Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roy RS » 24 dec 2015, 10:26

Volgens autoblog wordt het presentatietrio van het nieuwe Top Gear Chris Evans, Sabine Schmitz en Chris Harris...en mogelijk zou David Coulthard ook een bijrol krijgen.

Er is al veel gesproken over het "grote verlies" van het oude trio en dat het nieuwe wel zal floppen...ik moet zeggen dat ik groot fan ben van Harris zijn video's, als hij daadwerkelijk onderdeel is van het nieuwe format, dan denk ik dat ik met meer plezier ga kijken dan naar de laatse 3-4 seizoenen van het oude.

Sabine Schmitz heeft veelal pijnlijk slechte filmpjes qua opgezette gesprekjes vooraf aan rijdende filmpjes, maar ik kan haar on board wel waarderen eigenlijk.

Evans weet ik niks van, behalve dat hij nogal leuke auto's in zijn bezit heeft en redelijk koekie is, geen idee wat ik ervan moet vinden eigenlijk.

Harris is in mijn optiek helemaal top, hij raakt bij mij altijd de juiste snaar met zijn reviews en lijkt het ook altijd oprecht te gek te vinden wat hij doet, ook niet bang om de slechte kanten van coole projecten te belichten.

Als David Coulthard een rol krijgt, wat aannemelijk is nu hij veel vrije tijd heeft ivm geen F1 uitzendingen meer, dan ben ik helemaal fan van de show


Kortom ik vraag me af of het wel zo'n verlies is, dadelijk hebben we 2 shows om te volgen ipv 1, hopelijk gaat het oude trio eens wat frisser worden door deze stap en krijgen we er daarnaast een wat hoogwaardiger autoprogramma (lees minder om eigen grappen lachende en meer in depth auto review) voor terug.


http://www.autoblog.nl/nieuws/de-drie-n ... post-82984" onclick="window.open(this.href);return false;

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Tom » 24 dec 2015, 10:46

Evans ken ik niet.
Sabine heeft wel verstand van auto's en rijden maar vind ik op beeld nooit zo goed overkomen. Denk ook niet dat zij humor heeft.
Harris is top.

Of die combinatie gaat werken weet ik niet.

De oude Top Gear was natuurlijk ook helemaal gescript, waarbij die Clarkson/Hammond/May gewoon aan het acteren waren... maar toch zaten daar ook veel momenten in waarbij dat helemaal niet zo overkwam, maar meer als drie vrienden die gewoon echt gekke dingen meemaken zonder dat er meerdere takes nodig zijn om het op film te krijgen. Dat je als kijker graag echt erbij zou willen zijn omdat je dan buikpijn zou hebben van het lachen.
Het is heel moeilijk om drie nieuwe mensen bij elkaar te zetten en datzelfde te bereiken.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Niels » 24 dec 2015, 11:03

Goeie zet om Harris erbij te betrekken. Ik ben er wel benieuwd naar om eerlijk te zijn :)

Hans J.
Berichten: 370
Lid geworden op: 21 apr 2008, 21:51
Auto: X5 M F85

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Hans J. » 24 dec 2015, 11:07

Klinkt goed ja! Top Gear oude stijl was nog steeds vermakelijk maar had de laatste 3-4 jaar toch wel wat aan kracht ingeboet... met hier een daar een pareltje ertussendoor, zoals de trip met de Bentley, Nissan en BMW door Australië in het laatste seizoen. Dus bring on the new stuff!

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door allen » 24 dec 2015, 11:07

Chris Harris in Top Gear. De man kan goed sturen, maar op de een of andere manier praat die gast zo veel en zo saai dat zelfs 1.000 kilometer dwars rijden mij niet kan boeien. Je zou er zo van in slaap vallen. :lol:

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door MarkS » 24 dec 2015, 11:45

Je bent denk ik in de war met die Amerikaan (Matt Farah) van the smoking tire. :wink:

Ben bij een filmpje van Harris nog nooit in slaap gevallen.

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Wouter81 » 24 dec 2015, 12:05

Dat is wel goed nieuws! Harris is geweldig, zijn enthousiasme is heerlijk om te zien en bovendien kan hij serieus sturen.

Zou mooi zijn als we straks 2 goeie shows naast elkaar hebben. Ik denk wel dat het tijd wordt dat Hammond, May en Clarkson een beetje opschieten. Het moet niet nog een half jaar of jaar duren lijkt me, roem verwatert snel. Het trio is nu nog bekend en geliefd maar te lang uit de picture en ze zijn niet meer relevant.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door JP » 24 dec 2015, 12:11

Een duitse(r) die engels moet praten, dat klinkt altijd verkeerd. Rijden dat kan ze dan weer wel....... :df:

Gebruikersavatar
mrbbs
Berichten: 1480
Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
Locatie: belgie
Contacteer:

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door mrbbs » 24 dec 2015, 12:25

Ik vind Harris ook achterhaald. Hij spreekt naar de mond van de constructeurs. Al was ik vroeger wel fan, wellicht omdat het iets "nieuw" was.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 12:40

Tja als Harris achterhaald en saai is weet ik 't ook niet meer in autoland:)

Stefan Roser, Juha Kankkunen en Vatanen met voice over dan maar?:)

Sabine, leuk.

We moeten rijders hebben, geen carjournos an sich.
Ah David Coulthard, prima vent.

Gebruikersavatar
Hugo Bos
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 apr 2007, 18:04
Locatie: Ioniq EV

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Hugo Bos » 24 dec 2015, 12:44

Ik kijk altijd graag naar Chris Harris, maar een comedian is het niet. Wellicht gaan ze met het nieuwe Top Gear format een serieuzere kant op, maar echt hilarisch zoals de oudere seizoenen Top Gear zal het met dit team niet worden, denk ik.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 12:46

Hugo Bos schreef:Ik kijk altijd graag naar Chris Harris, maar een comedian is het niet. Wellicht gaan ze met het nieuwe Top Gear format een serieuzere kant op, maar echt hilarisch zoals de oudere seizoenen Top Gear zal het met dit team niet worden, denk ik.
Dat zal. Dan Rowan Atkinson erbij? Die gast kan wel 'n klein potje sturen en die kop al:)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39594
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Arthur » 24 dec 2015, 12:47

Ik keek de originele TG ook niet... :coffee:

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 12:49

Arthur schreef:Ik keek de originele TG ook niet... :coffee:
Ik amper, want teveel fantasievol inmekaar geknutsel /ideen en te weinig rijden/analyseren van auto's.
Hoe 'leuk' JC ook was(en ik mag 'm wel), en die andere 2, het geheel pakte me niet meer, wil meer autoprogramma, minder 'hun'...

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door MarkS » 24 dec 2015, 12:56

mrbbs schreef:Ik vind Harris ook achterhaald. Hij spreekt naar de mond van de constructeurs. Al was ik vroeger wel fan, wellicht omdat het iets "nieuw" was.
Je volgt nu Enzo Knol? Of is dat ook al weer achterhaald. :mrgreen:

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 13:05

MarkS schreef:
mrbbs schreef:Ik vind Harris ook achterhaald. Hij spreekt naar de mond van de constructeurs. Al was ik vroeger wel fan, wellicht omdat het iets "nieuw" was.
Je volgt nu Enzo Knol? Of is dat ook al weer achterhaald. :mrgreen:
Enzo was de man van vaak meer dan één pk lol.

M'n zoon was(is?) wel fan van Knol ja....

Gebruikersavatar
martll
Berichten: 1408
Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door martll » 24 dec 2015, 13:11

Ik zal me wel moeten schamen, maar Evans ken ik niet.

Chris Harris heeft me vanaf het begin al geboeid.
Top Gear vond ik sowieso al weinig aan vanwege het weinig informatieve. Maar misschien komt dat ook omdat de auto's waar een review over wordt gemaakt al in tientallen andere filmpjes langs zijn gekomen op internet.
Al merk ik wel dat Top Gear een heel grote invloed heeft op mensen die niet zoveel interesse hebben in auto's.

Het vele acteerwerk heeft mij nooit zo erg kunnen boeien.

Gebruikersavatar
Hugo Bos
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 apr 2007, 18:04
Locatie: Ioniq EV

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Hugo Bos » 24 dec 2015, 13:17

Robin schreef:
Hugo Bos schreef:Ik kijk altijd graag naar Chris Harris, maar een comedian is het niet. Wellicht gaan ze met het nieuwe Top Gear format een serieuzere kant op, maar echt hilarisch zoals de oudere seizoenen Top Gear zal het met dit team niet worden, denk ik.
Dat zal. Dan Rowan Atkinson erbij? Die gast kan wel 'n klein potje sturen en die kop al:)
Samen met z'n dochter, geen slecht idee!

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 13:18

martll schreef:Ik zal me wel moeten schamen, maar Evans ken ik niet.

Chris Harris heeft me vanaf het begin al geboeid.
Top Gear vond ik sowieso al weinig aan vanwege het weinig informatieve. Maar misschien komt dat ook omdat de auto's waar een review over wordt gemaakt al in tientallen andere filmpjes langs zijn gekomen op internet.
Al merk ik wel dat Top Gear een heel grote invloed heeft op mensen die niet zoveel interesse hebben in auto's.

Het vele acteerwerk heeft mij nooit zo erg kunnen boeien.
Hele verhaal +1000

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door ErikMartijn » 24 dec 2015, 13:32

Ik kijk altijd liever naar Chris Harris on Cars op Youtube dan naar Top Gear, ben bang dat als Harris naar Top Gear gaat het klaar is met zijn eigen Youtube reviews....

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roy RS » 24 dec 2015, 13:36

Robin schreef:
Arthur schreef:Ik keek de originele TG ook niet... :coffee:
Ik amper, want teveel fantasievol inmekaar geknutsel /ideen en te weinig rijden/analyseren van auto's.
Hoe 'leuk' JC ook was(en ik mag 'm wel), en die andere 2, het geheel pakte me niet meer, wil meer autoprogramma, minder 'hun'...
Precies dit is wat ik hoop en denk te gaan krijgen van het nieuwe Top Gear en is de reden dat ik het draadje opende, ik denk namelijk dat we nu een AUTOprogramma gaan krijgen ipv een talkshow van een stel komieken die gescripte grapjurken uithangen en tevens af en toe een auto berijden... De laatste jaren ging de auto steeds meer naar de achtergrond
allen schreef:Chris Harris in Top Gear. De man kan goed sturen, maar op de een of andere manier praat die gast zo veel en zo saai dat zelfs 1.000 kilometer dwars rijden mij niet kan boeien. Je zou er zo van in slaap vallen. :lol:
Precies zijn manier van praten prikt mij helemaal vast aan zijn filmpjes, ik ga er echt voor zitten en vind dat hij vaak met zoveel passie kan praten over auto's. Op zijn tijd een lolletje is leuk, maar ik kijk 100x liever naar een 20 minuten durende filmpje van Harris dan naar een aflevering TG.

Dat hij naar de mond van de fabrikant praat vind ik echt kletskoek, hij is nu net degene die van zowel ferrari als Lamborghini een ban als journalist kreeg op hun auto's omdat hij nu juist zei wat hij dacht ipv alleen maar te vertellen hoe geweldig het allemaal is...
ErikMartijn schreef:Ik kijk altijd liever naar Chris Harris on Cars op Youtube dan naar Top Gear, ben bang dat als Harris naar Top Gear gaat het klaar is met zijn eigen Youtube reviews....
Ik denk eerlijk gezegd dat hij jaren die clips gemaakt heeft voor deze ultieme kans...

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door WJ » 24 dec 2015, 14:01

Wat de orginele TG een succes maakte was de entertainment factor, zelfs als je helemaal niks met auto's had was het vermakelijk.
Chris Harris in z'n eigen filmpjes is super, Sabine heeft helemaal geen charisma, kan leuk sturen maar dat is toch helemaal niks voor de camera.... Dit trio in topgear word een automotive snoozefest waarschijnlijk wat niet in de buurt gaat komen naar de cijfers van de orginele.

Eerst zien dan geloven btw..

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 14:24

Clowns genoeg die presenteren kunnen, dat zie je in Autovisie en consorten. (Verstand van) Auto's(rijden) en degelijke info/uitleg wil ik aub.

dat schort er bij 90% aan. CH deed dat, EVO vaak /Sutcliffe/Tim Schrick, Sportauto blad....

De rest, ja dan kan ik zelf ook wel...

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roy RS » 24 dec 2015, 14:50

Robin schreef:
De rest, ja dan kan ik zelf ook wel...
ja denk je, kweet niet of jij zo grappig bent :kikker: Ik denk wel dat wij beiden dit programma leuker zullen vinden dan het lollige gezwets van TG :beer:

@WJ, het zal inderdaad niet zo'n kassucces zijn, maar ik denk dat ik (met meer plezier) ga kijken en er meer aan zal vinden...dat mijn smaak niet die is van het grote publiek bewijst mijn autokeuze wel dacht ik zo.

Ik hoop dat ze er weer een echt autogekken-programma van maken

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 14:56

inderdaad Roy.

En Sabine, die gewoon goed rijdt, maar wat feminiens mist ofzo, vervangen door Cindi Allemann ,die erg leuke coureurdame van Grip. Engels met 'n Frans accent, zo sexy:)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 126 gasten