Mijn hobby auto is blauw

Het ligt eraan hoe ver je wilt gaan maar mijn advies zou zijn om je de moeite en frustratie te besparen. Een zwarte auto moet je wel ongeveer "drie dagen polijsten" voordat je een uitgangspunt hebt waarmee je een glascoating kunt aanbrengen. Je ziet imperfecties namelijk heel goed op een schone autoRS-Ron schreef: ↑23 nov 2019, 11:15Weer even een vraag van mij. Gisteren de Kodiaq, aka streekbus door de wasstraat gereden.........daarna 2 uur met mijn poetsrommel in de weer geweest om hem enigzins toonbaar te krijgen. Ding zat aan beide zijkanten stijf onder de krasjes. Ben aan het rondkijken of dat is op te lossen door er een goedje op te smeren wat wasstraat bestendig is. Het is ook prettig als dat een tijdje blijft zitten. Aangezien we er minimaal 4 jaar in gaan rijden heb ik ook, als autowasser van het gezin, plezier van. Hoeft geen Bentley of andere exotische behandeling te zijn, het is puur voor mijn gemak en het beperken van mijn irritatie
Ben bang dat ie anders na 2 jaar bijna kaal is op sommige plaatsen. Auto is 2 maanden oud, dus zal ook niet drie dagen gepolijst moeten worden. Wie heeft er een goed advies.
Gr Ron
Ramen lappen is er idd niet bij, of er moet met Luilak boter of ei tegen het raam zijn gegooid dan wordt de getroffen plek met Glassex schoongemaakt.
Jij lapt je ramen niet en neemt de kozijnen/ windveren etc niet af?
Amper tot niet, laatste keer was 3 maanden geleden.
Gebruikers op dit forum: 328Ti, EmielS60, Michel Huisman, Peter-Paul, veejay en 16 gasten