(gezamelijke) sleutelruimte gezocht

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Ducon
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2020, 19:41
Auto: Ford Fiesta & Mustang

(gezamelijke) sleutelruimte gezocht

Bericht door Ducon » 05 feb 2020, 20:09

Goedenavond allen,
Ik heb nu toch al enige tijd, een nieuwe hobby gevonden, het sleutelen aan auto's, en heb dan ook mijn 1 Amerikaan op de weg gekregen.
Ik zou niets liever doen dan in mijn vrije tijd wat meer aan auto's te blijven sleutelen, hierbij is natuurlijk één (wel bekend) probleem, ruimte!

Ik ben al een tijdje Marktplaats en andere platformen in de gaten aan het houden om te zien of er een geschikte ruimte is in mijn regio, echter helaas zonder succes.

Als iemand een plek voor mij heeft, in de omgeving van Schiphol, Hoofddorp, hoor ik dat heel graag! Ook zou ik het heel leuk vinden om met meerdere mensen een loods of iets te huren zodat iedereen daar zijn eigen plekje in heeft, of 'intrekken' bij anderen in een loods is ook prima!

Ik hoor graag als iemand iets weet of heeft!

Groet,
Duco

Henry Ford Jr
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2020, 13:22
Auto: Ford Focus

Re: (gezamelijke) sleutelruimte gezocht

Bericht door Henry Ford Jr » 09 mei 2020, 18:09

Hallo, las net je berichtje dat je een sleutelruimte zocht, ben zelf ook al enige tijd zelf op zoek, maar is erg moeilijk of ver weg en/of behoorlijk duur (vanaf zo'n 300,- euro of nog meer)! Had vroeger zelf een dubbele ruimte van 100 m2 met 50 m2 verdieping, samen met een vriend! Eén ruimte als werkplaats en eentje als werkplaats werkte ideaal, maar omdat we beide steeds minder gingen doen werd het te duur, want koste 2 x 300,- euro (1 x voor mij en 1 x voor hem), later heb ik nog een tijdje alleen daar gezeten, maar deed steeds minder en de huur zo omhoog gaan vanwege de asbest sanering van het dak, toen heb ik uitverkoop gehouden en alles weg gedaan duurde nog wel 1 jaar (gelukkig oude huur)!

Ok nu terug komende op de actuele situatie een sleutelruimte voor een redelijk prijs is moeilijk te vinden, maar je kun taltijd nog geluk hebben natuurlijk! Ik werk nu met 2 plaatsen waar ik een auto kan werken (bij particulier met brug) en eventueel de auto ook kan laten staan, bijvoorbeeld bij een grotere reparatie of in mijn geval schadeherstel (duurt meestal wat langer)! Kost me dan 25 tot 50 euro per dag en stalling van niets tot 10 euro per week, hangt een beetje er van af, voor mij lukt dat op dit moment zo, niet ideaal, want kan geen donorauto kopen en die dan laten staan, want dat kan op die plaatsen niet en soms kan ik een complete auto goedkoper kopen dan bij alleen een paar onderdelen, dus dan ben ik nu al snel veel duurdere uit, maar het is zoals het is op dit moment!

OK als ik ooit iets weet, ook al is het niet voor mij dan laat ik het wel weten, waar zou je willen zitten en hoeveel maximaal er vandaag???

Groetjes, Gerrit! :blabla:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arstey, Ferdi, Google [Bot], Pfhmulder, Sabberjoch en 115 gasten