Er zijn veel problemen en wil proberen zo logisch mogelijk het probleem uitleggen voor hulp. Ik zal zoveel mogelijk uitleggen wat ik kan aankomende dagen omdat de auto vreemde dingen heeft en veel wat ik heb gezocht aan het alarm systeem gewoon mist (of men kan het niet vinden) en lege zekering houders in gebruik zijn.
Ergens aankomende dagen ga ik proberen om een zo logische omschrijving geven van de problemen en hoop dat mensen mij kunnen helpen (garage houder is na een uur gestopt en gaf het op).
Het is niet mijn auto maar heb aan een monteur belooft het te laten slagen ook al kost het een paar weken. Ik mag heel veel leren van hem en wil dit laten slagen.
Maar ik kan garanderen dat dit dus echt een super uitdaging gaat worden. (Nee hij is niet gestolen) kenteken, verzekering en etc staat allemaal op zijn naam.
Wellicht ook even een filmpje maken

PS, als mensen willen meedenken, geef dan ff een seintje want anders moet ik een ander buitenland forum opzoeken.... (en aangezien er nog diverse Mercedes projecten staan kan ik dan beter direct een ander forum zoeken), zitten veel oldtimers bij, maar motorblok kennis, uitlezen en de wereld gereedschap is aanwezig. Maar uitlezen werkt ook niet nu. Zekeringen branden door (4, 9 en 14). 9 is direct weg, 4 na een x seconden en 14 soms wel en soms niet. Zekering 9 met h4 lamp er in en de ventilator gaat direct op volle toeren. Maar afijn eerst maar eens overzichtelijk zoveel mogelijk uitleggen met foto’s en etc.
En als het lukt en klaar is, dan mag ik voor de eerste keer in mijn leven een burn-out doen wat een kleine droom van mij is.