Hoi allemaal!
Al een tijdje kijk ik wat rond op dit forum en ik heb nu toch maar eens besloten zelf ook een account aan te maken

. Het hele voorstellen bewaar ik nog even voor in het draadje wat daarvoor bedoelt is, dus als je geïnteresseerd bent in zoiets kun je dat daar binnenkort vast wel vinden

.
Met veel plezier heb ik gelezen wat jullie allemaal te zeggen hebben over de 'YouTube Car Culture' en iets meer dan een maand geleden heb ik die input meegenomen, en ben ik zelf begonnen met het maken van YouTube video's

. Persoonlijk vind ik de video's van "vloggers" (

) die enkel heel hard "OUDE RS6 MET 800PK!?" kunnen schreeuwen niet echt wat, dus dat is ook totaal niet het soort video wat je van mij kan verwacht

.
In de video's die ik tot nu toe gemaakt heb ga ik vooral veel met mijn MX-5 naar het circuit

. Tot nu toe staan er bijvoorbeeld video's online van het rijden op de Nordschleife, Assen, Zandvoort en een slalom evenement op het midland circuit in Lelystad. Als je wilt weten wat er verder gaat komen is hier de link naar mijn kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UC9GnKK ... wfDOx0_CqA en daar kun je up to date blijven

. (Kleine teaser naar wat er komen gaat

: sleutelen aan de MX-5, een restauratie project en ik hoop een boel circuitdagen en nog veel meer).
Over het algemeen probeer ik redelijk 'down to earth' video's te maken die niet in steenkolen Engels, maar gewoon in het Nederlands gepresenteerd worden. Ook staan de welbekende reviews nog niet voor mij op de planning omdat ik mijzelf daar simpelweg nog niet gekwalificeerd genoeg voor vind. Dus simpele quotes als; "Het rijdt echt als een kart voor op de openbare weg!?

", zijn van mij hopelijk nog niet te verwachten.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Tips en suggesties zijn natuurlijk erg welkom. Ik ben nog aan het leren dus hou daar alsjeblieft wel rekening mee

. Als je het leuk vindt wordt delen zeer gewaardeerd

.
Hier nogmaals het linkje naar mijn kanaal voor als je geen zin hebt naar boven te scrollen
https://www.youtube.com/channel/UC9GnKK ... wfDOx0_CqA