Ziek ..... Nieuw leven!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8885
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Ziek.........................

Bericht door Joop » 15 jan 2011, 19:48

Veel sterkte de komende periode Riceaux ...

Gebruikersavatar
Sjoerd MP BMW
Berichten: 871
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:27
Locatie: Deutschland

Re: Ziek.........................

Bericht door Sjoerd MP BMW » 15 jan 2011, 19:50

Lees dit topic nu pas... heel veel succes gewenst daar in het UMCN. Het eten is thuis beter, maar je wordt nu wel member van Discovery Channel club. :wink:

Ik heb ook een aantal keer in ziekenhuis gelegen en heb een code in mijn rijbewijs dat lijkt op de epilepsie-regeling. Ook ik heb periodes gekend dat ik niet mocht rijden. Zou zeker niet achter het stuur kruipen. Al wordt het niet door gegeven aan CBR of RDW. Bij een ongeluk weet een verzekeraar dit soort info altijd te vinden.

Nogmaals veel sterkte en zet 'm op!

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2251
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: Ziek.........................

Bericht door Will F. » 16 jan 2011, 00:10

Ronduit een indrukwekkend verhaal..
Ik wens je heel veel moed en kracht toe.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Ziek.........................

Bericht door Riceaux » 16 jan 2011, 16:01

Bedankt iedereen! Jullie steun doet me goed :)
Lees dit topic nu pas... heel veel succes gewenst daar in het UMCN. Het eten is thuis beter, maar je wordt nu wel member van Discovery Channel club.

Ik heb ook een aantal keer in ziekenhuis gelegen en heb een code in mijn rijbewijs dat lijkt op de epilepsie-regeling. Ook ik heb periodes gekend dat ik niet mocht rijden. Zou zeker niet achter het stuur kruipen. Al wordt het niet door gegeven aan CBR of RDW. Bij een ongeluk weet een verzekeraar dit soort info altijd te vinden
Haha lid van de Discovery Channel club :mrgreen: Neem in ieder geval wel m'n iPad mee, morgen nog maar even volgooien met films. En ook maar wat studieboeken mee, hoef ik me in ieder geval niet te vervelen. En gelukkig zijn de bezoekuren tegenwoordig wat ruimer dan vroeger.

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: Ziek.........................

Bericht door Ravin ///M » 16 jan 2011, 16:07

Veel sterkte kerel, je hebt in ieder geval de goeie instelling :thumbup:

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Ziek.........................

Bericht door Eric H » 16 jan 2011, 16:40

....................................................................................

GVD.............Hoe onrechtvaardig kan het leven zijn :please:

Veel sterkte en beterschap man..............

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Re: Ziek.........................

Bericht door Marc R » 16 jan 2011, 16:58

Succes Rico!

Hoop echt dat alles goed komt voor je,helaas moet je zelf "die kant op" .

Kom maar snel terug hierzo!

Gebruikersavatar
Ahmed
Berichten: 2779
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57

Re: Ziek.........................

Bericht door Ahmed » 16 jan 2011, 17:03

Sterkte jongen.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Ziek.........................

Bericht door Bram » 16 jan 2011, 17:11

Word er volledig herstel verwacht na de operatie?

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Ziek.........................

Bericht door Riceaux » 16 jan 2011, 17:19

partyondude schreef:Word er volledig herstel verwacht na de operatie?
De chirurg verwacht 95-99% van de tumor weg te kunnen halen. Echter is er ook een kans op tijdelijke verlamming aanwezig. Dit kan tot een half jaar duren voordat ik daar weer vanaf ben. Maar het kan ook zijn dat er geen bijwerkingen optreden en dat ik na 2 dagen weer naar huis mag. Ze verwachten dus wel volledig herstel, alleen de periode is nog niet bekend.
En de kans dat een hersentumor terugkomt is vrij groot, het is alleen de vraag hoelang het duurt. In sommige gevallen binnen een half jaar, in andere gevallen niet voordat ze overleden zijn aan iets anders. ;)

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Ziek.........................

Bericht door Bram » 16 jan 2011, 17:20

Sjonge jonge zeg, sommigen mensen krijgen het echt niet kado in het leven :stom:

Uiteraard hoop ik voor jou een volledig en snel herstel, zou fantastisch zijn! Houd je sterk man...

Online
Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Ziek.........................

Bericht door Richardt. » 16 jan 2011, 17:22

Riceaux schreef:
partyondude schreef:Word er volledig herstel verwacht na de operatie?
De chirurg verwacht 95-99% van de tumor weg te kunnen halen. Echter is er ook een kans op tijdelijke verlamming aanwezig. Dit kan tot een half jaar duren voordat ik daar weer vanaf ben. Maar het kan ook zijn dat er geen bijwerkingen optreden en dat ik na 2 dagen weer naar huis mag. Ze verwachten dus wel volledig herstel, alleen de periode is nog niet bekend.
En de kans dat een hersentumor terugkomt is vrij groot, het is alleen de vraag hoelang het duurt. In sommige gevallen binnen een half jaar, in andere gevallen niet voordat ze overleden zijn aan iets anders. ;)
Toch wel, met alle respect, een redelijk positief vooruitzicht lijkt mij :)

Nogmaals, succes de komende tijd :thumbup:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Ziek.........................

Bericht door Riceaux » 16 jan 2011, 17:40

Richardt. schreef:
Riceaux schreef:
partyondude schreef:Word er volledig herstel verwacht na de operatie?
De chirurg verwacht 95-99% van de tumor weg te kunnen halen. Echter is er ook een kans op tijdelijke verlamming aanwezig. Dit kan tot een half jaar duren voordat ik daar weer vanaf ben. Maar het kan ook zijn dat er geen bijwerkingen optreden en dat ik na 2 dagen weer naar huis mag. Ze verwachten dus wel volledig herstel, alleen de periode is nog niet bekend.
En de kans dat een hersentumor terugkomt is vrij groot, het is alleen de vraag hoelang het duurt. In sommige gevallen binnen een half jaar, in andere gevallen niet voordat ze overleden zijn aan iets anders. ;)
Toch wel, met alle respect, een redelijk positief vooruitzicht lijkt mij :)

Nogmaals, succes de komende tijd :thumbup:
Het is inderdaad wel een redelijk positief vooruitzicht. Alleen de weg er naar toe zal wel een zware worden. ;)

Dankje :)

Gebruikersavatar
Individual
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 okt 2008, 17:05

Re: Ziek.........................

Bericht door Individual » 16 jan 2011, 19:15

Ik ben ongeveer een half jaar vrijwel afwezig geweest hier. Laatste dagen ben ik veel terug aan het lezen. Leuk om alle ontwikkelingen bij te lezen. Bij het lezen van dit topic werd ik even stil.

Sterkte en een spoedig herstel toegewenst
Laatst gewijzigd door Individual op 17 mei 2015, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Ziek.........................

Bericht door Marco R. » 16 jan 2011, 21:51

Werd even ook stil hier toen ik alle ontwikkelingen zo las...
Zo jong, maar zo blijkt dat leeftijd geen indicatie is voor iets.
Sterkte alvast!

Gebruikersavatar
@iko
Berichten: 1488
Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56

Re: Ziek.........................

Bericht door @iko » 16 jan 2011, 23:03

Succes de komende periode.
Ik hoop na de operatie weer wat terug te lezen van je. (zal wel even duren, neem ik aan).

Gebruikersavatar
cooldragon
Berichten: 857
Lid geworden op: 27 nov 2006, 17:52

Re: Ziek.........................

Bericht door cooldragon » 16 jan 2011, 23:24

goed om te horen dat de vooruitzichten goed zijn!
Heel veel sterkte en beterschap/voorspoedig herstel!
keep the faith man! je hebt iig de goede instelling!

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Contacteer:

Re: Ziek.........................

Bericht door Jelmer850i » 17 jan 2011, 07:29

Riceaux schreef:
partyondude schreef:Word er volledig herstel verwacht na de operatie?
De chirurg verwacht 95-99% van de tumor weg te kunnen halen. Echter is er ook een kans op tijdelijke verlamming aanwezig. Dit kan tot een half jaar duren voordat ik daar weer vanaf ben. Maar het kan ook zijn dat er geen bijwerkingen optreden en dat ik na 2 dagen weer naar huis mag. Ze verwachten dus wel volledig herstel, alleen de periode is nog niet bekend.
En de kans dat een hersentumor terugkomt is vrij groot, het is alleen de vraag hoelang het duurt. In sommige gevallen binnen een half jaar, in andere gevallen niet voordat ze overleden zijn aan iets anders. ;)
Laat je ook niet teveel bang praten, tuurlijk alles is mogelijk, maar je kan ook morgen onder een bus komen. Ook bij iemand die geen hersentumor gehad heeft kan het voorkomen......
Kop op vol er voor gaan, positief installen, kom je er meestal ook positief weer uit.
Tijdelijk uitval is behoorlijk kut, maar goed meestal komt het snel na de operatie ook door druk op de hersenen door hersenvocht. Sterkte kerel! En hou ons op de hoogte. :!:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Ziek.........................

Bericht door dvh » 17 jan 2011, 09:08

Even een positief verhaal.
15 jaar terug had mijn schoonvader een tumor in zijn hoofd. Kwaadaardig, het was een uitzaaing van een eerder iets in zijn long, die tevens ook al weggehaald was.

De progose was slecht destijds... Maar alles is toch goed gekomen. Vandaar de dag loopt ie nog steeds rond en doet z'n ding. Nu was het zelfs zo dat het er 3 ipv 1 waren en ze konden niet operatief verwijderd worden, dus met chemo en bestralingen hebben ze de tumoren laten slinken en ze staan tot op de dag van vandaag op non actief...

En idd.. er kan altijd wat gebeuren...
Maar als de operatie goed verloopt is het volgens mij daarna voor een groot deel een mentale kwestie om psychisch te revalideren... ( naast de eventuele lichamelijke klachten uiteraard ).

Nogmaals veel succes ! Maar als ik het zo hoor komt dat helemaal goed !

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Ziek.........................

Bericht door Riceaux » 17 jan 2011, 12:03

Laat je ook niet teveel bang praten, tuurlijk alles is mogelijk, maar je kan ook morgen onder een bus komen. Ook bij iemand die geen hersentumor gehad heeft kan het voorkomen......
Kop op vol er voor gaan, positief installen, kom je er meestal ook positief weer uit.
Tijdelijk uitval is behoorlijk kut, maar goed meestal komt het snel na de operatie ook door druk op de hersenen door hersenvocht. Sterkte kerel! En hou ons op de hoogte.
Doe ik ook niet. Ik leefde sowieso altijd al met de gedachte dat het zomaar afgelopen kan zijn, alleen nu nog een stukje meer. ;) En ik ga er gewoon vanuit dat de operatie goed verloopt en dat ik binnen een week weer thuis ben. Eigenlijk vind ik het allemaal ook wel gigantisch interessant, heb de chirurg ook gevraagd of de operatie gefilmd kan worden. Hij wist alleen nog niet zeker of dat mogelijk zou zijn. Lijkt me wel boeiend om het na die tijd terug te kijken.
Even een positief verhaal.
15 jaar terug had mijn schoonvader een tumor in zijn hoofd. Kwaadaardig, het was een uitzaaing van een eerder iets in zijn long, die tevens ook al weggehaald was.

De progose was slecht destijds... Maar alles is toch goed gekomen. Vandaar de dag loopt ie nog steeds rond en doet z'n ding. Nu was het zelfs zo dat het er 3 ipv 1 waren en ze konden niet operatief verwijderd worden, dus met chemo en bestralingen hebben ze de tumoren laten slinken en ze staan tot op de dag van vandaag op non actief...

En idd.. er kan altijd wat gebeuren...
Maar als de operatie goed verloopt is het volgens mij daarna voor een groot deel een mentale kwestie om psychisch te revalideren... ( naast de eventuele lichamelijke klachten uiteraard ).

Nogmaals veel succes ! Maar als ik het zo hoor komt dat helemaal goed !
Dat is inderdaad een erg positief verhaal ja! Dan zou je toch zeggen dat het bij mij helemaal goed moet komen, gezien het feit dat mijn tumor een laaggradige tumor is. (Goedaardig) Als ik geen lichamelijke klachten krijg na de operatie denk ik ook dat ik zo weer thuis ben. :)

En ik zal dit topic proberen te blijven updaten.

Harrie
Berichten: 1908
Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08

Re: Ziek.........................

Bericht door Harrie » 17 jan 2011, 12:15

Ik lees het verhaal nu ook pas. :shock: :shock:

Ik wens je ALLE SUCCES van de wereld voor de komende tijd!!

EC Performance parts
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 dec 2010, 21:03

Re: Ziek.........................

Bericht door EC Performance parts » 17 jan 2011, 12:15

Veel sterkte met je operatie.

Ben je nog naar de Ring geweest?

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Ziek.........................

Bericht door Riceaux » 17 jan 2011, 12:27

Ik lees het verhaal nu ook pas.

Ik wens je ALLE SUCCES van de wereld voor de komende tijd!!
Dankje :)
Veel sterkte met je operatie.

Ben je nog naar de Ring geweest?
Dankje :) Ja ben er nog heen geweest. En heb daar nog paar rondjes meegereden met Andre in de GT3 en de 130i racer. Was erg gaaf!!

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Ziek.........................

Bericht door Roy » 17 jan 2011, 13:10

Sterkte man, ik wens je echt het allerbeste toe! Je bent zo te zien erg positief, dat kan alleen maar helpen :thumbup:

Zjeraaar
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 jan 2010, 19:28
Locatie: Midden-brabant

Re: Ziek.........................

Bericht door Zjeraaar » 18 jan 2011, 10:49

Ik zie dit topic ook nu pas voorbij komen, vreselijke situatie natuurlijk.. Ik vind het wel erg tof om te zien dat je positief blijft, dat is het allerbelangrijkste! Verder veel sterkte en geluk met je opname, we horen graag hoe het allemaal gaat, veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Henk Jan en 91 gasten