In de VS worden ze bijna allemaal lelijk gespoten. Overspuiten kun je beter hier doen.
Ik heb nog wel wat big blocks liggen voor de geïnteresseerde 396 454 502

Ar schreef: 02 mei 2020, 10:40 Ik heb nog wel wat big blocks liggen voor de geïnteresseerde 396 454 502![]()
Vraag van een leek: waar zit dat verschil in geluid in ? Zwaarder/donkerder ? Een niet perfect gespoten C10 past wel een beetje bij mij, ben nou ook niet dat je zegt “florisant” opgedroogdAr schreef: 02 mei 2020, 10:40 Voor onder de 20k koop je een prima c10 met een big block op nl kenteken. Dat heeft voor mij persoonlijk de voorkeur vanwege het geluid.
In de VS worden ze bijna allemaal lelijk gespoten. Overspuiten kun je beter hier doen.
Ik heb nog wel wat big blocks liggen voor de geïnteresseerde 396 454 502![]()
Hoezo, levert geen direct cashflow probleem op, toch?Martijn_bmw schreef: 02 mei 2020, 09:04En wat dacht je van die 700.000 leaseauto’s in Nederland bij 400 leasebedrijven.Eric Z schreef: 01 mei 2020, 22:55 Bpm eraf is prima, maar zal dan weer zo’n meerjarig afbouw plan worden. Anders verkoop je na aankondiging helemaal niets meer tot het afgeschaft is.
Als die paar tientjes het verschil maken weet ik niet of je schuld maken voor een auto juist moet stimuleren.Volgens het voorstel van Ten Broeke moet die sloopregeling daarnaast beschikbaar komen voor private-lease. Dus dat je een oudere auto inruilt en daar een lagere maandprijs voor terugkrijgt. ‘Net die paar tientjes kunnen het verschil uitmaken’, zo claimt Ten Broeke.
Die zijn meteen failliet als je de bpm er af gooit in 1 klap zijn al die auto’s duizenden euro’s minder waard terwijl ze wel tegen een vaste waarde in de boeken staan.
Kan me niet voorstellen dat dat ooit gebeurd. Dan eerder zo’n afbouw schema idd in 10 jaar oid.
Gebruikers op dit forum: Arstey en 2 gasten