Precies de 2 dingen die mij ook tegenvallen, verder mooie auto.
De wielen en ipads worden steeds groter... maar mooier worden de auto's er niet van.
Precies de 2 dingen die mij ook tegenvallen, verder mooie auto.
Nope, die vind miss niet om aan te gluren. En daar ga ik geen discussie over aan.......... stel dat ik weer een projectje zie
BREEK: Jaguar EV-merk over vier jaar!
Zijdezachte twaalfcilinders, zingende zes-in-lijn motoren en grommende achtcilinders. Jaguar was (en is) vaak in staat een verbrandingsmotor net dat beetje extra mee te geven. Die tijdens zijn binnenkort voorbij, want binnenkort is Jaguar een EV-merk.
Jazeker, het merk met de roofkat gaat vanaf 2025 enkel en alleen elektrische auto’s verkopen. Dat is een belangrijk aspect van de nieuwe ‘Reimagine’-strategie, waarmee Jaguar hoopt een florissante toekomst tegemoet te kunnen gaan. Jaguar gaat hard aan de slag om een EV-merk te worden, van elk bestaand model moet er een elektrische variant komen. In de komende vijf jaar zullen er vijf nieuwe elektrische Jaguars wordt geïntroduceerd. Daarbij komt er nog één volledig elektrische Land Rover....
Spotprijs. Tsja.... Logisch natuurlijk.
Zat een stukje te kijken van een YouTuber die ik volg in Texas. Tankstations zijn dicht.. zonder stroom doen ze weinig. Die paar die open zijn hebben een wachtrij van een dag. Ik zou die 900 met plezier aftikken om iig te vluchten :p
Mooie auto idd.alt schreef: ↑23 feb 2021, 11:07 De nieuwe Ioniq-5.
Toch een schoon elektrische automobiel met 800 V systeem, wat inhoud dat je dan echt snel zou kunnen laden.
https://www.youtube.com/watch?v=JnCOUz5 ... l=nextmove
Hyundai moet wereldwijd 82.000 elektrische auto’s terugroepen om de batterijsystemen te vervangen. De terugroepactie zal de Zuid-Koreaanse autobouwer omgerekend meer dan 700 miljoen euro kosten. Om hoeveel auto’s het gaat in Nederland, is niet bekend.
De auto’s worden teruggeroepen omdat de batterijsystemen een verhoogde kans op brandgevaar hebben. De terugroepactie is een van de eerste massale operaties voor het vervangen van batterijen door een autofabrikant. De vraag bij deze grootschalige terugroepactie is hoe de automaker en de batterijmaker, in dit geval LG Energy Solution, met de kosten daarvoor omgaan.
De problemen met de Kona EV, de meestverkochte elektrische auto van Hyundai, baren de meeste zorgen. Er zijn wereldwijd zo’n 15 gevallen waarbij dit type auto vlam vatte. Eigenaren van de autotypes Kona en Ioniq worden door Hyundai geadviseerd om de batterij tot maximaal 90 procent op te laden, totdat die is vervangen.
Vandaag gezien, ook in deze kleur. Best een frisse verschijning, ben benieuwd naar de realistische range.