Tiresize BMW E46 M3

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10780
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Tiresize BMW E46 M3

Bericht door Joy » 11 jan 2018, 15:49

Wat Bert zegt, eigenlijk zitten ze af-fabriek net in een sweetspot. Genoeg vermogen om het onderstel op de proef te stellen maar niet overweldigend. Een turbo geeft een bak koppel daar waar het standaard vermogen soepel inkomt. Dat is gewoon lastig op de weg te krijgen. Naast de banden zijn zaken zoals lichtgewicht wielen en onderstel ook niet onbelangrijk om de wielen beter aan de grond te houden.
Overigens gript met dit weer geen enkele sportband lekker.

Gebruikersavatar
Baboulah
Berichten: 1502
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: Tiresize BMW E46 M3

Bericht door Baboulah » 12 jan 2018, 09:57

Joy schreef: 11 jan 2018, 15:49 Wat Bert zegt, eigenlijk zitten ze af-fabriek net in een sweetspot. Genoeg vermogen om het onderstel op de proef te stellen maar niet overweldigend. Een turbo geeft een bak koppel daar waar het standaard vermogen soepel inkomt. Dat is gewoon lastig op de weg te krijgen. Naast de banden zijn zaken zoals lichtgewicht wielen en onderstel ook niet onbelangrijk om de wielen beter aan de grond te houden.
Overigens gript met dit weer geen enkele sportband lekker.
Gelukkig zitten er al velgen onder die 1,5KG lichter (schijnen) te zijn dan CSL velgen. Heb het niet kunnen nawegen gezien ik geen CSL's heb, en er banden om de CH-R velgen zitten.

Hoe is het weer momenteel in NL dan? ben al 3 weken in KSA, vlieg vanacht terug dan kan ik mezelf alvast prepareren als het zo erg is :dood: Maar sws weet ik dat het niet zo super mooi is had ik niet anders verwacht gezien de tijd van het jaar. ging dan ook meer om van de zomer.

Er is gelukkig geen haast bij. Maar houd zo wel mn ogen open voor een leuke set brede (semi's) banden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten