droog erg grippie, maar op nat kan je er een beetje mee spelen. Qua winterbanden ben ik laatste 2 jaar voor de Gislaved gegaan, ook prima voor normaal gebruik.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door romo » 30 jun 2020, 12:47

Robin schreef: 30 jun 2020, 10:48 RE050A had een knijterharde wang, mij te hard. Heb onder de 1M nog eens P Zero's in de OEM maat 19 inch gehad, vond ik lekkerder en minder wheelhop en smeuiger grip slip dan PS2 die er standaard onder zat.

Ik denk dat ik 'volgend jaar'(ik rij en glij niet veel) over ga naar PS4S van PSS.

De RE050 ooit op advies DF nog onder de E46M3 gehad, voor mij de slechtste ervaring ooit qua banden, veel te hard en te stug, vreselijk ondersturen op nat.

Ik was er snel klaar mee.

Michelin voor mij; van PS2 naar PSS was al mega stap, straks PS4S dan maar.

PSS is voor NL zowel zomer als winter een schitterend product.

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Fabian » 30 jun 2020, 13:03

Achilles is het nieuwe normaal

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Knot » 30 jun 2020, 13:08

Oh ja idd...

- Fulda SportControl 2
- Achilles ATR sport 2

Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 30 jun 2020, 14:57

romo schreef: 30 jun 2020, 12:47
Robin schreef: 30 jun 2020, 10:48 RE050A had een knijterharde wang, mij te hard. Heb onder de 1M nog eens P Zero's in de OEM maat 19 inch gehad, vond ik lekkerder en minder wheelhop en smeuiger grip slip dan PS2 die er standaard onder zat.

Ik denk dat ik 'volgend jaar'(ik rij en glij niet veel) over ga naar PS4S van PSS.

De RE050 ooit op advies DF nog onder de E46M3 gehad, voor mij de slechtste ervaring ooit qua banden, veel te hard en te stug, vreselijk ondersturen op nat.

Ik was er snel klaar mee.

Michelin voor mij; van PS2 naar PSS was al mega stap, straks PS4S dan maar.

PSS is voor NL zowel zomer als winter een schitterend product.

Bridgetone potenza is een idd een rukband in het nat. Heb op vele auto's deze banden gehad. Op droog gaat het goed, zeker niet WAUW. Stevige band geeft veel door aan de bestuurder maar in de regen is het echt een ruk band.

Pirelli Pzero Nero heb ik onder mijn Impreza gehad. Sleten als een malle en als ze warm werden begonnen ze te smeren. Vond ze erg berekenbaar wbt rijgedrag maar ik gaf mij geen fun.
Opa schreef: 30 jun 2020, 12:28 Heerlijke band juist die Bridgestone RE050A, ik hou wel van een stugge wang waarmee je stuurprecisie krijgt en die alles goed doorgeeft wat er onder je gebeurt. :df:
Heeft trouwens ook knap grip in natte omstandigheden ondanks de stugge wang
Klopt hij geeft goed door maar die natte grip :shock: ik vond het net als Romo drama. Met die van jou 4x4 en andere bandenspanning wellicht hele andere ervaring?
Laatst gewijzigd door Pim_ op 30 jun 2020, 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 30 jun 2020, 15:02

Knot schreef: 30 jun 2020, 11:49 Pirelli koop ik eigenlijk nooit, misschien moet ik die eens proberen als de Goodyears op zijn.

Pilot Supersport communiceerde goed, gemiddeld stugge wang, maar vond ik teveel alles of niks op de grens.
Dat vind ik wel link.
Zeg maar het gevoel als je voorwiel wegglijd in een korte snelle bocht op de motor. Daar hou je niks meer aan. Of als je bliksemsnel bent een verstuikte enkel van het op de grond trappen om overeind te blijven. :tooth:

Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 30 jun 2020, 15:10

ArjandeV schreef: 30 jun 2020, 12:32 Ik ben altijd erg tevreden geweest over de PS4 op de M135i. Op de Cayman zijn nu P-Zero's geleverd en ook die zijn communicatief (kan ook de cayman zelf zijn) en grip is bizar!

Voor budget banden ben ik te spreken over de Nexen SU4, die zijn op droog erg grippie, maar op nat kan je er een beetje mee spelen. Qua winterbanden ben ik laatste 2 jaar voor de Gislaved gegaan, ook prima voor normaal gebruik.
Bedoel je deze SU1 ?


de SU1 kost+/- 100,00 in 255/40-18

Is nu ook een sport versie die is getest door de ANWB (+/- 20e duurder dan de SU1)
https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... fera-sport

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3244
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door ADV » 30 jun 2020, 15:17

Pim_ schreef: 30 jun 2020, 15:10
ArjandeV schreef: 30 jun 2020, 12:32 Ik ben altijd erg tevreden geweest over de PS4 op de M135i. Op de Cayman zijn nu P-Zero's geleverd en ook die zijn communicatief (kan ook de cayman zelf zijn) en grip is bizar!

Voor budget banden ben ik te spreken over de Nexen SU4, die zijn op droog erg grippie, maar op nat kan je er een beetje mee spelen. Qua winterbanden ben ik laatste 2 jaar voor de Gislaved gegaan, ook prima voor normaal gebruik.
Bedoel je deze SU1 ?


de SU1 kost+/- 100,00 in 255/40-18

Is nu ook een sport versie die is getest door de ANWB (+/- 20e duurder dan de SU1)
https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... fera-sport
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm Deze had ik het over, volgens mij weer een opvolger van ofzo.

Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 30 jun 2020, 15:18

Robin schreef: 30 jun 2020, 10:48 RE050A had een knijterharde wang, mij te hard. Heb onder de 1M nog eens P Zero's in de OEM maat 19 inch gehad, vond ik lekkerder en minder wheelhop en smeuiger grip slip dan PS2 die er standaard onder zat.

Ik denk dat ik 'volgend jaar'(ik rij en glij niet veel) over ga naar PS4S van PSS.
Waarom? De PS4s schijnt overal beter te zijn dan de PSS




Ik wil niet de wijsneus uithangen, in tegendeel juist. Ik geef meer om real life ervaringen dan (al dan niet mogelijk gesponsorde) online youtube filmmannetjes.

Als ik me ergens in vastbijt dan ben ik nogal obsessief in uitzoeken :bag:

Tell me. Why de PSS over de 4S als je voor een CUP2 kan gaan?

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Robin » 30 jun 2020, 15:37

^
---> Ik zei: Ik denk dat ik 'volgend jaar'(ik rij en glij niet veel) over ga naar PS4S van PSS.

Dus ik ga naar PS4S en heb nu PSS(oem M2Comp).

Cup2? In de regen vind ik dat net te gek gaan. Wil nog wel 'n beetje tractie hebben in real life/daily:)

Gebruikersavatar
Pim_
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 okt 2017, 08:08
Auto: E46 M3 H6 - E90 330i H6

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Pim_ » 30 jun 2020, 15:51

Je hebt gelijk, ik was te vlot met reageren. Excuus.

Wat hoop je te vinden in de PS4s wat je nu mist?

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Bandendraadje (maat, combinaties etc..)

Bericht door Robin » 30 jun 2020, 15:54

Pim_ schreef: 30 jun 2020, 15:51 Je hebt gelijk, ik was te vlot met reageren. Excuus.

Wat hoop je te vinden in de PS4s wat je nu mist?
Een allround opvolger van de in mijn ogen prima(voor het doel) allround PSS. PSS is op droog en nat mooi beheersbaar, geen aan uit knop grip slip. Ik heb dat bovenstaande filmpje tijdje terug gekeken. Kun jij resumeren waar de PS4S beter is en waar minder goed tov PSS?

Want PSS is nog steeds geen stakker. Stuurprecisie leek hij zelfs 'beter' dan PS4S of?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten