Mooi dat de jouwe ook op dezelfde bank gemeten is, die van jouw doet wel meer koppel. Geen motor is dezelfde, dit kun je mooi zien. Wij hebben verder geen aanpassingen aan de motor gedaan behalve de genoemde airbox, S3 intercooler en uitlaat.Jeffrey026 schreef: ↑21 nov 2018, 00:14 Het is inderdaad een hele mooie hoge waarde. Hpfp vervangen? Brandstofventiel van rs4?
Rijdt zelf ook met een cdl motor momenteel 360pk 510nm op dezelfde bank, kwam brandstof tekort en 2 kleine puntjes met betrekking toch ic circuit.
Volgens mark zou ik met huidige verbetering 380/390pk moeten kunnen halen als ze hem remappen.
Leuke van deze motoren is dat ze véél koppel al leveren op lage toeren, mijn dsg schakeld rond 1800 toeren al bij stadsverkeer. Qua verbruik met sportieve rijstijl tich richting 1:10.
Komende vrijdag gaat de auto naar de RDW om omgekeurd te worden. Dit gaat eerst in Heerenveen plaatsvinden, van daaruit zal het wel Lelystad worden.
Jos.