Marketing en auto's gone wrong

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Marketing en auto's gone wrong

Bericht door Macboy » 28 dec 2017, 12:56

Robin schreef: 28 dec 2017, 12:48 Ja heb 500km in X1 gereden en X2 lijkt mij erbij wel wat(heb ik je ook per app uitgelegd)
Samen aan de X1 of X2 dus :thumbup:

Tom
Berichten: 21725
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Marketing en auto's gone wrong

Bericht door Tom » 28 dec 2017, 13:06

Tommy schreef: 28 dec 2017, 12:37
Da's hier wel anders, als je de ober vraagt of je toestemming hebt om te bestellen bij een vd valk, krijg je een opmerking nee, straks. Moet eerst een tafel afruimen..... Servicegericht is het in azie zeker, maar hier is het te nuchter. Vaak mag dat bordje "exclusive" er dan wel van af gehaald worden. Service blijft belangrijk, ik heb m'n huidige auto bij een andere dealer dan m'n vaste besteld(centenkwestie), maar sinds aanschaf(inmiddels bijna jaar verder) ook letterlijk geen belletje of mail gehad of alles naar wens is. M'n oude dealer deed dat wel na elk bezoek, ook met auto's die ik er niet had gekocht.
Helemaal mee eens. Hier is het veel te weinig, er is geen enkel besef waar je salaris nou daadwerkelijk vandaag komt (de klant). Daar is het soms doorgeschoten waardoor je er een beetje rotgevoel bij hebt als je iets vraagt, dan is één keer excuus aanbieden wel genoeg ipv iemand die zich aan je voeten gooit en 20 keer excuseert voor een stom lampje ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 171 gasten