Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2068
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door frankie » 19 dec 2017, 15:08

Mijn "nieuwe" F31 heeft helaas geen getinte raampjes vanaf de B stijl vanuit de fabriek meegekregen. Nou wil ik de kids achterin wel een beetje uit de zon houden :tooth:

Ben dus op zoek naar een tinter, maar wel eentje die overweg kan met de dot matrix in de ramen, zodat ik straks niet opgescheept zit met een lelijke witte rand waarin je kan zien dat er een cheap ass folietje op zit. Het hoeft ook niet zo donker dat de mensen denken dat ik lid ben van de bond van cannabis detaillisten. Wie heeft ervaring met zulke bedrijven in Zuid Holland?

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door indobesar » 19 dec 2017, 15:32

Tommy!

Geen idee hoe het bedrijf heeft, maar zijn Gran Coupe ziet er strak uit.

TurboPatrick
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 mar 2017, 11:25
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door TurboPatrick » 19 dec 2017, 15:51

Budgetblindering in de Rotterdamse Waalhaven. Aanrader daar is zowel mijn A3 als mijn vorige 2 auto's ook geweest.

Gebruikersavatar
Nickvl
Berichten: 471
Lid geworden op: 17 mar 2014, 15:59
Auto: E81 130I

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door Nickvl » 19 dec 2017, 17:51

Bij JD customs weet je zeker dat je kwaliteit krijgt maar zal wel prijzig zijn.

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door Will F. » 19 dec 2017, 17:57

Die van Tommy zit in Barendrecht en doet ook werk voor bmw dealers heeft volgens mij alleen facebook. kijk even in het draadje van zijn auto's. edit deze dus: https://www.facebook.com/perfectblindering.nl/
Laatst gewijzigd door Will F. op 19 dec 2017, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door allen » 19 dec 2017, 17:59

Uit m'n hoofd was dat Perfect Blindering. Hebben ook een website. Een vestigingsadres ook overigens. :lol:

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door MartijnGizmo » 19 dec 2017, 19:19

frankie schreef: 19 dec 2017, 15:08 Mijn "nieuwe" F31 heeft helaas geen getinte raampjes vanaf de B stijl vanuit de fabriek meegekregen. Nou wil ik de kids achterin wel een beetje uit de zon houden :tooth:

Ben dus op zoek naar een tinter, maar wel eentje die overweg kan met de dot matrix in de ramen, zodat ik straks niet opgescheept zit met een lelijke witte rand waarin je kan zien dat er een cheap ass folietje op zit. Het hoeft ook niet zo donker dat de mensen denken dat ik lid ben van de bond van cannabis detaillisten. Wie heeft ervaring met zulke bedrijven in Zuid Holland?
Ik werd voor mijn zonneband netjes geholpen bij ACE Automotive in Alphen aan den Rijn: https://www.ace-auto.nl

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door Martin van der Zwaard » 19 dec 2017, 22:00

Van Marle in Moerkapelle.

Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2068
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Ervaringen met ramen tinters Zuid Holland?

Bericht door frankie » 19 dec 2017, 23:49

MartijnGizmo schreef: 19 dec 2017, 19:19
frankie schreef: 19 dec 2017, 15:08 Mijn "nieuwe" F31 heeft helaas geen getinte raampjes vanaf de B stijl vanuit de fabriek meegekregen. Nou wil ik de kids achterin wel een beetje uit de zon houden :tooth:

Ben dus op zoek naar een tinter, maar wel eentje die overweg kan met de dot matrix in de ramen, zodat ik straks niet opgescheept zit met een lelijke witte rand waarin je kan zien dat er een cheap ass folietje op zit. Het hoeft ook niet zo donker dat de mensen denken dat ik lid ben van de bond van cannabis detaillisten. Wie heeft ervaring met zulke bedrijven in Zuid Holland?
Ik werd voor mijn zonneband netjes geholpen bij ACE Automotive in Alphen aan den Rijn: https://www.ace-auto.nl
Daar ben ik geweest maar die hebben geen oplossing voor de dot matrix. Kunnen dus ook geen garantie geven of dat zichtbaar is na het beplakken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, KoenM en 368 gasten