fuseekogel schreef: ↑26 apr 2017, 07:15
W210 kan je echt niemand met droge ogen aanbevelen.. voor een E55 AMG zou je, je daar nog overheen kunnen zetten. Omdat de W210 in de E55 versie relatief heel erg goedkoop is, een slechte W211 met dezelfde motorisering is minimaal 2x zo duur.
Door roest? Want een W203 roest net zo hard volgens mij. En trouwens, ik snap je wel, maar kijk zie het zo: het is goedkoop, het is RWD, en het heeft een V8 met een beetje vermogen derin. En het is een Mercedes dus het zal niet kapot gaan om de hoek na aankoop. Ja tuurlijk zullen ze zwakke plekken hebben, maar dan is mijn redenatie, voor goedkoop rij je iets speciaals. Ik denk eerlijk gezegd dat een W210 met V8 vele malen betrouwbaarder zal zijn een vergelijkbare Jaguar, behalve roest problemen uiteraard.
https://link.marktplaats.nl/m1129353398
C32 AMG
Ik weet hoge km stand, en import, maar misschien het bekijken waard? Gewoon vragen of een aankoopkeuring mag.
En Knot, u vraagt om een C320 w203, wij draaien:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 40132.html
3.750 euro C320 W203. Denk wel dat ie voor 3 mee mag.
http://www.autowereld.nl/mercedes-benz/ ... tails.html
3.999, Stoffen bekleding maar wel schuifdak, ziet er wel netjes uit maar schijn kan bedriegen uiteraard.
http://www.autotrader.nl/auto/mercedes- ... -elegance/
3.950 euro
http://ww3.autoscout24.nl/classified/31 ... asrc=pl|as
Lage km stand rond de 167k, maar auto is wel verdacht goedkoop? (3.250 euro).
http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as
C320 met AMG pakket.
Keuze genoeg zou ik zeggen
Als laatste:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as
2.200 euro, voor de prijs van een grote beurt/bakrevisie van de gemiddelde auto een C320. Je koopt hem, doet der nix aan en als ie ploft gooi je het ding weg.