Roadtrips / Op vakantie met de auto

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Eric Z
Auto: BMW E46 330i

Re: Roadtrips / Op vakantie met de auto

Bericht door Eric Z » 24 jan 2019, 21:13

Wat ook wel verschil maakt is dat ze in NL wat makkelijker de weg dicht gooien en je een paar km om moet rijden. Hierdoor kunnen ze in een nachtje best veel werk verzetten.
Daar is Duitsland een stuk minder geschikt voor verwacht ik.

Een keer meegemaakt dat de autobahn volledig dicht was ivm een ongeval. Sta je eerst al minimaal een uur volledig stil, mag je daarna binnendoor rijden met veel te veel verkeer om ook maar enigszinds op te schieten. Dan rij ook toch liever af en toe 80.

Richardt.

Bericht door Richardt. » 24 jan 2019, 21:54

Bij Baustelle in Duitsland zijn wel echt met de weg bezig, in de zin van de weg ligt er echt uit, daarna is het gewoon weer volgas (of 130). Daar waar het in NL vaak stukken ervoor en erna al is afgezet.

Dan mag het in Duitsland wel kilometers lang zijn, gewerkt wordt er wel en idd s avonds en in het weekend minder als in NL maar overdag zie ik ze er vrijwel altijd en dat is NL ook niet altijd het geval.

Ongevallen in Duitsland zijn idd niet grappig. Heb ook wel eens twee uur in het pikke donker stilgestaan, dus laptop maar aan en gaan werken.

Knot
Auto: BMW F20 120i / Seat Mii?

Bericht door Knot » 24 jan 2019, 22:26

Wat me opvalt is dat er 2 machines staan op 10km oid… in NL staan er gewoon 10tallen machines/wagens te wachten om door te rammen.

Plaats reactie