Meet & Greet Alphen aan den Rijn 25 Augustus

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3419
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Meet & Greet Alphen aan den Rijn 25 Augustus

Bericht door Booooh » 27 aug 2018, 21:11

Zaterdagavond was achteraf de beste avond qua weer op CuliNESSE terwijl dat in de voorspellingen de slechtste zou worden, ik heb me er gewoon drie avonden doorheen geknokt ;) ...

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Meet & Greet Alphen aan den Rijn 25 Augustus

Bericht door Martin van der Zwaard » 27 aug 2018, 21:15

Hahaha. Ik reed vrijdagavond richting Nesselande en zag me een zwarte lucht hangen en ben meteen omgekeerd en naar huis gereden. Daar had ik ff geen zin in.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3419
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Meet & Greet Alphen aan den Rijn 25 Augustus

Bericht door Booooh » 27 aug 2018, 21:28

Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, overigens waren er genoeg tenten op het terrein waar je droog kon blijven, het is wel ff hutje mutje maar dat kan best gezellig zijn. Voor mij is het een thuiswedstrijd dus dan is het een kwestie van buienradar in de gaten houden en een beetje mazzel hebben met de momenten dat je gaat lopen van en naar huis ...

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Meet & Greet Alphen aan den Rijn 25 Augustus

Bericht door Henk Jan » 28 aug 2018, 07:55

Wij hadden ook een passe-partout, maar het weer was zo dramatisch slecht dat ik de kaarten maar aan m'n zoon en z'n meissie overgedragen heb. Vooral vrijdagavond had ik daar absoluut geen spijt van.

En ik moet zeggen, een nachtje Antwerpen was ook wel weer eens leuk :beer: :whistle:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Forza, GRzep, KoenM, MartijnGizmo, sitechris en 216 gasten