Bmw 135i N54 (425 pk en 563nm Grafiek)

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Bmw 135i N54 (425 pk en 563nm Grafiek)

Bericht door Arthur » 12 apr 2019, 00:35

Zal wel vooruit willen :)

DF-user-13935
Berichten: 1262
Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36

Re: Bmw 135i N54 (425 pk en 563nm Grafiek)

Bericht door DF-user-13935 » 12 apr 2019, 00:54

jacobt schreef: 17 mar 2019, 11:26 cattloze downpipes monteren.
Gooi jij ook je plastic in de zee?

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Bmw 135i N54 (425 pk en 563nm Grafiek)

Bericht door Niels » 12 apr 2019, 16:58

Rij jij al elektrisch Emi?

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5282
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Downpipes monteren 135i N54 (paar vragen)

Bericht door Kasteel » 12 apr 2019, 17:59

Bert ///M3 schreef: 17 mar 2019, 18:26
jacobt schreef: 17 mar 2019, 14:55 Hoi Bert , bedankt voor je uitgebreide reactie .
Je conclusie op het laatst is wat verwarrend.
Je geeft aan dat er wel degelijk verschil in vermogen kan zitten zonder tuning , en je zegt dat er getuned moet worden om er profijt van te hebben. Hoe zit het precies ?
Je turbodruk blijft gelijk omdat die electronisch geregeld word. Dus daar doet het niet veel. Maar je vullingsgraad kan wel hoger zijn dus iets meer vermogen. (weet ik niet zeker maar kan wel)

Om optimale prestaties te halen moet je ook aan de turbodruk, inspuiting enz sleutelen.
Bij mij (ook Mosselman, maar dan N55), had ik geen vermogenswinst met grotere ic, wel veel lagere turbodruk (ook na vervolgtestbanksessie). (wel tevreden mee overigens :))

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten