De ideale trouwauto

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jaydee
Berichten: 784
Lid geworden op: 21 sep 2007, 11:42
Locatie: Zeewolde

Re: De ideale trouwauto

Bericht door jaydee » 30 sep 2009, 16:21

Wij hadden een TR3A-tje...

Perfecte auto voor die dag, ik had geen ander willen hebben :) (Ja, de softtop deurtjes/raampjes hadden er wel af gemogen, alleen had mijn vrouw dat waarschijnlijk niet gewaardeerd ivm haar kapsel)

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: De ideale trouwauto

Bericht door RobS » 30 sep 2009, 16:34

Ik ben in een V70R getrouwd :bag:

Gebruikersavatar
2000USA
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14

Re: De ideale trouwauto

Bericht door 2000USA » 30 sep 2009, 17:55

Ruben schreef:We have a winner! 8)
2000USA schreef:Witte Gallardo Spider of Corvette convertible stonden hoog op het lijstje maar dat stuitte nogal op verzet van de wederhelft (jurk, haar, wou gereden worden, etc)
Daarom is het een andere favoriet geworden, een van mijn favorietefoto's op de locatie:

Maserati Quattroporte S
Grazie! :wink: was er ook errug blij mee die dag!

Gebruikersavatar
maurice12
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2008, 12:20

Re: De ideale trouwauto

Bericht door maurice12 » 04 okt 2009, 20:20

Kgroot.nl schreef:Maurice ben je niet eens in de Speedster getrouwd joh :shock:
(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet :lol:
Ik volg dit forum al lang, maar post inderdaad niet vaak (blijkbaar was dit de eerste). Ik zal binnenkort een voorstel post maken.
Overigens zijn we op de trouwdag wel 's avonds met de Speedster de feestzaal binnen komen rijden!

Gebruikersavatar
goofy
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 aug 2009, 09:42
Locatie: groningen

Re: De ideale trouwauto

Bericht door goofy » 04 okt 2009, 20:48

Wij hadden een donker blauwe 607 met licht bruin leer interieur.
Geen huur kosten was auto van mijn vader.
:shakeit:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39753
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Arthur » 05 okt 2009, 10:26

Trouwauto's vind ik onzin en zonde van het geld. Je rijdt niet zelf of je hebt daar de tijd niet voor die dag. M'n broer had toen net een nieuwe donkerblauwe Volvo S70 met beige leder, een nette complete uitvoering. Dat vond ik een prima trouwauto :wink:

Kgroot.nl
Berichten: 1246
Lid geworden op: 05 aug 2009, 15:07
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Locatie: Reeuwijk

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Kgroot.nl » 05 okt 2009, 10:28

12Esc schreef:
Kgroot.nl schreef:Maurice ben je niet eens in de Speedster getrouwd joh :shock:
(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet :lol:
Ik volg dit forum al lang, maar post inderdaad niet vaak (blijkbaar was dit de eerste). Ik zal binnenkort een voorstel post maken.
Overigens zijn we op de trouwdag wel 's avonds met de Speedster de feestzaal binnen komen rijden!
Hahaha met een Speedster de trouwzaal in is opzich wel het voordeel van zo'n klein ding...

Gebruikersavatar
Jinx
Berichten: 1147
Lid geworden op: 21 aug 2008, 16:20
Locatie: Den Haag

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Jinx » 05 okt 2009, 11:50

Als ik het voor elkaar kan krijgen zou een RR Phantom of Drophead eerste keuze zijn bij mij.

Een trouwauto moet chique zijn, ik hoef dan voor 1 keer geen snelle auto. Ik lig liever achterin te vozen met de bruid. :mrgreen:

Ik heb al is mogen sturen met de Bentley Continental GT van een vriend van mijn vader, ik denk ook niet dat hij heel moeilijk zal doen als ik die wil lenen voor mijn trouwerij, dus dat is second choice. :thumbup:

Gebruikersavatar
Sjoerd MP BMW
Berichten: 871
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:27
Locatie: Deutschland

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Sjoerd MP BMW » 05 okt 2009, 12:36

Ieder zijn/haar keus, maar ik (wij) zal (zullen) nooit trouwen! Zie(n) daar de meerwaarde niet van in.
Doch mocht het toch een keer gebeuren, dan wordt het een koets met paarden ervoor.

Gebruikersavatar
Jinx
Berichten: 1147
Lid geworden op: 21 aug 2008, 16:20
Locatie: Den Haag

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Jinx » 05 okt 2009, 13:54

Van mij hoeft het ook niet zo hoor, 50 ruggen (ga je het daar uberhaupt mee redden?) uitgeven aan 1 dag plezier. :|

Maar je moet begrijpen dat 99% van de vrouwen al uitkijken naar deze dag sinds ze een klein meisje zijn he. Ik zou mijn vrouw alleen al om die reden een mooie trouwerij willen geven later, met alles erop en eraan. Zodat ze zich even 1 dag kan voelen als een prinses. Dat zij het mooiste is, iedereen naar haar kijkt als ze naar beneden komt lopen, zij de mooiste jurk aanheeft, in de mooiste auto zit, professionele foto's, en gewoon een keer écht kan shinen.

Vrouwen houden van die shit. Ik zie het soort van als mijn plicht om het een onvergetelijke dag te maken voor haar, en dat iedereen die gekomen is de dag herinnerd. :)

Met blote voeten, jurk een beetje optillend, in een grasveld, in de zon tussen allemaal witte konijntjes bijvoorbeeld. :)

Dit is gewoon iets wat je je vrouw moet gunnen. Zoals zij de snelle auto's voor lief zal moeten nemen. :wink:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: De ideale trouwauto

Bericht door VLA » 05 okt 2009, 16:41

Arthur schreef:Trouwauto's vind ik onzin en zonde van het geld. Je rijdt niet zelf of je hebt daar de tijd niet voor die dag. M'n broer had toen net een nieuwe donkerblauwe Volvo S70 met beige leder, een nette complete uitvoering. Dat vond ik een prima trouwauto :wink:
Ik had er een gratis, voor 2 dagen lang, en heb 1000 km ermee gemaakt. Ik wou juist zelf rijden. Het is maar wat je er zelf van maakt.
Jinx schreef:Van mij hoeft het ook niet zo hoor, 50 ruggen (ga je het daar uberhaupt mee redden?) uitgeven aan 1 dag plezier. :|

Maar je moet begrijpen dat 99% van de vrouwen al uitkijken naar deze dag sinds ze een klein meisje zijn he. Ik zou mijn vrouw alleen al om die reden een mooie trouwerij willen geven later, met alles erop en eraan. Zodat ze zich even 1 dag kan voelen als een prinses. Dat zij het mooiste is, iedereen naar haar kijkt als ze naar beneden komt lopen, zij de mooiste jurk aanheeft, in de mooiste auto zit, professionele foto's, en gewoon een keer écht kan shinen.

Vrouwen houden van die shit. Ik zie het soort van als mijn plicht om het een onvergetelijke dag te maken voor haar, en dat iedereen die gekomen is de dag herinnerd. :)

Met blote voeten, jurk een beetje optillend, in een grasveld, in de zon tussen allemaal witte konijntjes bijvoorbeeld. :)

Dit is gewoon iets wat je je vrouw moet gunnen. Zoals zij de snelle auto's voor lief zal moeten nemen. :wink:
50k is zwaar overdreven. Ik had een redelijk kleine bruiloft en was rond de 10k kwijt, ken anderen die rond de 15 a 20 k zaten, en die hadden het best groot aangepakt. Ook dit is wat je er zelf van maakt.

En inderdaad, dat is gewoon iets wat je de vrouw moet gunnen, ik gun haar die dure bruiloft, en ze gunt mij volgend jaar een S2000. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Marco Kremers
Berichten: 53
Lid geworden op: 26 aug 2009, 20:07
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Marco Kremers » 05 okt 2009, 16:52

Martine en ik zijn op 15 mei getrouwd!

Ons vervoer was een Bentley S2 6.2 liter V8 met een rood interieur uit 1960 :df:
Bijlagen
056 800.jpg
056 800.jpg (327.47 KiB) 2655 keer bekeken
013 800.jpg
013 800.jpg (412.82 KiB) 2656 keer bekeken

Gebruikersavatar
Jinx
Berichten: 1147
Lid geworden op: 21 aug 2008, 16:20
Locatie: Den Haag

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Jinx » 05 okt 2009, 22:58

VLA schreef:
50k is zwaar overdreven. Ik had een redelijk kleine bruiloft en was rond de 10k kwijt, ken anderen die rond de 15 a 20 k zaten, en die hadden het best groot aangepakt. Ook dit is wat je er zelf van maakt.

En inderdaad, dat is gewoon iets wat je de vrouw moet gunnen, ik gun haar die dure bruiloft, en ze gunt mij volgend jaar een S2000. :mrgreen:
Serieus? Ik had gedacht dat een mooie jurk al rond de 6K zou zitten. :'( :mrgreen:

Gebruikersavatar
Gert-jan
Berichten: 1013
Lid geworden op: 17 jun 2009, 14:27

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Gert-jan » 06 okt 2009, 12:18

Mijn pa heeft sinds begin dit jaar een Citroen B14 aangeschaft uit 1927 dus ook een erg leuke trouw auto.

Afbeelding

Afbeelding

maar de vriendin heeft het niet zo op oldtimers dus word het een exoot denk ik :lol:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Macboy » 06 okt 2009, 12:57

Jinx schreef:Serieus? Ik had gedacht dat een mooie jurk al rond de 6K zou zitten.
Goed. Weten we meteen dat we alle posts van Jinx voortaan echt met een korrel zout moeten nemen.

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re: De ideale trouwauto

Bericht door G Kolkman » 06 okt 2009, 13:04

Jinx schreef:Van mij hoeft het ook niet zo hoor, 50 ruggen (ga je het daar uberhaupt mee redden?) uitgeven aan 1 dag plezier. :|

Maar je moet begrijpen dat 99% van de vrouwen al uitkijken naar deze dag sinds ze een klein meisje zijn he. Ik zou mijn vrouw alleen al om die reden een mooie trouwerij willen geven later, met alles erop en eraan. Zodat ze zich even 1 dag kan voelen als een prinses. Dat zij het mooiste is, iedereen naar haar kijkt als ze naar beneden komt lopen, zij de mooiste jurk aanheeft, in de mooiste auto zit, professionele foto's, en gewoon een keer écht kan shinen.

Vrouwen houden van die shit. Ik zie het soort van als mijn plicht om het een onvergetelijke dag te maken voor haar, en dat iedereen die gekomen is de dag herinnerd. :)

Met blote voeten, jurk een beetje optillend, in een grasveld, in de zon tussen allemaal witte konijntjes bijvoorbeeld. :)

Dit is gewoon iets wat je je vrouw moet gunnen. Zoals zij de snelle auto's voor lief zal moeten nemen. :wink:


Het eerste wat me bij zo'n post te binnen schiet is dit plaatje

Afbeelding

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Metchu » 06 okt 2009, 13:09

Macboy schreef:
Jinx schreef:Serieus? Ik had gedacht dat een mooie jurk al rond de 6K zou zitten.
Goed. Weten we meteen dat we alle posts van Jinx voortaan echt met een korrel zout moeten nemen.
Ik ken Jinx (Auguste) een beetje en die wil altijd van alles het neusje van de zalm en het beste van het beste... En het moet tot in de puntjes goed zijn! Dus ik snap zijn reactie wel... In zijn geval zou het vrouwtje ook naar de lijpste (duurste, mooiste) jurken kijken :mrgreen: Dus die korrel zout valt wel mee hoor :wink:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39753
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Arthur » 06 okt 2009, 13:59

VLA schreef:
Arthur schreef:Trouwauto's vind ik onzin en zonde van het geld. Je rijdt niet zelf of je hebt daar de tijd niet voor die dag. M'n broer had toen net een nieuwe donkerblauwe Volvo S70 met beige leder, een nette complete uitvoering. Dat vond ik een prima trouwauto :wink:
Ik had er een gratis, voor 2 dagen lang, en heb 1000 km ermee gemaakt. Ik wou juist zelf rijden. Het is maar wat je er zelf van maakt.
Uitzonderingen bevestigen de regel :mrgreen: De mijne was ook gratis :wink:

Gebruikersavatar
Jinx
Berichten: 1147
Lid geworden op: 21 aug 2008, 16:20
Locatie: Den Haag

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Jinx » 06 okt 2009, 17:04

Haha ja sorry jongens, ik heb er ook gewoon echt nog geen idee van. :)

Ik heb het gelukkig nog nooit uit hoeven zoeken. :D

Verder klopt het wel redelijk wat Metchu zegt. :mrgreen: Ennem, Wassenaarse meisjes willen inderdaad vaak niet het goedkoopste jurkje. :roll:

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5284
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Kasteel » 06 okt 2009, 21:38

Metchu schreef: Ik ken Jinx (Auguste)
OMG, Scooter-Freaks?

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Metchu » 06 okt 2009, 22:27

ik niet :mrgreen:

Jeroen E21
Berichten: 532
Lid geworden op: 24 okt 2008, 10:24
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Jeroen E21 » 06 okt 2009, 22:57

Had deze geregeld toen een vriend van me zo nodig moest trouwen :nah:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jinx
Berichten: 1147
Lid geworden op: 21 aug 2008, 16:20
Locatie: Den Haag

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Jinx » 07 okt 2009, 11:36

Kasteel schreef:
Metchu schreef: Ik ken Jinx (Auguste)
OMG, Scooter-Freaks?
Check! :D

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Rupie » 07 okt 2009, 11:41

Gert-jan schreef:Mijn pa heeft sinds begin dit jaar een Citroen B14 aangeschaft uit 1927.

Afbeelding

Afbeelding
Wat een gaaf ding!

Gebruikersavatar
Gert-jan
Berichten: 1013
Lid geworden op: 17 jun 2009, 14:27

Re: De ideale trouwauto

Bericht door Gert-jan » 07 okt 2009, 11:47

Is ook geweldig om in te rijden :df: , helaas niet harder dan 70 km per uur :oops: maar dat heb je helemaal niet door als je er in zit.

Mensen blijven ook gewoon netjes achter je rijden als je ergens 80 mag of steken nog even de duim op als ze voorbij komen. Echt alleen maar mooie reactie's terwijl ik zelf me vaak kan dood ergeren als iemand ergens 70 rijd waar je 80 mag :bag:

Loopt verder als een zonnetje en is echt een beleving :playcar:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beske, Harrie D, wackywim, Wout309t en 433 gasten