+- 40000 euro middenklasser
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
- Locatie: Breda
+- 40000 euro middenklasser
voor ongeveer 40000 kun je erg veel verschillende auto's kiezen, Wat zou je kiezen als er een overeenkomst moest zijn, een 4 deurs sedan van middenklasse formaat. De keuzes lijken niet te vergelijken maar vergeet niet dat het om een prijsklasse gaat..en je maar 1 keuze kunt maken dus...
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Ok, even getwijfeld tussen de BMW en de WRX.
Was een erg moeilijke keus.
Maar als ik dan even bij oude meuk ga kijken, een GTT vind ik nog steeds super, een E36 320i doet me helemaal niks.
WRX dus.
Opel ken ik niet, zou ik eerder dan de Audi kiezen (hou niet van badgetuning van VAG), maar betwijfel of dat meer driving fun op gaat leveren dan een WRX.
Nieuwe vind ik ook eindelijk weer mooi (voor het eerst sinds de GTT) en voor die €35k die de nieuwe kost, hou je dus ook nog net €5k over voor een DCCD bak en een EMS behandeling, ideaal dus.
Was een erg moeilijke keus.
Maar als ik dan even bij oude meuk ga kijken, een GTT vind ik nog steeds super, een E36 320i doet me helemaal niks.
WRX dus.
Opel ken ik niet, zou ik eerder dan de Audi kiezen (hou niet van badgetuning van VAG), maar betwijfel of dat meer driving fun op gaat leveren dan een WRX.
Nieuwe vind ik ook eindelijk weer mooi (voor het eerst sinds de GTT) en voor die €35k die de nieuwe kost, hou je dus ook nog net €5k over voor een DCCD bak en een EMS behandeling, ideaal dus.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Is een 320i weer een viercilinder ja?
Bah, da's ook geen value for money voor je bijna ton in guldens.
Off road hoeft nog niet eens trouwens, je moet gewoon eens over een (bochtige) B-weg rijden met zo'n straat-rally-ding (2.0 turbo AWD), dan snap je meteen waar alle jubelverhalen vandaan komen.
Net zoals (vrijwel) iedere RWD op Papenburg of de Ring tot leven komt, is iedere AWD dan superleuk, zelfs een onderstuurde auto als een standaard Impreza.
Bah, da's ook geen value for money voor je bijna ton in guldens.
Off road hoeft nog niet eens trouwens, je moet gewoon eens over een (bochtige) B-weg rijden met zo'n straat-rally-ding (2.0 turbo AWD), dan snap je meteen waar alle jubelverhalen vandaan komen.
Net zoals (vrijwel) iedere RWD op Papenburg of de Ring tot leven komt, is iedere AWD dan superleuk, zelfs een onderstuurde auto als een standaard Impreza.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
- Contacteer:
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Getwijfeld tussen Audi en WRX. Met quattro was het waarschijnlijk wel de Audi geworden (meer verfijning, oneindig betere afwerking, minder loud), maar een visueel beheerst uitgevoerde WRX met wat tweaks onder de motorkap trekt me toch meer. Als er een echt nieuwe Impreza zou komen met hetzelfde interieur en dezelfde afwerking als de Legacy - no contest.
-
- Berichten: 21725
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Huidige WRX zonder spoilers staat niet zo heel ver van de Legacy vind ik. Of je moet hoge eisen aan het interieur hebben (hoewel ik het niet vond tegenvallen als de prijs ziet tov prestaties/uitrusting). Los van verbruik zou het een prima daily car zijn. Die 2.5 schijnt ook een stuk beter ervoor geschikt.
Audi geef ik weinig om.
BMW moet eigenlijk een 6 cilinder hebben.
Vectra netjes maar haalt het niet bij de WRX.. de Sub voor mij dus.
Audi geef ik weinig om.
BMW moet eigenlijk een 6 cilinder hebben.
Vectra netjes maar haalt het niet bij de WRX.. de Sub voor mij dus.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Audi en BMW vallen af: 0 opties voor die prijs. Kale Audi en BMW vind ik spartaans en dat zou ik nooit bestellen.
GTS is bomvol, heeft prachtige stoelen en is erg snel. Wel iets te schreeuwerig voor zakelijk gebruik, maar in zwart of zilver moet het te doen zijn denk ik.
WRX is goed alternatief, nieuwe model ziet er knap uit.
Keuze zal tussen die 2 gaan, proefritjes maken voordat ik zou beslissen.
GTS is bomvol, heeft prachtige stoelen en is erg snel. Wel iets te schreeuwerig voor zakelijk gebruik, maar in zwart of zilver moet het te doen zijn denk ik.
WRX is goed alternatief, nieuwe model ziet er knap uit.
Keuze zal tussen die 2 gaan, proefritjes maken voordat ik zou beslissen.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Sjoerd
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Waarom geen Audi (en BMW):
Niet quattro Audi's rijden gewoon ruk. Verder wat Dennis zegt: Kale BMW en Audi zijn ook ruk. En 4 cilinder BMW's zijn ook ruk. Dus...
De Subaru: tsja niet mijn ding, zeker niet om er 60k per jaar mee te tuffen. Herrie ohne ende.
De opel is ook FWD, wat in principe ook ruk is, echter de Vectra is gewoon een hele complete en goed rijdende auto. De motor is helemaal goed.
Niet quattro Audi's rijden gewoon ruk. Verder wat Dennis zegt: Kale BMW en Audi zijn ook ruk. En 4 cilinder BMW's zijn ook ruk. Dus...
De Subaru: tsja niet mijn ding, zeker niet om er 60k per jaar mee te tuffen. Herrie ohne ende.
De opel is ook FWD, wat in principe ook ruk is, echter de Vectra is gewoon een hele complete en goed rijdende auto. De motor is helemaal goed.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 177 gasten