Zoals Arthur al aangaf het is in mijn geval een Lexus LS460 geworden
Voor de verbruiksliefhebbers, op de snelweg, waar ik bijna alleen maar rijd is 1op12 mogelijk. Met een V8 aan boord zonder hybride meuk.

Nog meer sleutelen??///Joost schreef: 08 feb 2019, 14:03Of jij moet nog wat meer sleutelen zodat ie het wel haalt.Martin van der Zwaard schreef: 08 feb 2019, 13:16 Dan moet je wat meer gas geven want 1:10 red ik niet hoor![]()
![]()
Met 1:12 klinken die 8 cilinders nog steeds hetzelfde hoor..SlowCo schreef: 08 feb 2019, 21:50 Wat moet je met een V8 als je er 1:12 op de snelweg mee gaat rijden...?![]()
Hansaplast beige... haha. Weet ook gelijk waar je op doelt inderdaad. Niet de meest aantrekkelijke kleur beige.Zed240 schreef: 14 feb 2019, 22:48 Oh oeps haha. Normaal hou ik niet van zwarte interieurs, maar ik vind dat 'crème' van Lexus meer Hansaplast beige.![]()
Wil je sportief rijden, dan is een hybrid waarschijnlijk ook niet je eerste keus. Tevens is het voor Lexus ook niet de juiste doelgroep.Vliet schreef: 15 feb 2019, 12:52 Ik las trouwens een review van Autoweek waarin ze een gebruikte Lexus testen in vergelijk met een gebruikte Audi. De Lexus kwam er als beste uit. Weinig mankementen ook. Maar wat mij tegenviel bij de Lexus is dat het testverbruik 1:15 was. Fabrieksopgave 1:23. Ik rijd behoorlijk sportief, dus dan heb je waarschijnlijk een verbruik wat nog slechter is. Dus dan is je voordeel van een Hybrid weer weg....
Helemaal waar. Maar met het huidige sentiment tegen dikke diesels is zometeen een Hybrid misschien nog de enige optie. Ik heb nu een 525d waar ik met heel veel plezier in rijd. Maar ja over 2 jaar wil ik ongeveer weer wisselen en wat moet je dan?///Joost schreef: 15 feb 2019, 12:57Wil je sportief rijden, dan is een hybrid waarschijnlijk ook niet je eerste keus. Tevens is het voor Lexus ook niet de juiste doelgroep.Vliet schreef: 15 feb 2019, 12:52 Ik las trouwens een review van Autoweek waarin ze een gebruikte Lexus testen in vergelijk met een gebruikte Audi. De Lexus kwam er als beste uit. Weinig mankementen ook. Maar wat mij tegenviel bij de Lexus is dat het testverbruik 1:15 was. Fabrieksopgave 1:23. Ik rijd behoorlijk sportief, dus dan heb je waarschijnlijk een verbruik wat nog slechter is. Dus dan is je voordeel van een Hybrid weer weg....
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 12 gasten