Decat/X-Pipe E92 M3

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Baboulah
Berichten: 1495
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Decat/X-Pipe E92 M3

Bericht door Baboulah » 23 jun 2020, 12:48

Heren,

wie hier hebben er ervaring met een decat/X-Pipe op hun E92 M3? Ik rijdt nu met een eisenmann race einddemper erop, wat ik nog steeds stil vind, en ik lees overal dat de primary cats erg restrictive zijn, dus die wil ik er het liefst uit halen (het liefst ook de secundary cats natuurlijk), maar kom je dan in NL nog door de APK? en zoja welke decat/X-Pipe? en is er een remap nodig naderhand voor de check engine light?

Je hebt natuurlijk ook testpipes die allen de primary cats eruit halen, maar dan is de rest nog het zelfde, zal wel de restrictie eruit halen, maar een volledige Xpipe lijkt mij beter dan (zowel voor de power als meer geluid)..

WillemBoer
Berichten: 908
Lid geworden op: 16 nov 2017, 15:38
Auto: BMW M4 Competition

Re: Decat/X-Pipe E92 M3

Bericht door WillemBoer » 23 jun 2020, 18:25

X pipe incl. race kats en een remap is een 30 tot 50pk en 40nm extra over het hele toerenbereik... en een nog heftigere sound :mrgreen: Is wel het duurste maar ook het beste.

De extra power is echt goed merkbaar, ding loopt dan praktisch net zo hard als een F80 M3 DCT

Secundaire kats gewoon kun je gewoon laten zitten volgens mij, die zijn niet zo restrictive.

Baboulah
Berichten: 1495
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: Decat/X-Pipe E92 M3

Bericht door Baboulah » 24 jun 2020, 18:03

Had ik inderdaad ook al naar zitten kijken, ik zat ook te kijken naar testpipes, maja dan moet je nog aan de x pipe, meestal zijn die 1 geheel natuurlijk in elkaar (vaak met secundaire cats).

Zoveel verschillende, maja ervaringen zijn lastig te vinden, en bijna alles is in de USA met die dingen, en daar zijn ze gewoon veeeeel makkelijker met zulke uitlaten dan in CO2 geil nederland

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EvdP, Google [Bot] en 48 gasten