WOK status trackday auto met kenteken na politiecontrole

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7987
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: WOK status trackday auto met kenteken na politiecontrole

Bericht door MParallel » 08 feb 2018, 18:04

WinstonWolff schreef: 08 feb 2018, 17:53 Vraagje over die WOK status in het algemeen: op de site van de RDW kun je de huidige WOK status zien. Ik neem aan dat dit niks zegt over een eventuele WOK status uit het verleden? Waar het mij om gaat: een auto kan een WOK status hebben gehad vanwege zware schade. Dan moet ie dus opnieuw gekeurd worden. Als ie vervolgens is gerepareerd en weer goedgekeurd is, hoe kun je die status uit het verleden dan achterhalen?
Historie zal vast in de betaalde versie van een dergelijk rapport staan.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39694
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: WOK status trackday auto met kenteken na politiecontrole

Bericht door Arthur » 08 feb 2018, 19:27

Vriend van me wilde eens z'n, ex schade, auto inruilen en men wilde de auto toen niet inruilen ivm een WOK status in het verleden. Dus ja, dan moet je het kunnen zien.

jurgt
Berichten: 210
Lid geworden op: 08 jan 2016, 20:23

Re: WOK status trackday auto met kenteken na politiecontrole

Bericht door jurgt » 08 feb 2018, 19:30

AutoTelex kan je het zien. Alleen niet waarvoor, dat maakt het zo vervelend. Daarom altijd alles bewaren van de bewuste melding, zodat je het enigszins kan uitleggen als je de auto wilt verkopen bijvoorbeeld.

M3tje
Berichten: 316
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: WOK status trackday auto met kenteken na politiecontrole

Bericht door M3tje » 08 feb 2018, 19:46

Ik heb een jaar met een 330i met kooi,zespunt gordels / volledig gestript/ en semi's gereden,
Een keer aangehouden en toen een discussie gekregen over de achterspoiler,
Maar in de wet staat dat er geen scherpe delen aan mogen zitter en dat een spoiler niet buiten de wagen mag steken, daar voldeed ie aan en verder geen problemen geweest

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BartMS, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], wjt en 73 gasten