Autobedrijf Gerrit Jonkers

Dit is ons algemene autoforum.
Gesloten
speedy25
Berichten: 822
Lid geworden op: 02 mar 2008, 16:19
Auto: E63 M6

Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door speedy25 » 27 aug 2019, 20:36

Kleine update wat betreft het verhaal van de BMW M6, Ik ben samen met de zaakwaarnemer van Jonkers tot een oplossing gekomen en dit verhaal is verder klaar zo. Dit hele M6 verhaal kent alleen maar verliezers om het zo maar even te zeggen. Ik had deze hele zaak op de spits kunnen drijven en er een recht zaak van kunnen maken maar wil totaal niet meer bezig zijn met dit hoofdpijn verhaal vandaar dat ik samen met de zaakwaarnemer van Jonkers naar een oplossing heb gezocht waarin beide partijen tevreden zijn zeg maar.
Wat ik nog wel even kwijt wil, is dat ik het erg jammer vind dat toen ik dit hele verhaal naar buiten heb gebracht personen het nodig vonden om werknemers van Jonkers te gaan benaderen onder meer via Facebook snap daar eerlijk gezegd niet echt het nut van maar goed.
Ik wil veder iedereen bedanken voor de tips en adviezen.

Gebruikersavatar
markk
Berichten: 3846
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door markk » 27 aug 2019, 20:42

Goed gedaan. Klaar en verder. Het leven is te kort om tijd en energie ye verspillen aan negativiteit.

Mark.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Robin Hartog » 27 aug 2019, 20:43

Mooi dat het is opgelost. :thumbup:

Online
Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Roy RS » 27 aug 2019, 20:50

Goed gedaan, en weer door!
Hoop dat je de autogekte niet verloren bent onderweg, dit zijn de uitzonderingen natuurlijk.

Verder moet ik zeggen dat op de blunder na, de eerste 10-15 pagina’s klonk het als een geschikt bedrijf dat je goed hielp ondanks geen garantie.

Ik zou eigenlijk prima daar nu een auto durven te kopen, ondanks dit verhaal.

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door MarkS » 27 aug 2019, 20:50

Mooi, we kunnen er weer met een gerust hart gaan shoppen. ;-)

Ik snap overigens ook niet waarom DF’ers medewerkers van Jonkers menen persoonlijk te moeten benaderen maar als je er hier met (bijna) gestrekt been ingaat dan is er altijd wel een reaguurder die daar kennelijk een (slecht) voorbeeld aan neemt.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26688
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Martijn_bmw » 27 aug 2019, 20:53

Mooi dat het opgelost is!
Hopelijk niet nog meer kosten voor je geweest, maar belangrijker is boek dicht en door

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39689
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Arthur » 27 aug 2019, 20:54

Mooi zo, en weer verder. Nu hopelijk echt achter de rug. En 'verraders' zijn van alle tijden, helaas...

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31173
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door JP » 27 aug 2019, 20:57

Beetje kort door de bocht dat dit DFers moeten zijn geweest. Ten tijde van het vorige topic zaten er soms wel 700man mee te lezen waarvan dik 600 bezoekers waren.

Hoe dan ook, fijn dat je tot een compromis bent gekomen. Hoop niet dat het je teveel heeft gekost.

Gebruikersavatar
Sander-E46
Berichten: 2410
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Sander-E46 » 27 aug 2019, 21:04

Fijn dat het is opgelost. Desalniettemin toch apart dat je nu blijkbaar zelf toch water bij de wijn hebt gedaan. (Gezien je zegt er een rechtszaak van te kunnen maken maaar nu samen een andere oplossing hebt gevonden).

DF-user-13935
Berichten: 1262
Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door DF-user-13935 » 27 aug 2019, 21:09

Goed dat je dit boek kunt sluiten Speedy.

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 1808
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door veejay » 27 aug 2019, 21:15

Dus het draadje wat nu weg is heeft wel geholpen?

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door jacobt » 27 aug 2019, 21:16

En aangezien alles in detail op tafel is gekomen, is er nu wel afgesproken dat de uitkomst niet meer gedeeld wordt? Dat was de voorwaarde van de deal?

speedy25
Berichten: 822
Lid geworden op: 02 mar 2008, 16:19
Auto: E63 M6

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door speedy25 » 27 aug 2019, 21:36

Wat mij betreft kan je hier prima een auto kopen ja zoals ik al eerder zei dit verhaal kent alleen maar verliezers en geen winnaars.
Wat betreft er een rechtzaak van kunnen maken dit had ik kunnen doen maar heb zoveel hoofdpijn van dit hele verhaal gehad dat ik het gewoon wou afsluiten en verder in plaats van nog weken of maanden hier mee bezig te zijn.
We hebben geschikt voor wat mij acceptabel is zeg maar rust in mn hoofd is me meer waard dan een paar rotcenten om het zo maar even te zeggen.
Wat betreft de Facebook berichten tuurlijk als er zoveel mensen mee lezen snap ik dat er 1 of meerdere tussen kunnen zitten maar wou het toch even benoemen dat ik dat persoonlijk een beetje jammer vind.
Ik kan hier nog uren over door gaan om het zo maar te zeggen Ik had mijn mening en mijn gedachtes over deze zaak, Jonkers had daar een iets andere mening over dat kan en dat mag ook.
Ik heb ook aan Jonkers toegezegd dat ik mee zou willen betalen aan de reparatie mits dit redelijk bleef of een rekening van 8k redelijk is dat laat ik in dit geval maar even in het midden.
Voor mij is dit verhaal zo afgehandeld even lekker op adem komen en er komt ooit wel weer een leuk speeltje maar denk niet dat het nog een V10 BMW wordt eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door dvh » 27 aug 2019, 21:47

Speedy blij dat het afgewikkeld is.
Echter ben ik, net als andere waarschijnlijk verbaasd over de afloop.
Verstandig hoor! Begrijp het helemaal. Maar je schreeuwde zelf ook zo hard van de toren dat ik het nu moeilijk kan plaatsen met deze 'water bij de wijn' oplossing.

Of moet ik zeggen: 'ik ben toch wel nieuwsgierig wat er op tafel gegooid is wat je van gedachten heeft laten veranderen''.

Anyway als je dat niet wil delen begrijp ik dat. Klaar is klaar.

Ow en ik ken Jonkers of zijn medewerkers niet dus geen belangen erbij 😎👍

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Riceaux » 27 aug 2019, 21:51

dvh schreef: 27 aug 2019, 21:47 Speedy blij dat het afgewikkeld is.
Echter ben ik, net als andere waarschijnlijk verbaasd over de afloop.
Verstandig hoor! Begrijp het helemaal. Maar je schreeuwde zelf ook zo hard van de toren dat ik het nu moeilijk kan plaatsen met deze 'water bij de wijn' oplossing.

Of moet ik zeggen: 'ik ben toch wel nieuwsgierig wat er op tafel gegooid is wat je van gedachten heeft laten veranderen''.

Anyway als je dat niet wil delen begrijp ik dat. Klaar is klaar.

Ow en ik ken Jonkers of zijn medewerkers niet dus geen belangen erbij 😎👍
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Blijkbaar lagen de feiten toch wat genuanceerder dan gemeld of was je toch niet zo zeker van je zaak?

speedy25
Berichten: 822
Lid geworden op: 02 mar 2008, 16:19
Auto: E63 M6

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door speedy25 » 27 aug 2019, 21:52

dvh schreef: 27 aug 2019, 21:47 Speedy blij dat het afgewikkeld is.
Echter ben ik, net als andere waarschijnlijk verbaasd over de afloop.
Verstandig hoor! Begrijp het helemaal. Maar je schreeuwde zelf ook zo hard van de toren dat ik het nu moeilijk kan plaatsen met deze 'water bij de wijn' oplossing.

Of moet ik zeggen: 'ik ben toch wel nieuwsgierig wat er op tafel gegooid is wat je van gedachten heeft laten veranderen''.

Anyway als je dat niet wil delen begrijp ik dat. Klaar is klaar.

Ow en ik ken Jonkers of zijn medewerkers niet dus geen belangen erbij 😎👍
Ik ga hier verder niet vertellen wat er wel of niet betaald is, laat ik het zo zeggen ik heb van mijn kant een aanbod gedaan en dat is overlegd met Jonkers en die is hier mee akkoord gegaan.
Zoals ik al eerder zei ik had de gok kunnen nemen met een rechtzaak maar hoe deze zaak nu opgelost kan ik prima mee leven om het zo maar te zeggen. Ik heb er zelf natuurlijk ook erg veel over nagedacht en tuurlijk was de kans aanwezig dat ik deze zaak zou winnen mocht het voor de rechter komen maar er is altijd de kans dat je verliest dan kan je soms beter iets verstandiger wezen en gewoon je verlies pakken.

speedy25
Berichten: 822
Lid geworden op: 02 mar 2008, 16:19
Auto: E63 M6

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door speedy25 » 27 aug 2019, 21:54

Riceaux schreef: 27 aug 2019, 21:51
dvh schreef: 27 aug 2019, 21:47 Speedy blij dat het afgewikkeld is.
Echter ben ik, net als andere waarschijnlijk verbaasd over de afloop.
Verstandig hoor! Begrijp het helemaal. Maar je schreeuwde zelf ook zo hard van de toren dat ik het nu moeilijk kan plaatsen met deze 'water bij de wijn' oplossing.

Of moet ik zeggen: 'ik ben toch wel nieuwsgierig wat er op tafel gegooid is wat je van gedachten heeft laten veranderen''.

Anyway als je dat niet wil delen begrijp ik dat. Klaar is klaar.

Ow en ik ken Jonkers of zijn medewerkers niet dus geen belangen erbij 😎👍
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Blijkbaar lagen de feiten toch wat genuanceerder dan gemeld of was je toch niet zo zeker van je zaak?
Ik was heel erg zeker van mijn verhaal het enige wat Jonkers van mij had was een toezegging dat ik bereid zou zijn om mee te betalen aan de reparatie mits dit redelijk bleef.
Het is mij gewoon het gedoe niet meer waard ik kon nu schikken wat voor mij acceptabel was dus vandaar dat ik besloten heb om gewoon iets water bij de wijn te doen en deze zaak af te sluiten.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10402
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door tomgtr » 27 aug 2019, 21:56

Zoals altijd heeft verhaal 2 kanten en blij dat jullie eruit gekomen zijn.

Moet wel zeggen dat me verbaast dat mensen in al hun emotie een bedrijf volledig met de grond gelijk te maken tijdens een geschil, na enig prater eruit komen en dan een berichtje alles is ok nu. Of mensen moeten ff leren dingen zakelijk te zien en hier alles neerpennen is van zakelijk oogpunt gewoon nogal dom. Of mensen gebruiken dit medium om een beetje druk op te voeren om hun visie wat kracht bij te zetten. Ook geen fan van.

DF-user-13935
Berichten: 1262
Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door DF-user-13935 » 27 aug 2019, 21:57

^ Maar het was op de één of andere manier wel vermakelijk. Daar mogen we Speedy dankbaar voor zijn.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39689
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Arthur » 27 aug 2019, 21:58

Doet ff zeer maar wss het verstandigste. Boek dicht, lekker!

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4461
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door sitechris » 27 aug 2019, 22:00

Goed dat er een oplossing is. Snel weer verder en genieten van je hobby!

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Riceaux » 27 aug 2019, 22:02

Duidelijk Speedy. Gaat in ieder geval wel weer een dealer van mijn lijstje. :thumbup:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door dvh » 27 aug 2019, 22:02

speedy25 schreef: 27 aug 2019, 21:54
Riceaux schreef: 27 aug 2019, 21:51
dvh schreef: 27 aug 2019, 21:47 Speedy blij dat het afgewikkeld is.
Echter ben ik, net als andere waarschijnlijk verbaasd over de afloop.
Verstandig hoor! Begrijp het helemaal. Maar je schreeuwde zelf ook zo hard van de toren dat ik het nu moeilijk kan plaatsen met deze 'water bij de wijn' oplossing.

Of moet ik zeggen: 'ik ben toch wel nieuwsgierig wat er op tafel gegooid is wat je van gedachten heeft laten veranderen''.

Anyway als je dat niet wil delen begrijp ik dat. Klaar is klaar.

Ow en ik ken Jonkers of zijn medewerkers niet dus geen belangen erbij 😎👍
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Blijkbaar lagen de feiten toch wat genuanceerder dan gemeld of was je toch niet zo zeker van je zaak?
Ik was heel erg zeker van mijn verhaal het enige wat Jonkers van mij had was een toezegging dat ik bereid zou zijn om mee te betalen aan de reparatie mits dit redelijk bleef.
Het is mij gewoon het gedoe niet meer waard ik kon nu schikken wat voor mij acceptabel was dus vandaar dat ik besloten heb om gewoon iets water bij de wijn te doen en deze zaak af te sluiten.
Als hij dingen toegezegd heeft maar jij ook dan is dit gewoon de keurige oplossing.
Jammer alleen dat het op deze manier zo heeft moeten gaan.

Nu lekker van de zon genieten.
Dat is gratis :)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31173
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door JP » 27 aug 2019, 22:03

Het blijkt maar dat de gemiddelde DF'er meer kleingeld heeft om zo maar even te schikken :tooth:
Voorgaande topic zal speedy's gelijk geen goed gedaan hebben, dat wel.

Wat rijdt Hans nu eigenlijk ? Ik hoop een Fiesta !

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39689
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Bericht door Arthur » 27 aug 2019, 22:04

De nieuwe heilige graal op DF!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dimitri, Google [Bot] en 59 gasten