Is rechtuitbranden in? Dan heb ik weer iets nieuws

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Is rechtuitbranden in? Dan heb ik weer iets nieuws

Bericht door Dennis Cavallino » 12 feb 2006, 13:16

Aangezien het hier nogal eens gaat over rechtuitbranden, wilde ik een variatie voorstel doen.


Gisteren heb ik het zelf getest.

Een Turkse 316i ///M-special editione stond rechts naast ons bij het verkeerslicht. Hij keek links naast zich, door zijn getinte ramen en zag 5 koorballen verdeeld over 2 oude 5 series.
De voorste 5 serie liet demonstratief zijn K&N luchtfilter en open uitlaat horen. De zwarte 5-er er pal achter stond anoniem te wachten tot het licht op groen ging.

Licht ging op groen.

en toen alle 2 de 5-jes VOLGAS ervandoor. Zat hooguit een meter tussen onze voor- en achterbumper. Telkens op hetzelfde moment schakelen. Super als je iemand voor je volledig kunt vertrouwen.

Hij werd dus niet alleen vernederd door 1 auto, maar gewoon door 2.
Daarna deed ie net of ie geen haast had. Terwijl hij ervoor wel redelijk 'sjonnie-achtig' doorreed.




Ja rechtuitbanden is kansloos, maar dan moet je er ook kansloos mee omgaan vind ik! :lol:




P.s. de humor was dat er op mijn smerige achterklep met de vinger 516i was geschreven i.p.v. 'was ooit wit'. :roll:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 12 feb 2006, 13:31

Gaaf man, maar waar was de camera???

Enneh, 316ti ging ik ook nog 220 teller, maarja, duurde wel ff.

Heb je die 230 al verbroken inmiddels?

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Bericht door Joy » 12 feb 2006, 14:32

Leuk he :D

Netjes gekleed in standaard E36 320i. Tommy aan het stuur op een weg met een paar stoplichten. Sportieve Sunny naast ons. Bij groen vlot wegrijden en telkens wel hoge toeren draaien maar geen volgas om net te doen of we af moesten haken. Een paar keer gedaan, bestuurder van Sunny had al een grote smile. Vervolgens het laatste stoplicht 4500 tpm, clutch dump en de Sunny ver achter gelaten. Bestuurder kwam verbaasd langs gereden op zijn afslag waarbij zijn passagier hem zat uit te lachen. Geweldig :wink:

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Bericht door Stéphane » 12 feb 2006, 14:33

Zoiets heb ik ook wel eens gehad met een soortgelijke mede-bewoner hier in een VR6. Was in de zomer. Ik reed met mijn dak open. Hij vroeg een stukje verder bij het volgende licht hoeveel pk dat ding van mij wel niet had: "Genoeg" heb ik toen maar gezegd ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EricYellow, Gisae en 133 gasten