Aangezien de zomer weer begint zag ik allemaal lezersreizen weer voorbij komen op diverse social media. Wat mij echter altijd tegenstaat aan die reizen zijn de meest exclusieve hotels wat de prijs enorm omhoog jaagt. Toch lijkt het me gaaf om met een (klein) clubje mensen eens zo’n reis te doen, maar dan wat betaalbaarder en laagdrempeliger.
Samen met forummer jls911 hebben we daarom een lang weekend in de Vogezen bedacht voor eind september. Donderdagochtend vroeg vertrekken naar de Vogezen en dan zondagavond weer thuis.

En aangezien voor de vorige meeting in Duitsland zo enorm veel animo was dacht ik, er zijn vast meer DF’ers die in zoiets interesse hebben. Principe is heel simpel: Ik wil best kijken of ik relatief simpele hotels (Best Western achtige hotels) voor alle deelnemers kan regelen en uiteraard de route uitstippelen (incl. lunchstops) maar verder gewoon ieder voor zich het eten/drinken betalen (om de kosten laag te houden). Uiteraard kan ik wel kijken voor hotels inclusief ontbijt en/of diner.
Qua aantal deelnemers dacht we zelf aan een auto of 5 à 6 of 7? Compact groepje, allemaal wat flexibeler lijkt mij.
Ik zou zeggen, laten we de animo-check eens houden:
1. Robin
2. jls911
3.
4.
5.
Suggesties? Shoot!