Stand alone en een Z3 tellerbak waarvan niks werkt.
Schijnbaar moet die geprogrammeerd en gekalibreerd worden via de GM5 module.
De tip van Jans heb ik aan Rene doorgegeven.
Stand alone en een Z3 tellerbak waarvan niks werkt.
de Z3M tellerbak nieuw gekocht, de kilometer teller werkt wel, maar geeft te veel aan, bv 160 is 130 gps, maar ook dat schijn je te kunnen bijstellen.
De kilometer opteller werkt niet, de dagteller wel, de koelvloeistof niet en rpm teller ook niet.
Nu kwam ik laatst iets op het net tegen die net zoiets had, maar dan bestaande bak met een contact probleem , maar andere toedracht dus, echter die dingen komen dus wel via 1 iets tot stand.
In mijn geval moet het gewoon gecodeerd worden, echter met juiste voltage en kabels.
Dit denk ik dus ook idd.Bert ///M3 schreef: ↑17 dec 2017, 18:28 Dat zijn complete kits.
Even contact opnemen met hun dus en desnoods hun die kabelboom laten fixen. Volgens mij mist hij namelijk gewoon het canbus signaal naar de tellerbak.
heb jij ook nog een werkende ASC+T? niet dat dat nou echt een meerwaarde bied overigens, systeem uit de middeleeuwenBert ///M3 schreef: ↑19 dec 2017, 19:20 Dat was zeker de betere optie maar ik weet niet of dat 2 jaar geleden al mogelijk was. Toen ik mijn S54 lief stappen was er ook maar weinig over bekend en dat is achteraf ook een drama geweest. Mijn S54 zit gewoon hetzelfde aangesloten als die van jou.
Alleen heb en de nieuwere dashboards volgens mij een can input nodig.
Anders evt gewoon aftakken van de motorkabelboom inderdaad.