Nieuwe aankoop :D

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 25 feb 2006, 15:30

Tom en hoe is ie ?

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 25 feb 2006, 16:34

Ja, waar blijven de filmpjes van rokende banden? ;)

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 25 feb 2006, 19:30

Gistermorgen een spoedbetaling gedaan, toen nog een ochtend "gewerkt" (je snapt dat er weinig van werken komt als je daarna een nieuwe auto mag ophalen ;)). Om 12 uur snel naar huis alwaar bleek dat internet thuis eruit lag vanwege een nieuwe verbinding... dat moest dus eerst gefixed worden (zusje vakantie, ma die het nodig had blabla), was niet gelukt maar m'n hoofd zat daar ook niet :roll:

Toen in de auto gestapt en naar Doetinchem, wel een roteind rijden trouwens. Daar aangekomen stond ie al in de showroom te blinken. Even doorgenomen hoe de huisselectie in elkaar zat en wat papierwerk afgehandeld. Flesje wijn gehad (viel tegen, was geen duitse wijn :D). Toen nog een deel contant betaald en de verkoper gaf een korte uitleg gehad van de auto. Dat wijst allemaal zichzelf, maar was toch prettig vanwege een paar kleine zaken die niet op mijn Alfa/Honda zaten of andere wetenswaardigheden.

Dus op weg naar huis in een nieuwe auto :D gvd dat blijft super!!
M'n pa reed in z'n Z3 achter mij aan. Aangezien ik de navigatie (TomTom) nog niet aan had staan reed ik eerst de verkeerde kant op. Ergens omgedraaid en toen lukte het even niet om em in z'n achteruit te krijgen.. of ja, het duurde 5 seconde.. "ohja.. moest doorduwen naar links" dacht ik bij mezelf. Dus weer terug de andere kant op... KNAL.. recht voor mijn neus rijd er iemand vol in de zijkant van mijn voorganger! Blind wijf dat niet zat op te letten (ik+voorganger reden op een voorrangsweg!). Nouja, was alleen blikschade maar je gaat toch even nadenken wat er zou gebeuren als ik em bij het keren wel gelijk in z'n achteruit kreeg :!:

Rest van de rit was niet zo spannend, gewoon rustig teruggereden... was bovendien in de spits en m'n pa z'n Z3 is niet snel. Thuis aangekomen even showen aan moeders en zusje, die hadden em nog niet gezien.

Maar wat een heerlijke auto :D echt totaal anders dan de S2000... stilte in de auto op de snelweg, veel meer power over het hele toerengebied en een verslavend geluid (beide leuk, zo'n jankende 4 cilinder uit de Honda blijft ook top!!!). Kwaliteit is echt dik in orde, merkbaar een klasse hoger dan de Alfa en Honda. Alles voelt zeer degelijk.
Vandaag dus weer flink gereden... super! Auto is trouwens echt als nieuw, kan gewoon niets 'ontdekken', er zijn simpelweg geen gebruikssporen.

Ben erg tevreden :)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 25 feb 2006, 19:33

GVD bijna meteen schade man..... wees blij dat je ff moest prutsen...

Veel plezier toegewenst met de auto, ik hoop m binnenkort eens in t echt te zien.

Rody.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 25 feb 2006, 23:29

Mooi verhaal.

Gebruikersavatar
RudolfNW
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:10
Locatie: Heerenveen

Bericht door RudolfNW » 26 feb 2006, 12:20

't zal je maar gebeuren op de eerste dag dat je je auto hebt...

veel plezier ermee!

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 27 feb 2006, 10:18

M'n pa is het ooit overkomen, een gloednieuwe auto, reed er iemand bij het stoplicht bij hem achter in :shock:

Verder bevalt ie super... gister nog even 240km/u gereden, relax met UB40 op de achtergrond... ging prima :)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 27 feb 2006, 11:51

Mooie snelheid, precies het aantal paardjes van de s2k :)

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Peter Tunissen » 27 feb 2006, 14:27

Gaaf!
En de filmpjes duren weer lang zeg. :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten