De ideale trouwauto

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
ErikS
Berichten: 18532
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De ideale trouwauto

Bericht door ErikS » 19 okt 2009, 09:01

Kgroot.nl schreef:
indobesar schreef:
Kgroot.nl schreef:Als ik bij ons kijk (Chrysler,Jeep en Dodge dealer) word er toch veruit heet meeste een 300C of een vanille witte PT Cruiser Cabrio gehuurt.
:bag: :morecoffee: :stom: :please:
Ja knetter gek zijn die mensen maar goed
ze betalen er gewoon 375 euro per dag voor :lol:
Ik vind het prima zo levert die demo tenminste nog wat op

Ik vind het toch een echte trouwauto,

Apart, wit en cabrio... Waarom zou dat 't niet doen? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Tom van H. » 19 okt 2009, 11:32

Erik Stoffelsen schreef:
Tom van H. schreef:
Metchu schreef: Ik ben ook geinteresseerd in de verhalen van Tom (van H.), jij hebt een verhuurbedrijf met trouwauto's, vertel eens wat er in trek is en waarom?
Zie dit topic nu pas :)

Bij mij doen de Porsche 356 speedster en de witte Jaguar mk2 het veruit het beste. De stretched Hummer limo wordt bijna niet meer verhuurd (is gelukkig niet van mij zelf), duidelijk weer "uit" aan het raken. De Jaguar Sovereign (xj) is aan vervanging toe want de verhuur hiervan is de laatste jaren enorm gedaald. Logisch, want het begint een "oude bak" te worden, mensen willen óf nieuw, óf klassiek, niet iets wat er tussenin hangt. Wat verder allemaal in trek is kan ik lastig beoordelen aangezien mijn aanbod beperkt is. De elise van Rob deed het redelijk, maar haalde het in populariteit lang niet bij de Porsche en de Jag. Dit is ook wel begrijpelijk, want een elise is nu eenmaal meer een auto om mee over een circuit te scheuren. Mensen zoeken toch meer voor klassiek/luxe in plaats van een hele snelle sportieve auto (denk dat vooral de dames niet graag in een lotus oid trouwen). De auto is er immers vooral voor de show, je kunt er niet in gaan scheuren.
Grootste mysterie echter is dat ik een paar jaar een hele mooie RR silver cloud uit '57 in het assortiment heb gehad en hem bijna nooit verhuurde...
(http://www.bruidsautos.nl)

Die 600 multipla is echt DIK! :mrgreen:

In zoiets wil ik nou trouwen... :mrgreen:
Hehe, het verhuurd wel.... (maar niet zo heel veel)

Willem18
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2010, 17:21

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Willem18 » 07 dec 2010, 17:25

wij gaan volgend jaar april trouwen en de 356 speedster vind ik een super combi van sportief en klassiek. Wij willen hem maar een paar km gebruiken om alleen naar het gemeentehuis te gaan. Heeft er nog iemand adressen voor het huren van een witte speedster voor maar 1uurtje en 5km? :thnx:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: De ideale trouwauto

Bericht door allen » 07 dec 2010, 17:32

http://www.bruidsautos.nl

Ik kan uit ervaring vertellen dat die Speedster op deze site 72,6 keer betrouwbaarder is dan m'n Lewinsky. Afgezien de betrouwbaarheid was het kwa in en uitstappen sowieso al minimaal 80,8 keer zo makkelijk voor de dame. :mrgreen:




Tom, jullie hebben nog wat van ons tegoed!!!

Gebruikersavatar
cooldragon
Berichten: 857
Lid geworden op: 27 nov 2006, 17:52

Re: De ideale trouwauto

Bericht door cooldragon » 08 dec 2010, 10:32

Ben getrouwd in een DB9 Volante, de toenmalige demo van Kroymans.
De auto was nog niet leverbaar dus het was de enige die rondreed op de NL wegen.
Wil die auto later misschien ooit nog terugkopen, puur uit nostalgie en wat straalt dat ding ook klasse uit.
Het ding tordeert, heir en daar kraakjes en is echt niet de strakste auto qua onderstel, maar dat neem je voor lief als je erin rijdt. zelfs motorrijders staken hun duim op en bleven cirkels om me heen rijden op de snelweg om maar een glimp op te vangen van die auto.

Had evt nog met opgetrokken knieen gereden kunnen worden, maar heb natuurlijk deze kans toendertijd niet voorbij laten gaan om in die auto 2 dagen te mogen rondrijden;-)

het hoeft dus niet altijd praktisch te zijn waar men in trouwt:-p

Thijs-v-d-H
Berichten: 664
Lid geworden op: 14 mei 2009, 20:59

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Thijs-v-d-H » 14 dec 2010, 22:25

Een Hispano suiza lijkt mij wel wat :D
Afbeelding

Maar het zal wel de Volvo P544 Sport worden die mijn vader als bijna 30 jaar in bezit heeft.
Afbeelding

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Metchu » 27 feb 2011, 03:19

Ik heb vandaag (gister) de hele dag mogen rondtuffen als "best man" van mijn maatje in de nieuwste Jaguar XJ als trouwauto... wat een bak! Was niets mis mee!! 8)

Afbeelding

Afbeelding

en nu slapen!

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Xave30 » 27 feb 2011, 03:34

Nice Metchu!

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door MartijnGizmo » 27 feb 2011, 13:14

Afbeelding
8)

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: De ideale trouwauto

Bericht door InjectTheVenom » 06 mar 2011, 16:59

Kgroot.nl schreef:Maurice ben je niet eens in de Speedster getrouwd joh :shock:
(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet :lol:

Bij mij heel simpel:

Afbeelding
Vraag me alleen af of een vrouw dat een leuk idee gaat vinden :lol:
Ze heeft niets leuk te vinden :) Als ze jou wil accepteren dan moet ze ook de auto accepteren :lol:

Ik ga er niet vanuit dat ik ooit ga trouwen maar doe mij dan maar het cabrio zusje, ben op deze echt smoorverliefd :love:

Afbeelding

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Wouter81 » 21 nov 2011, 14:28

Ik ga as. vrijdag trouwen. Als trouw-auto een Ald.. :bag: ehh Audi :) geregeld.... maar wel een fatsoenlijke, dat dan weer wel. Zoiets als hieronder:

Afbeelding

Nu nog even een uurtje tussendoor zien te vinden om te kijken of we nog wat DF kunnen beleven met zo'n sloep. :coffee:

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Nutkees » 21 nov 2011, 15:41

Ik ga waarschijnlijk trouwen in de Viper. Had gezegd dat ik mijn trouwauto wilde kopen dus kreeg toen natuurlijk een volmondig JA, wist zij veel wat een Viper was :wave:

En mocht dat niet gaan, dan word het mijn erfstuk van mijn vader.
Afbeelding
Afbeelding

ErikS
Berichten: 18532
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De ideale trouwauto

Bericht door ErikS » 21 nov 2011, 15:56

Ik zal nog ff foto uppen van mijn trouwauto van afgelopen Juni.....

Was ook een heeeeerlijke foute bak! :strong:

Gebruikersavatar
pterps
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 okt 2007, 22:36
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door pterps » 21 nov 2011, 20:11

Zij wou een koets met 2 paarden.... ik wil alleen het beste voor mijn vrouwtje en regelde zodoende een koets met 380 paarden :)

Voor mij was het altijd al een wens om in een Ferrari te trouwen. Ik heb contact gehad met een verhuurbedrijf in Olst of Wijhe waar ze een 328, 348 en 355 te huur hadden. Ik wou graag een 355 aangezien ik daar vaker mee gereden had en het geluid van een 355 geweldig is. Uiteindelijk bleek de rode 355 van het verhuurbedrijf al gereserveerd voor onze trouwdatum en dus zat er niks anders op dan verder zoeken. Na lang zoeken zag ik een advertentie van een 355 die te koop stond bij een auto handelaar. Ik wist dat die er al heel lang stond en heb maar geprobeerd of ik hem kon huren voor mijn trouwdag. Dit is toen gelukt, ik zat met mijn kersverse (v)echtgenote in de 355 en een bekende van de garage houder reed de hele dag in mijn auto achter ons aan en hield de auto de hele dag in het oog.

Het was een geweldige maar dure ervaring maar ik zou het zo over doen. :)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27886
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Luco » 21 nov 2011, 20:36

Wij zijn getrouwd in motor met zijspan, reed er zo mee het gemeentehuis binnen, haha je had ze moeten zien kijken, onbetaalbaar die blikken :lol: :lol: :lol:

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Roy » 22 nov 2011, 11:32

Luco schreef:Wij zijn getrouwd in motor met zijspan, reed er zo mee het gemeentehuis binnen, haha je had ze moeten zien kijken, onbetaalbaar die blikken :lol: :lol: :lol:
:clap: mooi man :bro:

Andre
Berichten: 11233
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Andre » 22 nov 2011, 12:25

luco zoiets

Afbeelding

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re: De ideale trouwauto

Bericht door G Kolkman » 22 nov 2011, 13:15

pterps schreef:Zij wou een koets met 2 paarden.... ik wil alleen het beste voor mijn vrouwtje en regelde zodoende een koets met 380 paarden :)


Doet me een beetje aan onze buren denken. Die hebben een transportbedrijf en zoonlief moest natuurlijk in de vrachtauto trouwen. Maar z'n vriendin wilde per-se in de koets trouwen (zij is paardengek). Oplossing was om de koets achter de vrachtauto te hangen :tong: . Geen gezicht, wel humor :lollerdelol: .

Gebruikersavatar
2000USA
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14

Re: De ideale trouwauto

Bericht door 2000USA » 22 nov 2011, 13:39

Zoiets hebben mijn ouders ook gedaan (way, way back):

Bruidspaar opgehaald bij het gemeentehuis in een Taunus (oid), en toen halverwege 'voor de gein' op een klaarstaande trekker-dieplader gereden, die toen vervolgens met auto en al doorreed naar de kerk.
Verrassing van mijn oom die bij een kraanbedrijf werkte.

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Xave30 » 22 nov 2011, 14:12

G Kolkman schreef:
pterps schreef:Zij wou een koets met 2 paarden.... ik wil alleen het beste voor mijn vrouwtje en regelde zodoende een koets met 380 paarden :)


Doet me een beetje aan onze buren denken. Die hebben een transportbedrijf en zoonlief moest natuurlijk in de vrachtauto trouwen. Maar z'n vriendin wilde per-se in de koets trouwen (zij is paardengek). Oplossing was om de koets achter de vrachtauto te hangen :tong: . Geen gezicht, wel humor :lollerdelol: .
:roflol: Had ik graag willen zien.

ErikS
Berichten: 18532
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De ideale trouwauto

Bericht door ErikS » 18 jan 2012, 13:50

Afbeelding

Ff snel foto van gemaakt met m'n mobiel... (Uit het album!)

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: De ideale trouwauto

Bericht door VLA » 19 jan 2012, 08:59

ErikS schreef:
Ff snel foto van gemaakt met m'n mobiel... (Uit het album!)
Zeer mooie foto, vind de oldskool/vintage look ervan echt heel gaaf. Ben jij dat op de foto?

ErikS
Berichten: 18532
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De ideale trouwauto

Bericht door ErikS » 19 jan 2012, 10:08

Jep, ben ik met m'n vrouwtje.... :thumbup:

Gebruikersavatar
2000USA
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14

Re: De ideale trouwauto

Bericht door 2000USA » 19 jan 2012, 11:06

Super! Zo wilde ik het in eerste instantie ook, maar de mrs. wilde toch graag gereden worden, en qua jurk had het ook niet helemaal eenvoudig geweest.

Maser was gelukkig ook geen straf :cool:

ErikS
Berichten: 18532
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De ideale trouwauto

Bericht door ErikS » 19 jan 2012, 11:44

Lukte prima met een hoepel van 1 meter breed!!! :angel:

oké, was een beetje krap. Maar wel schik gehad! Hele dag open gereden!! :strong:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 445 gasten