Leo de Haas - Blik op de weg
- JP
- Berichten: 31256
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Leo de Haas - Blik op de weg
Je wordt dood gegooid met altijd dezelfde herhalingen. Kunnen ze beter die BodW opnieuw uitzenden. Als dat mag nu met die privacyregels.. of een nieuwe reeks. Lijkt me niet dat de KLPD getrouwd is met die wegmisbruikers.
- JP
- Berichten: 31256
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Leo de Haas - Blik op de weg
Hij had leuke opdrachten zoals die Jeep en dat tractortje naar het midden van nergens in Frankrijk. Op een portal kon hij dan reageren voor terugvrachten.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).Gijzert schreef: ↑23 apr 2020, 10:19Geen hobby hoor.eBoonstra schreef: ↑22 apr 2020, 11:00 Transport is "hard voor weinig", autotransport is helemaal geen droog brood mee te verdienen. Het moet wel echt een hobby van Leo geweest zijn om deze carrièreswitch in het verleden gemaakt te hebben.
Desalniettemin sneu genoeg. Hoop voor Leo dat 'ie vlot weer iets vinden kan dat goed bij hem past.
Hij had geen rode cent en moest wat.
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
Eeuwe, heb jij geen vlotte chauffeur die een beetje kan vloggen icm reclame voor jullie bedrijf? Zo’n beetje a la Martijn Kuipers van Simon Loos
-
- Berichten: 5004
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
Re: Leo de Haas - Blik op de weg
De gele autotransporter heeft hij dan ook 2e hands gekocht. Alleen blijkbaar de pech gehad dat een aanhanger die hij x tijd geleden besteld had 2 weken voor de corona begon geleverd kreeg.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).Gijzert schreef: ↑23 apr 2020, 10:19Geen hobby hoor.eBoonstra schreef: ↑22 apr 2020, 11:00 Transport is "hard voor weinig", autotransport is helemaal geen droog brood mee te verdienen. Het moet wel echt een hobby van Leo geweest zijn om deze carrièreswitch in het verleden gemaakt te hebben.
Desalniettemin sneu genoeg. Hoop voor Leo dat 'ie vlot weer iets vinden kan dat goed bij hem past.
Hij had geen rode cent en moest wat.
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
-
OnlineEeuwe
- Berichten: 4535
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: Leo de Haas - Blik op de weg
Wij hebben vorig jaar van een hoop online publiciteit genoten nadat een chauffeur van ons NK veiligste chauffeur geworden is Die Martijn Kuipers doet het leuk trouwens. Ik kijk doorgaans geen vlogs, toevallig ooit wel één filmpje gekeken, hij doet het leuk. Maar vlogs op deze manier past niet bij ons bedrijf, ivm de markt waar wij in zitten willen wij absoluut niet dat ladingen of adressen openbaar bekeken worden.JP schreef: ↑23 apr 2020, 10:30Hij had leuke opdrachten zoals die Jeep en dat tractortje naar het midden van nergens in Frankrijk. Op een portal kon hij dan reageren voor terugvrachten.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
Eeuwe, heb jij geen vlotte chauffeur die een beetje kan vloggen icm reclame voor jullie bedrijf? Zo’n beetje a la Martijn Kuipers van Simon Loos
Tweedehands vrachtwagen is helemaal een risico. De kosten van onderdelen etc zijn meerdere malen hoger als een vergelijkbaar onderdeel op een personenwagen of bestelauto. Ieder z'n manier van ondernemen natuurlijk, maar geloof mij maar dat je in driekwart van alle gevallen beter af bent met nieuw materiaal.Gijzert schreef: ↑23 apr 2020, 10:32De gele autotransporter heeft hij dan ook 2e hands gekocht. Alleen blijkbaar de pech gehad dat een aanhanger die hij x tijd geleden besteld had 2 weken voor de corona begon geleverd kreeg.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
-
- Berichten: 5004
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
Re: Leo de Haas - Blik op de weg
Hij had ook al vrij snel een dure reparatie begreep ik ergens in een vlog. Zo'n mooi engine check lampje.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:57Wij hebben vorig jaar van een hoop online publiciteit genoten nadat een chauffeur van ons NK veiligste chauffeur geworden is Die Martijn Kuipers doet het leuk trouwens. Ik kijk doorgaans geen vlogs, toevallig ooit wel één filmpje gekeken, hij doet het leuk. Maar vlogs op deze manier past niet bij ons bedrijf, ivm de markt waar wij in zitten willen wij absoluut niet dat ladingen of adressen openbaar bekeken worden.JP schreef: ↑23 apr 2020, 10:30Hij had leuke opdrachten zoals die Jeep en dat tractortje naar het midden van nergens in Frankrijk. Op een portal kon hij dan reageren voor terugvrachten.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26
Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
Eeuwe, heb jij geen vlotte chauffeur die een beetje kan vloggen icm reclame voor jullie bedrijf? Zo’n beetje a la Martijn Kuipers van Simon Loos
Tweedehands vrachtwagen is helemaal een risico. De kosten van onderdelen etc zijn meerdere malen hoger als een vergelijkbaar onderdeel op een personenwagen of bestelauto. Ieder z'n manier van ondernemen natuurlijk, maar geloof mij maar dat je in driekwart van alle gevallen beter af bent met nieuw materiaal.Gijzert schreef: ↑23 apr 2020, 10:32De gele autotransporter heeft hij dan ook 2e hands gekocht. Alleen blijkbaar de pech gehad dat een aanhanger die hij x tijd geleden besteld had 2 weken voor de corona begon geleverd kreeg.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26
Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
- Ferdi
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
- Locatie: Drenthe
Re: Leo de Haas - Blik op de weg
Aanhanger deed 45K las ik elders.eBoonstra schreef: ↑23 apr 2020, 10:26Wel een risicovol besluit dan. Aanschaf van een (nieuwe) autotransporter is echt heel hoog (chassis plm 120k, opbouw plm 90k, aanhanger met opbouw weet ik niet echt, gok ook wel rond de 130k).Gijzert schreef: ↑23 apr 2020, 10:19Geen hobby hoor.eBoonstra schreef: ↑22 apr 2020, 11:00 Transport is "hard voor weinig", autotransport is helemaal geen droog brood mee te verdienen. Het moet wel echt een hobby van Leo geweest zijn om deze carrièreswitch in het verleden gemaakt te hebben.
Desalniettemin sneu genoeg. Hoop voor Leo dat 'ie vlot weer iets vinden kan dat goed bij hem past.
Hij had geen rode cent en moest wat.
Heb ooit vijf nieuwe bestelauto's (Renault Master L3H2, dus grote bussen) vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) naar Groningen stad laten vervoeren, kostte mij 900 euro ex. Dat is natuurlijk een lachtertje helemaal als je bedenkt dat ze leeg naar ZV moesten rijden en een dag na geven opdracht al in Groningen stonden. Salariskosten, diesel (1 op 3,5/3,8 over de gereden kilometers) en afschrijving van de dure vrachtwagen.. ik zou 't er dag in dag uit niet voor willen doen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], EvdP, Google [Bot], Joost H., krentenbol, Mark 320iS, Tom V en 366 gasten