Mijzelf er ook bijgezet.
Mijn Evo nog met de oude setup.
De nieuwe setup heeft een GT35, dus gaan naar tegen de 600pk, en heb nu carbon deuren,lexaan ramen, carbon motorkap, carbon achterklep en carbon wing, carbon voorschermen, buizen subframe enz.
Over een maand of 2 weet ik de uitkomst
- Herman Gast, Lotus Europa S, 995 kg, 225 pk, ... nm, 226 pk/ton, ... nm/ton
- Roy RS, Ariel Atom, 469 kg, 285 pk, 258 nm, 607 pk/ton, 550 nm/ton
- Bram, VW Polo, .. kg, ... pk, ... nm, 67 pk/ton, ... nm/ton
- Frank de Jonge, Mazda 3 MPS, 1385 kg, 260 pk, 380 nm, 188 pk/ton, 274 nm/ton
- Martijn_b, Volvo 850, 1446 kg, 402 pk, ... nm, 278 pk/ton, ... nm/ton
- Martijn_BMW, BMW 325i, 1445 kg, 192 pk, ... nm, 133 pk/ton, ... nm/ton
- Dimer, Honda NSX, 1250 kg, 420 pk, 400 nm, 336 pk/ton, 320 nm/ton
- Joost Schouten: BMW 130i, ... kg, ... pk, ... nm, 197 pk/ton, ... nm/ton
- Rico: BMW 320D, 1435 kg, 136 pk, 280 nm, 95 pk/ ton, 195 nm/ton
- Walter Dendunne: VW Kever, 960kg, 465pk, 563nm, 484pk/ton
- Gijs Evo: Evo 6,, 1230kg, 420pk, 520nm, 341pk/ton
En aanvullen maar.....