Leuk in het begin, maar daarna begint het toch echt te jeuken...........ErikS schreef:Wie rijd er niet liever in een kale?dvh schreef:Vroeg net nog aan m'n wederhelft wat ze van een kale vond.
Geen probleem zei ze..

Leuk in het begin, maar daarna begint het toch echt te jeuken...........ErikS schreef:Wie rijd er niet liever in een kale?dvh schreef:Vroeg net nog aan m'n wederhelft wat ze van een kale vond.
Geen probleem zei ze..
Stage 2 bij JD er in en je haalt bijna 400 pk. Niet verkeerdallen schreef:Prachtige wagen.
Zeg ik dat nu over een gezinsbak? En zeg ik dat nu over een Skoda? Straks maar even een afspraak maken met de dokter?
En toch stoor ik me er verschrikkelijk aan dat Seat/VW/Skoda gewoon exact dezelfde knoppenopbouw hebben. Je zit voor je gevoel gewoon in dezelfde auto als je van VW naar Seat loopt, of naar Skoda.Reind schreef:YES
Ik vind het TOV een dikke Golf ook niet veel toevoegen hoor. Alleen ruimte.Arthur schreef:Zou het zo zijn? Misschien een enkeling die uit z'n Audi A6 in deze Skoda stapt. Een paar meer bij de Passat wellicht.
Ik denk dat het reuze meevalt. Ik vind het ook een geweldig ding maar weet niet of ik uit m'n 3 serie naar deze overstap. Voor 55k heb je bv ook een leuke 5 serie, al dan niet gebruikt. Nieuwe 518dA sedan met de gebruikelijke opties zit momenteel op een 45k meen ik de dealer over gehoord te hebben. Tuurlijk zullen er veel plussen aan de Skoda zitten en wat mijn buurman denkt... maakt mij niet uit. Maar zoals gezegd, ik denk niet dat er veel de overstap maken. Eerder de Golf rijders, Peugot 308, Megane, dat soort rijders. Paar euries meer dan hun eigen auto en je hebt een serieus grotere auto voor de deur. En die nemen toch niet de topuitvoering.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten